Niet Plan 9 from Outer Space?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:23 schreef Borga het volgende:
@ KInga.... Het is plan B..
Onderdeel van het planquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:26 schreef Dogga het volgende:
Eric met natasia
gatver ze lacht alweer
iets wat ik hoopte niet mee te maken
Hardstikke goed dat ze dat doen, ik heb ze ook net gemaild.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
Krijg net een mailtje van bont voor dieren dat ze bezig zijn een aktie voor te bereiden tegen het dragen van die bodywarmer van Amanda, ze schijnen veel mailtjes daarover binnen te krijgen.
http://www.bontvoordieren.nl/bvd1.php?item=3&action=opmerkingquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:18 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Zouden ze brieven voor Amandel aan haar doorsturen die over dat bontding van d,r gaan??
Want dan doe ik mee!!
Ja en morgen ligt er weer een brief van Wilgo op de deurmat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik was even weg, maar zie dat Eric er geen gras over laat groeien. Hij is al bezig Natasia in te palmen?
Geen idee, wel iemand van de productiequote:Op donderdag 15 februari 2007 17:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie was op kantoor? Systeembeheerder?
Idd ja. Die plannetjes uitspreken gaat nooit meer werken. Dat had Bart al door, maar de anderen blijkbaar nog niet. Wel vreemd dat Bart dat niet gemeld heeft net tijdens dat gesprek over hoe ze Natasia zo ver gaan krijgen enzo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en morgen ligt er weer een brief van Wilgo op de deurmat.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:30 schreef schatje het volgende:
Een eventuele brief van Rogier pas vrijgeven als er geneukt is.
Kan hier ook niet een apart topic voor worden geopend, misschien wordt het dan sneller gezien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:28 schreef petraa het volgende:
[..]
http://www.bontvoordieren.nl/bvd1.php?item=3&action=opmerking
Hier je melding maken van dat bonte geval van amanda. Hoe meer mensen reageren hoe sneller er wat aan gedaan wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |