Met al die slowchat ga ik geen moeite meer doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:18 schreef bigore het volgende:
Wat een moeite!
Zoals het bericht eind december verscheen kwam t op mij over als de eerste 2 weken van januari.. dat kan aan mij gelegen hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:43 schreef wc-eend het volgende:
Tis toch nog begin 2007?
Precies! Wipe-out roeleert, door dit spel zal ik waarschijnlijk een PS3 gaan halen, echt sneu dat er na anderhalf jaar nog niet eens 1 zo'n soort spel uit is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:42 schreef Retarded het volgende:
Van mij mag er ook wel eens een goede arcaderacer uitkomen. Ik zoek iets als Midtown Madness, of gewoon een nieuwe (betere) Burnout. Full Auto was niks voor mij, en Forza is ook niks voor me. Ik zou graag eens een WipeOut of Twisted Metal op de 360 zien.
En Crackdown voor 1 maartquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:22 schreef wc-eend het volgende:
Blue Dragon stond voor 1 -5 geplanned volgens E-plaza..
Zo'n soort racer mis ik op de 360.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef bigore het volgende:
[..]
Precies! Wipe-out roeleert, door dit spel zal ik waarschijnlijk een PS3 gaan halen, echt sneu dat er na anderhalf jaar nog niet eens 1 zo'n soort spel uit is.
Crackdownquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil uhmm..
en pocketbike racer?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige welGears of War is regiovrij.
Ik hoop dat die 2 maanden wordt uitgesteldquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe screens Forza 2
Vergroot de screens eens voor de grap en de belabberde textures vallen je meteen opEen release in mei zie ik niet meer zitten
![]()
Dat lijkt me absoluut een goede zaak, in mei vermaak ik me wel met andere gamesquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die 2 maanden wordt uitgesteld![]()
Neuh, na 2 á 3 uur heb je 't wel gezien denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef kepler het volgende:
ik durf eigenlijk niet aan Oblivion te beginnen
kost me vast teveel tijd
ow, in dat gevalquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Neuh, na 2 á 3 uur heb je 't wel gezien denk ik.
Ik klok inmiddels bijna 150 uur geloof ik :Squote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Neuh, na 2 á 3 uur heb je 't wel gezien denk ik.
Ik volgens het spel 117 maar zullen er wel iets meer zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik klok inmiddels bijna 150 uur geloof ik :S
Laatst weer even opgepakt omdat ik zag dat ik laatste 2 achievements van de fighter's guild nog niet had... dus nu alle achievements af en guild master van alle guilds die er te vinden zijn... van het weekend eens met Knights of the Nine beginnen met m'n Goody-Two-Shoes character, m'n evil leader of the dark brotherhood moet eerst nog 3,5 jaar de pelgrim uithangen voordat ik er mee kan beginnen (en ik zoek me de pleuris naar die shrines die je aan moet doen).quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik volgens het spel 117 maar zullen er wel iets meer zijnVoor mij tot nu toe het mooiste spel op de 360.
Tis het waard.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef kepler het volgende:
ik durf eigenlijk niet aan Oblivion te beginnen
kost me vast teveel tijd
Die Allies maakten al onze fietsen kapot!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:32 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fucking Gazelle fanboys. Batavus FTW!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Die Allies maakten al onze fietsen kapot!
Voor nog meer fans:quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de fans:
Draadloze gitaar voor Guitar Hero II in de plannig
Ach man.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fucking Gazelle fanboys. Batavus FTW!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:05 schreef Smots het volgende:
[..]
Voor nog meer fans:
De lijst met achievements voor GH2
![]()
quote:Long Road Ahead Award 10
Fail a song on Easy
Waar dan, heb 'm amper zien liggen eig, en waar ik 'm zie is die full-price.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Tiger Woords 2007 nog maar 30 euro tegenwoordig las ik, denk dat ik ‘m voor die prijs wel even op ga pikken.
Bij de Media Markt en zuiderpark, en volgens zuiderpark is het EA die de prijsverlaging heeft geregeld dus lijkt het me dat ie binnenkort overal voor die prijs verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waar dan, heb 'm amper zien liggen eig, en waar ik 'm zie is die full-price.
Die wil ik nogquote:
coole achievementsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:05 schreef Smots het volgende:
[..]
Voor nog meer fans:
De lijst met achievements voor GH2
![]()
Idemquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:04 schreef kepler het volgende:
volgende maand ergens
ik heb geen geld, maar ik ga hem zeker halen
trouwens:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idem
Dan maar de CC trekken
God bless Mastercard
Als je iemand ziet met die achievement weet je meteen dat het eenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[Long Road Ahead Award 10
Fail a song on Easy]
Doenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Tiger Woords 2007 nog maar 30 euro tegenwoordig las ik, denk dat ik ‘m voor die prijs wel even op ga pikken.
dat is wel de eerste die ik ga halenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je iemand ziet met die achievement weet je meteen dat het een
[afbeelding]
is.
1600? heb je er 4 ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:21 schreef ach het volgende:
Ik heb alweer een hele tijd mijn xbox niet aangeraaktEn daar heb ik dan 1600 euro aan uitgegeven
Misschien vanavond maar weer eens GoWen![]()
quote:Type: Pakket
Status: Teruggezonden naar verzender
Geretourneerd op: 15/02/2007 9:53 's morgens
Getekend door: WENDTLAND
Vestiging: WARENANN.
Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
Soort service: STANDARD
Gewicht: 3,80 Kg
Sinds ik GoW heb uitgespeeld eigenlijk geeneen van mijn consoles aangeraaktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:21 schreef ach het volgende:
Ik heb alweer een hele tijd mijn xbox niet aangeraaktEn daar heb ik dan 1600 euro aan uitgegeven
quote:
Digitaal TV? Satiliteit? allemaal een mogelijkheid en soms zelfs goedkoper dan kabeltvquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:39 schreef ach het volgende:
[..]
![]()
Ik had er ook maar een hd(-ready) tv bij gekocht omdat ik de lettertjes niet kon lezen op mijn gewone tv
En aangezien kabeltv er niet uitziet op dat lcdscherm en ik geen dvd's kijk op het moment staat die tv ook maar stof te vangen
![]()
Vanavond maar weer eens verandering in brengen dus![]()
Dat zal er vast nog wel eens komen maar op het moment heb ik geen geld meerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:44 schreef NX het volgende:
[..]
Digitaal TV? Satiliteit? allemaal een mogelijkheid en soms zelfs goedkoper dan kabeltv
Of dat het iemand is die echt NIET kan gitaarspelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
is.
Hoezo 1600 euro dan? Heb je er eentje met diamantjes?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:21 schreef ach het volgende:
Bij welk spel?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:18 schreef Heintje het volgende:
Extra Credit Award 10
View the credits
Zou je die van uit het menu kunnen kiezen of is dit een extratje voor het de eerste keer uitspelen?
Neeheee ik had er een tv bijgekocht zit ik net te postenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:00 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Hoezo 1600 euro dan? Heb je er eentje met diamantjes?
Goedkope coke danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:27 schreef ach het volgende:
[..]
Neeheee ik had er een tv bijgekocht zit ik net te posten![]()
Let eens op! En natuurlijk ook nog spellen en quickcharge oid dinges.
En 100gram coke!!/LOL?!?!
Over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:27 schreef ach het volgende:
[..]
Neeheee ik had er een tv bijgekocht zit ik net te posten![]()
Let eens op! En natuurlijk ook nog spellen en quickcharge oid dinges.
En 100gram coke!!/LOL?!?!
Guitar Hero IIquote:
Nee, niet heel veel meer. De eerstvolgende eindbaas is wel een *#_(*^$^## hoer trouwens, daar zit ik vast.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:49 schreef Retarded het volgende:
Ben opnieuw begonnen met Kameo en nu al een flink eind volgens mijtis echt een geweldige game! Ik heb net 40 Below unlocked, iemand enig idee of ik nog veel moet?
welke is dat dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, niet heel veel meer. De eerstvolgende eindbaas is wel een *#_(*^$^## hoer trouwens, daar zit ik vast.
Koop de premium versie en je bent klaar, tenzij je op een pc monitor speelt, dan heb je nog een VGA kabel nodig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Hallo piepel,
Zit er nu serieus over te denken om een XBOX360 aan te gaan schaffen maar waar moet ik allemaal op letten, heb begrepen dat er nogal wat speciale features zijn die erbij gekocht kunnen worden. Maar als ik een standaard XBOX360 koop, kan ik daar dan al meteen goed mee uit de voeten of moet er toch nog wat bij aangekocht worden?
Misschien domme vragen die al eerder zijn beantwoord maar ik heb geen zin om 200 topics door te zoeken
Zorg dat je een premium 360 koopt, hier zit namelijk de harde schijf bij, die je nodig hebt als je demo's wil downloaden van de nieuwste games e.d. Verder krijg je er een wireless controller / headset bij die je niet bij de 'standaard' versie krijgt..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Hallo piepel,
Zit er nu serieus over te denken om een XBOX360 aan te gaan schaffen maar waar moet ik allemaal op letten, heb begrepen dat er nogal wat speciale features zijn die erbij gekocht kunnen worden. Maar als ik een standaard XBOX360 koop, kan ik daar dan al meteen goed mee uit de voeten of moet er toch nog wat bij aangekocht worden?
Misschien domme vragen die al eerder zijn beantwoord maar ik heb geen zin om 200 topics door te zoeken
Het is mij nog nooit overkomen. Ik denk ook dat ik die lekker links laat liggen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
is.
Dat is toch helemaal niet vervelend.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit overkomen. Ik denk ook dat ik die lekker links laat liggen.
Five stars op Hard heb ik wel alle nummers in de PS2 versie, maar Expert kan ik nog niet eens voltooien. Laat staan Jordan op Expert spelen, dat is echt godsonmogelijk.
Veel van de achievements zijn wel erg tof. Wel vervelend dat, als je al ervaring hebt met de game, je na een uur of 2 spelen al een dikke 600 punten bij hebt kunnen schrijven.
Thanks, zal van het weekend de stad eens induiken dan!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:37 schreef Wessiej het volgende:
Gamedemon, ik krijg vandaag die wirless 360 adapter voor de pc, misschien kan jij hem ook ergens vinden?
Als je Heintje heet niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:04 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet vervelend.
Alleen in dat geval heb je nog geen ervaring met GH dus zal je er wel langer over doen.quote:
net in 1x gehaald... Zo moeilijk issie toch nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, niet heel veel meer. De eerstvolgende eindbaas is wel een *#_(*^$^## hoer trouwens, daar zit ik vast.
Het blijven mooie plaatjes... Alleen vind ik hem te snel deel 1 opvolgen had nog wel een jaartje mogen durenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:32 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
GRAW 2 Developer Diary #3
Officiële website GRAW2
Wij ? Met Nickgizmon van het forum had ik woensdag of donderdag 1 uur gespeeld savonds was zo tof.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:15 schreef devv05 het volgende:
Had het al gehoord, we gaan binnenkort ff potje co-op uitproberen
Roy heeft hem ook al (en uitgespeeld zelfsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:03 schreef devv05 het volgende:
Crackdown is toch wel een leuk spelletjeDrawdistance is echt indrukwekkend en s'avonds met al het neon ziet de stad er heel mooi uit
Iemand die de game al heeft om even co-op uit te testen, Hellfire misschien?
Van mij mag zo'n deel wel elk jaar uitkomen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het blijven mooie plaatjes... Alleen vind ik hem te snel deel 1 opvolgen had nog wel een jaartje mogen duren![]()
Ik ga Ghost Recon niet halen. Heb het 1e deel op de 360 echt te weinig gespeeld. nee toch niet mijn game.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Van mij mag zo'n deel wel elk jaar uitkomen.
Rainbow Six serie in November en Ghost Recon in maart ben je wel ff klaar.
Hoop wel dat dit deel meer buiten de stad speeld, vind GR 2 toch kwa SP leuker dan GRAW.
Het ziet er allemaal wel weer leuk uit.
Hehe doet ie snelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Roy heeft hem ook al (en uitgespeeld zelfs)
Hoeveel gang members heb je al gesloop.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe doet ie snelHoeveel uur deed ie daarover, ben ik wel benieuwd naar.. Gister toch wel aantal uurtjes gespeeld en de game heeft me positief weten te verrassen, met name dat jumpen over daken is echt tof gedaan. Crackdown straalt toch wel kwaliteit uit, had ik in het begin niet echt verwacht.
Geen ideee, heb heel die halo code niet gezienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:21 schreef TwyLight het volgende:
Tot wanneer zit de Halo optie bij een Crackdown game? Wil hem pas over 3/4 weken kopen.
ok, dat is best engquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Roy heeft hem ook al (en uitgespeeld zelfs)
http://www.amazon.com/Sega-of-America-Inc-68009/dp/B000IONGWCquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:24 schreef Eppie_NL het volgende:
Iemand die weet waar ik Virtua Tennis 3 kan pre-orderen?
Ik bedoel tot wanneer het mogelijk is de game te downloaden via het Crackdown menu.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Geen ideee, heb heel die halo code niet gezien![]()
Ow die optie nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik bedoel tot wanneer het mogelijk is de game te downloaden via het Crackdown menu.
Daar zat toch een limit aan?
Moet je 3 sterren in Agility hebben. En voor de laatste hidden orb heeeeelemaal bovenop, heb je zelfs 4 sterren nodigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow die optie nog niet gezien.
wel zijn er al een paar downloads voor crackdown. die je kan downloaden tegen betaling van marktplaats.
Het lukt me niet om helemaal boven op de agency tower te klimmen![]()
Wel mooi is dat dingen echt onmogelijk lijken om te beklimmen. Maar via een omweg kom je er meestal welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Moet je 3 sterren in Agility hebben. En voor de laatste hidden orb heeeeelemaal bovenop, heb je zelfs 4 sterren nodig
Zo, ik hoop dat jullie er wat aan hebbenquote:16-02-'07: Raving Rabbids toch naar de 360!
Een grote verassing, Rayman Raving Rabbids komt toch naar de Xbox 360! En hoe!
De 360 versie van Rayman zal namelijk de Vision Camera ondersteunen. Ook zijn er twee nieuwe minigames. Een basketball spel, en het bekende Rock Paper Scissors. Maar dat is nog niet alles! De Xbox 360 versie van Rayman Raving Rabbids zal namelijk ook online gaan! Ruim de helft van alle minigames krijgt een online functie. Dit word dan de allereerste online Raymangame!
Rayman Raving Rabbids (Xbox 360) ligt vanaf Maart in de nederlandse winkels.
Eerste screenshots
http://dimplus.nl/quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:24 schreef Eppie_NL het volgende:
Iemand die weet waar ik Virtua Tennis 3 kan pre-orderen?
Ik denk toch wel een uur of 10-15. Ik doe op mn gemakkie he. Ik wil deze week (na carnaval) best ff co-op doen trouwens, sta je al in mn friendslist?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe doet ie snelHoeveel uur deed ie daarover, ben ik wel benieuwd naar.. Gister toch wel aantal uurtjes gespeeld en de game heeft me positief weten te verrassen, met name dat jumpen over daken is echt tof gedaan. Crackdown straalt toch wel kwaliteit uit, had ik in het begin niet echt verwacht.
Nederlandquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:32 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Jammer dat je geen verkeers borden ziet op deze screens. Ik heb nog contact gehad met de develloppers over dit spel omdat ze voor de verkeers en straatnaam borden de nieuwe hadden genomen.... stelletje amateurs ^^quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:32 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Hoe is dat afgleopen ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jammer dat je geen verkeers borden ziet op deze screens. Ik heb nog contact gehad met de develloppers over dit spel omdat ze voor de verkeers en straatnaam borden de nieuwe hadden genomen.... stelletje amateurs ^^
Nee.quote:
Ik wil niet doen alsof ik goed ben (want dat ben ik niet), maar Hush is nog best te doen. De kerel of vrouw die het speelt maakt gewoon heel veel fouten. The Trooper is alweer een tikkie lastiger.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:25 schreef gijsje79 het volgende:
Guitar Hero II
Hush
The trooper
Valt nog niet mee.
Ik heb ze een aantal fotos gesuurd met hoe ze er in het echt uit zagen toen, ze hebben me bedankt en gezegt dat ze er wat aan zouden doen. Ik wilde nu dus graag zien of dat echt gebeurd is.quote:
Prijs is gisteren/vandaag gehalveerdquote:Op zondag 18 februari 2007 13:42 schreef DooD het volgende:
Zojuist Dead Rising gehaald voor 30 euries. Het is zombie tijd
quote:Xbox 360
Dead or Alive 4 van ¤ 34,99 voor ¤ 29,99
Project Gotham Racing 3 van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
NBA Live 2007 van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
The Godfather van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
Madden 2007 van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
Superman Returns van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
Tiger Woods 2007 van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
Dead Rising van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
Battle for Middle Earth 2 van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
NHL 2007 van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
Pro Evolution Soccer 6 van ¤ 49,99 voor ¤ 44,99
Battlestations Midway van ¤ 59,99 voor ¤ 54,99
Dit wordt mijn eerste VF sinds euhm dat ik de eerste deel op een arcadekast had gespeeld.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:35 schreef Mystikvm het volgende:
Plaatjes vullen gaatjes, in dit geval gaat het om Virtua Fighter 5:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies ik koop hem ook wel maar niet meteen bij release.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef Retuobak het volgende:
Ik vond Spider-man 3 er prima uit zien persoonlijk, lijkt me ook wel een leuke game. Niet voor 65 euro natuurlijk, maar ach, als ik hem een keertje zie liggen voor 20 euro zie ik mezelf die game wel halen.
Voor mij ook. Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat deze game erg lastig wordt als beginneling. Deel 5 is namelijk een geevolueerde versie van alle voorgaande delen. Er zit niets echt nieuws in het is gewoon extreem getweaked met de tijd puur uit oogpunt van de die hard VF spelers.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste VF sinds euhm dat ik de eerste deel op een arcadekast had gespeeld.![]()
Voor mij is het ook jaren terug. Maar goed, ik was zo blij met Dead or Alive en het feit dat ik die online kon spelen dat ik deze ook zeker wil spelen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste VF sinds euhm dat ik de eerste deel op een arcadekast had gespeeld.![]()
Nee dat is hem niet.. dat "sleep programma" was freeware namelijk.. vlgs mij was Opa_verteld die er mee kwamquote:Op zondag 18 februari 2007 16:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Canopus ProCoder 2.
Moet je wel Limburgs kennen...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:18 schreef Un4 het volgende:
Godver, volgens mij geeft m'n xbox nu ook langzaam de geest. Steeds na 10 minuten een vastloper. Cache al leeggegooid, doet allemaal niks.MS bellen dan maar..?
Nou succes er meequote:Op zondag 18 februari 2007 22:25 schreef GokuSFE het volgende:
Gister voor 30eu Fight Night 3 gekocht, voor die prijs kon ik em niet laten liggen
Wou je nog een keer verder met Vegas co-op'en?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:25 schreef GokuSFE het volgende:
Gister voor 30eu Fight Night 3 gekocht, voor die prijs kon ik em niet laten liggen
Morgen!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wou je nog een keer verder met Vegas co-op'en?
Je bent niet echt in een jubelstemming vandaag. Waarom? Feyenoord heeft notabene de nul gehoudenquote:
Ja vind ik ook.. je ziet van alles, kan van alles, en de opdrachten zijn supersimpel maar vermakelijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
Just Cause is echt een tof spel had ik niet verwacht het gaat wel nergens over maar het is wel relaxed spelen.
Hmmm kan een behoorlijke stimulans zijn voor de 360 verkoop.quote:Zondag 18 februari 2007 - Sinds begin dit jaar was Blue Dragon al als manga al terug te vinden in het weekelijkse Japanse Shonen Jump magazine. Van deze manga serie, gebaseerd op de Blue Dragon game voor de Xbox 360, komt een animé (Japanse tekenfilm) serie, die gerealiseerd zal worden door Studio Pierrot. Deze studio dankt zijn bekendheid vooral aan een andere populaire Shonen Jump animé waar ze zich mee bezig houden, Naruto.
Vanaf april zal deze animé op TV Tokyo te volgen zijn. Erino Hazuki (zie foto onderaan) zal haar stem verlenen voor de vrouwelijke heldin Kluke. Keiko Nemoto en Daisuke Namikawa zullen respectievelijk de stemmen van Shu en Zero verzorgen. Of deze animé ooit nog naar Europa komt is nog niet duidelijk, maar de Xbox 360 game komt sowieso eerder aan de beurt; deze zomer.
mooi dat je er blij mee bentquote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
Just Cause is echt een tof spel had ik niet verwacht het gaat wel nergens over maar het is wel relaxed spelen.
http://www.joystiq.com/2006/11/07/how-to-transcode-and-stream-videos-on-xbox-360/quote:Op zondag 18 februari 2007 19:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet.. dat "sleep programma" was freeware namelijk.. vlgs mij was Opa_verteld die er mee kwam
zo, ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:25 schreef gijsje79 het volgende:
Guitar Hero II
Hush
The trooper
Valt nog niet mee.
Heb trooper gekeken, is onmogelijk zonder uren oefeningquote:Op maandag 19 februari 2007 11:41 schreef kepler het volgende:
[..]
zo, ik kan niet wachten
Hush is nog wel te doen, maar Trooper
Dat valt toch wel mee. Die missies zijn steeds dezelfde en idd van laag niveauquote:Op maandag 19 februari 2007 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.. je ziet van alles, kan van alles, en de opdrachten zijn supersimpel maar vermakelijk.
het is zo verslavendquote:Op maandag 19 februari 2007 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb trooper gekeken, is onmogelijk zonder uren oefening![]()
Toegegeven, ziet er leuk uit.. en lijkt me best cool... maar die gitaar er bij
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:55 schreef kepler het volgende:
[..]
het is zo verslavend
Ik speel nog steeds deel 1 op de PS2. Gewoon een nummertje kiezen en een beetje gitaar spelen
Ach beetje rond lopen, beetje rijden, beetje vliegen en algemeen kutten, vind ik wel leuk.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:55 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee. Die missies zijn steeds dezelfde en idd van laag niveau![]()
Het lopen en rijden was nog wel vermakelijk, en dat er geen laadtijden waren voor heel het gebied o/
geeft toch wel voldoening als je alle noten raaktquote:
UTP kabel zit er al bijquote:Op maandag 19 februari 2007 11:41 schreef renz0r het volgende:
Heej mensen, nou jullie mogen mij feliciteren, want ik ga de xbox360 vandaag of morgen kopen
Neem de Gears of Wars bundle. Ik wil dat ding ook gelijk zo compleet mogelijk maken!
Ik neem een extra draadloze controller erbij. Ik wil dat ik beide controllers op kan laden met zo accuding.
Daarnaast moet ik ook een x aantal meter internetkabel hebben. Wat voor kabel heb ik nodig?
humor werkt niet op internet.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:29 schreef renz0r het volgende:
geintje zeker
Anders speel je gewoon ''echt'' gitaar, is veel leuker. En ik kan het wetenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:55 schreef kepler het volgende:
[..]
het is zo verslavend
Ik speel nog steeds deel 1 op de PS2. Gewoon een nummertje kiezen en een beetje gitaar spelen
tis iets van 2 meterquote:Op maandag 19 februari 2007 13:33 schreef renz0r het volgende:
superchill dan!
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:43 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Anders speel je gewoon ''echt'' gitaar, is veel leuker. En ik kan het weten
Ik denk sowieso niet dat er hier veel mensen op Fok zitten die alle 1000 punten in GH2 bij elkaar gaan spelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Alleen in dat geval heb je nog geen ervaring met GH dus zal je er wel langer over doen.
(En ritme heb ik ook niet, dus 1000 / 1000 zal er wel niet inzitten voor me.)
ik denk dat er uberhaupt weinig mensen op de hele wereld zullen zijn die alle 1000 punten halenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:57 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet dat er hier veel mensen op Fok zitten die alle 1000 punten in GH2 bij elkaar gaan spelen.
Ehm... geen idee.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat gaat dat eig kosten GH2? aangezien je zo'n gitaar geval d'r voor nodig bent.
volgens mij iets van 80 euro? Maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 19 februari 2007 14:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat gaat dat eig kosten GH2? aangezien je zo'n gitaar geval d'r voor nodig bent.
dat zou ik niet te snel zeggenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij hadden ze het ook wel voor 60 euro kunnen maken. Aan het spel zelf zullen ze weinig ontwikkelingskosten hebben gehad lijkt mij.
Kun je bijna een echte (kutte) gitaar kopenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef Smots het volgende:
Holy f#*$ing shit, Play.com heeft 'm in de pre-order staan voor ¤100!!
![]()
Da's wel een flinke hoeveelheid knaken....
Ik haal hem woensdag op, hij ligt al klaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:35 schreef Gamedemon het volgende:
Wessie had jij die wireless receiver nog binnen gekregen?
Ik kom net uit de stad daar hadden ze het alleen in combinatie met een wireless controller, en die heb ik al genoeg.
Is ook leuk. Guitar Hero is onmogelijk te vergelijken met echt gitaar spelen. Ik heb al zoveel mensen die goed gitaar kunnen spelen zien falen in Guitar Hero, en andersom.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:43 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Anders speel je gewoon ''echt'' gitaar, is veel leuker. En ik kan het weten
Los dus? zonder joystick?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik haal hem woensdag op, hij ligt al klaar.
Afaik jaquote:Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Los dus? zonder joystick?
Ze kunnen dat ding hier niet los bestellen zeggen ze, kon je nou ook je wireless headset gebruiken dan of niet?
Dat racespel vergt nog meer werkgeheugen dan GoWquote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef NX het volgende:
Laatste 4 pictures... dat is dus wat er met me Xje is gebeurd... (videokaart naar de klote wat resulteerde in een vastloper...)
In COD3 was het nog erger... Beeld naar de klote, Xbox die niet reageert, uit en aan zetten hielp niet. Toen had ik de 3 lampjes niet (ROL).quote:Op maandag 19 februari 2007 18:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat racespel vergt nog meer werkgeheugen dan GoW
Zo zag mijn Condemned er vorig jaar ook uit met die blokjesquote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef NX het volgende:
Laatste 4 pictures... dat is dus wat er met me Xje is gebeurd... (videokaart naar de klote wat resulteerde in een vastloper...)
[afbeelding]
[afbeelding]
51cm LCD scherm van HP...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Wat voor tv is dat?
Hehe, foto genomen vanuit de linker hoekquote:Op maandag 19 februari 2007 19:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Op de onderste foto lijkt het net een hele brede tv...een 37" inch model ofzo.
you got me there![]()
http://www.consoleshop.nl(...)ars-of-war-pack.htmlquote:Op maandag 19 februari 2007 19:52 schreef renz0r het volgende:
Stervende hoeren klotezooi!
Die limitedpack met Gears of War is nergens hier meer te koop
Naja dan koop ik wel een xbox los met een spel van 30 euro erbij. Alsnog op dezelfde prijs en zat games van 30 euro die tof zijn.
Thanxquote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef AQuila360 het volgende:
Wel mooi ding ja
Van mij hoeft het echt niet meer op een (normale) TV scherm... LCD scherm is echt vele malen beter en zie weinig verschil met HD-TV (niet echt getest, wel dezelfde spel op een HD-TV gezien)...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:56 schreef Scarface2004 het volgende:
Het speelt sowieso lekkerder op een LCD schermpje.
Is niiice [afbeelding]
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:59 schreef NX het volgende:
[..]
Van mij hoeft het echt niet meer op een (normale) TV scherm... LCD scherm is echt vele malen beter en zie weinig verschil met HD-TV (niet echt getest, wel dezelfde spel op een HD-TV gezien)...
Ja los, 20 euro.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Los dus? zonder joystick?
Ze kunnen dat ding hier niet los bestellen zeggen ze, kon je nou ook je wireless headset gebruiken dan of niet?
Heb je mischien een linkje waar ik het online kan bestellen?quote:
Jaquote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Heb je mischien een linkje waar ik het online kan bestellen?
Bij de meeste spellen wel ja, al moet speler 2 soms wel een offline profiel aangemaakt hebben.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vraagje:
Als je met twee personen achter je xboxje 360 van Xbox Live gebruik wil maken, heb je dan voldoende aan slechts 1 abonnement?
Ja, dan speelt de ander met een guest-account. (jouw nick met een (1) erachter)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vraagje:
Als je met twee personen achter je xboxje 360 van Xbox Live gebruik wil maken, heb je dan voldoende aan slechts 1 abonnement?
http://www.majornelson.com/quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Xbox live down?
En van NBA 2K7 raak ik geirriteerd![]()
Ja die ken ik, is ook best kut in normale mode...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:14 schreef bigore het volgende:
Kut man, wat is CoD3 moeilik op veteran, ik moet nu zo'n stuk doen waar je aan komt lopen, dan rijdt er een vrachtwagen de berg af en ontploft voor je neus, dan moet jij die heuvel op, ik heb ongeveer 1 milliseconde en dan ben ik dood, in die milliseconde moet ik de berg op zijn, 40 duitsers neergeschoten hebben en 20 granaten gegooid hebben. Is een missie in St Germain. Vrijwel in het begin nog.
Het werkt weer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:02 schreef JediMindTricks het volgende:
Het is wachten tot Live het weer doet
Thx, ga ik vanavond proberen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:50 schreef NX het volgende:
[..]
Ja die ken ik, is ook best kut in normale mode...
Wat ik altijd doe is eerst even wachten, mijn mannen alle vuur op zich nemen. Dan meteen naar rechts, nog niet naar boven lopen maar rechts beneden verschuilen. Helemaal rechts staan er geen duitsers, kan ik makkelijk naar boven lopen, daar vanuit de rechterhoek kan ik de machine gun kerels neerschieten en of granaten gooien, hierna rennnen de duitsers weg of wordt het vanzelf minder!
Succes!
BTW: weet iemand hoe ik de "Assault Rifle" achievement in COD3 haal en welke chapter dat is? Weet niet niet eens welke wapen de assault rifle is... thanx
Nee, deze:quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:45 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Moet ik zeker deze hebben?
Laat me raden, een ..pf9966? Die hebben alleen een DVI ingang, en een verloop-kabel erbij geleverd om component aan te kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:43 schreef renz0r het volgende:
Vraagje
Wij hebben een HD Ambilight Philips LCD TV. Ik kan echter NIET de HD aansluiting vinden.
Aan de zijkanten heb je de 'tv aansluiting', ookwel voor de witte, rode en gele stekker, maar niet voor de HD aansluiting, ookwel de groene, blauwe en rode.
Waar zou ik deze nou moeten aansluiten, onderaan de tv zie ik ook niet de benodigde aansluitingen. Heb ik dan een speciale scart nodig ofzo? Wil wel graag HD kunnen spelen
Groen, blauw & Rood = component. Component kan uitstekend HD weergeven. Als je tv een afwijkende resolutie heeft (zoals veel Plasma HDready's) is een VGA kabel aanbevolen (aangezien die alternatieve resoluties ondersteund).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:49 schreef renz0r het volgende:
Kan het kloppen dat ik die een ander soort HD aansluiting heeft dan 1 zoals de standaard uitvoering van de xbox (dus naast wit rood geel ook groen blauw en rood)?
Ligt aan je tv. Iedere tv gebruikt andere hardware.. De één laat component mooier zien dan VGA en vica versa.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:21 schreef TwyLight het volgende:
VGA heeft sowieso beter beeld imo. ik heb ook een VGA en die is beter dan de standaard xbox HD kabel.
VGA is op de meeste lcd's scherper maar fletser qua kleuren, verschilt echt per tv.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:21 schreef TwyLight het volgende:
VGA heeft sowieso beter beeld imo. ik heb ook een VGA en die is beter dan de standaard xbox HD kabel.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:55 schreef renz0r het volgende:
Stervende hoeren KUT XBOX!!!
Gvd waar slaat dit op!!!!!
Net Project Gotham gespeeld. Eenmaal bij de 7 bekers ff gekapt om naar t winkelcentrum te gaan.
Start ik mn Xbox weer op, heeft dat ding niks gesaved!!!![]()
![]()
![]()
Autosave staat aan!!!!! Bij een gehaald onderdeel doet die standaard saven!
Net met schuim op mn bek 1 beker gehaald en dat ding uitgezet. Weer aangezet en dit keer wel gesaved!
Dit vind ik echt teringnaai !
Zeker in het spel je xbox uit gedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:55 schreef renz0r het volgende:
Stervende hoeren KUT XBOX!!!
Gvd waar slaat dit op!!!!!
Net Project Gotham gespeeld. Eenmaal bij de 7 bekers ff gekapt om naar t winkelcentrum te gaan.
Start ik mn Xbox weer op, heeft dat ding niks gesaved!!!![]()
![]()
![]()
Autosave staat aan!!!!! Bij een gehaald onderdeel doet die standaard saven!
Net met schuim op mn bek 1 beker gehaald en dat ding uitgezet. Weer aangezet en dit keer wel gesaved!
Dit vind ik echt teringnaai !
Kan, zal er opletten...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zeker in het spel je xbox uit gedaan.
Ik ga zelf altijd naar het menu of dashboard en nog nooit problemen gehad met save data's.
op gt.tv heb je em in "HD".quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:25 schreef gijsje79 het volgende:
ingame video van Alone in the Dark 5
Das toch helemaal niet ergquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Ach, er zijn ergere dingen.
Zoals je zusje die haarzelf zit te vingeren, terwijl jij je PSP aant pakken bent.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Zoals je zusje zien die haarzelf zit te vingeren, terwijl jij je PSP aant pakken bent.
Ja idd, wie heeft er nu een PSP?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Zoals je zusje zien die haarzelf zit te vingeren, terwijl jij je PSP aant pakken bent.
picsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Truequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:15 schreef renz0r het volgende:
En waarom staad je HD vol met troep, 9Gig aan filmpjes en overige reclame materiaal
komen vast nog welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:13 schreef Wessiej het volgende:
Ik ook zeer zeker, alleen ik heb nog nergens losse gitaren te koop gezien, iemand anders wel?
Ja duh, maar als ik hem koop wil ik meteen 2 gitaren, ga het niet in mijn eentje spelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:52 schreef kepler het volgende:
[..]
komen vast nog wel
je hebt toch ook eerst de game nodig
Sjalalalallaquote:Metal Gear for 360?
Tuesday February 20, 12:58 PM
What does a US market research company know about Konami’s Xbox 360 game plans that we don't and, more importantly, what does it have to do with Metal Gear Solid 4?
You know us – we’re not the sorts to waste time with idle gossip, half-truth and wild speculation. Okay, maybe sometimes, but you can’t blame us for being more than a little intrigued by this one – a Stateside market research company is currently conducting a survey that asks distinctly pointed questions about Konami’s Xbox 360 business and consumers’ thoughts about Metal Gear Solid 4 for the system.
The company in question is Penn, Scheon & Berland Associates and the intrigue arises from three questions included in a recent email poll. Specifically: Would you like to see Metal Gear Solid 4 on Xbox 360? Would you buy an Xbox 360 just to play Metal Gear Solid 4? and On a scale of 0-100, with zero being not at all satisfied and 100 being very satisfied, how would you rate Konami’s output on Xbox 360 to date? It’s not clear who Penn, Schoen & Berland are conducting this survey for. However a quick shufty around their website reveals Microsoft among their many clients.
And so with our speculative caps doffed at a suitably rakish angle we’re wondering what all this is about? Is Microsoft just exploring the effect such a ‘killer app’ might have on their business? Are they trying to gauge how mightily the PS3 will kick the 360’s butt once this game arrives for the system? Are they trying to strong-arm Konami into converting the title for 360? Or are they just trying to get a handle on sales projections because MGS4 is (Lordy please!) going to launch on Xbox 360? Likely it’s none of the above and is nothing more than a red herring, but you never know!
More soon, we hope, also Yes, Yes and if it makes a difference 100, by the way...
Wanneer komt ie nou ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:45 schreef jmac het volgende:
ik heb zin in Worms
Waar haal jij crackdown voor 20 euro?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga maar proberen om Crackdown voor 20 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |