abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46331242
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:15 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Nee, Bremen speelde mooi of leuk

Met een tien b-elftalspelers vind ik dat Ajax het nog redelijk deed
Maar het won zonder moeite van Ajax...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46331263
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:09 schreef BobbyHill het volgende:
Zou het geen gek idee zijn als Ajax Pasanen probeert terug te halen over een tijdje? Het lijkt me dat Ajax op zoek moet naar een centrum verdediger en Passanen heeft nog altijd liefde voor de club.
Alleen als hij gratis is.
lollig
pi_46331332
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar het won zonder moeite van Ajax...
Dat lag meer aan ons dan andersom, ik had Bremen veel beter verwacht.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:26:43 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46331361
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef ub40_bboy het volgende:

Maar nu klaagt elke ajaxcied - waaronder ik - over zijn traagheid en zijn fouten.
Het is AJACIED!!
En Maduro heeft het gewoon niet. Zal nooit een grote worden, anders was hij een jaar geleden al uit zijn dalletje (dalletje als in kilometersdiepe kuil) gekropen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_46331411
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:22 schreef ub40_bboy het volgende:
Hoe kan dat trouwens met die Maduro? Iedereen was lovend over hem. Zelfs Ruud Van Nistelrooy zei na Finland uit dat het véél beter ging toen Maduro erin kwam. Maduro die het Nederlands elftal op sleeptouw neemt?

Maar nu klaagt elke ajaxcied - waaronder ik - over zijn traagheid en zijn fouten.
Hij had sowieso die bal er gisteren in moeten trappen
pi_46331472
Ik vind toch zoals vele hier suggereren, dat Ajax echt niet gelijkwaardig aan bremen is. Ook al zou ajax over een complete selectie de beschikking hebben gehad, dan alsnog denk ik dat Bremen easy had gewonnen. Als je het aantal gemiste kansen van Bremen telt kan je alleen maar blij zijn dat het geen 6-0 oid is geworden. De kwaliteit tussen Bremen en ajax is wel degelijk veel grter dan men denkt. En zoals sommige zeggen dat als ze uit 2-1 1-1 hadden gespeelt, dat ze er dan thuis over heen zijn gegaan klopt ook niet. Ik denk dat Ajax een beetje overschat word tov Bremen. Bremen heeft in mijn ogen gewoon een veel betere ploeg.
pi_46331524
AJAX
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_46331549
Maduro was een talentje, deed het heel even goed en toen hij eenmaal op de cover van de VI stond (bij wijze van spreken) was hij er volgens hemzelf. Daarna is het nooit meer iets geweest.

Zie je heel veel bij die jonge gastjes, ze doen het goed, tot ze zelf vinden dat ze heel goed zijn...
Get woke, go broke!
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:42:18 #39
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46331827
Maare, Montanaatje zat dus waarschijnlijk bij die 50 gasten die ze gisteren opgelaaien hebben?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_46331872
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:30 schreef Adothehague het volgende:
Ik vind toch zoals vele hier suggereren, dat Ajax echt niet gelijkwaardig aan bremen is. Ook al zou ajax over een complete selectie de beschikking hebben gehad, dan alsnog denk ik dat Bremen easy had gewonnen. Als je het aantal gemiste kansen van Bremen telt kan je alleen maar blij zijn dat het geen 6-0 oid is geworden. De kwaliteit tussen Bremen en ajax is wel degelijk veel grter dan men denkt. En zoals sommige zeggen dat als ze uit 2-1 1-1 hadden gespeelt, dat ze er dan thuis over heen zijn gegaan klopt ook niet. Ik denk dat Ajax een beetje overschat word tov Bremen. Bremen heeft in mijn ogen gewoon een veel betere ploeg.
Bremen is uit vorm en Ajax doet het de laatste tijd redelijk tot goed. Ik heb het met je eens dat Werder wsl. de betere selectie heeft maar we weten allemaal hoe weinig dat uitmaakt in voetbal.

Ajax met de voltallige selectie had hier nooit verloren van dit matige Werder.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_46332028
zag ik het goed dat Petri zijn shirt aan ajax supporters gaf?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_46332044
Ik heb vannacht nachtmerries gehad over die tering Beluga boot die bij elke corner langskwam.
pi_46332189
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:44 schreef Jajong het volgende:

Ajax met de voltallige selectie had hier nooit verloren van dit matige Werder.
Werder was ook niet bepaald op volle oorlogssterkte, zegt wel wat over het verschil.
That's all folks!
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:56:39 #44
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_46332248
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Werder was ook niet bepaald op volle oorlogssterkte, zegt wel wat over het verschil.
Wie misten ze dan behalve Borowski?
pi_46332293
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:56 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Wie misten ze dan behalve Borowski?
Baumann.

En het gemis aan spelers bij Ajax was toch wel een stuk erger dan bij Werder ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:59:40 #46
144262 thewishmaster
pi_46332328
Nou, ze misten dus twee middenvelders. Ajax miste vier verdedigers en Davids. Bovendien wist Henk het voor elkaar te krijgen om de twee beste aanvallers op de bank te laten beginnen.
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:02:27 #47
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_46332404
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:59 schreef thewishmaster het volgende:
Nou, ze misten dus twee middenvelders. Ajax miste vier verdedigers en Davids. Bovendien wist Henk het voor elkaar te krijgen om de twee beste aanvallers op de bank te laten beginnen.
CHECK!!

Volgende week beginnen met Perez en KJH...Leo daarachter op 10....Ogararu weer terug...

Maduro en Lindenbergh verbannen naar het 7de elftal ofzo...nooit meer in Ajax 1...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_46332436
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

CHECK!!

Volgende week beginnen met Perez en KJH...Leo daarachter op 10....Ogararu weer terug...

Maduro en Lindenbergh verbannen naar het 7de elftal ofzo...nooit meer in Ajax 1...
Leo op 10 . Ja goed idee, we weten allemaal hoeveel mooie steekpassjes hij altijd aflevert richting de spitsen.
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:04:30 #49
144262 thewishmaster
pi_46332468
Alle voorzichtigheid moeten ze nu laten varen inderdaad, ik zou gewoon met Leo op rechts, Babel op links en KJH in de spits beginnen. Achter de spitsen natuurlijk Perez op 10 neerzetten. Het is risicovol, maar dat zal dankzij de blunders van HTC wel moeten.
pi_46332494
Met alle respect, maar Bremen is toch echt wel een maatje te groot voor Ajax. Als ik alleen al kijk hoe ze in de Cl speelden, en hoe ze nu in de duitse competitie spelen, zie ik een kwalitatief beter elftal, en over het algemeeen beter voetbal.
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:06:20 #51
144262 thewishmaster
pi_46332526
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:05 schreef Adothehague het volgende:
Met alle respect, maar Bremen is toch echt wel een maatje te groot voor Ajax. Als ik alleen al kijk hoe ze in de Cl speelden, en hoe ze nu in de duitse competitie spelen, zie ik een kwalitatief beter elftal, en over het algemeeen beter voetbal.
Daar heb je helemaal gelijk in, vandaar dat ze het volgende week maar moeten proberen met aanvallend voetbal.
pi_46332555
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:05 schreef Adothehague het volgende:
Klopt, maar dat betekent niet dat we ze niet zouden kunnen verslaan.

En die mogelijkheid was er wel, maar dan moet je compleet zijn en dan moet Werder zo voetballen als gisteren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_46332808
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:07 schreef Suijk het volgende:

[..]

Klopt, maar dat betekent niet dat we ze niet zouden kunnen verslaan.

En die mogelijkheid was er wel, maar dan moet je compleet zijn en dan moet Werder zo voetballen als gisteren.
En zo is het.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46333099
Ik snap totaal niet wat Babel in de spits doet en wat jullie erin zien t.o.v. KJH. Op de flank, okay (nog niet veel soeps en rendement met die cliche naarbinnetrek actie, maar er valt mee te leven), maar in de spits komt ie toch veel te veel tekort voor de top. Hij is geen goaltjesdief, is nog steeds technisch beperkt, mist fysieke power, heeft geen top overzicht of kaats, en heeft geen echte 1 op 1 actie. Wat ie wel heeft heeft is snelheid. Castelen II dus.

Zelfs Louis had grote twijfels over Babel op het technische vlak hoorde ik bij SMS6. Hij zou zogenaamd aan de techniek gewerkt hebben bij Coerver-trainers, maar het is nog totaal niet te zien. Allemaal niet zo erg die techniek, Huntelaar is technisch ook geen Bergkamp, maar die heeft wel een super goalinstinct en dat zie ik ook niet terug bij Babel.

Ryan Castelen staat er alleen voor zijn draafkwaliteiten. Leuk tegen NAC of Willem II zo'n speler, maar ik betwijfel of ie ooit een grootse speler wordt die internationaal doorbreekt. In een competitie in Engeland lopen die berenverdedigers van Chelsea of Arsenal hem onder de voeten. Die zijn allemaal al net zo snel, en op techniek kan ie het ook niet doen, dan blijft niks over om je te onderscheiden.
pi_46333220
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik snap totaal niet wat Babel in de spits doet en wat jullie erin zien t.o.v. KJH. Op de flank, okay (nog niet veel soeps en rendement met die cliche naarbinnetrek actie, maar er valt mee te leven), maar in de spits komt ie toch veel te veel tekort voor de top. Hij is geen goaltjesdief, is nog steeds technisch beperkt, mist fysieke power, heeft geen top overzicht of kaats, en heeft geen echte 1 op 1 actie. Wat ie wel heeft heeft is snelheid. Castelen II dus.

Zelfs Louis had grote twijfels over Babel op het technische vlak hoorde ik bij SMS6. Hij zou zogenaamd aan de techniek gewerkt hebben bij Coerver-trainers, maar het is nog totaal niet te zien. Allemaal niet zo erg die techniek, Huntelaar is technisch ook geen Bergkamp, maar die heeft wel een super goalinstinct en dat zie ik ook niet terug bij Babel.

Ryan Castelen staat er alleen voor zijn draafkwaliteiten. Leuk tegen NAC of Willem II zo'n speler, maar ik betwijfel of ie ooit een grootse speler wordt die internationaal doorbreekt. In een competitie in Engeland lopen die berenverdedigers van Chelsea of Arsenal hem onder de voeten. Die zijn allemaal al net zo snel, en op techniek kan ie het ook niet doen, dan blijft niks over om je te onderscheiden.
Heh, noem je nou expres de kwaliteiten van Ryan op om jezelf belachelijk te maken? Ryan is qua talent de beste voetballer van Ajax. Hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Het is geen flankspeler, het is geen centrumspits. Het is een Henry. Ik zou mijn elftal op hem aanpassen, alleen dat schijnt niet te mogen in het Nederlandse voetbal.
pi_46333288
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:28 schreef Jajong het volgende:

[..]

Heh, noem je nou expres de kwaliteiten van Ryan op om jezelf belachelijk te maken? Ryan is qua talent de beste voetballer van Ajax. Hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Het is geen flankspeler, het is geen centrumspits. Het is een Henry. Ik zou mijn elftal op hem aanpassen, alleen dat schijnt niet te mogen in het Nederlandse voetbal.
Die kwaliteiten komen alleen boven als hij werkelijk een topwedstrijd heeft. Ik zie hem ook vaak onzichtbaar zijn en met gare aannames en acties komen. Het hele elftal op hem afstellen is dan ook niet aan te raden.
Zyggie.
pi_46333324
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:28 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ryan is nog LLAAAAANG geen Henry.
lollig
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:35:16 #58
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46333466
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

Btw: belachelijk dat er 50 man voor niks werden opgepakt, veel van ouwe garde. Was totaal geen dreiging tot rellen. Was het Duitse Netwerk nu een programma aan het opnemen ofzo? Had veel weg van doelbewust sensatie zoeken
mwah das niet echt reeel van je. Die groep ging niet voor de grap op pad. De mensen die opgepakt werden letten gewoon niet echt op.
pi_46333814
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Jij hebt Feyenoord thuis dus totaal gemist.
pi_46333906
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jij hebt Feyenoord thuis dus totaal gemist.
Ik niet, maar Groningen en ADO ook niet.. Hij is erg wisselvallig helaas.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')