quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Met de hoofdjes dicht bij elkaar en de 1 had zijn hand op het hoofd van de ander. Er zit wel een soort tussenschot, maar toch...onze moppies![]()
Misschien gemeenquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:03 schreef Lishe het volgende:
... mijn vorige zwangerschap was perfect, nu ben ik er ziekerig van.
Nee, ik bedoelde dat er hoop voor mij is maar dan omgekeerd. Dat ik de tweede keer totaal niet misselijk ben itt de vorige keer. Leek me beetje gemeen omdat jij nu de 'misselijke' keer aan je been hebt tov bij Luuke.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:59 schreef Lishe het volgende:
Da's toch niet gemeen Bass-Miss? Of bedoel je dat ik me daarop had voor moeten bereiden? Dan vind ik het inderdaad gemeen.Ik weet ook wel dat het zo is, maar wel een rare gewaarwording. In het echt. Zegmaar.
Hier wellicht een (begin) oktober kindje, maar voor ik met een datum ga strooien wilde ik eerst het bezoekje aan de gyn (2 mrt) afwachtenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:33 schreef Kleintje het volgende:
Jee, er staan er alweer 11 onder me. Verbaas me er nog over dat er nog geen oktober kindjes gemeld zijn hier. Want de november kindjes komen er ook al bijna aan volgens mij...
September ook maar eentje...
Maar goed, die zijn natuurlijk nog niet allemaal 12 weken, dus wie weet wachten hun netjes daarop...
Wat leuk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
volgens de lijstjes zou het mijn verjaardagskadootje worden.
we gaan naar de buren, dus ben mooi dichtbij huis mocht het niet meer gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:07 schreef minoes_ het volgende:
Veel plezier met de visite en vermoei je niet te veel,blijf anders lekker thuis vanavond,denk om jezelf![]()
Bastard bij de Gijsjes vannacht.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:11 schreef Bastard het volgende:
Om 01:46 is geboren onze kerngezonde tweede dochter.. Amber.
3200 gram, en een prachtig moppie is het!!
Thuis bevallen, we konden het niet meer redden anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |