Nederlandquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:32 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Jammer dat je geen verkeers borden ziet op deze screens. Ik heb nog contact gehad met de develloppers over dit spel omdat ze voor de verkeers en straatnaam borden de nieuwe hadden genomen.... stelletje amateurs ^^quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:32 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Hoe is dat afgleopen ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Jammer dat je geen verkeers borden ziet op deze screens. Ik heb nog contact gehad met de develloppers over dit spel omdat ze voor de verkeers en straatnaam borden de nieuwe hadden genomen.... stelletje amateurs ^^
Nee.quote:
Ik wil niet doen alsof ik goed ben (want dat ben ik niet), maar Hush is nog best te doen. De kerel of vrouw die het speelt maakt gewoon heel veel fouten. The Trooper is alweer een tikkie lastiger.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:25 schreef gijsje79 het volgende:
Guitar Hero II
Hush
The trooper
Valt nog niet mee.
Ik heb ze een aantal fotos gesuurd met hoe ze er in het echt uit zagen toen, ze hebben me bedankt en gezegt dat ze er wat aan zouden doen. Ik wilde nu dus graag zien of dat echt gebeurd is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |