* Papa meldtquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef Fendy het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef appelsap het volgende:
Even een kleine update.
Ik heb nu het gevoel dat ik echt weeën heb. Voelt duidelijk en sterk aan, beetje pijnlijk.
Het is wel ontzettend onregelmatig. De ene keer zit er 3 kwartier tussen, dan een kwartier, 20 minuten, half uur, 1 keer zelfs anderhalf uur. En de tijd dat ze aanhouden verschilt ook, de ene keer een halve minuut en dan anderhalve minuut.
Ik ga zo lekker naar bed en dan wachten we weer af.
Fendy en Awakie, jammer dat de bevalling niet echt op natuurlijke wijze wilde vlotten, maar jullie mannetje zal dit snel doen vergeten. Gefeliciteerd met Jayden!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef Fendy het volgende:
* Papa meldt
Om 18.31 zijn we uiteindelijk trotse ouders geworden
Je vous présente:
Jayden Milan
Onze prachtige zoon, 54 centimeter en 4060 gram...en de allermooiste baby ter wereld![]()
![]()
Ah gosquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn vriend komt elke dag binnen met de vraag: "is het al begonnen???" (alsof ik hem dan niet even zou bellen ofzo.....)
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Met de hoofdjes dicht bij elkaar en de 1 had zijn hand op het hoofd van de ander. Er zit wel een soort tussenschot, maar toch...onze moppies![]()
Misschien gemeenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:03 schreef Lishe het volgende:
... mijn vorige zwangerschap was perfect, nu ben ik er ziekerig van.
Nee, ik bedoelde dat er hoop voor mij is maar dan omgekeerd. Dat ik de tweede keer totaal niet misselijk ben itt de vorige keer. Leek me beetje gemeen omdat jij nu de 'misselijke' keer aan je been hebt tov bij Luuke.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:59 schreef Lishe het volgende:
Da's toch niet gemeen Bass-Miss? Of bedoel je dat ik me daarop had voor moeten bereiden? Dan vind ik het inderdaad gemeen.Ik weet ook wel dat het zo is, maar wel een rare gewaarwording. In het echt. Zegmaar.
Hier wellicht een (begin) oktober kindje, maar voor ik met een datum ga strooien wilde ik eerst het bezoekje aan de gyn (2 mrt) afwachtenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:33 schreef Kleintje het volgende:
Jee, er staan er alweer 11 onder me. Verbaas me er nog over dat er nog geen oktober kindjes gemeld zijn hier. Want de november kindjes komen er ook al bijna aan volgens mij...
September ook maar eentje...
Maar goed, die zijn natuurlijk nog niet allemaal 12 weken, dus wie weet wachten hun netjes daarop...
Wat leuk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
volgens de lijstjes zou het mijn verjaardagskadootje worden.
we gaan naar de buren, dus ben mooi dichtbij huis mocht het niet meer gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:07 schreef minoes_ het volgende:
Veel plezier met de visite en vermoei je niet te veel,blijf anders lekker thuis vanavond,denk om jezelf![]()
Bastard bij de Gijsjes vannacht.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:11 schreef Bastard het volgende:
Om 01:46 is geboren onze kerngezonde tweede dochter.. Amber.
3200 gram, en een prachtig moppie is het!!
Thuis bevallen, we konden het niet meer redden anders
Oh Appelsap, ik hoop voor jullie dat het nu ECHT doorzet!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:00 schreef appelsap het volgende:
Ik heb vanacht als een blok geslapen en vanochtend om kwart over 10 wakker geworden door een wee.
Ze zijn vrij regelmatig, tenminste allemaal binnen 10 minuten. (soms zit er 5 minuten tussen soms 9) En ze zijn pijnlijk.
We hebben weer goede hoop.
Ik heb ook een opstapje maar ook daar kan ik nog maar net bij als ik uit bed wil. Dus 's nachts maar een nachtlampje aan anders ben ik bang dat het mis gaat.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh wij hebben ook zo'n leuk geboortekaartje uitgezocht....uit het boek Babyfolly
Maar dat is natuurlijk ook heel persoonlijk wat iemand mooi vindt...![]()
Minoes, ons bed staat al een paar weekjes op klossen, en idd ook met een krukje ernaast, ik kan niet met mijn voeten bij de grond anders, beetje irri, vooral als je snachts moet plassen, eerst op de tast het krukje zoeken.....mijn vriend wil dat ik het licht aandoe, maar dan maak ik hem wakker, vink weer zielig....maar hij is zo bang dat eruit val.....maar tot nu toe gaat het goed.![]()
Gister dat zeil-gebeuren uit het kraampakket op het matras gedaan. Pffff niet grappig
Je zweet je de pleuris en het kraakt...![]()
En qua harde buiken, doen die bij jou zeer? Bij mij nl niet, het is wel een beetje lastig met zitten enz, en je voelt dat het op spanning staat (ben o zo bang dat ik alsnog striae krijg.....hoop het niet)
Als ik ga liggen trekt het meteen weg....zodra ik weer ga staan is het er weer
Morgen weer naar de gyn....eens horen of het is ingedaald.
We hebben het er wel aan toe dat ons kindje eruit komt nu, mijn vriend probeert het inmiddels met chantage...."je krijgt 100 euro als je er nu uitkomt" "je krijgt bob de bouwer slofjes als je eruit komt" enz enz
Het helpt niet....![]()
Kleintje wij hebben ons trouwkaartje zelf gemaakt op www.poobies.com, hele goede service moet ik zeggen. Daar kun je ook zelf je geboortekaartje maken en laten drukken. Misschien is het iets voor jullie.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:08 schreef Kleintje het volgende:
Bedrijven die beloven een offerte te maken en het niet doen... die kunnen van mij vergeten dat ze de opdracht nog krijgen.
En zo heb ik hier dus al 3 bedrijven gehad. Multicopy komt de afspraak niet na en 2 echte drukkerijen niet. Ik denk er nu dus over om gewoon een goede nieuwe printer te kopen, mooie kaartjes bij pipoos en het kaartje zelf te drukken.
Ontwerp hebben we immers toch ook zelf gemaakt.
Ik had ook al vroeg in de zwangerschap last van harde buiken hoor, precies weet ik het niet meer, maar rond de 20 weken zeker! Tis wel een signaal dat je het rustig aan moet doen hoor Kleintje! Ik had trouwens geen krampen maar gewoon een raar drukkend gevoel, en letterlijk een buik die zo hard was als een leren voetbal.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:09 schreef Kleintje het volgende:
Afwachten dus Ka-stone. Wel fijn dat je veel begrip kreeg over het inleiden.
Hmmm, ik weet nu dus wel zeker wat harde buiken zijn. Ik dacht dat dit zo vroeg in de zwangerschap niet kon.
Het begint met het gevoel dat mijn hartslag opeens omhoog gaat, dan voel ik pinda druk doen van binnen en daarna komen de vreselijke krampen en pijnscheuten richting mijn benen.
Het is niet lekker!
Ik ga lekker op de bank met een dvd'tje!
Oh dat had ik ook tijdens mijn bevallingquote:Op maandag 19 februari 2007 21:13 schreef appelsap het volgende:
Ooh Kleintje spannend is dat hè. Geniet er morgen maar lekker van!
Ik heb nog wel een aantal uurtjes op bed gelegen maar van echt slapen is het niet gekomen. Dan val ik net in slaap en komt er weer een wee.
Jullie zijn wel allemaal heel lief.
Jij weet meer zeker?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:24 schreef dutchie het volgende:
CATOOTJE!!!! Potverdomme meid, meld je nou eens!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:24 schreef dutchie het volgende:
CATOOTJE!!!! Potverdomme meid, meld je nou eens!
Nee! Was het maar zo.quote:
Dutchie weet echt wel meerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:16 schreef Deepfreeze het volgende:
En catootje zit er ook aan te komen (of weet jij meer dutchie?)
Dat heb ik dus ook! Catootje laat eens wat van je horen. Ook al is het alleen maar eenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:15 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nee! Was het maar zo.
Ik ben gewoon echt benieuwd naar haar, het is al zo lang geleden dat we iets van haar vernomen.
Ja, ik ben geen ervaringsdeskundige, maar ik ben het wel eens met Slaapmeisje.. zo kom je toch niet nog een dag door joh? En dan moet het hele bevalfeest eigenlijk nog beginnen! Ik zou ook lekker nu bellen en eerlijk zeggen dat je het zo niet meer ziet zitten hoor. Zet 'm op!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Appelsap zo kun je echt niet doorgaan zeg. Het is echt slopend op deze manier. Ik zou zeker de verloskundige bellen hoor en niet vanavond, maar nu! Sterkte
Ze moest naar het zkh, zou me niet verbazen als ze daar blijftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:19 schreef Mibos het volgende:
Bibikuif hoe gaat het bij jou???
* haakt in....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef Mibos het volgende:
We hebben een A,
we hebben een P,
we hebben een P,
we hebben een E,
we hebben een L,
we hebben een S,
we hebben een A,
we hebben een N,
we hebben een D,
we hebben een E,
we hebben een R,
we hebben een T,
we hebben een J,
we hebben een E... En nu met zijn allen...
We hebben trouwens ook een B,
we hebben een I,
we hebben een B,
we hebben een I,
we hebben een B,
we hebben een A,
we hebben een B,
we hebben een Y. We hebben een Bibibaby...
Succes zeg...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:46 schreef appelsap het volgende:
Ben net nog even langs de VK geweest en had nog geen verdere ontsluiting. Wel was de baarmoedermond nu zo goed als helemaal week (was 2 dagen geleden nog matig) en de baby was nog een stuk dieper ingedaald. Is het toch niet allemaal voor niks geweest.
Vanavond om 9 uur word ik in het ziekenhuis verwacht dan krijg ik een hartfilmpje om te kijken of de baby het nog goed doet en daarna slapen. En dan mag het liedje van Mibos wel gaan werken.
Dankjewel allemaal.
Ik krijg het vermoeden dat Bibikuif in het ziekenhuis is gebleven.
Gwennert, jammer dat je zo beroerd bent!
Leuk hè het hartje. Heb ik net ook nog gehoord, blijft leuk.
Hier sluit ik me volkomen bij aan!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:09 schreef Lishe het volgende:
Appelsap, ik hoop dat je vannacht niet hoeft te slapen.Maar als het wel zo is dan hoop ik dat je een goede tuk maakt en morgen uitgerust aan de bevalling begint. Die voorweeen zijn geen pretje zo lang, maar het is echt voorwerk. Straks knal jij jullie Appelsandertje er gewoon huppakee uit.
Succes!!
Bofkont!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:57 schreef Kleintje het volgende:
Ik moet nog wel een keer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |