Je zit niet in het PSV Topicquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef HeatWave het volgende:
- Spelers heelhouden en niet de hele wereld verhuren
Wat is "Ajaks" ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef F.O.N.S. het volgende:
Dat redt Ajaks nooit meer tegen Werder Bremen![]()
Ja, die telde ik ook al.....quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Ik zag de scheids er nog voor aan om bij die charge van Womé een tweede gele aan Jaap te geven wegens dat duwtje erna.
Ik vond Lindenbergh tegen Ado bij de 1-0 ook al een hele dubieuze dekkingsfout maken. Wel zonde want bij AZ vond ik het een hele nuttige speler. Had toen wel het idee dat hij dat voor Ajax ook kon zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:
De kaart van Lindenbergh was gewoon teveel van het goede, lijkt me. Ik snap hem ook niet, dat zou toch iemand met ervaring moeten zijn. Alleen niet met ervaring in topduels, dat bleek maar weer.
Anita viel zeer aardig in, Donald kon zich niet echt goed tonen.
Nogal ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:23 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik vond Lindenbergh tegen Ado bij de 1-0 ook al een hele dubieuze dekkingsfout maken.
Leg je er maar bij neer,quote:
Goh, je bent nu echt de eerste hier die Ajax geen kans meer geeft, echt alle Ajacieden zijn na gisteren nog zooo positief inderdaad!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:42 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Leg je er maar bij neer,
de volgende ronde halen jullie niet meer.
Zo zo, meneer houdt wel van een beetje kaviaar op z'n tijd?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef Sethje het volgende:
Belugaaaaaaaaa
Zo hee, jij kan rijmen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:42 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Leg je er maar bij neer,
de volgende ronde halen jullie niet meer.
nee die debiele boot bij elke cornerquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo zo, meneer houdt wel van een beetje kaviaar op z'n tijd?
Maakt niet uit, jullie liggen eruit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, je bent nu echt de eerste hier die Ajax geen kans meer geeft, echt alle Ajacieden zijn na gisteren nog zooo positief inderdaad!
We winnen namelijk naast de beker, de schaal stieken ook nog de CL wist je dat, en alle Ajacieden hier vinden dat ook, lees maar terug hoe positief we allemaal zijn!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
nee die debiele boot bij elke corner
ingecalculeerdquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jullie liggen eruit.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ingecalculeerd
Ik jou wel dientje![]()
Ja mijn excuses ik had mijn capuchon opquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef Riro het volgende:
Niemand gezien met een roos in z'n haren![]()
W was ziek toch? Of hebben we het niet over dezelfde?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja mijn excuses ik had mijn capuchon opbij welk groepje hing je rond dan...bij pinda en die meiden?
Edit;
Weet nu wie je bent![]()
W was er zelf niet bij toch in bremen?
Nu je het zegt jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
W was ziek toch? Of hebben we het niet over dezelfde?
Ik niet. Maar ik kom dan ook niet uit Amsterdamquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef PLAE@ het volgende:
Het lijkt de laatste jaren wel of iedereen W heet in A"dam![]()
quote:Ajax zou jonge Tsjechische spits volgen
Volgens Eurosport zou Ajax een 17-jarige Tsjechische spits volgen. Het gaat om Tomas Necid (profiel) van Slavia Praag. Hij maakte in 2006 indruk op het EK onder 17 met Tsjechie. Dit seizoen scoorde hij voor Slavia Praag twee keer in zes invalbeurten.
De Amsterdammers zijn echter niet de enige die de speler volgen. Ook Arsenal, Real Madrid, Juventus, Lazio, Deportivo, Werder Bremen, Borussia Dortmund en Hamburg worden genoemd.
polizei, regen, kou en oja polizei.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik kom dan ook niet uit Amsterdam
Ik heb niet veel gemist daar toch?
Munchen was beter hequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
polizei, regen, kou en oja polizei.
Vreemde achternaam voor een Tsjech. Ach waarom niet. Kan ik over 4 jaar ofzo m'n Tsjechische vlag een keer in het stadion ophangen.quote:
En toch zag ik een zeer teleurstellend Bremen. Ajax op volle sterkte was met de winst weggelopen daar, en zelfs dít Ajax had het ze erg lastig kunnen maken zonder die scheidsrechtelijke dwalingen, misschien een minimale nederlaag of zelfs gelijkspel eruit kunnen slepen, dan was die return nog ergens om gegaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Bijna iedere Ajacied zei voor de wedstrijd al dat we kansloos warenLekker boeiend.
Alleen kwa sfeer dan toch?quote:
Qua uitslag niet. Verder was het erg gezellig daar jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alleen kwa sfeer dan toch?
Lekker keten op de omloop![]()
Volgende week donderdag al.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:50 schreef PyTh het volgende:
Over 2 weken thuis tegen Bremen trouwens?
Ik heb zin in Dinsdag![]()
Dat is al snel zeg...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgende week donderdag al.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef PLAE@ het volgende:
Vraagt een gozer aan zo'n Duits ventje: Kom je ook naar Amsterdam? zegt ie: "Nein, Holland ist nichts fur mir".
Dacht z'n opa er maar net zo over
Daar kan ik over meepraten. Welkom thuis jongen. Ze raakten hier al bezorgd over je.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef M0NTANA het volgende:
Wel geile meisjes daar in Duitsland.
misschien in vergelijking met DB ofzo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Dacht dat Bremen altijd een redelijke firm had.
Ja misschien ook niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
misschien in vergelijking met DB ofzo.
Als dat nodig is dan moet dat maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben je een beetje overijverig aan het woorden? Zie voort meer door jou geedite berichten dan normale berichten.
Nergens voor nodig. Beetje machtsgeil?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als dat nodig is dan moet dat maar.
Nee en nu weer ontopicquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Beetje machtsgeil?
Ah je klinkt al als een echte mod.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als vragen hebt stel ze maar in het FB-topicquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah je klinkt al als een echte mod.![]()
Welke typische mod zinnetjes ken je al van buiten?
We nemen het mee naar achteren.
Wij hebben ook een leven hoor.
Bans worden niet besproken op het forum.
Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.
Zou je op voorhand wel zeggen ja. Toch ga ik uit van een magere 2-1 ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu Excelsior maar fink oprollen, fijne tegenstander om nu tegen te komen.
Ik stel voor om voortaan een heilige 3-eenheid te vormen met een 010-mod, 020-mod en wat is het nummer van Eindhoven? Geen flauw idee, whehehe...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:08 schreef PLAE@ het volgende:
jezus wat is dat nou weer voor incompentente mod er bij?![]()
Het woord tyfus wegeditten is wel te debiel voor woorden trouwens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Sneijder kreeg er een rode kaart voor + twee wedstrijden schorsing. Ze zijn hier nog mild dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Het woord tyfus wegeditten is wel te debiel voor woorden trouwens.
Het zal mij benieuwen of KJH mag starten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag tegen Excelsior:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Davids
Gabri
Sneijder - Roger
Perez
Leo - Huntelaar - Babel
Als we zo spelen kan het een hoge uitslag worden![]()
Klopt, was nogal ziek iddquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja mijn excuses ik had mijn capuchon opbij welk groepje hing je rond dan...bij pinda en die meiden?
Edit;
Weet nu wie je bent![]()
W was er zelf niet bij toch in bremen?
Die kerel met zijn "joden kleding" en dat "020 dorp"quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:28 schreef twi het volgende:
Net Jouw Vrouw, Mijn Vrouw gekeken. Nooit gezien, maar zag dat er dit keer een Ajax-chick uit Enschede naar een Feyenoord-gezin moest. Jezus wat een teef zeg, ongelofelijk
Eerlijk gezegd vond ik dat wijf ziekerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die kerel met zijn "joden kleding" en dat "020 dorp"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |