Wij ? Met Nickgizmon van het forum had ik woensdag of donderdag 1 uur gespeeld savonds was zo tof.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:15 schreef devv05 het volgende:
Had het al gehoord, we gaan binnenkort ff potje co-op uitproberen
Roy heeft hem ook al (en uitgespeeld zelfsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:03 schreef devv05 het volgende:
Crackdown is toch wel een leuk spelletjeDrawdistance is echt indrukwekkend en s'avonds met al het neon ziet de stad er heel mooi uit
Iemand die de game al heeft om even co-op uit te testen, Hellfire misschien?
Van mij mag zo'n deel wel elk jaar uitkomen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het blijven mooie plaatjes... Alleen vind ik hem te snel deel 1 opvolgen had nog wel een jaartje mogen duren![]()
Ik ga Ghost Recon niet halen. Heb het 1e deel op de 360 echt te weinig gespeeld. nee toch niet mijn game.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Van mij mag zo'n deel wel elk jaar uitkomen.
Rainbow Six serie in November en Ghost Recon in maart ben je wel ff klaar.
Hoop wel dat dit deel meer buiten de stad speeld, vind GR 2 toch kwa SP leuker dan GRAW.
Het ziet er allemaal wel weer leuk uit.
Hehe doet ie snelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Roy heeft hem ook al (en uitgespeeld zelfs)
Hoeveel gang members heb je al gesloop.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe doet ie snelHoeveel uur deed ie daarover, ben ik wel benieuwd naar.. Gister toch wel aantal uurtjes gespeeld en de game heeft me positief weten te verrassen, met name dat jumpen over daken is echt tof gedaan. Crackdown straalt toch wel kwaliteit uit, had ik in het begin niet echt verwacht.
Geen ideee, heb heel die halo code niet gezienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:21 schreef TwyLight het volgende:
Tot wanneer zit de Halo optie bij een Crackdown game? Wil hem pas over 3/4 weken kopen.
ok, dat is best engquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Roy heeft hem ook al (en uitgespeeld zelfs)
http://www.amazon.com/Sega-of-America-Inc-68009/dp/B000IONGWCquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:24 schreef Eppie_NL het volgende:
Iemand die weet waar ik Virtua Tennis 3 kan pre-orderen?
Ik bedoel tot wanneer het mogelijk is de game te downloaden via het Crackdown menu.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Geen ideee, heb heel die halo code niet gezien![]()
Ow die optie nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik bedoel tot wanneer het mogelijk is de game te downloaden via het Crackdown menu.
Daar zat toch een limit aan?
Moet je 3 sterren in Agility hebben. En voor de laatste hidden orb heeeeelemaal bovenop, heb je zelfs 4 sterren nodigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow die optie nog niet gezien.
wel zijn er al een paar downloads voor crackdown. die je kan downloaden tegen betaling van marktplaats.
Het lukt me niet om helemaal boven op de agency tower te klimmen![]()
Wel mooi is dat dingen echt onmogelijk lijken om te beklimmen. Maar via een omweg kom je er meestal welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Moet je 3 sterren in Agility hebben. En voor de laatste hidden orb heeeeelemaal bovenop, heb je zelfs 4 sterren nodig
Zo, ik hoop dat jullie er wat aan hebbenquote:16-02-'07: Raving Rabbids toch naar de 360!
Een grote verassing, Rayman Raving Rabbids komt toch naar de Xbox 360! En hoe!
De 360 versie van Rayman zal namelijk de Vision Camera ondersteunen. Ook zijn er twee nieuwe minigames. Een basketball spel, en het bekende Rock Paper Scissors. Maar dat is nog niet alles! De Xbox 360 versie van Rayman Raving Rabbids zal namelijk ook online gaan! Ruim de helft van alle minigames krijgt een online functie. Dit word dan de allereerste online Raymangame!
Rayman Raving Rabbids (Xbox 360) ligt vanaf Maart in de nederlandse winkels.
Eerste screenshots
http://dimplus.nl/quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:24 schreef Eppie_NL het volgende:
Iemand die weet waar ik Virtua Tennis 3 kan pre-orderen?
Ik denk toch wel een uur of 10-15. Ik doe op mn gemakkie he. Ik wil deze week (na carnaval) best ff co-op doen trouwens, sta je al in mn friendslist?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe doet ie snelHoeveel uur deed ie daarover, ben ik wel benieuwd naar.. Gister toch wel aantal uurtjes gespeeld en de game heeft me positief weten te verrassen, met name dat jumpen over daken is echt tof gedaan. Crackdown straalt toch wel kwaliteit uit, had ik in het begin niet echt verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |