Met al die slowchat ga ik geen moeite meer doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:18 schreef bigore het volgende:
Wat een moeite!
Zoals het bericht eind december verscheen kwam t op mij over als de eerste 2 weken van januari.. dat kan aan mij gelegen hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:43 schreef wc-eend het volgende:
Tis toch nog begin 2007?
Precies! Wipe-out roeleert, door dit spel zal ik waarschijnlijk een PS3 gaan halen, echt sneu dat er na anderhalf jaar nog niet eens 1 zo'n soort spel uit is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:42 schreef Retarded het volgende:
Van mij mag er ook wel eens een goede arcaderacer uitkomen. Ik zoek iets als Midtown Madness, of gewoon een nieuwe (betere) Burnout. Full Auto was niks voor mij, en Forza is ook niks voor me. Ik zou graag eens een WipeOut of Twisted Metal op de 360 zien.
En Crackdown voor 1 maartquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:22 schreef wc-eend het volgende:
Blue Dragon stond voor 1 -5 geplanned volgens E-plaza..
Zo'n soort racer mis ik op de 360.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef bigore het volgende:
[..]
Precies! Wipe-out roeleert, door dit spel zal ik waarschijnlijk een PS3 gaan halen, echt sneu dat er na anderhalf jaar nog niet eens 1 zo'n soort spel uit is.
Crackdownquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil uhmm..
en pocketbike racer?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige welGears of War is regiovrij.
Ik hoop dat die 2 maanden wordt uitgesteldquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe screens Forza 2
Vergroot de screens eens voor de grap en de belabberde textures vallen je meteen opEen release in mei zie ik niet meer zitten
![]()
Dat lijkt me absoluut een goede zaak, in mei vermaak ik me wel met andere gamesquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die 2 maanden wordt uitgesteld![]()
Neuh, na 2 á 3 uur heb je 't wel gezien denk ik.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef kepler het volgende:
ik durf eigenlijk niet aan Oblivion te beginnen
kost me vast teveel tijd
ow, in dat gevalquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Neuh, na 2 á 3 uur heb je 't wel gezien denk ik.
Ik klok inmiddels bijna 150 uur geloof ik :Squote:Op donderdag 15 februari 2007 21:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Neuh, na 2 á 3 uur heb je 't wel gezien denk ik.
Ik volgens het spel 117 maar zullen er wel iets meer zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik klok inmiddels bijna 150 uur geloof ik :S
Laatst weer even opgepakt omdat ik zag dat ik laatste 2 achievements van de fighter's guild nog niet had... dus nu alle achievements af en guild master van alle guilds die er te vinden zijn... van het weekend eens met Knights of the Nine beginnen met m'n Goody-Two-Shoes character, m'n evil leader of the dark brotherhood moet eerst nog 3,5 jaar de pelgrim uithangen voordat ik er mee kan beginnen (en ik zoek me de pleuris naar die shrines die je aan moet doen).quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik volgens het spel 117 maar zullen er wel iets meer zijnVoor mij tot nu toe het mooiste spel op de 360.
Tis het waard.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef kepler het volgende:
ik durf eigenlijk niet aan Oblivion te beginnen
kost me vast teveel tijd
Die Allies maakten al onze fietsen kapot!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:32 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fucking Gazelle fanboys. Batavus FTW!quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Die Allies maakten al onze fietsen kapot!
Voor nog meer fans:quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de fans:
Draadloze gitaar voor Guitar Hero II in de plannig
Ach man.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fucking Gazelle fanboys. Batavus FTW!
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:05 schreef Smots het volgende:
[..]
Voor nog meer fans:
De lijst met achievements voor GH2
![]()
quote:Long Road Ahead Award 10
Fail a song on Easy
Waar dan, heb 'm amper zien liggen eig, en waar ik 'm zie is die full-price.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Tiger Woords 2007 nog maar 30 euro tegenwoordig las ik, denk dat ik ‘m voor die prijs wel even op ga pikken.
Bij de Media Markt en zuiderpark, en volgens zuiderpark is het EA die de prijsverlaging heeft geregeld dus lijkt het me dat ie binnenkort overal voor die prijs verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waar dan, heb 'm amper zien liggen eig, en waar ik 'm zie is die full-price.
Die wil ik nogquote:
coole achievementsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:05 schreef Smots het volgende:
[..]
Voor nog meer fans:
De lijst met achievements voor GH2
![]()
Idemquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:04 schreef kepler het volgende:
volgende maand ergens
ik heb geen geld, maar ik ga hem zeker halen
trouwens:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idem
Dan maar de CC trekken
God bless Mastercard
Als je iemand ziet met die achievement weet je meteen dat het eenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[Long Road Ahead Award 10
Fail a song on Easy]
Doenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Tiger Woords 2007 nog maar 30 euro tegenwoordig las ik, denk dat ik ‘m voor die prijs wel even op ga pikken.
dat is wel de eerste die ik ga halenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je iemand ziet met die achievement weet je meteen dat het een
[afbeelding]
is.
1600? heb je er 4 ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:21 schreef ach het volgende:
Ik heb alweer een hele tijd mijn xbox niet aangeraaktEn daar heb ik dan 1600 euro aan uitgegeven
Misschien vanavond maar weer eens GoWen![]()
quote:Type: Pakket
Status: Teruggezonden naar verzender
Geretourneerd op: 15/02/2007 9:53 's morgens
Getekend door: WENDTLAND
Vestiging: WARENANN.
Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
Soort service: STANDARD
Gewicht: 3,80 Kg
Sinds ik GoW heb uitgespeeld eigenlijk geeneen van mijn consoles aangeraaktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:21 schreef ach het volgende:
Ik heb alweer een hele tijd mijn xbox niet aangeraaktEn daar heb ik dan 1600 euro aan uitgegeven
quote:
Digitaal TV? Satiliteit? allemaal een mogelijkheid en soms zelfs goedkoper dan kabeltvquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:39 schreef ach het volgende:
[..]
![]()
Ik had er ook maar een hd(-ready) tv bij gekocht omdat ik de lettertjes niet kon lezen op mijn gewone tv
En aangezien kabeltv er niet uitziet op dat lcdscherm en ik geen dvd's kijk op het moment staat die tv ook maar stof te vangen
![]()
Vanavond maar weer eens verandering in brengen dus![]()
Dat zal er vast nog wel eens komen maar op het moment heb ik geen geld meerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:44 schreef NX het volgende:
[..]
Digitaal TV? Satiliteit? allemaal een mogelijkheid en soms zelfs goedkoper dan kabeltv
Of dat het iemand is die echt NIET kan gitaarspelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
is.
Hoezo 1600 euro dan? Heb je er eentje met diamantjes?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:21 schreef ach het volgende:
Bij welk spel?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:18 schreef Heintje het volgende:
Extra Credit Award 10
View the credits
Zou je die van uit het menu kunnen kiezen of is dit een extratje voor het de eerste keer uitspelen?
Neeheee ik had er een tv bijgekocht zit ik net te postenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:00 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Hoezo 1600 euro dan? Heb je er eentje met diamantjes?
Goedkope coke danquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:27 schreef ach het volgende:
[..]
Neeheee ik had er een tv bijgekocht zit ik net te posten![]()
Let eens op! En natuurlijk ook nog spellen en quickcharge oid dinges.
En 100gram coke!!/LOL?!?!
Over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:27 schreef ach het volgende:
[..]
Neeheee ik had er een tv bijgekocht zit ik net te posten![]()
Let eens op! En natuurlijk ook nog spellen en quickcharge oid dinges.
En 100gram coke!!/LOL?!?!
Guitar Hero IIquote:
Nee, niet heel veel meer. De eerstvolgende eindbaas is wel een *#_(*^$^## hoer trouwens, daar zit ik vast.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:49 schreef Retarded het volgende:
Ben opnieuw begonnen met Kameo en nu al een flink eind volgens mijtis echt een geweldige game! Ik heb net 40 Below unlocked, iemand enig idee of ik nog veel moet?
welke is dat dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, niet heel veel meer. De eerstvolgende eindbaas is wel een *#_(*^$^## hoer trouwens, daar zit ik vast.
Koop de premium versie en je bent klaar, tenzij je op een pc monitor speelt, dan heb je nog een VGA kabel nodig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Hallo piepel,
Zit er nu serieus over te denken om een XBOX360 aan te gaan schaffen maar waar moet ik allemaal op letten, heb begrepen dat er nogal wat speciale features zijn die erbij gekocht kunnen worden. Maar als ik een standaard XBOX360 koop, kan ik daar dan al meteen goed mee uit de voeten of moet er toch nog wat bij aangekocht worden?
Misschien domme vragen die al eerder zijn beantwoord maar ik heb geen zin om 200 topics door te zoeken
Zorg dat je een premium 360 koopt, hier zit namelijk de harde schijf bij, die je nodig hebt als je demo's wil downloaden van de nieuwste games e.d. Verder krijg je er een wireless controller / headset bij die je niet bij de 'standaard' versie krijgt..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Hallo piepel,
Zit er nu serieus over te denken om een XBOX360 aan te gaan schaffen maar waar moet ik allemaal op letten, heb begrepen dat er nogal wat speciale features zijn die erbij gekocht kunnen worden. Maar als ik een standaard XBOX360 koop, kan ik daar dan al meteen goed mee uit de voeten of moet er toch nog wat bij aangekocht worden?
Misschien domme vragen die al eerder zijn beantwoord maar ik heb geen zin om 200 topics door te zoeken
Het is mij nog nooit overkomen. Ik denk ook dat ik die lekker links laat liggen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:16 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
is.
Dat is toch helemaal niet vervelend.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit overkomen. Ik denk ook dat ik die lekker links laat liggen.
Five stars op Hard heb ik wel alle nummers in de PS2 versie, maar Expert kan ik nog niet eens voltooien. Laat staan Jordan op Expert spelen, dat is echt godsonmogelijk.
Veel van de achievements zijn wel erg tof. Wel vervelend dat, als je al ervaring hebt met de game, je na een uur of 2 spelen al een dikke 600 punten bij hebt kunnen schrijven.
Thanks, zal van het weekend de stad eens induiken dan!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:37 schreef Wessiej het volgende:
Gamedemon, ik krijg vandaag die wirless 360 adapter voor de pc, misschien kan jij hem ook ergens vinden?
Als je Heintje heet niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:04 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet vervelend.
Alleen in dat geval heb je nog geen ervaring met GH dus zal je er wel langer over doen.quote:
net in 1x gehaald... Zo moeilijk issie toch nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, niet heel veel meer. De eerstvolgende eindbaas is wel een *#_(*^$^## hoer trouwens, daar zit ik vast.
Het blijven mooie plaatjes... Alleen vind ik hem te snel deel 1 opvolgen had nog wel een jaartje mogen durenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:32 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
GRAW 2 Developer Diary #3
Officiële website GRAW2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |