IK vond dat roze toch leukerderder staan, was het net zo schooljongetje.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:34 schreef snkr-xxx het volgende:
wat ziet huub er weer uit als een huisvadertje zeg, met die trui en dat polotje. ik zou hem zo een knuffel willen geven!
ik vind het hem beide niet staan, maar toch heb ik zo'n rare drang tot knuffelen als ik hem zo zie lopenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:34 schreef petraa het volgende:
[..]
IK vond dat roze toch leukerderder staan, was het net zo schooljongetje.
Doet ze gewoon uit haar lege bol, wat er niet inzit komt er ook niet uit, dus spannend.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:27 schreef Copycat het volgende:
Heeft Amanda al wat voorbereid?
Jij mag Amanda wel he ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet ze gewoon uit haar lege bol, wat er niet inzit komt er ook niet uit, dus spannend.
Ze zei net al tegen huub 4 minuten gaat me nooit lukken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doet ze gewoon uit haar lege bol, wat er niet inzit komt er ook niet uit, dus spannend.
Bij elke opleiding heb je de zgnd 'meelifter', je weet wel, iemand die geen fuck uitvoert maar zich er altijd wel goed weet uitlullen. Niet te verwarren met degenen die slim delegeren, maar nee de sneaky ratjes die zich niet aan de afspraken houden, het afgesproken werk pas opsturen om 2 uur 's-nachts, de dag voordat het ingeleverd moet worden terwijl je er afhankelijk van bent en pas verder mee kan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:34 schreef Mika25 het volgende:
Brainless is een echte ICT ing. ? Das heel vreemd, want op de ICT leer je hoe je in project-groepen moet functioneren, dat is een belangrijk element van de opleiding. Maar vreemd genoeg zie ik dat niet terug in Brainless' gedrag, hoewel ik de eerste 3.5 maand gemist hebt, misschien dat ie toen anders was in gedrag.
Die foto met die stofdoek op zijn kopquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://goudenbrian.web-log.nl/
dit is de juiste![]()
Hij is geen ICT'er maar een IT'er.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:43 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Bij elke opleiding heb je de zgnd 'meelifter', je weet wel, iemand die geen fuck uitvoert maar zich er altijd wel goed weet uitlullen. Niet te verwarren met degenen die slim delegeren, maar nee de sneaky ratjes die zich niet aan de afspraken houden, het afgesproken werk pas opsturen om 2 uur 's-nachts, de dag voordat het ingeleverd moet worden terwijl je er afhankelijk van bent en pas verder mee kan.
Vervolgens erachter komt dat het niveau te dieptriest voor woorden is en dat je het net zo goed zelf opnieuw kan doen, want ja, de meelifter reageert niet op mail, messengers of telefoontjes. Redt zich er meestal nog wel uit met quasi-'oh dat wist ik niet' gedrag.
Gelukkig haken de meesten vroeger of later wel af, maar er schiet er altijd wel eentje tussendoor
Ook een ICT opleiding achter de rug?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:43 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Bij elke opleiding heb je de zgnd 'meelifter', je weet wel, iemand die geen fuck uitvoert maar zich er altijd wel goed weet uitlullen. Niet te verwarren met degenen die slim delegeren, maar nee de sneaky ratjes die zich niet aan de afspraken houden, het afgesproken werk pas opsturen om 2 uur 's-nachts, de dag voordat het ingeleverd moet worden terwijl je er afhankelijk van bent en pas verder mee kan.
Vervolgens erachter komt dat het niveau te dieptriest voor woorden is en dat je het net zo goed zelf opnieuw kan doen, want ja, de meelifter reageert niet op mail, messengers of telefoontjes. Redt zich er meestal nog wel uit met quasi-'oh dat wist ik niet' gedrag.
Gelukkig haken de meesten vroeger of later wel af, maar er schiet er altijd wel eentje tussendoor
Het was 2 weken dus tel maar naquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:44 schreef _Boo_ het volgende:
Wanneer is het alcoholverbod van Huub voorbij?
voor sommige niet toch ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Wil je winnen is een domme opmerking van BoerBart, dat is toch de reden om die fucking kooi in te gaan![]()
![]()
![]()
Oh, dan was NL de ICT-er, dacht dat ze beiden ICT-ers waren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is geen ICT'er maar een IT'er.
had je anders verwacht dan ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:45 schreef petraa het volgende:
Bart zei net ik heb nog nooit geen 4 maanden geen sex gehad en verbeterde zich naar 2 maanden. Dussssssss conclusie die 4 uur met Lesley bestond oa uit sex.
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:28 schreef petraa het volgende:
Ik heb haar nog niks zien doen, ik denk dat ze het waarschijnlijk uit haar hoofd gaat doen.![]()
bijna, maar het was in het algemeen (alhoewel ik denk dat bij dit soort opleidingen er gemiddeld meer zitten vanwege de vele projectenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ook een ICT opleiding achter de rug?
quote:
Toen hij vorige week binnen kwam zei Huub tegen Sylvia "nu moet ik weer stomme kleren aan"quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:37 schreef Mika25 het volgende:
De andere bewoners hebben strikte regels wat ze wel/niet aan mogen trekken, dus bij Huub zal dat uiteraard ook wel zo zijn. Ik ben dan toch nieuwsgierig wat de redaktie probeert te bereiken door Huub op te zadelen met deze kleding...
Shit, ik moet werkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:55 schreef Sug4r het volgende:
Bart gaat morgen een "Brian-dagje" houden...
Ik denk eerder dat Brian een "Amanda-nachtje" gaat houden.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:55 schreef Sug4r het volgende:
Hij verteld ook aan Huub wat hij tegen Brainless heeft gezegd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:55 schreef Sug4r het volgende:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
Hoorde ik Huub nou net zeggen dat Nena het met Eric heeft gedaan?
Huub heeft geprobeerd de dagen dat hij weg was te laten meetellen. Daar trapte de redactie niet in. Het gaat om netto 14 dagen verblijven in de villa zonder drank.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was 2 weken dus tel maar na![]()
Zie ik toch anders.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef Sug4r het volgende:
Bart zegt ook dat Eric met Natasia moet aanpappen want daar kan Brian niet tegen.
Is hij ook alleen van een anderequote:Op donderdag 15 februari 2007 19:59 schreef Sporti het volgende:
Huub, tegen Bart en Silvia Eric is ook altijd nog een optie he
Silvia : jaha
En Eric maar denken dat die lid is van de club
Is het weer zover?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
Gezellig zo tussen Snollie en zdngmw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |