Maar het won zonder moeite van Ajax...quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, Bremen speelde mooi of leuk
Met een tien b-elftalspelers vind ik dat Ajax het nog redelijk deed
Alleen als hij gratis is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:09 schreef BobbyHill het volgende:
Zou het geen gek idee zijn als Ajax Pasanen probeert terug te halen over een tijdje? Het lijkt me dat Ajax op zoek moet naar een centrum verdediger en Passanen heeft nog altijd liefde voor de club.
Dat lag meer aan ons dan andersom, ik had Bremen veel beter verwacht.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar het won zonder moeite van Ajax...
Het is AJACIED!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Maar nu klaagt elke ajaxcied - waaronder ik - over zijn traagheid en zijn fouten.
Hij had sowieso die bal er gisteren in moeten trappenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoe kan dat trouwens met die Maduro? Iedereen was lovend over hem. Zelfs Ruud Van Nistelrooy zei na Finland uit dat het véél beter ging toen Maduro erin kwam. Maduro die het Nederlands elftal op sleeptouw neemt?
Maar nu klaagt elke ajaxcied - waaronder ik - over zijn traagheid en zijn fouten.
Bremen is uit vorm en Ajax doet het de laatste tijd redelijk tot goed. Ik heb het met je eens dat Werder wsl. de betere selectie heeft maar we weten allemaal hoe weinig dat uitmaakt in voetbal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:30 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind toch zoals vele hier suggereren, dat Ajax echt niet gelijkwaardig aan bremen is. Ook al zou ajax over een complete selectie de beschikking hebben gehad, dan alsnog denk ik dat Bremen easy had gewonnen. Als je het aantal gemiste kansen van Bremen telt kan je alleen maar blij zijn dat het geen 6-0 oid is geworden. De kwaliteit tussen Bremen en ajax is wel degelijk veel grter dan men denkt. En zoals sommige zeggen dat als ze uit 2-1 1-1 hadden gespeelt, dat ze er dan thuis over heen zijn gegaan klopt ook niet. Ik denk dat Ajax een beetje overschat word tov Bremen. Bremen heeft in mijn ogen gewoon een veel betere ploeg.
Werder was ook niet bepaald op volle oorlogssterkte, zegt wel wat over het verschil.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:44 schreef Jajong het volgende:
Ajax met de voltallige selectie had hier nooit verloren van dit matige Werder.
Wie misten ze dan behalve Borowski?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Werder was ook niet bepaald op volle oorlogssterkte, zegt wel wat over het verschil.
Baumann.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wie misten ze dan behalve Borowski?
CHECK!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:59 schreef thewishmaster het volgende:
Nou, ze misten dus twee middenvelders. Ajax miste vier verdedigers en Davids. Bovendien wist Henk het voor elkaar te krijgen om de twee beste aanvallers op de bank te laten beginnen.
Leo op 10quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
CHECK!!
Volgende week beginnen met Perez en KJH...Leo daarachter op 10....Ogararu weer terug...
Maduro en Lindenbergh verbannen naar het 7de elftal ofzo...nooit meer in Ajax 1...
Daar heb je helemaal gelijk in, vandaar dat ze het volgende week maar moeten proberen met aanvallend voetbal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:05 schreef Adothehague het volgende:
Met alle respect, maar Bremen is toch echt wel een maatje te groot voor Ajax. Als ik alleen al kijk hoe ze in de Cl speelden, en hoe ze nu in de duitse competitie spelen, zie ik een kwalitatief beter elftal, en over het algemeeen beter voetbal.
Klopt, maar dat betekent niet dat we ze niet zouden kunnen verslaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:05 schreef Adothehague het volgende:
Met alle respect, maar Bremen is toch echt wel een maatje te groot voor Ajax. Als ik alleen al kijk hoe ze in de Cl speelden, en hoe ze nu in de duitse competitie spelen, zie ik een kwalitatief beter elftal, en over het algemeeen beter voetbal.
En zo is het.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent niet dat we ze niet zouden kunnen verslaan.![]()
En die mogelijkheid was er wel, maar dan moet je compleet zijn en dan moet Werder zo voetballen als gisteren.
Heh, noem je nou expres de kwaliteiten van Ryan op om jezelf belachelijk te maken? Ryan is qua talent de beste voetballer van Ajax. Hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Het is geen flankspeler, het is geen centrumspits. Het is een Henry. Ik zou mijn elftal op hem aanpassen, alleen dat schijnt niet te mogen in het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik snap totaal niet wat Babel in de spits doet en wat jullie erin zien t.o.v. KJH. Op de flank, okay (nog niet veel soeps en rendement met die cliche naarbinnetrek actie, maar er valt mee te leven), maar in de spits komt ie toch veel te veel tekort voor de top. Hij is geen goaltjesdief, is nog steeds technisch beperkt, mist fysieke power, heeft geen top overzicht of kaats, en heeft geen echte 1 op 1 actie. Wat ie wel heeft heeft is snelheid. Castelen II dus.
Zelfs Louis had grote twijfels over Babel op het technische vlak hoorde ik bij SMS6. Hij zou zogenaamd aan de techniek gewerkt hebben bij Coerver-trainers, maar het is nog totaal niet te zien. Allemaal niet zo erg die techniek, Huntelaar is technisch ook geen Bergkamp, maar die heeft wel een super goalinstinct en dat zie ik ook niet terug bij Babel.
Ryan Castelen staat er alleen voor zijn draafkwaliteiten. Leuk tegen NAC of Willem II zo'n speler, maar ik betwijfel of ie ooit een grootse speler wordt die internationaal doorbreekt. In een competitie in Engeland lopen die berenverdedigers van Chelsea of Arsenal hem onder de voeten. Die zijn allemaal al net zo snel, en op techniek kan ie het ook niet doen, dan blijft niks over om je te onderscheiden.
Die kwaliteiten komen alleen boven als hij werkelijk een topwedstrijd heeft. Ik zie hem ook vaak onzichtbaar zijn en met gare aannames en acties komen. Het hele elftal op hem afstellen is dan ook niet aan te raden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heh, noem je nou expres de kwaliteiten van Ryan op om jezelf belachelijk te maken? Ryan is qua talent de beste voetballer van Ajax. Hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Het is geen flankspeler, het is geen centrumspits. Het is een Henry. Ik zou mijn elftal op hem aanpassen, alleen dat schijnt niet te mogen in het Nederlandse voetbal.
Ryan is nog LLAAAAANG geen Henry.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heh, noem je nou expres de kwaliteiten van Ryan op om jezelf belachelijk te maken? Ryan is qua talent de beste voetballer van Ajax. Hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Het is geen flankspeler, het is geen centrumspits. Het is een Henry. Ik zou mijn elftal op hem aanpassen, alleen dat schijnt niet te mogen in het Nederlandse voetbal.
mwah das niet echt reeel van je. Die groep ging niet voor de grap op pad. De mensen die opgepakt werden letten gewoon niet echt op.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Btw: belachelijk dat er 50 man voor niks werden opgepakt, veel van ouwe garde. Was totaal geen dreiging tot rellen. Was het Duitse Netwerk nu een programma aan het opnemen ofzo? Had veel weg van doelbewust sensatie zoeken![]()
Jij hebt Feyenoord thuis dus totaal gemist.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik snap totaal niet wat Babel in de spits doet en wat jullie erin zien t.o.v. KJH. Op de flank, okay (nog niet veel soeps en rendement met die cliche naarbinnetrek actie, maar er valt mee te leven), maar in de spits komt ie toch veel te veel tekort voor de top. Hij is geen goaltjesdief, is nog steeds technisch beperkt, mist fysieke power, heeft geen top overzicht of kaats, en heeft geen echte 1 op 1 actie. Wat ie wel heeft heeft is snelheid. Castelen II dus.
Ik niet, maar Groningen en ADO ook niet.. Hij is erg wisselvallig helaas.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij hebt Feyenoord thuis dus totaal gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |