Voor nog meer fans:quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de fans:
Draadloze gitaar voor Guitar Hero II in de plannig
Ach man.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fucking Gazelle fanboys. Batavus FTW!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:05 schreef Smots het volgende:
[..]
Voor nog meer fans:
De lijst met achievements voor GH2
![]()
quote:Long Road Ahead Award 10
Fail a song on Easy
Waar dan, heb 'm amper zien liggen eig, en waar ik 'm zie is die full-price.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Tiger Woords 2007 nog maar 30 euro tegenwoordig las ik, denk dat ik ‘m voor die prijs wel even op ga pikken.
Bij de Media Markt en zuiderpark, en volgens zuiderpark is het EA die de prijsverlaging heeft geregeld dus lijkt het me dat ie binnenkort overal voor die prijs verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waar dan, heb 'm amper zien liggen eig, en waar ik 'm zie is die full-price.
Die wil ik nogquote:
coole achievementsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:05 schreef Smots het volgende:
[..]
Voor nog meer fans:
De lijst met achievements voor GH2
![]()
Idemquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:04 schreef kepler het volgende:
volgende maand ergens
ik heb geen geld, maar ik ga hem zeker halen
trouwens:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idem
Dan maar de CC trekken
God bless Mastercard
Als je iemand ziet met die achievement weet je meteen dat het eenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[Long Road Ahead Award 10
Fail a song on Easy]
Doenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Tiger Woords 2007 nog maar 30 euro tegenwoordig las ik, denk dat ik ‘m voor die prijs wel even op ga pikken.
dat is wel de eerste die ik ga halenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je iemand ziet met die achievement weet je meteen dat het een
[afbeelding]
is.
1600? heb je er 4 ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:21 schreef ach het volgende:
Ik heb alweer een hele tijd mijn xbox niet aangeraaktEn daar heb ik dan 1600 euro aan uitgegeven
Misschien vanavond maar weer eens GoWen![]()
quote:Type: Pakket
Status: Teruggezonden naar verzender
Geretourneerd op: 15/02/2007 9:53 's morgens
Getekend door: WENDTLAND
Vestiging: WARENANN.
Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
Soort service: STANDARD
Gewicht: 3,80 Kg
Sinds ik GoW heb uitgespeeld eigenlijk geeneen van mijn consoles aangeraaktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:21 schreef ach het volgende:
Ik heb alweer een hele tijd mijn xbox niet aangeraaktEn daar heb ik dan 1600 euro aan uitgegeven
quote:
Digitaal TV? Satiliteit? allemaal een mogelijkheid en soms zelfs goedkoper dan kabeltvquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:39 schreef ach het volgende:
[..]
![]()
Ik had er ook maar een hd(-ready) tv bij gekocht omdat ik de lettertjes niet kon lezen op mijn gewone tv
En aangezien kabeltv er niet uitziet op dat lcdscherm en ik geen dvd's kijk op het moment staat die tv ook maar stof te vangen
![]()
Vanavond maar weer eens verandering in brengen dus![]()
Dat zal er vast nog wel eens komen maar op het moment heb ik geen geld meerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:44 schreef NX het volgende:
[..]
Digitaal TV? Satiliteit? allemaal een mogelijkheid en soms zelfs goedkoper dan kabeltv
Of dat het iemand is die echt NIET kan gitaarspelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je iemand ziet met die achievement weet je meteen dat het een
[afbeelding]
is.
Hoezo 1600 euro dan? Heb je er eentje met diamantjes?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:21 schreef ach het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |