Boumaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:00 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik ben net ff bij de training geweest.
Mauro kwam Frank de Boer niet eens voorbij...dus die zullen we niet missen..
Komt er ineens een hele groep meisjes van 1 of andere school ook bij het hek staan...roept zo'n zwelg."Kijk, Huntelaar en Wesley..en daar loopt Bouma.." Ik dacht dat ik het verkeerd had gehoord...maar ze zei het wel een keer of 4....KOM DAN GEWOON NIET KIJKEN!!!!
Misschien kunnen we donderdag Frank de Boer wel opstellen....hij kan het nog aardig..
Maduro waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:25 schreef Suijk het volgende:
Hebben wij zulke padden die op Bouma lijken dan?
Ja lijkt mij ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Moeten ze mischien wat mee gaan doen dan.
Ja, dat is de enige die nog een heel erg klein beetje in de buurt komt.quote:
Klopt. Achteraf is het makkelijk natuurlijk, en je weet niet hoe hij het hier had gedaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, bladiebladiebla, waar is zoiets nou goed voor?
Alves ook niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Van Rosenberg kon je sowieso al niet verwachten dat hij veel ging scoren, dat deed hij bij Malmeu namelijk ook niet.
Jeetje.....wat een cijfers.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Radegast het volgende:
Rosenberg: 52 wedstrijden, 8 goals
Alves: 48 wedstrijden, 26 goals
What else is new?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jeetje.....wat een cijfers.
Fijn stukje beleid zou ik zeggen![]()
Zooo, ik wist niet dat die Alves bij Malmo ook al zoveel scoorde.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Malmo FF:
Ton ook niet klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zooo, ik wist niet dat die Alves bij Malmo ook al zoveel scoorde.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Malmo FF:
Damn. Lekker stukje scouting dan. Ik zeg niet dat Alves het hier even goed zou hebben gedaan als bij Heerenveen tot nu toe, maar als je bij Malmo een spits scout en vervolgens uit deze statistieken Rosenberg kiest...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Malmo FF:
Tis al zeker 10 keer zijn waardequote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:33 schreef Lennox het volgende:
Die 1.8 is natuurlijk niet het hele bedrag, maar een voorschot erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |