abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46329148

und weiter
pi_46329179
hey fuck, moet 559 zijn
pi_46329187
Op naar Excelsior
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46329283
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier dan maar .
De persoon die het topic sloot moest toch het nieuwe topic bouwen?
pi_46329326
Dat hoeft niet hoor, staat nergens .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:27:52 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46329335
De persoon die het snelste is, opent het nieuwe topic wanneer hij/zij nog geen nieuwe ziet.

En laat die moffen maar over ons schrijven, wat de mening van dat volk is interesseert me echt geen kut.
pi_46329387
het enige wat we daar heel misschien mee opschieten is onderschatting in de thuiswedstrijd.

Dan maar een kopenhagentje met ze uithalen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46329401
Hopelijk een ruime en overtuigende zege op Excelsior.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46329419
Dat moet kunnen, maar dan moet wel de opstelling er naar zijn.
pi_46329430
Ik vond dat het beter ging na het vertrek van Lindenberg.
Dus houd die jongen maar aan de kant voortaan
pi_46329464
Heeft Omniworld trouwens geen interesse in Maduro? Kan die voortaan op de fiets naar zijn werk
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:32:12 #12
82589 S-Two
barba macacu
pi_46329478
Het was kut. Maar goed, nu maar op naar Excelsior.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_46329698
Achteraf kan je makkelijk lullen dat je niet met 3-5-2 had moeten beginnen, maar je moet wat als je geen verdedigers hebt.

Met een Ajax op normale sterkte kan je Bremen gewoon hebben, daarom is dit extra zuur. En helemaal omdat het 2-0 was en geen 3-0. En het totaal geen rood was (eerste geel was schwalbe hoorde ik).

Thuis 3-0. Verlenging er overheen!

Ajax

Btw: belachelijk dat er 50 man voor niks werden opgepakt, veel van ouwe garde. Was totaal geen dreiging tot rellen. Was het Duitse Netwerk nu een programma aan het opnemen ofzo? Had veel weg van doelbewust sensatie zoeken
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_46329757
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Achteraf kan je makkelijk lullen dat je niet met 3-5-2 had moeten beginnen, maar je moet wat als je geen verdedigers hebt.

Met een Ajax op normale sterkte kan je Bremen gewoon hebben, daarom is dit extra zuur.

Thuis 3-0. Verlenging er overheen!

Ajax
Zou het, onderschatten wij nu niet op terminale wijze de Duitse competitie?

Maar Ajax straks door, ik teken er voor, tijd voor een petitie of starten we een actiegroep?
pi_46329885
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zou het, onderschatten wij nu niet op terminale wijze de Duitse competitie?

Maar Ajax straks door, ik teken er voor, tijd voor een petitie of starten we een actiegroep?
Actiegroep, waarvoor?

Tuurlijk is Bremen geen slechte ploeg, denk ik wel gelijkwaardig aan Ajax. Maar op normale cq volle sterkte kun je daar gewoon een goed resultaat (1-1, 2-1, 1-2) boeken en dan thuis erover heen. Omstandigheden (waslijst blessures achterin, belachelijke rode kaart en goal die geen goal was) zaten niet mee...
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:44:14 #16
82589 S-Two
barba macacu
pi_46329923
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Actiegroep, waarvoor?

Tuurlijk is Bremen geen slechte ploeg, denk ik wel gelijkwaardig aan Ajax. Maar op normale cq volle sterkte kun je daar gewoon een goed resultaat (1-1, 2-1, 1-2) boeken en dan thuis erover heen. Omstandigheden (waslijst blessures achterin, belachelijke rode kaart en goal die geen goal was) zaten niet mee...
Werder heeft gewoon een betere ploeg dan Ajax hoor, wat niet wil zeggen dat we daar een goed resultaat hadden kunnen neerzetten (als we ons volledige team hadden).
pi_46330011
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Actiegroep, waarvoor?

actiegroepering zodat ajax doorgaat, we gaan het gewoon juridisch afdwingen desnoods

Ik schat de hele Duitse competitie 10 keer hoger in dan de Nederlandse, dus ook de Duitse clubs en zeker dat Bremen sterker is dan Ajax.

Gisteren was gewoon een drama, scheids durft het aan die 2de gele kaart te geven, zo vroeg in de wedstrijd. Beide overtredingen konden met geel bestraft worden, vooral de tweede. Dat ze een goal zagen, mên. Zelfs de Duitsers durfde het niet aan in eerste instantie.

Verder mogen we uiteindelijk blij zijn dat het maar 3-0 gebleven is
pi_46330037
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:27 schreef twi het volgende:
En laat die moffen maar over ons schrijven, wat de mening van dat volk is interesseert me echt geen kut.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46330299
tja, bremen was gewoon beter, en was niet echt slim van Lindenbergh, NL clubs zijn daar nooit zo slim in geweest, (ik herrinner mij nog een wedstrijd van feyenoord, dat van wonderen er met rood uitvloog, volgens mij tegen een italiaanse club)

En wat betreft die 50 man, tja was zelf in Nancy, wat dat betreft heeft nederland gewoon een slechte naam, en zijn die buitenlandse ME'rs gewoon een stelletje idioten, die met zulke acties JUIST ervoor zorgen dat het los gaat.
Feyenoord Rotterdam
Wij waren de gekste-Wij zijn de gekste-En we zullen altijd de gekste blijven
/m We shall not be moved!! /m
pi_46330430
En toch blijf ik hoop houden... wij zijn beter dan Werder met een fitte selectie. Als een groot deel daarvan (plus een zinnige opstelling) weer fit is voor de thuiswedstrijd, moet ik het nog zien. Met rust 1-0 voor staan, en dan zo rond de 60e minuut de 2-0 maken, en dan ALLES OP ALLES.

Heb zo'n gevoel dat het goed komt, maar ik weet niet waarom
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:02:00 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46330595
Ahjoh, shit happens. Met deze basiself was het toch alleen maar tegenhouden.
Hopen op een wonder donderdag!

Tussendoor even gezellig Excelsior oprollen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_46330691
quote:
'Ajax stelde teleur', stelde Weser Kurier. 'Thomas Schaaf had zeer hoog opgegeven van het fijne en snelle offensieve spel. Maar van dit Ajax was niets te zien, het was eerder Cottbus of Bielefeld.'
auw
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_46330702
Alles kan, maar we zullen verdomme dan wel kansen moeten creeren, want dat was echt beschamend gisteren...

verdediging was niet best, maar opzich met 1 onterechte goal en 1 keepersfout viel dat nog wel mee. Maar als je er aanvallend niets tegenover zet houdt het op.
Get woke, go broke!
pi_46330772
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Alles kan, maar we zullen verdomme dan wel kansen moeten creeren, want dat was echt beschamend gisteren...

verdediging was niet best, maar opzich met 1 onterechte goal en 1 keepersfout viel dat nog wel mee. Maar als je er aanvallend niets tegenover zet houdt het op.
Nu vergeet je wel gemakshalve dat ze meer kansen hebben gekregen buiten die drie die tot een doelpunt leidden. Ééntje op de lat die er echt in had gemoeten en een kopbal op de paal
pi_46330842
Zou het geen gek idee zijn als Ajax Pasanen probeert terug te halen over een tijdje? Het lijkt me dat Ajax op zoek moet naar een centrum verdediger en Passanen heeft nog altijd liefde voor de club.
Woo-loo-loo!
pi_46330908
Van mij mag die komen, was altijd wel een goede verdediger.
pi_46330975
opzich geen slechte opvolger voor Grygera natuurlijk....
AFC Ajax
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:14:05 #28
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46330995
tvp
A.F.C. Ajax
pi_46331044
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:04 schreef Flashwin het volgende:

[..]

auw
Nee, Bremen speelde mooi of leuk

Met een tien b-elftalspelers vind ik dat Ajax het nog redelijk deed
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46331240
Hoe kan dat trouwens met die Maduro? Iedereen was lovend over hem. Zelfs Ruud Van Nistelrooy zei na Finland uit dat het véél beter ging toen Maduro erin kwam. Maduro die het Nederlands elftal op sleeptouw neemt?

Maar nu klaagt elke ajacied - waaronder ik - over zijn traagheid en zijn fouten.

[ Bericht 0% gewijzigd door ub40_bboy op 15-02-2007 14:29:21 ]
lollig
pi_46331242
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:15 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Nee, Bremen speelde mooi of leuk

Met een tien b-elftalspelers vind ik dat Ajax het nog redelijk deed
Maar het won zonder moeite van Ajax...
Get woke, go broke!
pi_46331263
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:09 schreef BobbyHill het volgende:
Zou het geen gek idee zijn als Ajax Pasanen probeert terug te halen over een tijdje? Het lijkt me dat Ajax op zoek moet naar een centrum verdediger en Passanen heeft nog altijd liefde voor de club.
Alleen als hij gratis is.
lollig
pi_46331332
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar het won zonder moeite van Ajax...
Dat lag meer aan ons dan andersom, ik had Bremen veel beter verwacht.
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:26:43 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46331361
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef ub40_bboy het volgende:

Maar nu klaagt elke ajaxcied - waaronder ik - over zijn traagheid en zijn fouten.
Het is AJACIED!!
En Maduro heeft het gewoon niet. Zal nooit een grote worden, anders was hij een jaar geleden al uit zijn dalletje (dalletje als in kilometersdiepe kuil) gekropen.
pi_46331411
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoe kan dat trouwens met die Maduro? Iedereen was lovend over hem. Zelfs Ruud Van Nistelrooy zei na Finland uit dat het véél beter ging toen Maduro erin kwam. Maduro die het Nederlands elftal op sleeptouw neemt?

Maar nu klaagt elke ajaxcied - waaronder ik - over zijn traagheid en zijn fouten.
Hij had sowieso die bal er gisteren in moeten trappen
pi_46331472
Ik vind toch zoals vele hier suggereren, dat Ajax echt niet gelijkwaardig aan bremen is. Ook al zou ajax over een complete selectie de beschikking hebben gehad, dan alsnog denk ik dat Bremen easy had gewonnen. Als je het aantal gemiste kansen van Bremen telt kan je alleen maar blij zijn dat het geen 6-0 oid is geworden. De kwaliteit tussen Bremen en ajax is wel degelijk veel grter dan men denkt. En zoals sommige zeggen dat als ze uit 2-1 1-1 hadden gespeelt, dat ze er dan thuis over heen zijn gegaan klopt ook niet. Ik denk dat Ajax een beetje overschat word tov Bremen. Bremen heeft in mijn ogen gewoon een veel betere ploeg.
pi_46331524
AJAX
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_46331549
Maduro was een talentje, deed het heel even goed en toen hij eenmaal op de cover van de VI stond (bij wijze van spreken) was hij er volgens hemzelf. Daarna is het nooit meer iets geweest.

Zie je heel veel bij die jonge gastjes, ze doen het goed, tot ze zelf vinden dat ze heel goed zijn...
Get woke, go broke!
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:42:18 #39
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46331827
Maare, Montanaatje zat dus waarschijnlijk bij die 50 gasten die ze gisteren opgelaaien hebben?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_46331872
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:30 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind toch zoals vele hier suggereren, dat Ajax echt niet gelijkwaardig aan bremen is. Ook al zou ajax over een complete selectie de beschikking hebben gehad, dan alsnog denk ik dat Bremen easy had gewonnen. Als je het aantal gemiste kansen van Bremen telt kan je alleen maar blij zijn dat het geen 6-0 oid is geworden. De kwaliteit tussen Bremen en ajax is wel degelijk veel grter dan men denkt. En zoals sommige zeggen dat als ze uit 2-1 1-1 hadden gespeelt, dat ze er dan thuis over heen zijn gegaan klopt ook niet. Ik denk dat Ajax een beetje overschat word tov Bremen. Bremen heeft in mijn ogen gewoon een veel betere ploeg.
Bremen is uit vorm en Ajax doet het de laatste tijd redelijk tot goed. Ik heb het met je eens dat Werder wsl. de betere selectie heeft maar we weten allemaal hoe weinig dat uitmaakt in voetbal.

Ajax met de voltallige selectie had hier nooit verloren van dit matige Werder.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_46332028
zag ik het goed dat Petri zijn shirt aan ajax supporters gaf?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_46332044
Ik heb vannacht nachtmerries gehad over die tering Beluga boot die bij elke corner langskwam.
pi_46332189
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:44 schreef Jajong het volgende:

Ajax met de voltallige selectie had hier nooit verloren van dit matige Werder.
Werder was ook niet bepaald op volle oorlogssterkte, zegt wel wat over het verschil.
That's all folks!
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:56:39 #44
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_46332248
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Werder was ook niet bepaald op volle oorlogssterkte, zegt wel wat over het verschil.
Wie misten ze dan behalve Borowski?
pi_46332293
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:56 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Wie misten ze dan behalve Borowski?
Baumann.

En het gemis aan spelers bij Ajax was toch wel een stuk erger dan bij Werder ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:59:40 #46
144262 thewishmaster
pi_46332328
Nou, ze misten dus twee middenvelders. Ajax miste vier verdedigers en Davids. Bovendien wist Henk het voor elkaar te krijgen om de twee beste aanvallers op de bank te laten beginnen.
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:02:27 #47
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_46332404
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:59 schreef thewishmaster het volgende:
Nou, ze misten dus twee middenvelders. Ajax miste vier verdedigers en Davids. Bovendien wist Henk het voor elkaar te krijgen om de twee beste aanvallers op de bank te laten beginnen.
CHECK!!

Volgende week beginnen met Perez en KJH...Leo daarachter op 10....Ogararu weer terug...

Maduro en Lindenbergh verbannen naar het 7de elftal ofzo...nooit meer in Ajax 1...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_46332436
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

CHECK!!

Volgende week beginnen met Perez en KJH...Leo daarachter op 10....Ogararu weer terug...

Maduro en Lindenbergh verbannen naar het 7de elftal ofzo...nooit meer in Ajax 1...
Leo op 10 . Ja goed idee, we weten allemaal hoeveel mooie steekpassjes hij altijd aflevert richting de spitsen.
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:04:30 #49
144262 thewishmaster
pi_46332468
Alle voorzichtigheid moeten ze nu laten varen inderdaad, ik zou gewoon met Leo op rechts, Babel op links en KJH in de spits beginnen. Achter de spitsen natuurlijk Perez op 10 neerzetten. Het is risicovol, maar dat zal dankzij de blunders van HTC wel moeten.
pi_46332494
Met alle respect, maar Bremen is toch echt wel een maatje te groot voor Ajax. Als ik alleen al kijk hoe ze in de Cl speelden, en hoe ze nu in de duitse competitie spelen, zie ik een kwalitatief beter elftal, en over het algemeeen beter voetbal.
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:06:20 #51
144262 thewishmaster
pi_46332526
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:05 schreef Adothehague het volgende:
Met alle respect, maar Bremen is toch echt wel een maatje te groot voor Ajax. Als ik alleen al kijk hoe ze in de Cl speelden, en hoe ze nu in de duitse competitie spelen, zie ik een kwalitatief beter elftal, en over het algemeeen beter voetbal.
Daar heb je helemaal gelijk in, vandaar dat ze het volgende week maar moeten proberen met aanvallend voetbal.
pi_46332555
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:05 schreef Adothehague het volgende:
Klopt, maar dat betekent niet dat we ze niet zouden kunnen verslaan.

En die mogelijkheid was er wel, maar dan moet je compleet zijn en dan moet Werder zo voetballen als gisteren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46332808
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:07 schreef Suijk het volgende:

[..]

Klopt, maar dat betekent niet dat we ze niet zouden kunnen verslaan.

En die mogelijkheid was er wel, maar dan moet je compleet zijn en dan moet Werder zo voetballen als gisteren.
En zo is het.
pi_46333099
Ik snap totaal niet wat Babel in de spits doet en wat jullie erin zien t.o.v. KJH. Op de flank, okay (nog niet veel soeps en rendement met die cliche naarbinnetrek actie, maar er valt mee te leven), maar in de spits komt ie toch veel te veel tekort voor de top. Hij is geen goaltjesdief, is nog steeds technisch beperkt, mist fysieke power, heeft geen top overzicht of kaats, en heeft geen echte 1 op 1 actie. Wat ie wel heeft heeft is snelheid. Castelen II dus.

Zelfs Louis had grote twijfels over Babel op het technische vlak hoorde ik bij SMS6. Hij zou zogenaamd aan de techniek gewerkt hebben bij Coerver-trainers, maar het is nog totaal niet te zien. Allemaal niet zo erg die techniek, Huntelaar is technisch ook geen Bergkamp, maar die heeft wel een super goalinstinct en dat zie ik ook niet terug bij Babel.

Ryan Castelen staat er alleen voor zijn draafkwaliteiten. Leuk tegen NAC of Willem II zo'n speler, maar ik betwijfel of ie ooit een grootse speler wordt die internationaal doorbreekt. In een competitie in Engeland lopen die berenverdedigers van Chelsea of Arsenal hem onder de voeten. Die zijn allemaal al net zo snel, en op techniek kan ie het ook niet doen, dan blijft niks over om je te onderscheiden.
pi_46333220
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik snap totaal niet wat Babel in de spits doet en wat jullie erin zien t.o.v. KJH. Op de flank, okay (nog niet veel soeps en rendement met die cliche naarbinnetrek actie, maar er valt mee te leven), maar in de spits komt ie toch veel te veel tekort voor de top. Hij is geen goaltjesdief, is nog steeds technisch beperkt, mist fysieke power, heeft geen top overzicht of kaats, en heeft geen echte 1 op 1 actie. Wat ie wel heeft heeft is snelheid. Castelen II dus.

Zelfs Louis had grote twijfels over Babel op het technische vlak hoorde ik bij SMS6. Hij zou zogenaamd aan de techniek gewerkt hebben bij Coerver-trainers, maar het is nog totaal niet te zien. Allemaal niet zo erg die techniek, Huntelaar is technisch ook geen Bergkamp, maar die heeft wel een super goalinstinct en dat zie ik ook niet terug bij Babel.

Ryan Castelen staat er alleen voor zijn draafkwaliteiten. Leuk tegen NAC of Willem II zo'n speler, maar ik betwijfel of ie ooit een grootse speler wordt die internationaal doorbreekt. In een competitie in Engeland lopen die berenverdedigers van Chelsea of Arsenal hem onder de voeten. Die zijn allemaal al net zo snel, en op techniek kan ie het ook niet doen, dan blijft niks over om je te onderscheiden.
Heh, noem je nou expres de kwaliteiten van Ryan op om jezelf belachelijk te maken? Ryan is qua talent de beste voetballer van Ajax. Hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Het is geen flankspeler, het is geen centrumspits. Het is een Henry. Ik zou mijn elftal op hem aanpassen, alleen dat schijnt niet te mogen in het Nederlandse voetbal.
pi_46333288
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:28 schreef Jajong het volgende:

[..]

Heh, noem je nou expres de kwaliteiten van Ryan op om jezelf belachelijk te maken? Ryan is qua talent de beste voetballer van Ajax. Hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Het is geen flankspeler, het is geen centrumspits. Het is een Henry. Ik zou mijn elftal op hem aanpassen, alleen dat schijnt niet te mogen in het Nederlandse voetbal.
Die kwaliteiten komen alleen boven als hij werkelijk een topwedstrijd heeft. Ik zie hem ook vaak onzichtbaar zijn en met gare aannames en acties komen. Het hele elftal op hem afstellen is dan ook niet aan te raden.
Zyggie.
pi_46333324
quote:

[..]

Ryan is nog LLAAAAANG geen Henry.
lollig
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:35:16 #58
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46333466
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

Btw: belachelijk dat er 50 man voor niks werden opgepakt, veel van ouwe garde. Was totaal geen dreiging tot rellen. Was het Duitse Netwerk nu een programma aan het opnemen ofzo? Had veel weg van doelbewust sensatie zoeken
mwah das niet echt reeel van je. Die groep ging niet voor de grap op pad. De mensen die opgepakt werden letten gewoon niet echt op.
pi_46333814
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Jij hebt Feyenoord thuis dus totaal gemist.
pi_46333906
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jij hebt Feyenoord thuis dus totaal gemist.
Ik niet, maar Groningen en ADO ook niet.. Hij is erg wisselvallig helaas.
Get woke, go broke!
pi_46334108
quote:

[..]

Qua talent is Sneijder toch wel een klasse beter dan Babel. Hij is inderdaad geen typische punt-spits en ook geen flankspeler, en van het type Henry. Maar dan wel verhoudingsgewijs de RKC-versie van Henry, niet de Arsenal versie.

Hij heeft zo ontzettend veel minder kwaliteiten. Alleen al op het technische vlak en qua scorend vermogen is Henry superieur. En dat leer je niet zomaar aan. Zoals Henry vanaf de flank de bal fluweel opdrijft tot topsnelheid en mensen passeert, dat zie ik Babel in geen velden of wegen doen. Alles springt van zijn voeten, en hij moet echt met zijn kop naar beneden dribbelen i.p.v. dat ie naar voren kijkt. In een 4-4-2 van Arsenal zou ie wel steeds kunnen uitwijken naar de flank, zoals een Dembele bij AZ doet, maar die laat zich tenminste niet het kaas van het brood eten en levert meer fysieke strijd en arbeid. Diens techniek is ook veel meer in orde.

Het is mij een raadsel dat Babel uit de Ajaxschool komt en zo'n gebrek aan techniek heeft na zo'n lange opleiding. Nu begint ie dan eindelijk eraan te sleutelen via specialisatietrainingen, maar dat is schandalig laat. Niet alleen van hemzelf, maar ook van Ajax. Ik snap er niks van dat men zo laks daarin is geweest.
pi_46334123
Groningen uit stond hij toch nog niet in de basis?
pi_46334859
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:49 schreef denthemen het volgende:
zag ik het goed dat Petri zijn shirt aan ajax supporters gaf?

Ja
pi_46334926
Over de wedstrijd zelf is alles wel gezegd, maar ik moet toch zeggen dat ik Donald en Anita aardig vond spelen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_46334978
Nou, dat was weer genieten met een grote G gisteren zeg!!!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_46335205
Zondag weer 3 punten pakken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46335219
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Zondag weer 3 punten pakken.
Als dat al niet lukt....
pi_46335298
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:19 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Als dat al niet lukt....
Dan drink ik in heel maart geen alcohol.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46335336
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:19 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Als dat al niet lukt....
idd, maar daarna... Werder vergeten we even, maar dan Twente, AZ en PSV .

Heel snel weer op volle sterkte komen dan maar, werken aan het spel dit weekend en gaan...

UEFA lukt al niet meer, maar kampioen kan evt nog.. mits beter voetbal..
Get woke, go broke!
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:22:15 #70
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_46335341
Excelsior is ook een eitje. Ik had niets anders verwacht hoor. Bremen is op dit moment gewoon nog een maatje te groot. So be it.
pi_46335356
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:21 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Waarom zou je? .
Get woke, go broke!
pi_46335374
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:21 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Staat genoteerd.
pi_46335394
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom zou je? .
Eerste gedachte wat in me opkwam... Tsja...
pi_46335475
Zoveel invloed laat ik het ook weer niet op me hebben hoor..

Was ff flink pissig, mensen stonden me ff aan te kijken af en toe, maar daarna was het toch wel weer gewoon gezellig in de kroeg hoor.

Je doet er toch niets meer aan.. en het was te verwachten. Alleen de manier waarop maakte me wel kwaad.
Get woke, go broke!
pi_46335528
Ik was ook wel even kwaad, maar dat was ik na een halfuurtje voor het grootste gedeelte wel weer kwijt. Het is alleen jammer dat het er zo machteloos uit zag.
pi_46335553
Ja, het was totaal kansloos, zo krachteloos allemaal. De "aanvallen" waren echt kinderlijk soms..
Get woke, go broke!
pi_46335573
Ja idd, dan zag ik Leonardo tegen twee van die boomlange verdedigers huppelen en dan zakt de moed wel in je schoenen
pi_46335621
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:22 schreef Messenga het volgende:
Excelsior is ook een eitje. Ik had niets anders verwacht hoor. Bremen is op dit moment gewoon nog een maatje te groot. So be it.
Denk dat als AZ of psv in Ajax' schoenen had gestaan het een heel andere wedstrijd was geweest.

Maar Ten Kate liet ze dan ook wel erg lafjes voetballen. Alsof de UEFA Cup en musthave is, in een seizoen waarin je met de hulp van God, Jezus en Moeder Maria in deze fase nog kans maakt op de titel.

Had gewoon lekker vooruit gevoetbald en die verdediging onder druk gezet. Dood of de gladiolen.

Nee, nou konden we 2 keer 3 kwartier kijken naar een Ajax dat in z'n beste fase van de wedstrijd 3 passes aan elkaar kon rijgen en waar (tegen een zwakke verdediging) erg weinig dreiging vanuit ging. Had net zo goed 90 minuten naar een blinde muur kunnen gaan staren.

Maar het resultaat mag er zijn

Nah ja, competitie is toch belangrijker.
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:31:13 #79
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46335625
Alles komt goed volgende week jongens.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_46335628
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Ja idd, dan zag ik Leonardo tegen twee van die boomlange verdedigers huppelen en dan zakt de moed wel in je schoenen
Tja, opzich moet dat kunnen, lengte zou niet uit moeten maken, maar hij kwam er ook niet aan te pas. Niemand eigenlijk. Ook Stam was zeker niet foutloos, maar ja wat wil je als je 34 bent en je moet 2 verdedigers zijn...
Get woke, go broke!
pi_46335645
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Wat zeik je nou over Leo man? Die heeft maar 20 minuutjes mee gedaan toen het duel al lang beslist was...
pi_46335662
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Denk dat als AZ of psv in Ajax' schoenen had gestaan het een heel andere wedstrijd was geweest.
Als wij compleet waren had het ook een andere wedstrijd geweest. Zeker als Davids mee had mogen doen.
pi_46335681
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wat zeik je nou over Leo man? Die heeft maar 20 minuutjes mee gedaan toen het duel al lang beslist was...
Dat is meer per illustratie, niet per se tegen Leo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_46335682
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, opzich moet dat kunnen, lengte zou niet uit moeten maken, maar hij kwam er ook niet aan te pas. Niemand eigenlijk. Ook Stam was zeker niet foutloos, maar ja wat wil je als je 34 bent en je moet 2 verdedigers zijn...
Niemand die vraagt om foutloos. Overigens is Stam vanaf dag 1 de man die dit team draagt. We mogen onze handjes dichtknijpen met die gozer.
pi_46335705
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het is slechts voorbeeld. Het had ook De Mul of wie dan ook kunnen zijn. Even om duidelijk te maken waar het krachtverschil lag.
pi_46335719
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat is meer per illustratie, niet per se tegen Leo.
Dat denk ik niet.
pi_46335751
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat denk ik niet.
Dat denk ik wel. Ik heb niks tegen Leonardo.
pi_46335753
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:32 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Niemand die vraagt om foutloos. Overigens is Stam vanaf dag 1 de man die dit team draagt. We mogen onze handjes dichtknijpen met die gozer.
Ik verdedig hem dan ook. HIj deed zijn stinkende best, maar verloor ook meer dan gewoonlijk, maar ja, er was verder bijna niemand .
Get woke, go broke!
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:34:51 #89
108558 Messenga
pi_46335770
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Maar Ten Kate liet ze dan ook wel erg lafjes voetballen. Alsof de UEFA Cup en musthave is, in een seizoen waarin je met de hulp van God, Jezus en Moeder Maria in deze fase nog kans maakt op de titel.

Had gewoon lekker vooruit gevoetbald en die verdediging onder druk gezet. Dood of de gladiolen.

Nee, nou konden we 2 keer 3 kwartier kijken naar een Ajax dat in z'n beste fase van de wedstrijd 3 passes aan elkaar kon rijgen en waar (tegen een zwakke verdediging) erg weinig dreiging vanuit ging. Had net zo goed 90 minuten naar een blinde muur kunnen gaan staren.

Maar het resultaat mag er zijn

Nah ja, competitie is toch belangrijker.
Met de selectie die naar Bremen ging kan je PSV of AZ niet vergelijken hoor. Dit Ajax is PSV zonder Gomes, Alex, Cocu, Farfan, Simons, Kone en Alcides.
pi_46335877
De Chelsea-connectie he, met al die nieuwe mensen.
pi_46335893
En het zegt gewoon niets..

Ajax had misschien wel met 5-0 van fenerbace gewonnen en AZ met 12-0 verloren van Bremen .
Get woke, go broke!
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:04:29 #93
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46336952
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:34 schreef Messenga het volgende:

[..]

Met de selectie die naar Bremen ging kan je PSV of AZ niet vergelijken hoor. Dit Ajax is PSV zonder Gomes, Alex, Cocu, Farfan, Simons, Kone en Alcides.
Je kan het ook overdrijven he?!
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:05:28 #94
108558 Messenga
pi_46336984
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:04 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je kan het ook overdrijven he?!
Alex en Gomes was genoeg geweest inderdaad.
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:06:48 #95
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46337027
vraag me af of montana opgepakt is... heb m niet gezien maar hij kan toch niet nog slomer zijn dan mij.

verder was het een kankerscheids en kankerkoud.

Ik was zo slim om zonder jas de stad in te gaan toen dankzij de politie nog ff vol in wat plassen gaan staan en natte poten er bij terwijl alles al nat was. In m'n bed lag ik nog te rillen

Bremen is wel een goeie club voor Rosenberg. Zoals zij tegen ons speelden tenminste.
pi_46337084
Misschien slaapt ie gewoon uit.
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:10:21 #97
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46337164
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:06 schreef PLAE@ het volgende:
vraag me af of montana opgepakt is... heb m niet gezien maar hij kan toch niet nog slomer zijn dan mij.
00000000w dan
pi_46337184
MONTANA had een hotel geboekt, dus die zal wel z'n roes uitslapen + nog 5,5 uur met de trein terug.
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:13:50 #99
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46337306
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:10 schreef PyTh het volgende:

[..]

00000000w dan
wat is dat nou voor edit
pi_46337333
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:10 schreef PyTh het volgende:

[..]

00000000w dan
hehe
pi_46337523
de wedstrijdverloop was gewoon erg jammer. Ajax was niet bij machte om een vuist te maken, Werder had het initiatief maar ook zij werden niet gevaarlijk op dode spelmomenten na. die 2-0 was de nekslag en daardoor werd het gatenkaas bij Ajax en had het 5-0 kunnen.. maar was die onterechte 2-0 niet gevallen hadden ze moeite gehouden met scoren, en had het wellicht 1-0, 2-0 of 2-1 geworden (als maduro voor open doel gewoon sneller schiet bijv).
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 15 februari 2007 @ 17:25:03 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46337731
Dat was idd nog het ergste, ze krijgen 1 kans, 1 echte tenminste, en die werd zo knullig verprutst dat ik er bijna om moest lachen als het niet zo zielig was geweest .
Get woke, go broke!
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:19:14 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46339308
Ach kom op, dat valt ook nog owel mee. Die bal had erin gemoeten ja, maar de reflex van Wiese met z'n hand was ook gewoon goed. Anders had 'ie er ook daadwerkelijk ingezeten.
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:22:04 #104
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46339422
Het was gewoon een klote wedstrijd, laten we het daarop houden
Jawel, je keek.
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:35:04 #105
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_46339813
- Lindenbergh deporteren
- Camera op doellijn
- Terecht verloren
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:36:35 #106
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46339860
- Portugezen uitroeien
pi_46339881
- Zelf beter spelen
Klik dan als je durft
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:38:26 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46339926
- Spelers heelhouden en niet de hele wereld verhuren
Get woke, go broke!
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:39:19 #109
108558 Messenga
pi_46339952
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef HeatWave het volgende:
- Spelers heelhouden en niet de hele wereld verhuren
Je zit niet in het PSV Topic
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:52:17 #110
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46340380
Excelsior wordt 4-0
A.F.C. Ajax
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:52:32 #111
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46340391
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:39 schreef Messenga het volgende:

[..]

Je zit niet in het PSV Topic
A.F.C. Ajax
pi_46340792
Dat redt Ajaks nooit meer tegen Werder Bremen
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
pi_46341024
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef F.O.N.S. het volgende:
Dat redt Ajaks nooit meer tegen Werder Bremen
Wat is "Ajaks" ?
Porcupine Tee - Normal
pi_46341227
Ajax blijft goddelijk.
Houd van een lijntje.
pi_46341317
De kaart van Lindenbergh was gewoon teveel van het goede, lijkt me. Ik snap hem ook niet, dat zou toch iemand met ervaring moeten zijn. Alleen niet met ervaring in topduels, dat bleek maar weer.

Anita viel zeer aardig in, Donald kon zich niet echt goed tonen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46341367
Wel lullig dat hij van de zenuwen (?) de bal niet of amper raakte. Was toch een aardige kans.
Houd van een lijntje.
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:21:07 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46341371
Tuurlijk was het dom, maar als hij daar 2 keer geel voor krijgt dan moet die charge op Stam meteen rood zijn, en dat was niets aan de hand weer..

Lindenbergh komt gewoon teveel te kort...
Get woke, go broke!
pi_46341416
Ik zag de scheids er nog voor aan om bij die charge van Womé een tweede gele aan Jaap te geven wegens dat duwtje erna.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:22:53 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46341437
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Ik zag de scheids er nog voor aan om bij die charge van Womé een tweede gele aan Jaap te geven wegens dat duwtje erna.
Ja, die telde ik ook al.....
Get woke, go broke!
pi_46341448
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:
De kaart van Lindenbergh was gewoon teveel van het goede, lijkt me. Ik snap hem ook niet, dat zou toch iemand met ervaring moeten zijn. Alleen niet met ervaring in topduels, dat bleek maar weer.

Anita viel zeer aardig in, Donald kon zich niet echt goed tonen.
Ik vond Lindenbergh tegen Ado bij de 1-0 ook al een hele dubieuze dekkingsfout maken. Wel zonde want bij AZ vond ik het een hele nuttige speler. Had toen wel het idee dat hij dat voor Ajax ook kon zijn.
Woo-loo-loo!
pi_46341496
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:23 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik vond Lindenbergh tegen Ado bij de 1-0 ook al een hele dubieuze dekkingsfout maken.
Nogal ja.

Davids maar linksback dan tegen Excelsior?
pi_46341632
Ze hadden Donovan Slijngard achteraf bezien beter niet kunnen verhuren!
www.thuisuiteten.nl
pi_46342027
Hopen dat we volgende week in ieder geval proberen te voetballen.
pi_46342109
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:12 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Wat is "Ajaks" ?
Leg je er maar bij neer,
de volgende ronde halen jullie niet meer.
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:43:51 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46342170
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:42 schreef F.O.N.S. het volgende:

[..]

Leg je er maar bij neer,
Goh, je bent nu echt de eerste hier die Ajax geen kans meer geeft, echt alle Ajacieden zijn na gisteren nog zooo positief inderdaad!

We winnen namelijk naast de beker, de schaal stieken ook nog de CL wist je dat, en alle Ajacieden hier vinden dat ook, lees maar terug hoe positief we allemaal zijn!
Get woke, go broke!
pi_46342315
Bijna iedere Ajacied zei voor de wedstrijd al dat we kansloos waren Lekker boeiend.
Houd van een lijntje.
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:49:25 #127
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_46342365
Belugaaaaaaaaa
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_46342627
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef Sethje het volgende:
Belugaaaaaaaaa
Zo zo, meneer houdt wel van een beetje kaviaar op z'n tijd?
  donderdag 15 februari 2007 @ 20:04:41 #129
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46342929
Ik ben ook weer terug uit Bremen Wedstrijd was niet veel, maar voor de rest goed vermaakt
pi_46342973
http://www.youtube.com/watch?v=_bBpcwvRSqQ

Wij hebben wel goed gepresteerd

Zonder dollen, we hadden gewoon een maand later tegen ze moeten spelen. Dan hadden we tenminste een fatsoenlijk elftal kunnen opstellen. En dan ook nog die veel te makkelijk gegeven rode kaart... (eerste overtreding raakte hij die speler niet eens).

Thuis gewoon vol op de aanval. Bij vraagteken Grygera of Vermaelen als ze terug zijn. Anders maar Anita of Van der Wiel. Je moet nu eenmaal risico nemen

Stekelenburg
Ogararu - Stam - Grygera?
Heitinga
Perez, Sneijder, Roger
De Mul, Huntelaar en Babel

Leonardo als supersub.
pi_46343355
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:42 schreef F.O.N.S. het volgende:

[..]

Leg je er maar bij neer,
Zo hee, jij kan rijmen!

Porcupine Tee - Normal
pi_46343465
ik zat gister naast de oude garde van zuid, ze doen niks mee maar ze weten wel wat er gebeurd.
Zagen ze een jongen die hun die middag de middelvinger had gegeven opeens 3 rijen achter mij leeg.

Een vriend van mij was opgepakt omdat hij iemand geslagen had: EEN STILLE

Voorderest hebben veel vrienden van mij de wedstrijd gemist omdat ze gewoon op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats waren wat dat opgefok van die polizei sloeg nergens op

S'middags voor de politie was het zeker gezellig in de kroeg en op het plein
Vol op de aanval!
pi_46345179
pi_46345616
Als het meezit rolt Bremen Ajax de volgende wedstrijd met 6-0 op, zal niet de eerste keer zijn dit seizoen.
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:15:18 #135
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_46345619
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Zo zo, meneer houdt wel van een beetje kaviaar op z'n tijd?
nee die debiele boot bij elke corner
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_46345655
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Goh, je bent nu echt de eerste hier die Ajax geen kans meer geeft, echt alle Ajacieden zijn na gisteren nog zooo positief inderdaad!

We winnen namelijk naast de beker, de schaal stieken ook nog de CL wist je dat, en alle Ajacieden hier vinden dat ook, lees maar terug hoe positief we allemaal zijn!
Maakt niet uit, jullie liggen eruit.
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:17:30 #137
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46345699
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:15 schreef Sethje het volgende:

[..]

nee die debiele boot bij elke corner

Niemand gezien met een roos in z'n haren
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:17:41 #138
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46345707
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef F.O.N.S. het volgende:

[..]

Maakt niet uit, jullie liggen eruit.
ingecalculeerd

Ik jou wel dientje
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:23:27 #139
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46345931
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

ingecalculeerd

Ik jou wel dientje
Ben ook dientje niet

Maar die ken ik wel
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:25:01 #140
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46346000
je liegt

nou ik ga niet meer raden
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:25:32 #141
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46346028
Zou niet durven
pi_46346096
Zondag even lekker Excelsior de grond in stampen en de UEFA cup gewoon vegeten.

UEFA cup is toch maar kinderspel, daar hoort Ajax niet thuis. Volgend jaar pakken wij gewoon weer de CL.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:41:35 #143
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_46346729
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef Riro het volgende:

Niemand gezien met een roos in z'n haren
Ja mijn excuses ik had mijn capuchon op bij welk groepje hing je rond dan...bij pinda en die meiden?

Edit;

Weet nu wie je bent
W was er zelf niet bij toch in bremen?

[ Bericht 16% gewijzigd door Sethje op 15-02-2007 22:06:20 ]
Mijn party reviews
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:11:50 #144
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46348017
fout
pi_46348065
Is montana alweer opgedoken?
pi_46348175
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja mijn excuses ik had mijn capuchon op bij welk groepje hing je rond dan...bij pinda en die meiden?

Edit;

Weet nu wie je bent
W was ziek toch? Of hebben we het niet over dezelfde?
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:16:41 #147
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_46348224
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

W was ziek toch? Of hebben we het niet over dezelfde?
Nu je het zegt ja had ik wel ergens gelezen/opgevangen...
Mijn party reviews
pi_46348513
Hehe, ik weet wie W is.
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:27:52 #149
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46348705
Het lijkt de laatste jaren wel of iedereen W heet in A"dam
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:28:18 #150
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46348728
Net Jouw Vrouw, Mijn Vrouw gekeken. Nooit gezien, maar zag dat er dit keer een Ajax-chick uit Enschede naar een Feyenoord-gezin moest. Jezus wat een teef zeg, ongelofelijk
pi_46348798
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef PLAE@ het volgende:

Het lijkt de laatste jaren wel of iedereen W heet in A"dam
Ik niet. Maar ik kom dan ook niet uit Amsterdam

Ik heb niet veel gemist daar toch?
pi_46348900
quote:
Ajax zou jonge Tsjechische spits volgen
Volgens Eurosport zou Ajax een 17-jarige Tsjechische spits volgen. Het gaat om Tomas Necid (profiel) van Slavia Praag. Hij maakte in 2006 indruk op het EK onder 17 met Tsjechie. Dit seizoen scoorde hij voor Slavia Praag twee keer in zes invalbeurten.

De Amsterdammers zijn echter niet de enige die de speler volgen. Ook Arsenal, Real Madrid, Juventus, Lazio, Deportivo, Werder Bremen, Borussia Dortmund en Hamburg worden genoemd.
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:32:56 #153
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46348940
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik niet. Maar ik kom dan ook niet uit Amsterdam

Ik heb niet veel gemist daar toch?
polizei, regen, kou en oja polizei.
pi_46348978
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

polizei, regen, kou en oja polizei.
Munchen was beter he
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:34:22 #155
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46349002
hehe ja op zich wel
pi_46349257
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef toma het volgende:

[..]
Vreemde achternaam voor een Tsjech. Ach waarom niet. Kan ik over 4 jaar ofzo m'n Tsjechische vlag een keer in het stadion ophangen.
pi_46349315
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Bijna iedere Ajacied zei voor de wedstrijd al dat we kansloos waren Lekker boeiend.
En toch zag ik een zeer teleurstellend Bremen. Ajax op volle sterkte was met de winst weggelopen daar, en zelfs dít Ajax had het ze erg lastig kunnen maken zonder die scheidsrechtelijke dwalingen, misschien een minimale nederlaag of zelfs gelijkspel eruit kunnen slepen, dan was die return nog ergens om gegaan.
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:42:21 #158
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46349340
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Munchen was beter he
Alleen kwa sfeer dan toch?
Lekker keten op de omloop
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:44:28 #159
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46349417
die omloop is heerlijk ja.

Komt er ineens een gozer in bayernshirt gek doen tegen een gast naast me daar. Was het verdomme een Nederlander
pi_46349480
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:42 schreef PyTh het volgende:

[..]

Alleen kwa sfeer dan toch?
Lekker keten op de omloop
Qua uitslag niet. Verder was het erg gezellig daar ja
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:47:21 #161
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46349554
mwah daar werd men gek hier niet. Dus dat was ook qua uitslag beter
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:50:43 #162
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46349682
Over 2 weken thuis tegen Bremen trouwens?
Ik heb zin in Dinsdag
pi_46349705
heb al een kaartje voor WillemII - Ajax
pi_46349764
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:50 schreef PyTh het volgende:
Over 2 weken thuis tegen Bremen trouwens?
Ik heb zin in Dinsdag
Volgende week donderdag al.
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:57:06 #165
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46349944
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Volgende week donderdag al.
Dat is al snel zeg...
Heeft Bremen vrij vervoer volgende week?
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:57:51 #166
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46349974
abe naturlich. Man er was geen boefje te zien daar. Je ken je beter afvragen of grunn de stad bereikt of niet.
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:59:11 #167
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46350043
Vraagt een gozer aan zo'n Duits ventje: Kom je ook naar Amsterdam? zegt ie: "Nein, Holland ist nichts fur mir".

Dacht z'n opa er maar net zo over
pi_46350227
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef PLAE@ het volgende:
Vraagt een gozer aan zo'n Duits ventje: Kom je ook naar Amsterdam? zegt ie: "Nein, Holland ist nichts fur mir".

Dacht z'n opa er maar net zo over
  donderdag 15 februari 2007 @ 23:26:40 #169
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46351318
Wel geile meisjes daar in Duitsland.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46352039
Dacht dat Bremen altijd een redelijke firm had.
pi_46352243
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef M0NTANA het volgende:
Wel geile meisjes daar in Duitsland.
Daar kan ik over meepraten. Welkom thuis jongen. Ze raakten hier al bezorgd over je.
pi_46352802
http://www.detoeschouwers.nl/home/?ID=video1

Gelukkig hebben we Mick Harren nog
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:22:39 #173
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46353367
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Dacht dat Bremen altijd een redelijke firm had.
misschien in vergelijking met DB ofzo.
pi_46353552
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:22 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

misschien in vergelijking met DB ofzo.
Ja misschien ook niet.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:32:25 #175
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46353606
t was een grapje
pi_46353642
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef PLAE@ het volgende:

t was een grapje
Ja ik lach ook. haha
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:38:13 #177
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46353712
.
pi_46353742
Vanaf nu graag weer ontopic!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46353790
Ben je een beetje overijverig aan het woorden? Zie voort meer door jou geedite berichten dan normale berichten.
pi_46353835
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben je een beetje overijverig aan het woorden? Zie voort meer door jou geedite berichten dan normale berichten.
Als dat nodig is dan moet dat maar.
pi_46353892
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:

[..]

Nergens voor nodig. Beetje machtsgeil?
pi_46353899
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nergens voor nodig. Beetje machtsgeil?
Nee en nu weer ontopic
pi_46353915
quote:

[..]

Ah je klinkt al als een echte mod.

Welke typische mod zinnetjes ken je al van buiten?

We nemen het mee naar achteren.
Wij hebben ook een leven hoor.
Bans worden niet besproken op het forum.
Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.
pi_46353934
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ah je klinkt al als een echte mod.

Welke typische mod zinnetjes ken je al van buiten?

We nemen het mee naar achteren.
Wij hebben ook een leven hoor.
Bans worden niet besproken op het forum.
Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.
Als vragen hebt stel ze maar in het FB-topic
pi_46354112
Nu Excelsior maar fink oprollen, fijne tegenstander om nu tegen te komen.
That's all folks!
pi_46354135
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu Excelsior maar fink oprollen, fijne tegenstander om nu tegen te komen.
Zou je op voorhand wel zeggen ja. Toch ga ik uit van een magere 2-1 ofzo.
pi_46354203
Ik denk dat Excelsior geen mooie wedstrijd wordt. Ik ga mee met de uitslag van Nashje. Tenzij Huntelaar eens laat zien hoe erg hij zich heeft zitten verbijten op de bank. Dan zie ik hem er wel 3 inprikken. Maar ja... moet hij wel in de basis starten.
pi_46354309
Door de vermoeidheid ofzo, of verwachten jullie dat ze niet met scherp schieten en genoegen nemen met een kleine marge?
That's all folks!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:08:26 #190
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46354389
jezus wat is dat nou weer voor incompentente mod er bij?
pi_46354707
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:08 schreef PLAE@ het volgende:

jezus wat is dat nou weer voor incompentente mod er bij?
Ik stel voor om voortaan een heilige 3-eenheid te vormen met een 010-mod, 020-mod en wat is het nummer van Eindhoven? Geen flauw idee, whehehe...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 02:00:39 #192
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46355560
040.

net of je hier mods nodig hebt ze zijn alleen maar lastig.
Ok zo'n DK mag je wel eens aanpakken maar verder gaat het er toch wel gemoedelijk aan toe.
pi_46357482
Zondag tegen Excelsior:

Stekelenburg
Heitinga - Stam - Davids
Gabri
Sneijder - Roger
Perez
Leo - Huntelaar - Babel

Als we zo spelen kan het een hoge uitslag worden
pi_46357871
quote:

[..]

Het woord tyfus wegeditten is wel te debiel voor woorden trouwens.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_46357881
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 08:46 schreef Panick het volgende:

[..]

Het woord tyfus wegeditten is wel te debiel voor woorden trouwens.
Sneijder kreeg er een rode kaart voor + twee wedstrijden schorsing. Ze zijn hier nog mild dus
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:04:26 #196
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46358141
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 08:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag tegen Excelsior:

Stekelenburg
Heitinga - Stam - Davids
Gabri
Sneijder - Roger
Perez
Leo - Huntelaar - Babel

Als we zo spelen kan het een hoge uitslag worden
Het zal mij benieuwen of KJH mag starten.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:05:41 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46358167
Als Henkie daadwerkelijk 2 sec naar Babel gekeken heeft van de week staat KJH er echt wel in hoor.. Zo niet.. optieven maar weer..
Get woke, go broke!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:06:40 #198
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46358189
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef Sethje het volgende:

[..]

Edit;

Weet nu wie je bent
Klopt, was nogal ziek idd

Hoe wist je het? Door pinda?
pi_46359732
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef twi het volgende:
Net Jouw Vrouw, Mijn Vrouw gekeken. Nooit gezien, maar zag dat er dit keer een Ajax-chick uit Enschede naar een Feyenoord-gezin moest. Jezus wat een teef zeg, ongelofelijk
Die kerel met zijn "joden kleding" en dat "020 dorp"
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46359916
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef denthemen het volgende:

[..]

Die kerel met zijn "joden kleding" en dat "020 dorp"
Eerlijk gezegd vond ik dat wijf zieker

Wat een para wijf zeg, en die jankgozer helemaal onder de plak.
pi_46360096
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vond ik dat wijf zieker

Wat een para wijf zeg, en die jankgozer helemaal onder de plak.
Dat ze thuis kwam hehe

Wat een mietje die vent ook, scheet helemaal in der broek voor haar, ik denk dat ie wel een paar klappen gekregen heeft hoor
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46362772
Die Jouw Vrouw Mijn Vrouw-aflevering
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:02:35 #203
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46362966
Zo'n smetvrees hebben over kleding, en dan zo'n gore WC in je Ajax-shirt schoonmaken Maar gelukkig liggen de stapeltjes weer recht
pi_46363110
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:02 schreef twi het volgende:
Zo'n smetvrees hebben over kleding, en dan zo'n gore WC in je Ajax-shirt schoonmaken Maar gelukkig liggen de stapeltjes weer recht

Met haar overdreven gejank
pi_46363755
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat is al snel zeg...
Heeft Bremen vrij vervoer volgende week?
Komt toch niets boeiends mee, los van waarschijnlijk een groep noord-nederlanders .

Voor de rest, Bremen .
Secrets never die. Only people.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:32:21 #206
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46363902
VI.nl:
quote:
'River Plate heeft toch geld voor Rosales'

16/2/2007 12:20

De transfer van Mauro Rosales naar River Plate lijkt zeer nabij. Volgens Clarín heeft de Argentijnse club donderdag 1,8 miljoen euro op de bankrekening van Ajax gestort en is voorzitter Leonardo Barujel naar Amsterdam gereisd om de deal vrijdag af te ronden.
Rosales mag vertrekken bij Ajax. De Amsterdamse club kwam eerder al met River Plate tot overeenstemming over een transfersom van de 25-jarige aanvaller, maar wachtte nog op een bankgarantie.

River Plate ontbeerde lange tijd de financiën om Rosales in te lijven, maar volgens Clarín lukte het coach Daniel Passarella donderdag extra fondsen aan te boren. De trainer klaagde onlangs dat hij in zijn selectie een gebrek aan aanvallers heeft.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:32:26 #207
108558 Messenga
pi_46363905
Rosales gaat alsnog.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:32:49 #208
108558 Messenga
pi_46363915
Ah, de kutmod was net eerder.
pi_46363996
1,8 miljoen, vraag dan niks
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:37:08 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46364036
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:32 schreef Messenga het volgende:
Ah, de kutmod was net eerder.
. Ik postte niets

1,8 miljoen, strik erom en .
Get woke, go broke!
pi_46364052
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:35 schreef F1Bas het volgende:
1,8 miljoen, vraag dan niks
Ik denk dat dat het begin bedrag is
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46364076
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:57 schreef Urquhart het volgende:
Die Jouw Vrouw Mijn Vrouw-aflevering
Is die nog ergens nog online te bezichtigen?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_46364385
quote:
'Anita en Lindenbergh in basis tegen Excelsior'
--------------------------------------------------------------------------------
16 februari 2007
De kans is groot dat Vurnon Anita komende zondag in de wedstrijd van Ajax tegen Excelsior als rechtsback zal opereren. Dat schrijft De Telegraaf. Volgens de ochtendkrant zal Olaf Lindenbergh in dat geval de positie links achterin voor zijn rekening nemen. De mogelijkheden van trainer Henk ten Cate zijn zeer beperkt door de blessures bij Urby Emanuelson, Thomas Vermaelen en Zdenek Grygera.

Tot overmaat van ramp is George Ogararu voor het duel met Excelsior geschorst. De return tegen Werder Bremen staat vervolgens nog veel meer dan afgelopen woensdag in het teken van de jeugd. "Want dan valt Gabri weg", weet Ten Cate. "Ik zal er dus opnieuw twee jeugdspelers bij moeten halen. Wie? We gaan de komende dagen eens om ons heen kijken."

Bij de coach overheerste berusting na de 3-0 nederlaag in Bremen. Wel kwam hij nog even terug op de tweede treffer, die door Anita van de lijn werd gehaald. Het arbitrale trio zag er echter tóch een doelpunt in. "Als zelfs televisiebeelden geen uitsluitsel geven, is het wel heel bijzonder dat deze man het met het blote oog wel zag. Zelfs de spelers van Werder dachten dat het geen doelpunt was."
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:53:09 #214
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46364473
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:50 schreef F1Bas het volgende:

[..]
Olaf Olaf
pi_46364589
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:53 schreef PyTh het volgende:

[..]

Olaf Olaf
Secrets never die. Only people.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:00:33 #216
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_46364716
Ik ben net ff bij de training geweest.
Mauro kwam Frank de Boer niet eens voorbij...dus die zullen we niet missen..
Komt er ineens een hele groep meisjes van 1 of andere school ook bij het hek staan...roept zo'n zwelg."Kijk, Huntelaar en Wesley..en daar loopt Bouma.." Ik dacht dat ik het verkeerd had gehoord...maar ze zei het wel een keer of 4....KOM DAN GEWOON NIET KIJKEN!!!!

Misschien kunnen we donderdag Frank de Boer wel opstellen....hij kan het nog aardig..
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_46364798
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:50 schreef F1Bas het volgende:

[..]
FFS.
pi_46364803
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:00 schreef --HOOLIE-- het volgende:

Mauro kwam Frank de Boer niet eens voorbij...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:08:34 #219
131729 jna
pi_46364946
de Boer traint wel vaker mee. Urby zei ook een keer in een interview dat ie nog best kon meedoen.
Jawel, je keek.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:11:51 #220
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46365049
Tsja, het was wel een wereldvoetballer. Techniek heeft ie. Zal alleen niet meer al te snel zijn.

Van mij mag ie erin tegen Excelsior.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:14:38 #221
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_46365136
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:11 schreef Silenus het volgende:
Tsja, het was wel een wereldvoetballer. Techniek heeft ie. Zal alleen niet meer al te snel zijn.

Van mij mag ie erin tegen Excelsior.
Ik denk dat we hem tegen Bremen best hadden kunnen gebruiken woensdag....
|X|
|X|
pi_46365156
quote:
Scout tipte Ajax al in 2005 over Alves 16 februari 2007

Ajax werd al in het voorjaar van 2005 getipt over Afonso Alves, maar haalde in zijn plaats teamgenoot Markus Rosenberg op uit Zweden. Twee jaar later scoort de 26-jarige Braziliaan bij SC Heerenveen aan de lopende band. Ajax-scout John Steen Olsen noemde twee jaar geleden in Amsterdam de naam van Alves, zo vertelt hij tegenover Sportweek.

John Steen Olsen over Afonso Alves: 'Ik heb Ajax toen aangeraden dat ze maar eens naar Alves moesten komen kijken' Het verbaast de Deen dan ook niet dat de aanvaller het momenteel zo goed doet bij Heerenveen. Steen Olsen, die voor Ajax in Scandinavië scout, tipte zijn club begin 2005 al over Alves, die toen bij Malmö FF als ploeggenoot van Rosenberg veelal in een vrije rol op links speelde. Eigenlijk kwam Alves beter uit de verf als centrumspits, wist de Ajax-scout zijn club toen al te vertellen.

