Zou het, onderschatten wij nu niet op terminale wijze de Duitse competitie?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Achteraf kan je makkelijk lullen dat je niet met 3-5-2 had moeten beginnen, maar je moet wat als je geen verdedigers hebt.
Met een Ajax op normale sterkte kan je Bremen gewoon hebben, daarom is dit extra zuur.
Thuis 3-0. Verlenging er overheen!
Ajax![]()
Actiegroep, waarvoor?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou het, onderschatten wij nu niet op terminale wijze de Duitse competitie?
Maar Ajax straks door, ik teken er voor, tijd voor een petitie of starten we een actiegroep?
Werder heeft gewoon een betere ploeg dan Ajax hoor, wat niet wil zeggen dat we daar een goed resultaat hadden kunnen neerzetten (als we ons volledige team hadden).quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Actiegroep, waarvoor?
Tuurlijk is Bremen geen slechte ploeg, denk ik wel gelijkwaardig aan Ajax. Maar op normale cq volle sterkte kun je daar gewoon een goed resultaat (1-1, 2-1, 1-2) boeken en dan thuis erover heen. Omstandigheden (waslijst blessures achterin, belachelijke rode kaart en goal die geen goal was) zaten niet mee...
actiegroepering zodat ajax doorgaat, we gaan het gewoon juridisch afdwingen desnoodsquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Actiegroep, waarvoor?
Tuurlijk is Bremen geen slechte ploeg, denk ik wel gelijkwaardig aan Ajax. Maar op normale cq volle sterkte kun je daar gewoon een goed resultaat (1-1, 2-1, 1-2) boeken en dan thuis erover heen. Omstandigheden (waslijst blessures achterin, belachelijke rode kaart en goal die geen goal was) zaten niet mee...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:27 schreef twi het volgende:
En laat die moffen maar over ons schrijven, wat de mening van dat volk is interesseert me echt geen kut.
auwquote:'Ajax stelde teleur', stelde Weser Kurier. 'Thomas Schaaf had zeer hoog opgegeven van het fijne en snelle offensieve spel. Maar van dit Ajax was niets te zien, het was eerder Cottbus of Bielefeld.'
Nu vergeet je wel gemakshalve dat ze meer kansen hebben gekregen buiten die drie die tot een doelpunt leidden. Ééntje op de lat die er echt in had gemoeten en een kopbal op de paalquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Alles kan, maar we zullen verdomme dan wel kansen moeten creeren, want dat was echt beschamend gisteren...
verdediging was niet best, maar opzich met 1 onterechte goal en 1 keepersfout viel dat nog wel mee. Maar als je er aanvallend niets tegenover zet houdt het op.
Nee, Bremen speelde mooi of leukquote:
Maar het won zonder moeite van Ajax...quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, Bremen speelde mooi of leuk
Met een tien b-elftalspelers vind ik dat Ajax het nog redelijk deed
Alleen als hij gratis is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:09 schreef BobbyHill het volgende:
Zou het geen gek idee zijn als Ajax Pasanen probeert terug te halen over een tijdje? Het lijkt me dat Ajax op zoek moet naar een centrum verdediger en Passanen heeft nog altijd liefde voor de club.
Dat lag meer aan ons dan andersom, ik had Bremen veel beter verwacht.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar het won zonder moeite van Ajax...
Het is AJACIED!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Maar nu klaagt elke ajaxcied - waaronder ik - over zijn traagheid en zijn fouten.
Hij had sowieso die bal er gisteren in moeten trappenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoe kan dat trouwens met die Maduro? Iedereen was lovend over hem. Zelfs Ruud Van Nistelrooy zei na Finland uit dat het véél beter ging toen Maduro erin kwam. Maduro die het Nederlands elftal op sleeptouw neemt?
Maar nu klaagt elke ajaxcied - waaronder ik - over zijn traagheid en zijn fouten.
Bremen is uit vorm en Ajax doet het de laatste tijd redelijk tot goed. Ik heb het met je eens dat Werder wsl. de betere selectie heeft maar we weten allemaal hoe weinig dat uitmaakt in voetbal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:30 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind toch zoals vele hier suggereren, dat Ajax echt niet gelijkwaardig aan bremen is. Ook al zou ajax over een complete selectie de beschikking hebben gehad, dan alsnog denk ik dat Bremen easy had gewonnen. Als je het aantal gemiste kansen van Bremen telt kan je alleen maar blij zijn dat het geen 6-0 oid is geworden. De kwaliteit tussen Bremen en ajax is wel degelijk veel grter dan men denkt. En zoals sommige zeggen dat als ze uit 2-1 1-1 hadden gespeelt, dat ze er dan thuis over heen zijn gegaan klopt ook niet. Ik denk dat Ajax een beetje overschat word tov Bremen. Bremen heeft in mijn ogen gewoon een veel betere ploeg.
Werder was ook niet bepaald op volle oorlogssterkte, zegt wel wat over het verschil.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:44 schreef Jajong het volgende:
Ajax met de voltallige selectie had hier nooit verloren van dit matige Werder.
Wie misten ze dan behalve Borowski?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Werder was ook niet bepaald op volle oorlogssterkte, zegt wel wat over het verschil.
Baumann.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wie misten ze dan behalve Borowski?
CHECK!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:59 schreef thewishmaster het volgende:
Nou, ze misten dus twee middenvelders. Ajax miste vier verdedigers en Davids. Bovendien wist Henk het voor elkaar te krijgen om de twee beste aanvallers op de bank te laten beginnen.
Leo op 10quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
CHECK!!
Volgende week beginnen met Perez en KJH...Leo daarachter op 10....Ogararu weer terug...
Maduro en Lindenbergh verbannen naar het 7de elftal ofzo...nooit meer in Ajax 1...
Daar heb je helemaal gelijk in, vandaar dat ze het volgende week maar moeten proberen met aanvallend voetbal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:05 schreef Adothehague het volgende:
Met alle respect, maar Bremen is toch echt wel een maatje te groot voor Ajax. Als ik alleen al kijk hoe ze in de Cl speelden, en hoe ze nu in de duitse competitie spelen, zie ik een kwalitatief beter elftal, en over het algemeeen beter voetbal.
Klopt, maar dat betekent niet dat we ze niet zouden kunnen verslaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:05 schreef Adothehague het volgende:
Met alle respect, maar Bremen is toch echt wel een maatje te groot voor Ajax. Als ik alleen al kijk hoe ze in de Cl speelden, en hoe ze nu in de duitse competitie spelen, zie ik een kwalitatief beter elftal, en over het algemeeen beter voetbal.
En zo is het.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent niet dat we ze niet zouden kunnen verslaan.![]()
En die mogelijkheid was er wel, maar dan moet je compleet zijn en dan moet Werder zo voetballen als gisteren.
Heh, noem je nou expres de kwaliteiten van Ryan op om jezelf belachelijk te maken? Ryan is qua talent de beste voetballer van Ajax. Hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Het is geen flankspeler, het is geen centrumspits. Het is een Henry. Ik zou mijn elftal op hem aanpassen, alleen dat schijnt niet te mogen in het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik snap totaal niet wat Babel in de spits doet en wat jullie erin zien t.o.v. KJH. Op de flank, okay (nog niet veel soeps en rendement met die cliche naarbinnetrek actie, maar er valt mee te leven), maar in de spits komt ie toch veel te veel tekort voor de top. Hij is geen goaltjesdief, is nog steeds technisch beperkt, mist fysieke power, heeft geen top overzicht of kaats, en heeft geen echte 1 op 1 actie. Wat ie wel heeft heeft is snelheid. Castelen II dus.
Zelfs Louis had grote twijfels over Babel op het technische vlak hoorde ik bij SMS6. Hij zou zogenaamd aan de techniek gewerkt hebben bij Coerver-trainers, maar het is nog totaal niet te zien. Allemaal niet zo erg die techniek, Huntelaar is technisch ook geen Bergkamp, maar die heeft wel een super goalinstinct en dat zie ik ook niet terug bij Babel.
Ryan Castelen staat er alleen voor zijn draafkwaliteiten. Leuk tegen NAC of Willem II zo'n speler, maar ik betwijfel of ie ooit een grootse speler wordt die internationaal doorbreekt. In een competitie in Engeland lopen die berenverdedigers van Chelsea of Arsenal hem onder de voeten. Die zijn allemaal al net zo snel, en op techniek kan ie het ook niet doen, dan blijft niks over om je te onderscheiden.
Die kwaliteiten komen alleen boven als hij werkelijk een topwedstrijd heeft. Ik zie hem ook vaak onzichtbaar zijn en met gare aannames en acties komen. Het hele elftal op hem afstellen is dan ook niet aan te raden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heh, noem je nou expres de kwaliteiten van Ryan op om jezelf belachelijk te maken? Ryan is qua talent de beste voetballer van Ajax. Hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Het is geen flankspeler, het is geen centrumspits. Het is een Henry. Ik zou mijn elftal op hem aanpassen, alleen dat schijnt niet te mogen in het Nederlandse voetbal.
Ryan is nog LLAAAAANG geen Henry.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heh, noem je nou expres de kwaliteiten van Ryan op om jezelf belachelijk te maken? Ryan is qua talent de beste voetballer van Ajax. Hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Het is geen flankspeler, het is geen centrumspits. Het is een Henry. Ik zou mijn elftal op hem aanpassen, alleen dat schijnt niet te mogen in het Nederlandse voetbal.
mwah das niet echt reeel van je. Die groep ging niet voor de grap op pad. De mensen die opgepakt werden letten gewoon niet echt op.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Btw: belachelijk dat er 50 man voor niks werden opgepakt, veel van ouwe garde. Was totaal geen dreiging tot rellen. Was het Duitse Netwerk nu een programma aan het opnemen ofzo? Had veel weg van doelbewust sensatie zoeken![]()
Jij hebt Feyenoord thuis dus totaal gemist.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik snap totaal niet wat Babel in de spits doet en wat jullie erin zien t.o.v. KJH. Op de flank, okay (nog niet veel soeps en rendement met die cliche naarbinnetrek actie, maar er valt mee te leven), maar in de spits komt ie toch veel te veel tekort voor de top. Hij is geen goaltjesdief, is nog steeds technisch beperkt, mist fysieke power, heeft geen top overzicht of kaats, en heeft geen echte 1 op 1 actie. Wat ie wel heeft heeft is snelheid. Castelen II dus.
Ik niet, maar Groningen en ADO ook niet.. Hij is erg wisselvallig helaas.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij hebt Feyenoord thuis dus totaal gemist.
Qua talent is Sneijder toch wel een klasse beter dan Babel. Hij is inderdaad geen typische punt-spits en ook geen flankspeler, en van het type Henry. Maar dan wel verhoudingsgewijs de RKC-versie van Henry, niet de Arsenal versie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:49 schreef denthemen het volgende:
zag ik het goed dat Petri zijn shirt aan ajax supporters gaf?
Als dat al niet lukt....quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Zondag weer 3 punten pakken.
Dan drink ik in heel maart geen alcohol.quote:
idd, maar daarna... Werder vergeten we even, maar dan Twente, AZ en PSVquote:
Waarom zou je?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dan drink ik in heel maart geen alcohol.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dan drink ik in heel maart geen alcohol.
Eerste gedachte wat in me opkwam... Tsja...quote:
Denk dat als AZ of psv in Ajax' schoenen had gestaan het een heel andere wedstrijd was geweest.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:22 schreef Messenga het volgende:
Excelsior is ook een eitje. Ik had niets anders verwacht hoor. Bremen is op dit moment gewoon nog een maatje te groot. So be it.
Tja, opzich moet dat kunnen, lengte zou niet uit moeten maken, maar hij kwam er ook niet aan te pas. Niemand eigenlijk. Ook Stam was zeker niet foutloos, maar ja wat wil je als je 34 bent en je moet 2 verdedigers zijn...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Ja idd, dan zag ik Leonardo tegen twee van die boomlange verdedigers huppelen en dan zakt de moed wel in je schoenen
Wat zeik je nou over Leo man? Die heeft maar 20 minuutjes mee gedaan toen het duel al lang beslist was...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Ja idd, dan zag ik Leonardo tegen twee van die boomlange verdedigers huppelen en dan zakt de moed wel in je schoenen
Als wij compleet waren had het ook een andere wedstrijd geweest. Zeker als Davids mee had mogen doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Denk dat als AZ of psv in Ajax' schoenen had gestaan het een heel andere wedstrijd was geweest.
Dat is meer per illustratie, niet per se tegen Leo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat zeik je nou over Leo man? Die heeft maar 20 minuutjes mee gedaan toen het duel al lang beslist was...
Niemand die vraagt om foutloos. Overigens is Stam vanaf dag 1 de man die dit team draagt. We mogen onze handjes dichtknijpen met die gozer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, opzich moet dat kunnen, lengte zou niet uit moeten maken, maar hij kwam er ook niet aan te pas. Niemand eigenlijk. Ook Stam was zeker niet foutloos, maar ja wat wil je als je 34 bent en je moet 2 verdedigers zijn...
Het is slechts voorbeeld. Het had ook De Mul of wie dan ook kunnen zijn. Even om duidelijk te maken waar het krachtverschil lag.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat zeik je nou over Leo man? Die heeft maar 20 minuutjes mee gedaan toen het duel al lang beslist was...
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is meer per illustratie, niet per se tegen Leo.
Ik verdedig hem dan ook. HIj deed zijn stinkende best, maar verloor ook meer dan gewoonlijk, maar ja, er was verder bijna niemandquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niemand die vraagt om foutloos. Overigens is Stam vanaf dag 1 de man die dit team draagt. We mogen onze handjes dichtknijpen met die gozer.
Met de selectie die naar Bremen ging kan je PSV of AZ niet vergelijken hoor. Dit Ajax is PSV zonder Gomes, Alex, Cocu, Farfan, Simons, Kone en Alcides.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Denk dat als AZ of psv in Ajax' schoenen had gestaan het een heel andere wedstrijd was geweest.
Maar Ten Kate liet ze dan ook wel erg lafjes voetballen. Alsof de UEFA Cup en musthave is, in een seizoen waarin je met de hulp van God, Jezus en Moeder Maria in deze fase nog kans maakt op de titel.
Had gewoon lekker vooruit gevoetbald en die verdediging onder druk gezet. Dood of de gladiolen.
Nee, nou konden we 2 keer 3 kwartier kijken naar een Ajax dat in z'n beste fase van de wedstrijd 3 passes aan elkaar kon rijgen en waar (tegen een zwakke verdediging) erg weinig dreiging vanuit ging. Had net zo goed 90 minuten naar een blinde muur kunnen gaan staren.
Maar het resultaat mag er zijn![]()
Nah ja, competitie is toch belangrijker.
Je kan het ook overdrijven he?!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Met de selectie die naar Bremen ging kan je PSV of AZ niet vergelijken hoor. Dit Ajax is PSV zonder Gomes, Alex, Cocu, Farfan, Simons, Kone en Alcides.
00000000w danquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:06 schreef PLAE@ het volgende:
vraag me af of montana opgepakt is... heb m niet gezien maar hij kan toch niet nog slomer zijn dan mij.
Je zit niet in het PSV Topicquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef HeatWave het volgende:
- Spelers heelhouden en niet de hele wereld verhuren
Wat is "Ajaks" ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef F.O.N.S. het volgende:
Dat redt Ajaks nooit meer tegen Werder Bremen![]()
Ja, die telde ik ook al.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Ik zag de scheids er nog voor aan om bij die charge van Womé een tweede gele aan Jaap te geven wegens dat duwtje erna.
Ik vond Lindenbergh tegen Ado bij de 1-0 ook al een hele dubieuze dekkingsfout maken. Wel zonde want bij AZ vond ik het een hele nuttige speler. Had toen wel het idee dat hij dat voor Ajax ook kon zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:
De kaart van Lindenbergh was gewoon teveel van het goede, lijkt me. Ik snap hem ook niet, dat zou toch iemand met ervaring moeten zijn. Alleen niet met ervaring in topduels, dat bleek maar weer.
Anita viel zeer aardig in, Donald kon zich niet echt goed tonen.
Nogal ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:23 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik vond Lindenbergh tegen Ado bij de 1-0 ook al een hele dubieuze dekkingsfout maken.
Leg je er maar bij neer,quote:
Goh, je bent nu echt de eerste hier die Ajax geen kans meer geeft, echt alle Ajacieden zijn na gisteren nog zooo positief inderdaad!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:42 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Leg je er maar bij neer,
de volgende ronde halen jullie niet meer.
Zo zo, meneer houdt wel van een beetje kaviaar op z'n tijd?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef Sethje het volgende:
Belugaaaaaaaaa
Zo hee, jij kan rijmen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:42 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Leg je er maar bij neer,
de volgende ronde halen jullie niet meer.
nee die debiele boot bij elke cornerquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo zo, meneer houdt wel van een beetje kaviaar op z'n tijd?
Maakt niet uit, jullie liggen eruit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, je bent nu echt de eerste hier die Ajax geen kans meer geeft, echt alle Ajacieden zijn na gisteren nog zooo positief inderdaad!
We winnen namelijk naast de beker, de schaal stieken ook nog de CL wist je dat, en alle Ajacieden hier vinden dat ook, lees maar terug hoe positief we allemaal zijn!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
nee die debiele boot bij elke corner
ingecalculeerdquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jullie liggen eruit.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ingecalculeerd
Ik jou wel dientje![]()
Ja mijn excuses ik had mijn capuchon opquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef Riro het volgende:
Niemand gezien met een roos in z'n haren![]()
W was ziek toch? Of hebben we het niet over dezelfde?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja mijn excuses ik had mijn capuchon opbij welk groepje hing je rond dan...bij pinda en die meiden?
Edit;
Weet nu wie je bent![]()
W was er zelf niet bij toch in bremen?
Nu je het zegt jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
W was ziek toch? Of hebben we het niet over dezelfde?
Ik niet. Maar ik kom dan ook niet uit Amsterdamquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef PLAE@ het volgende:
Het lijkt de laatste jaren wel of iedereen W heet in A"dam![]()
quote:Ajax zou jonge Tsjechische spits volgen
Volgens Eurosport zou Ajax een 17-jarige Tsjechische spits volgen. Het gaat om Tomas Necid (profiel) van Slavia Praag. Hij maakte in 2006 indruk op het EK onder 17 met Tsjechie. Dit seizoen scoorde hij voor Slavia Praag twee keer in zes invalbeurten.
De Amsterdammers zijn echter niet de enige die de speler volgen. Ook Arsenal, Real Madrid, Juventus, Lazio, Deportivo, Werder Bremen, Borussia Dortmund en Hamburg worden genoemd.
polizei, regen, kou en oja polizei.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik kom dan ook niet uit Amsterdam
Ik heb niet veel gemist daar toch?
Munchen was beter hequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
polizei, regen, kou en oja polizei.
Vreemde achternaam voor een Tsjech. Ach waarom niet. Kan ik over 4 jaar ofzo m'n Tsjechische vlag een keer in het stadion ophangen.quote:
En toch zag ik een zeer teleurstellend Bremen. Ajax op volle sterkte was met de winst weggelopen daar, en zelfs dít Ajax had het ze erg lastig kunnen maken zonder die scheidsrechtelijke dwalingen, misschien een minimale nederlaag of zelfs gelijkspel eruit kunnen slepen, dan was die return nog ergens om gegaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Bijna iedere Ajacied zei voor de wedstrijd al dat we kansloos warenLekker boeiend.
Alleen kwa sfeer dan toch?quote:
Qua uitslag niet. Verder was het erg gezellig daar jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alleen kwa sfeer dan toch?
Lekker keten op de omloop![]()
Volgende week donderdag al.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:50 schreef PyTh het volgende:
Over 2 weken thuis tegen Bremen trouwens?
Ik heb zin in Dinsdag![]()
Dat is al snel zeg...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgende week donderdag al.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef PLAE@ het volgende:
Vraagt een gozer aan zo'n Duits ventje: Kom je ook naar Amsterdam? zegt ie: "Nein, Holland ist nichts fur mir".
Dacht z'n opa er maar net zo over
Daar kan ik over meepraten. Welkom thuis jongen. Ze raakten hier al bezorgd over je.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef M0NTANA het volgende:
Wel geile meisjes daar in Duitsland.
misschien in vergelijking met DB ofzo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Dacht dat Bremen altijd een redelijke firm had.
Ja misschien ook niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
misschien in vergelijking met DB ofzo.
Als dat nodig is dan moet dat maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben je een beetje overijverig aan het woorden? Zie voort meer door jou geedite berichten dan normale berichten.
Nergens voor nodig. Beetje machtsgeil?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als dat nodig is dan moet dat maar.
Nee en nu weer ontopicquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Beetje machtsgeil?
Ah je klinkt al als een echte mod.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als vragen hebt stel ze maar in het FB-topicquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah je klinkt al als een echte mod.![]()
Welke typische mod zinnetjes ken je al van buiten?
We nemen het mee naar achteren.
Wij hebben ook een leven hoor.
Bans worden niet besproken op het forum.
Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.
Zou je op voorhand wel zeggen ja. Toch ga ik uit van een magere 2-1 ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu Excelsior maar fink oprollen, fijne tegenstander om nu tegen te komen.
Ik stel voor om voortaan een heilige 3-eenheid te vormen met een 010-mod, 020-mod en wat is het nummer van Eindhoven? Geen flauw idee, whehehe...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:08 schreef PLAE@ het volgende:
jezus wat is dat nou weer voor incompentente mod er bij?![]()
Het woord tyfus wegeditten is wel te debiel voor woorden trouwens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Sneijder kreeg er een rode kaart voor + twee wedstrijden schorsing. Ze zijn hier nog mild dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Het woord tyfus wegeditten is wel te debiel voor woorden trouwens.
Het zal mij benieuwen of KJH mag starten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag tegen Excelsior:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Davids
Gabri
Sneijder - Roger
Perez
Leo - Huntelaar - Babel
Als we zo spelen kan het een hoge uitslag worden![]()
Klopt, was nogal ziek iddquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja mijn excuses ik had mijn capuchon opbij welk groepje hing je rond dan...bij pinda en die meiden?
Edit;
Weet nu wie je bent![]()
W was er zelf niet bij toch in bremen?
Die kerel met zijn "joden kleding" en dat "020 dorp"quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef twi het volgende:
Net Jouw Vrouw, Mijn Vrouw gekeken. Nooit gezien, maar zag dat er dit keer een Ajax-chick uit Enschede naar een Feyenoord-gezin moest. Jezus wat een teef zeg, ongelofelijk
Eerlijk gezegd vond ik dat wijf ziekerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die kerel met zijn "joden kleding" en dat "020 dorp"![]()
Dat ze thuis kwamquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik dat wijf zieker
Wat een para wijf zeg, en die jankgozer helemaal onder de plak.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:02 schreef twi het volgende:
Zo'n smetvrees hebben over kleding, en dan zo'n gore WC in je Ajax-shirt schoonmakenMaar gelukkig liggen de stapeltjes weer recht
Komt toch niets boeiends mee, los van waarschijnlijk een groep noord-nederlandersquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is al snel zeg...
Heeft Bremen vrij vervoer volgende week?
quote:'River Plate heeft toch geld voor Rosales'
16/2/2007 12:20
De transfer van Mauro Rosales naar River Plate lijkt zeer nabij. Volgens Clarín heeft de Argentijnse club donderdag 1,8 miljoen euro op de bankrekening van Ajax gestort en is voorzitter Leonardo Barujel naar Amsterdam gereisd om de deal vrijdag af te ronden.
Rosales mag vertrekken bij Ajax. De Amsterdamse club kwam eerder al met River Plate tot overeenstemming over een transfersom van de 25-jarige aanvaller, maar wachtte nog op een bankgarantie.
River Plate ontbeerde lange tijd de financiën om Rosales in te lijven, maar volgens Clarín lukte het coach Daniel Passarella donderdag extra fondsen aan te boren. De trainer klaagde onlangs dat hij in zijn selectie een gebrek aan aanvallers heeft.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:32 schreef Messenga het volgende:
Ah, de kutmod was net eerder.
Ik denk dat dat het begin bedrag isquote:
Is die nog ergens nog online te bezichtigen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:57 schreef Urquhart het volgende:
Die Jouw Vrouw Mijn Vrouw-aflevering![]()
quote:'Anita en Lindenbergh in basis tegen Excelsior'
--------------------------------------------------------------------------------
16 februari 2007
De kans is groot dat Vurnon Anita komende zondag in de wedstrijd van Ajax tegen Excelsior als rechtsback zal opereren. Dat schrijft De Telegraaf. Volgens de ochtendkrant zal Olaf Lindenbergh in dat geval de positie links achterin voor zijn rekening nemen. De mogelijkheden van trainer Henk ten Cate zijn zeer beperkt door de blessures bij Urby Emanuelson, Thomas Vermaelen en Zdenek Grygera.
Tot overmaat van ramp is George Ogararu voor het duel met Excelsior geschorst. De return tegen Werder Bremen staat vervolgens nog veel meer dan afgelopen woensdag in het teken van de jeugd. "Want dan valt Gabri weg", weet Ten Cate. "Ik zal er dus opnieuw twee jeugdspelers bij moeten halen. Wie? We gaan de komende dagen eens om ons heen kijken."
Bij de coach overheerste berusting na de 3-0 nederlaag in Bremen. Wel kwam hij nog even terug op de tweede treffer, die door Anita van de lijn werd gehaald. Het arbitrale trio zag er echter tóch een doelpunt in. "Als zelfs televisiebeelden geen uitsluitsel geven, is het wel heel bijzonder dat deze man het met het blote oog wel zag. Zelfs de spelers van Werder dachten dat het geen doelpunt was."
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:00 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Mauro kwam Frank de Boer niet eens voorbij...
Ik denk dat we hem tegen Bremen best hadden kunnen gebruiken woensdag....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:11 schreef Silenus het volgende:
Tsja, het was wel een wereldvoetballer. Techniek heeft ie. Zal alleen niet meer al te snel zijn.
Van mij mag ie erin tegen Excelsior.
quote:Scout tipte Ajax al in 2005 over Alves 16 februari 2007
Ajax werd al in het voorjaar van 2005 getipt over Afonso Alves, maar haalde in zijn plaats teamgenoot Markus Rosenberg op uit Zweden. Twee jaar later scoort de 26-jarige Braziliaan bij SC Heerenveen aan de lopende band. Ajax-scout John Steen Olsen noemde twee jaar geleden in Amsterdam de naam van Alves, zo vertelt hij tegenover Sportweek.
John Steen Olsen over Afonso Alves: 'Ik heb Ajax toen aangeraden dat ze maar eens naar Alves moesten komen kijken' Het verbaast de Deen dan ook niet dat de aanvaller het momenteel zo goed doet bij Heerenveen. Steen Olsen, die voor Ajax in Scandinavië scout, tipte zijn club begin 2005 al over Alves, die toen bij Malmö FF als ploeggenoot van Rosenberg veelal in een vrije rol op links speelde. Eigenlijk kwam Alves beter uit de verf als centrumspits, wist de Ajax-scout zijn club toen al te vertellen.
"Ik heb Ajax getipt dat hij een versterking kon zijn voor de positie in de spits en eventueel ook daarachter", zegt Steen Olsen. "We volgden Rosenberg toen al langer, maar ik heb Ajax aangeraden dat ze ook maar eens naar Alves moesten komen kijken." Op voorspraak van toenmalig Ajax-trainer Danny Blind en hoofdscout Ton Pronk koos Ajax in de zomer van 2005 echter voor Rosenberg als nieuwe spits. De Zweed kostte de Amsterdammers vijf miljoen euro, maar vond nimmer zijn draai in Amsterdam en verkaste vorige maand voor circa drie miljoen naar Werder Bremen.
Boumaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:00 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik ben net ff bij de training geweest.
Mauro kwam Frank de Boer niet eens voorbij...dus die zullen we niet missen..
Komt er ineens een hele groep meisjes van 1 of andere school ook bij het hek staan...roept zo'n zwelg."Kijk, Huntelaar en Wesley..en daar loopt Bouma.." Ik dacht dat ik het verkeerd had gehoord...maar ze zei het wel een keer of 4....KOM DAN GEWOON NIET KIJKEN!!!!
Misschien kunnen we donderdag Frank de Boer wel opstellen....hij kan het nog aardig..
Maduro waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:25 schreef Suijk het volgende:
Hebben wij zulke padden die op Bouma lijken dan?
Ja lijkt mij ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Moeten ze mischien wat mee gaan doen dan.
Ja, dat is de enige die nog een heel erg klein beetje in de buurt komt.quote:
Klopt. Achteraf is het makkelijk natuurlijk, en je weet niet hoe hij het hier had gedaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, bladiebladiebla, waar is zoiets nou goed voor?
Alves ook niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Van Rosenberg kon je sowieso al niet verwachten dat hij veel ging scoren, dat deed hij bij Malmeu namelijk ook niet.
Jeetje.....wat een cijfers.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Radegast het volgende:
Rosenberg: 52 wedstrijden, 8 goals
Alves: 48 wedstrijden, 26 goals
What else is new?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jeetje.....wat een cijfers.
Fijn stukje beleid zou ik zeggen![]()
Zooo, ik wist niet dat die Alves bij Malmo ook al zoveel scoorde.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Malmo FF:
Ton ook niet klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zooo, ik wist niet dat die Alves bij Malmo ook al zoveel scoorde.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Malmo FF:
Damn. Lekker stukje scouting dan. Ik zeg niet dat Alves het hier even goed zou hebben gedaan als bij Heerenveen tot nu toe, maar als je bij Malmo een spits scout en vervolgens uit deze statistieken Rosenberg kiest...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Malmo FF:
Tis al zeker 10 keer zijn waardequote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:33 schreef Lennox het volgende:
Die 1.8 is natuurlijk niet het hele bedrag, maar een voorschot erop.
En dan Fredje op de goalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zou dat nog kunnen, de boer er in?
Vooral die tweedequote:Rosenberg: 'Toen ik nog bij Ajax zat deden ze nog volop mee voor de UEFA Cup.'
'Ik krijg rood, mijn vlag is wit. Ik ben Olaf Lindenbergh. Ik ben Ajacied.'
nu.nlquote:Frank Rijkaard vertrekt na dit seizoen bij FC Barcelona. De 44-jarige oefenmeester wil zijn komende zomer aflopende contract niet verlengen. Volgens de Spaanse sportkrant AS vertrekt de Amsterdammer vanwege persoonlijke motieven.
Bondscoach Marco van Basten en PSV-trainer Ronald Koeman worden genoemd als zijn opvolger.
Rijkaard kwam in 2003 samen met zijn assistent Henk ten Cate naar Barcelona. Twee jaar later wonnen de Catalanen de landstitel. Ook vorig jaar ging het kampioenschap naar Catalonië. Bovendien legde de club beslag op de Champions League door in de finale Arsenal met 2-1 te verslaan.
Na die successen vertrok Ten Cate naar Ajax, waar hij als hoofdtrainer aan de slag ging. Hij werd bij Barça vervangen door Johan Neeskens, die als speler ook de kleuren van de Spaanse club verdedigde.
Eto'o
Rijkaard lag deze week bij FC Barcelona in de clinch met steraanvaller Samuel Eto'o. De topscorer van vorig seizoen in de Primera División weigerde zondag in het duel met Racing Santander in te vallen. De Nederlandse coach sprak na de wedstrijd van 'een schandalige actie'. Later deze week klaarde de lucht tussen hen.
Ach ja, hij zal toch een keer weggaan...quote:Gabri: Sneijder al op Spaanse les
--------------------------------------------------------------------------------
16 februari 2007
Ajax-middenvelder Gabri heeft tegenover El Mundo Deportivo verklapt dat zijn ploeggenoot Wesley Sneijder 'voorzichtig wat Spaans aan het leren is'. De trefzekere Ajacied wordt al enige tijd genoemd bij Barcelona. Volgens Gabri zou Sneijder prima passen bij de Catalaanse club.
"Door de komst van Sneijder zal de kwaliteit van het sterk bezette middenveld met Xavi, Iniesta en Deco nog verder omhoog worden gestuwd", aldus de Catalaan, die zeven jaar lang voor Barcelona uitkwam. "Hij is een dynamische speler met twee goede benen."
Perro blanco del tifus!quote:Ajax-middenvelder Gabri heeft tegenover El Mundo Deportivo verklapt dat zijn ploeggenoot Wesley Sneijder 'voorzichtig wat Spaans aan het leren is
Stel Van Basten maar aan. Koeman heeft nog wat sloopwerkzaamheden bij psv te verrichtenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is de opvolger van ten Cate ook al gesignaleerd in Amsterdam?
[..]
nu.nl
quote:16/2/2007 - Anita, Van der Wiel en Donald blijven bij selectie, Sarpong ook?
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Henk ten Cate heeft laten weten dat als gevolg van alle blessures Vurnon Anita, Gregory van der Wiel en Mitchell Donald bij de selectie zullen blijven. Vurnon Anita heeft de meeste kans om te spelen zondag als rechtsback. "Hij vulde het goed in", complimenteert Ten Cate de inbreng van de tiener. "Vurnon speelde onbevangen. En dat terwijl hij eigenlijk nog in de B mag spelen. De kans is groot dat hij ook zondag speelt. Misschien komt Jeffrey Sarpong ook nog bij de groep."
Van mij mag het maar niet voor 12 miljoen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef Mr.Mills het volgende:
Ach, Sneijder vertrekt sowieso deze zomer! Ik gun hem wel een overgang naar Barca.
Dan denk je inderdaad meer aan 20+, anders kunnen ze allemaal opsodemieteren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van mij mag het maar niet voor 12 miljoen.
Minimaal 15 miljoen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van mij mag het maar niet voor 12 miljoen.
minimaal 20 eerder. Sneijder is een van de beste middenvelders van de wereld.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Minimaal 15 miljoen.
Nieuwe generatie
Niet overdrijven he. Hij is goed, maar nog geen wereldtop.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
minimaal 20 eerder. Sneijder is een van de beste middenvelders van de wereld.
Ogararu kan dan weer spelen en Davids ook gewoon. Wellicht Grygera?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:18 schreef kevin6188 het volgende:
Ben benieuwd met wat voor team we uiteindelijk tegen AZ spelen nu iedereen gebleseerd of geschorst lijkt.
urby komt dan ook terug, lijkt erop dat het volgende week er een stuk beter uitziet!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:18 schreef kevin6188 het volgende:
Ben benieuwd met wat voor team we uiteindelijk tegen AZ spelen nu iedereen gebleseerd of geschorst lijkt.
22 ja. Een verlies voor Ajax als hij weggaat, maar Barca is een mooie club en dat gun ik Sneijder wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:37 schreef twi het volgende:
De kans lijkt me groot dat Sneijder weggaat inderdaad, maar ik denk dat een jaar met Davids achter zich en een EK hem veel beter zouden doen. Hoe oud is 'ie nou helemaal, 22?
Nou nou nou nouquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Vraag me af of hij naar Barca gaat, daar lopen al een stel uitstekende middenvelders.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef Mr.Mills het volgende:
Ach, Sneijder vertrekt sowieso deze zomer! Ik gun hem wel een overgang naar Barca.
Beetje realiteit is bij jou ver te zoeken he?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
VPquote:Ajax verkoos Rosenberg boven Alves
16 februari 2007, 17:55
Door: Edwin Ockels
In 2005 heeft Ajax de kans gehad om Afonso Alves te halen. De Amsterdammers kozen echter voor ploeggenoot Markus Rosenberg. Het avontuur van Rosenberg bij Ajax liep uit op een mislukking, terwijl Alves momenteel aan de lopende band scoort bij Heerenveen.
Steen Olsen, de scout van Ajax in Scandinavië, zag in 2005 al dat Alves een goede spits was. Ondanks dat de Braziliaan toentertijd als linkerspits speelde, gaf de scout Ajax toch de tip om Alves te volgen. "Ik heb Ajax getipt dat hij een versterking kon zijn voor de positie in de spits en eventueel ook daarachter", zo laat Steen Olsen tegenover Sportweek weten. "We volgden Rosenberg toen al langer, maar ik heb Ajax aangeraden dat ze ook maar eens naar Alves moesten komen kijken."
Toenmalig Ajax-trainer Danny Blind en hoofdscout Ton Pronk verkozen echter Rosenberg boven Alves. De Zweed werd voor vijf miljoen gehaald. Vorige maand verliet Rosenberg Ajax alweer en vertrok voor drie miljoen naar Werder Bremen
Volgens mij duurt dat daarna nog minimaal een weekjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:37 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
urby komt dan ook terug, lijkt erop dat het volgende week er een stuk beter uitziet!
om uitgefloten te wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:44 schreef MaxC het volgende:
Wat moet Lindenbergh nog meer doen om niet meer speeltijd te krijgen?![]()
iddquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:02 schreef twi het volgende:
Zo'n smetvrees hebben over kleding, en dan zo'n gore WC in je Ajax-shirt schoonmakenMaar gelukkig liggen de stapeltjes weer recht
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Probleem is dat ik weinig andere (top)clubs ken waar Sneijder zou kunnen slagen (imo!), terwijl het toch een uitstekende speler is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vraag me af of hij naar Barca gaat, daar lopen al een stel uitstekende middenvelders.
komt omdat hij in Amsterdam ongelooflijk veel krediet heeft, want hem ook een groter zelfvertrouwen geeft. BIj een andere club zie ik hem wel op een zijspoor raken na een slechte reeks ( en uiteindelijk bij Bayern Munchen terecht komen)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Probleem is dat ik weinig andere (top)clubs ken waar Sneijder zou kunnen slagen (imo!), terwijl het toch een uitstekende speler is.
Nou, ik denk dat Wesley best wat kan hebben hoor, gaat me meer erom dat er in het buitenland meer qua speltype van hem gevraagd wordt (meeverdedigen etc.), waardoor zijn echte kwaliteiten moeilijker tot uiting kunnen komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
komt omdat hij in Amsterdam ongelooflijk veel krediet heeft, want hem ook een groter zelfvertrouwen geeft. BIj een andere club zie ik hem wel op een zijspoor raken na een slechte reeks ( en uiteindelijk bij Bayern Munchen terecht komen)
Dat zou je wel denken hè, er staat gewoon het 1e elftal hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:49 schreef denthemen het volgende:
zondag maar even met wat doelpunten dat 3e elftal van Feyenoord terug sturen
Het G elftal uit Zuid hebben we al gehadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken hè, er staat gewoon het 1e elftal hoor.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |