Goeiemorgen!!
Ka-stone en appelsap, hoe is vannacht bij jullie verlopen? Wordt echt wel tijd dat we van de foto's van jullie ukkies kunnen genieten hoor!!
KP wauw 2 meiden voor jullie! wat speciaal is het toch ook he... een tweeling
Lishe, ik hoop voor jou dat gister een beetje mee is gevallen en dat je gewoon tot het einde hebt kunnen werken. Hoe reageerden ze op het grote nieuws???
Nijna dat zou een heel speciaal cadeau voor jou worden!
Iksje gek is dat he dat het zo verschilt p.p. maar het zegt niets. Voor hetzelfde geld krijgt jouw Ukkie nog een goeispurt en heb je over een maandje ook ineens een joekel van een buik!
Over buiken gespoken, ik heb gister een nieuwe foto gemaakt, zal hem vanmiddag in het topic zetten.
Moet zo eerst naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat ze gaan doen. Ze wilden vorige keer al gaan stippen maar met geen onsluiting viel er weinig te strippen
![]()
Ik hoop dat de (weinige) harde buiken nu wel hun werk goed gedaan hebben al moet ik zeggen dat ik ook wel erg nerveus ben. Kan me eigenlijk nog steeds niet goed voorstellen dat het nu écht weer zover is en dat het bedje boven heel binnenkort weer gevuld is met zo'n hummeltje
De tijd is voorbij gevlogen...