"Ik heb Ajax getipt dat hij een versterking kon zijn voor de positie in de spits en eventueel ook daarachter", zegt Steen Olsen. "We volgden Rosenberg toen al langer, maar ik heb Ajax aangeraden dat ze ook maar eens naar Alves moesten komen kijken." Op voorspraak van toenmalig Ajax-trainer Danny Blind en hoofdscout Ton Pronk koos Ajax in de zomer van 2005 echter voor Rosenberg als nieuwe spits. De Zweed kostte de Amsterdammers vijf miljoen euro, maar vond nimmer zijn draai in Amsterdam en verkaste vorige maand voor circa drie miljoen naar Werder Bremen.
pi_46365222
Ach, bladiebladiebla, waar is zoiets nou goed voor?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46365254
Pronk
Houd van een lijntje.
pi_46365340
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:15 schreef Nashje het volgende:

[..]
pi_46365531
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:00 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik ben net ff bij de training geweest.
Mauro kwam Frank de Boer niet eens voorbij...dus die zullen we niet missen..
Komt er ineens een hele groep meisjes van 1 of andere school ook bij het hek staan...roept zo'n zwelg."Kijk, Huntelaar en Wesley..en daar loopt Bouma.." Ik dacht dat ik het verkeerd had gehoord...maar ze zei het wel een keer of 4....KOM DAN GEWOON NIET KIJKEN!!!!

Misschien kunnen we donderdag Frank de Boer wel opstellen....hij kan het nog aardig..
Bouma
pi_46365557
Hebben wij zulke padden die op Bouma lijken dan?
Klik dan als je durft
pi_46365563
Ajax krijgt zoveel tips van spelers
pi_46365634
Moeten ze mischien wat mee gaan doen dan.
Houd van een lijntje.
pi_46365653
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:25 schreef Suijk het volgende:
Hebben wij zulke padden die op Bouma lijken dan?
Maduro waarschijnlijk.
pi_46365662
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Moeten ze mischien wat mee gaan doen dan.
Ja lijkt mij ook
pi_46365698
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:27 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Maduro waarschijnlijk.
Ja, dat is de enige die nog een heel erg klein beetje in de buurt komt.
Klik dan als je durft
pi_46366196
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, bladiebladiebla, waar is zoiets nou goed voor?
Klopt. Achteraf is het makkelijk natuurlijk, en je weet niet hoe hij het hier had gedaan.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:43:52 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46366227
Of zal doen.
pi_46366279
Van Rosenberg kon je sowieso al niet verwachten dat hij veel ging scoren, dat deed hij bij Malmeu namelijk ook niet.
Houd van een lijntje.
pi_46367660
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Van Rosenberg kon je sowieso al niet verwachten dat hij veel ging scoren, dat deed hij bij Malmeu namelijk ook niet.
Alves ook niet.
pi_46367756
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:23 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Alves ook niet.
Bij Malmo FF:

Rosenberg: 52 wedstrijden, 8 goals
Alves: 48 wedstrijden, 26 goals
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:28:27 #238
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46367835
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Radegast het volgende:

Jeetje.....wat een cijfers.

Fijn stukje beleid zou ik zeggen
pi_46367874
Hij speelt anders ook niet bij psv hoor. En die schijnen nog wel een spits te kunnen gebruiken.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:29:18 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46367877
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:28 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jeetje.....wat een cijfers.

Fijn stukje beleid zou ik zeggen
What else is new? .
Get woke, go broke!
pi_46368368
Triest zo'n scout die na 2 jaar gaat roepen dat hij hem ontdekt heeft
pi_46368400
quote:

[..]

Bij Malmo FF:

Zooo, ik wist niet dat die Alves bij Malmo ook al zoveel scoorde.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:46:58 #243
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46368435
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zooo, ik wist niet dat die Alves bij Malmo ook al zoveel scoorde.
Ton ook niet klaarblijkelijk
pi_46368609
quote:

[..]

Bij Malmo FF:

!
pi_46369609
Ja, volgens mij Danny Blind heeft gezegd dat Rosenberg nog wel eens zou kunnen veranderen in een goalgetter. Hoppa 5 miljoen in de sloot.

En voor 1.8 miljoen die Rosales gelijk wegdoen. EEN DIKKE DOEI voor hem.
lollig
pi_46369982
Die 1.8 is natuurlijk niet het hele bedrag, maar een voorschot erop.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_46370275
quote:

[..]

Bij Malmo FF:

Damn. Lekker stukje scouting dan. Ik zeg niet dat Alves het hier even goed zou hebben gedaan als bij Heerenveen tot nu toe, maar als je bij Malmo een spits scout en vervolgens uit deze statistieken Rosenberg kiest...
pi_46370350
Zondag de hoogste tijd voor Huntelaar in de basis. Optiefen nu met die prutsers en kleine jochies voorin. Doelpunten wil ik zien.
Geen gekut meer met opstellingen en systemen van TC, gewoon volle kracht vooruit.

En dan de Ajax scouting kut is weten we natuurlijk al een jaar of 20. 1 op de 3 voldoet misschien, de rest wordt na een paar jaar verkocht met verlies.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:46:14 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46370373
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:33 schreef Lennox het volgende:
Die 1.8 is natuurlijk niet het hele bedrag, maar een voorschot erop.
Tis al zeker 10 keer zijn waarde .
Get woke, go broke!
pi_46370984
Zou dat nog kunnen, de boer er in ?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:09:55 #251
82589 S-Two
barba macacu
pi_46371065
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zou dat nog kunnen, de boer er in ?
En dan Fredje op de goal .
pi_46371106
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:09 schreef S-Two het volgende:

[..]

En dan Fredje op de goal .
Danny Blind centraal
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:15:08 #253
82589 S-Two
barba macacu
pi_46373008
quote:
Rosenberg: 'Toen ik nog bij Ajax zat deden ze nog volop mee voor de UEFA Cup.'

'Ik krijg rood, mijn vlag is wit. Ik ben Olaf Lindenbergh. Ik ben Ajacied.'
Vooral die tweede .
pi_46373040
Is de opvolger van ten Cate ook al gesignaleerd in Amsterdam?
quote:
Frank Rijkaard vertrekt na dit seizoen bij FC Barcelona. De 44-jarige oefenmeester wil zijn komende zomer aflopende contract niet verlengen. Volgens de Spaanse sportkrant AS vertrekt de Amsterdammer vanwege persoonlijke motieven.

Bondscoach Marco van Basten en PSV-trainer Ronald Koeman worden genoemd als zijn opvolger.

Rijkaard kwam in 2003 samen met zijn assistent Henk ten Cate naar Barcelona. Twee jaar later wonnen de Catalanen de landstitel. Ook vorig jaar ging het kampioenschap naar Catalonië. Bovendien legde de club beslag op de Champions League door in de finale Arsenal met 2-1 te verslaan.

Na die successen vertrok Ten Cate naar Ajax, waar hij als hoofdtrainer aan de slag ging. Hij werd bij Barça vervangen door Johan Neeskens, die als speler ook de kleuren van de Spaanse club verdedigde.

Eto'o

Rijkaard lag deze week bij FC Barcelona in de clinch met steraanvaller Samuel Eto'o. De topscorer van vorig seizoen in de Primera División weigerde zondag in het duel met Racing Santander in te vallen. De Nederlandse coach sprak na de wedstrijd van 'een schandalige actie'. Later deze week klaarde de lucht tussen hen.
nu.nl
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:18:05 #255
131729 jna
pi_46373091
Gewoon het duo Rijkaard ten Cate
Jawel, je keek.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:21:05 #256
131729 jna
pi_46373183
quote:
Gabri: Sneijder al op Spaanse les
--------------------------------------------------------------------------------
16 februari 2007
Ajax-middenvelder Gabri heeft tegenover El Mundo Deportivo verklapt dat zijn ploeggenoot Wesley Sneijder 'voorzichtig wat Spaans aan het leren is'. De trefzekere Ajacied wordt al enige tijd genoemd bij Barcelona. Volgens Gabri zou Sneijder prima passen bij de Catalaanse club.

"Door de komst van Sneijder zal de kwaliteit van het sterk bezette middenveld met Xavi, Iniesta en Deco nog verder omhoog worden gestuwd", aldus de Catalaan, die zeven jaar lang voor Barcelona uitkwam. "Hij is een dynamische speler met twee goede benen."
Ach ja, hij zal toch een keer weggaan...
Jawel, je keek.
pi_46373677
quote:
Ajax-middenvelder Gabri heeft tegenover El Mundo Deportivo verklapt dat zijn ploeggenoot Wesley Sneijder 'voorzichtig wat Spaans aan het leren is
Perro blanco del tifus!
pi_46374055
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Is de opvolger van ten Cate ook al gesignaleerd in Amsterdam?
[..]

nu.nl
Stel Van Basten maar aan. Koeman heeft nog wat sloopwerkzaamheden bij psv te verrichten
Porcupine Tee - Normal
pi_46374083
Ach, Sneijder vertrekt sowieso deze zomer! Ik gun hem wel een overgang naar Barca .
pi_46374320
quote:
16/2/2007 - Anita, Van der Wiel en Donald blijven bij selectie, Sarpong ook?
(Gepost door RvN)

BRON: Ajax.nl

Henk ten Cate heeft laten weten dat als gevolg van alle blessures Vurnon Anita, Gregory van der Wiel en Mitchell Donald bij de selectie zullen blijven. Vurnon Anita heeft de meeste kans om te spelen zondag als rechtsback. "Hij vulde het goed in", complimenteert Ten Cate de inbreng van de tiener. "Vurnon speelde onbevangen. En dat terwijl hij eigenlijk nog in de B mag spelen. De kans is groot dat hij ook zondag speelt. Misschien komt Jeffrey Sarpong ook nog bij de groep."
pi_46374407
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef Mr.Mills het volgende:
Ach, Sneijder vertrekt sowieso deze zomer! Ik gun hem wel een overgang naar Barca .
Van mij mag het maar niet voor 12 miljoen.
pi_46374444
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:00 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dan denk je inderdaad meer aan 20+, anders kunnen ze allemaal opsodemieteren.
pi_46374468
Iemand die vd Wiel al zien spelen?
Klik dan als je durft
pi_46374548
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:00 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Minimaal 15 miljoen.

Nieuwe generatie
pi_46374820
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:06 schreef Nashje het volgende:

[..]

Minimaal 15 miljoen.

Nieuwe generatie
minimaal 20 eerder. Sneijder is een van de beste middenvelders van de wereld.
lollig
pi_46374895
Ben benieuwd met wat voor team we uiteindelijk tegen AZ spelen nu iedereen gebleseerd of geschorst lijkt.
pi_46375068
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Niet overdrijven he. Hij is goed, maar nog geen wereldtop.
Klik dan als je durft
pi_46375142
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:18 schreef kevin6188 het volgende:
Ben benieuwd met wat voor team we uiteindelijk tegen AZ spelen nu iedereen gebleseerd of geschorst lijkt.
Ogararu kan dan weer spelen en Davids ook gewoon. Wellicht Grygera?
pi_46375360
Vurnon waarschijnlijk in de basis dus, ik ben benieuwd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:37:04 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46375419
De kans lijkt me groot dat Sneijder weggaat inderdaad, maar ik denk dat een jaar met Davids achter zich en een EK hem veel beter zouden doen. Hoe oud is 'ie nou helemaal, 22?
pi_46375448
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:18 schreef kevin6188 het volgende:
urby komt dan ook terug, lijkt erop dat het volgende week er een stuk beter uitziet!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_46375462
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:37 schreef twi het volgende:
De kans lijkt me groot dat Sneijder weggaat inderdaad, maar ik denk dat een jaar met Davids achter zich en een EK hem veel beter zouden doen. Hoe oud is 'ie nou helemaal, 22?
22 ja. Een verlies voor Ajax als hij weggaat, maar Barca is een mooie club en dat gun ik Sneijder wel.
pi_46375464
quote:

[..]

Nou nou nou nou
pi_46375487
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef Mr.Mills het volgende:
Vraag me af of hij naar Barca gaat, daar lopen al een stel uitstekende middenvelders.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 februari 2007 @ 18:40:46 #275
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46375520
barca is leuk alleen ik zie een bank voor me waar hij plaats op mag nemen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46375533
quote:

[..]

Beetje realiteit is bij jou ver te zoeken he?
pi_46375564
quote:
Ajax verkoos Rosenberg boven Alves

16 februari 2007, 17:55

Door: Edwin Ockels
In 2005 heeft Ajax de kans gehad om Afonso Alves te halen. De Amsterdammers kozen echter voor ploeggenoot Markus Rosenberg. Het avontuur van Rosenberg bij Ajax liep uit op een mislukking, terwijl Alves momenteel aan de lopende band scoort bij Heerenveen.
Steen Olsen, de scout van Ajax in Scandinavië, zag in 2005 al dat Alves een goede spits was. Ondanks dat de Braziliaan toentertijd als linkerspits speelde, gaf de scout Ajax toch de tip om Alves te volgen. "Ik heb Ajax getipt dat hij een versterking kon zijn voor de positie in de spits en eventueel ook daarachter", zo laat Steen Olsen tegenover Sportweek weten. "We volgden Rosenberg toen al langer, maar ik heb Ajax aangeraden dat ze ook maar eens naar Alves moesten komen kijken."

Toenmalig Ajax-trainer Danny Blind en hoofdscout Ton Pronk verkozen echter Rosenberg boven Alves. De Zweed werd voor vijf miljoen gehaald. Vorige maand verliet Rosenberg Ajax alweer en vertrok voor drie miljoen naar Werder Bremen
VP
pi_46375622
Wat moet Lindenbergh nog meer doen om niet meer speeltijd te krijgen?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_46375654
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:37 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

urby komt dan ook terug, lijkt erop dat het volgende week er een stuk beter uitziet!
Volgens mij duurt dat daarna nog minimaal een weekje
pi_46375659
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:44 schreef MaxC het volgende:
Wat moet Lindenbergh nog meer doen om niet meer speeltijd te krijgen?
om uitgefloten te worden
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:02 schreef twi het volgende:
idd
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:48:59 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46375760
Ik denk trouwens dat het verlies van Sneijder wel mee zal vallen. Ik vind 't eerder jammer dat een Ajacied als hij weggaat, maar Perez beschikt over vrijwel dezelfde kwaliteiten.
pi_46377764
quote:

[..]

in welke droomwereld leef jij?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:59:54 #283
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46378244
Hij is zeker niet een van de beste middenvelders ter wereld, maar met z'n 22 kan hij dat zeker wel worden.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:02:34 #284
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46378335
Hahaha, drie fragmenten van Jouw Vrouw Mijn Vrouw bij de wereld draait door.

Echt briljant!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:03:03 #285
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46378352
Die hele uitzending was briljant Die arme jongen mocht z'n eigen kleren niet eens uit de kast halen, omdat de stapeltjes recht moesten blijven
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:10:23 #286
82589 S-Two
barba macacu
pi_46378615
Is die nog ergens online te zien .
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:17:41 #287
51286 w00h00
Digital man!
pi_46378889
AAAAAAAAJAXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!
pi_46379306
Sneijder is voetballend een van de beste middenvelders van de wereld alleen fysiek legt hij het soms af. Maar ik ken geen een middenvelder die zo goed twebenig is als Sneijder.
lollig
pi_46380025
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Vraag me af of hij naar Barca gaat, daar lopen al een stel uitstekende middenvelders.
Probleem is dat ik weinig andere (top)clubs ken waar Sneijder zou kunnen slagen (imo!), terwijl het toch een uitstekende speler is.
pi_46382012
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:49 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Probleem is dat ik weinig andere (top)clubs ken waar Sneijder zou kunnen slagen (imo!), terwijl het toch een uitstekende speler is.
komt omdat hij in Amsterdam ongelooflijk veel krediet heeft, want hem ook een groter zelfvertrouwen geeft. BIj een andere club zie ik hem wel op een zijspoor raken na een slechte reeks ( en uiteindelijk bij Bayern Munchen terecht komen)
pi_46382079
zondag maar even met wat doelpunten dat 3e elftal van Feyenoord terug sturen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46382110
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 21:48 schreef Flashwin het volgende:

[..]

komt omdat hij in Amsterdam ongelooflijk veel krediet heeft, want hem ook een groter zelfvertrouwen geeft. BIj een andere club zie ik hem wel op een zijspoor raken na een slechte reeks ( en uiteindelijk bij Bayern Munchen terecht komen)
Nou, ik denk dat Wesley best wat kan hebben hoor, gaat me meer erom dat er in het buitenland meer qua speltype van hem gevraagd wordt (meeverdedigen etc.), waardoor zijn echte kwaliteiten moeilijker tot uiting kunnen komen.
pi_46382135
Als Rijkaard trouwens weg gaat, wilt Sneijder dan nog wel richting Barca? Of wilt Barca hem nog wel?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 16 februari 2007 @ 21:54:23 #294
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46382255
Waarom niet? Als je naar het buitenland gaat weet je dat je met een vreemde trainer te maken krijgt. Ben benieuwder wat er gaat gebeuren wanneer Rijkaard opgevolgd gaat worden door Koeman.
pi_46382318
Dan zal het hartje van Bob Peters wel wat harder gaan kloppen want die hoopt dan ook weer op Barcelona.
Klik dan als je durft
  vrijdag 16 februari 2007 @ 21:56:29 #296
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46382356

Helaas, die heeft PSV niet aangetrokken afgelopen winterstop.
pi_46384694
Het vooroverleg van vandaag voor de wedstrijd PSV-Ajax van zondag 18 Maart heeft niet voor verrassingen gezorgd. Zoals altijd zijn we met 1600 Ajacieden welkom en is het een treincombi.De prijs is nog niet bekend (NS weet nog niet wat de treinen moeten kosten) maar dat zal niet lang op zich laten wachten. Vorig jaar betaalden Ajacieden 37,40. De voorverkoop zal naar alle waarschijnlijkheid volgende week zaterdag starten. We houden jullie op de hoogte!

Misschien toch nog een verrassing, de wedstrijd word niet om half een maar om half drie gespeeld. Eindelijk dus op een beetje normale tijd bij de arena verzamelen op zondagochtend. De AFCA Supportersclub is en blijft er groot voorstander van om zoveel mogelijk wedstrijden op zondagmiddag half drie te laten spelen!

http://www.afcasupportersclub.nl/article.asp?cat=n&id=361
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46384938
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 21:49 schreef denthemen het volgende:
zondag maar even met wat doelpunten dat 3e elftal van Feyenoord terug sturen
Dat zou je wel denken hè, er staat gewoon het 1e elftal hoor .

pi_46385035
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:09 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Dat zou je wel denken hè, er staat gewoon het 1e elftal hoor .

Het G elftal uit Zuid hebben we al gehad
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46385585
Stekelenburg;
Anita,Heitinga,Stam,Roger;
Gabri,Davids,Sneijder;
De Mul,Huntelaar,Perez

Lijkt mij een mooie opstelling voor tegen Excelsior. Bovendien heb je dan meteen een opstelling te pakken waar je maar één omzetting hoeft te maken voor de wedstrijd tegen Werder. Of Maduro op de plaats van Davids óf Ogararu rechtsback en Vurnon Anita op de plek van Davids.

Weet iemand het mailadres van Henk?
pi_46385825
henk.luistert.niet.naar.fans@hotmail.com?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')