Anders speel je gewoon ''echt'' gitaar, is veel leuker. En ik kan het wetenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:55 schreef kepler het volgende:
[..]
het is zo verslavend
Ik speel nog steeds deel 1 op de PS2. Gewoon een nummertje kiezen en een beetje gitaar spelen
tis iets van 2 meterquote:Op maandag 19 februari 2007 13:33 schreef renz0r het volgende:
superchill dan!
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:43 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Anders speel je gewoon ''echt'' gitaar, is veel leuker. En ik kan het weten
Ik denk sowieso niet dat er hier veel mensen op Fok zitten die alle 1000 punten in GH2 bij elkaar gaan spelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Alleen in dat geval heb je nog geen ervaring met GH dus zal je er wel langer over doen.
(En ritme heb ik ook niet, dus 1000 / 1000 zal er wel niet inzitten voor me.)
ik denk dat er uberhaupt weinig mensen op de hele wereld zullen zijn die alle 1000 punten halenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:57 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet dat er hier veel mensen op Fok zitten die alle 1000 punten in GH2 bij elkaar gaan spelen.
Ehm... geen idee.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat gaat dat eig kosten GH2? aangezien je zo'n gitaar geval d'r voor nodig bent.
volgens mij iets van 80 euro? Maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 19 februari 2007 14:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat gaat dat eig kosten GH2? aangezien je zo'n gitaar geval d'r voor nodig bent.
dat zou ik niet te snel zeggenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij hadden ze het ook wel voor 60 euro kunnen maken. Aan het spel zelf zullen ze weinig ontwikkelingskosten hebben gehad lijkt mij.
Kun je bijna een echte (kutte) gitaar kopenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef Smots het volgende:
Holy f#*$ing shit, Play.com heeft 'm in de pre-order staan voor ¤100!!
![]()
Da's wel een flinke hoeveelheid knaken....
Ik haal hem woensdag op, hij ligt al klaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:35 schreef Gamedemon het volgende:
Wessie had jij die wireless receiver nog binnen gekregen?
Ik kom net uit de stad daar hadden ze het alleen in combinatie met een wireless controller, en die heb ik al genoeg.
Is ook leuk. Guitar Hero is onmogelijk te vergelijken met echt gitaar spelen. Ik heb al zoveel mensen die goed gitaar kunnen spelen zien falen in Guitar Hero, en andersom.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:43 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Anders speel je gewoon ''echt'' gitaar, is veel leuker. En ik kan het weten
Los dus? zonder joystick?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik haal hem woensdag op, hij ligt al klaar.
Afaik jaquote:Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Los dus? zonder joystick?
Ze kunnen dat ding hier niet los bestellen zeggen ze, kon je nou ook je wireless headset gebruiken dan of niet?
Dat racespel vergt nog meer werkgeheugen dan GoWquote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef NX het volgende:
Laatste 4 pictures... dat is dus wat er met me Xje is gebeurd... (videokaart naar de klote wat resulteerde in een vastloper...)
In COD3 was het nog erger... Beeld naar de klote, Xbox die niet reageert, uit en aan zetten hielp niet. Toen had ik de 3 lampjes niet (ROL).quote:Op maandag 19 februari 2007 18:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat racespel vergt nog meer werkgeheugen dan GoW
Zo zag mijn Condemned er vorig jaar ook uit met die blokjesquote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef NX het volgende:
Laatste 4 pictures... dat is dus wat er met me Xje is gebeurd... (videokaart naar de klote wat resulteerde in een vastloper...)
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |