Prijs is gisteren/vandaag gehalveerdquote:Op zondag 18 februari 2007 13:42 schreef DooD het volgende:
Zojuist Dead Rising gehaald voor 30 euries. Het is zombie tijd
quote:Xbox 360
Dead or Alive 4 van ¤ 34,99 voor ¤ 29,99
Project Gotham Racing 3 van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
NBA Live 2007 van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
The Godfather van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
Madden 2007 van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
Superman Returns van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
Tiger Woods 2007 van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
Dead Rising van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
Battle for Middle Earth 2 van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
NHL 2007 van ¤ 59,99 voor ¤ 29,99
Pro Evolution Soccer 6 van ¤ 49,99 voor ¤ 44,99
Battlestations Midway van ¤ 59,99 voor ¤ 54,99
Dit wordt mijn eerste VF sinds euhm dat ik de eerste deel op een arcadekast had gespeeld.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:35 schreef Mystikvm het volgende:
Plaatjes vullen gaatjes, in dit geval gaat het om Virtua Fighter 5:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies ik koop hem ook wel maar niet meteen bij release.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef Retuobak het volgende:
Ik vond Spider-man 3 er prima uit zien persoonlijk, lijkt me ook wel een leuke game. Niet voor 65 euro natuurlijk, maar ach, als ik hem een keertje zie liggen voor 20 euro zie ik mezelf die game wel halen.
Voor mij ook. Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat deze game erg lastig wordt als beginneling. Deel 5 is namelijk een geevolueerde versie van alle voorgaande delen. Er zit niets echt nieuws in het is gewoon extreem getweaked met de tijd puur uit oogpunt van de die hard VF spelers.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste VF sinds euhm dat ik de eerste deel op een arcadekast had gespeeld.![]()
Voor mij is het ook jaren terug. Maar goed, ik was zo blij met Dead or Alive en het feit dat ik die online kon spelen dat ik deze ook zeker wil spelen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste VF sinds euhm dat ik de eerste deel op een arcadekast had gespeeld.![]()
Nee dat is hem niet.. dat "sleep programma" was freeware namelijk.. vlgs mij was Opa_verteld die er mee kwamquote:Op zondag 18 februari 2007 16:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Canopus ProCoder 2.
Moet je wel Limburgs kennen...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:18 schreef Un4 het volgende:
Godver, volgens mij geeft m'n xbox nu ook langzaam de geest. Steeds na 10 minuten een vastloper. Cache al leeggegooid, doet allemaal niks.MS bellen dan maar..?
Nou succes er meequote:Op zondag 18 februari 2007 22:25 schreef GokuSFE het volgende:
Gister voor 30eu Fight Night 3 gekocht, voor die prijs kon ik em niet laten liggen
Wou je nog een keer verder met Vegas co-op'en?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:25 schreef GokuSFE het volgende:
Gister voor 30eu Fight Night 3 gekocht, voor die prijs kon ik em niet laten liggen
Morgen!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Wou je nog een keer verder met Vegas co-op'en?
Je bent niet echt in een jubelstemming vandaag. Waarom? Feyenoord heeft notabene de nul gehoudenquote:
Ja vind ik ook.. je ziet van alles, kan van alles, en de opdrachten zijn supersimpel maar vermakelijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
Just Cause is echt een tof spel had ik niet verwacht het gaat wel nergens over maar het is wel relaxed spelen.
Hmmm kan een behoorlijke stimulans zijn voor de 360 verkoop.quote:Zondag 18 februari 2007 - Sinds begin dit jaar was Blue Dragon al als manga al terug te vinden in het weekelijkse Japanse Shonen Jump magazine. Van deze manga serie, gebaseerd op de Blue Dragon game voor de Xbox 360, komt een animé (Japanse tekenfilm) serie, die gerealiseerd zal worden door Studio Pierrot. Deze studio dankt zijn bekendheid vooral aan een andere populaire Shonen Jump animé waar ze zich mee bezig houden, Naruto.
Vanaf april zal deze animé op TV Tokyo te volgen zijn. Erino Hazuki (zie foto onderaan) zal haar stem verlenen voor de vrouwelijke heldin Kluke. Keiko Nemoto en Daisuke Namikawa zullen respectievelijk de stemmen van Shu en Zero verzorgen. Of deze animé ooit nog naar Europa komt is nog niet duidelijk, maar de Xbox 360 game komt sowieso eerder aan de beurt; deze zomer.
mooi dat je er blij mee bentquote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
Just Cause is echt een tof spel had ik niet verwacht het gaat wel nergens over maar het is wel relaxed spelen.
http://www.joystiq.com/2006/11/07/how-to-transcode-and-stream-videos-on-xbox-360/quote:Op zondag 18 februari 2007 19:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet.. dat "sleep programma" was freeware namelijk.. vlgs mij was Opa_verteld die er mee kwam
zo, ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:25 schreef gijsje79 het volgende:
Guitar Hero II
Hush
The trooper
Valt nog niet mee.
Heb trooper gekeken, is onmogelijk zonder uren oefeningquote:Op maandag 19 februari 2007 11:41 schreef kepler het volgende:
[..]
zo, ik kan niet wachten
Hush is nog wel te doen, maar Trooper
Dat valt toch wel mee. Die missies zijn steeds dezelfde en idd van laag niveauquote:Op maandag 19 februari 2007 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.. je ziet van alles, kan van alles, en de opdrachten zijn supersimpel maar vermakelijk.
het is zo verslavendquote:Op maandag 19 februari 2007 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb trooper gekeken, is onmogelijk zonder uren oefening![]()
Toegegeven, ziet er leuk uit.. en lijkt me best cool... maar die gitaar er bij
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:55 schreef kepler het volgende:
[..]
het is zo verslavend
Ik speel nog steeds deel 1 op de PS2. Gewoon een nummertje kiezen en een beetje gitaar spelen
Ach beetje rond lopen, beetje rijden, beetje vliegen en algemeen kutten, vind ik wel leuk.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:55 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee. Die missies zijn steeds dezelfde en idd van laag niveau![]()
Het lopen en rijden was nog wel vermakelijk, en dat er geen laadtijden waren voor heel het gebied o/
geeft toch wel voldoening als je alle noten raaktquote:
UTP kabel zit er al bijquote:Op maandag 19 februari 2007 11:41 schreef renz0r het volgende:
Heej mensen, nou jullie mogen mij feliciteren, want ik ga de xbox360 vandaag of morgen kopen
Neem de Gears of Wars bundle. Ik wil dat ding ook gelijk zo compleet mogelijk maken!
Ik neem een extra draadloze controller erbij. Ik wil dat ik beide controllers op kan laden met zo accuding.
Daarnaast moet ik ook een x aantal meter internetkabel hebben. Wat voor kabel heb ik nodig?
humor werkt niet op internet.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:29 schreef renz0r het volgende:
geintje zeker
Anders speel je gewoon ''echt'' gitaar, is veel leuker. En ik kan het wetenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:55 schreef kepler het volgende:
[..]
het is zo verslavend
Ik speel nog steeds deel 1 op de PS2. Gewoon een nummertje kiezen en een beetje gitaar spelen
tis iets van 2 meterquote:Op maandag 19 februari 2007 13:33 schreef renz0r het volgende:
superchill dan!
quote:Op maandag 19 februari 2007 13:43 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Anders speel je gewoon ''echt'' gitaar, is veel leuker. En ik kan het weten
Ik denk sowieso niet dat er hier veel mensen op Fok zitten die alle 1000 punten in GH2 bij elkaar gaan spelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Alleen in dat geval heb je nog geen ervaring met GH dus zal je er wel langer over doen.
(En ritme heb ik ook niet, dus 1000 / 1000 zal er wel niet inzitten voor me.)
ik denk dat er uberhaupt weinig mensen op de hele wereld zullen zijn die alle 1000 punten halenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:57 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet dat er hier veel mensen op Fok zitten die alle 1000 punten in GH2 bij elkaar gaan spelen.
Ehm... geen idee.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat gaat dat eig kosten GH2? aangezien je zo'n gitaar geval d'r voor nodig bent.
volgens mij iets van 80 euro? Maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 19 februari 2007 14:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat gaat dat eig kosten GH2? aangezien je zo'n gitaar geval d'r voor nodig bent.
dat zou ik niet te snel zeggenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij hadden ze het ook wel voor 60 euro kunnen maken. Aan het spel zelf zullen ze weinig ontwikkelingskosten hebben gehad lijkt mij.
Kun je bijna een echte (kutte) gitaar kopenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef Smots het volgende:
Holy f#*$ing shit, Play.com heeft 'm in de pre-order staan voor ¤100!!
![]()
Da's wel een flinke hoeveelheid knaken....
Ik haal hem woensdag op, hij ligt al klaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:35 schreef Gamedemon het volgende:
Wessie had jij die wireless receiver nog binnen gekregen?
Ik kom net uit de stad daar hadden ze het alleen in combinatie met een wireless controller, en die heb ik al genoeg.
Is ook leuk. Guitar Hero is onmogelijk te vergelijken met echt gitaar spelen. Ik heb al zoveel mensen die goed gitaar kunnen spelen zien falen in Guitar Hero, en andersom.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:43 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Anders speel je gewoon ''echt'' gitaar, is veel leuker. En ik kan het weten
Los dus? zonder joystick?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik haal hem woensdag op, hij ligt al klaar.
Afaik jaquote:Op maandag 19 februari 2007 16:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Los dus? zonder joystick?
Ze kunnen dat ding hier niet los bestellen zeggen ze, kon je nou ook je wireless headset gebruiken dan of niet?
Dat racespel vergt nog meer werkgeheugen dan GoWquote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef NX het volgende:
Laatste 4 pictures... dat is dus wat er met me Xje is gebeurd... (videokaart naar de klote wat resulteerde in een vastloper...)
In COD3 was het nog erger... Beeld naar de klote, Xbox die niet reageert, uit en aan zetten hielp niet. Toen had ik de 3 lampjes niet (ROL).quote:Op maandag 19 februari 2007 18:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat racespel vergt nog meer werkgeheugen dan GoW
Zo zag mijn Condemned er vorig jaar ook uit met die blokjesquote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef NX het volgende:
Laatste 4 pictures... dat is dus wat er met me Xje is gebeurd... (videokaart naar de klote wat resulteerde in een vastloper...)
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |