abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46331384
Ach wat balen Appelsap, maar er gebeurt wel iets...en das ook iets !

En de kogel is door de kerk! 2 meiden worden er verwacht, haar vermoeden van 3 weken geleden blijkt dus te kloppen. De 1 weegt 540 gr en de ander 680 gr. De echo was ook weer zo leuk. Met de hoofdjes dicht bij elkaar en de 1 had zijn hand op het hoofd van de ander. Er zit wel een soort tussenschot, maar toch...onze moppies
pi_46331441
hee, dat is grappig, ik was me net aan het afvragen of je dat al wist (ik las net in het meerlingen topic)

leuk zeg
pi_46331703
Fendy en Awakie gefeliciteerd met jullie zoon!

Wat een mooi ventje zeg

kapitein_pannekoek leuk zeg 2 meiden
Lijkt me wel erg leuk als je bij een tweeling 2 kinderen van hetzelfde geslacht heb
Al is 2 verschillende ook wel leuk, eigenlijk is t allemaal leuk haha
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:51:58 #54
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46332106
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Met de hoofdjes dicht bij elkaar en de 1 had zijn hand op het hoofd van de ander. Er zit wel een soort tussenschot, maar toch...onze moppies
, .
pi_46332842
Twee meisjesflensjes zijn lief...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:23:45 #56
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46333051
2 meisjes wat leuk! (mag ook wel na die mannen-invasie van de laatste maanden )

Lishe, hoe gaat het met de medicijnen? Voel je je nog steeds goed/beter?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46333750
2 meisjes. En die handjes, het klinkt zo lief!

Lief dat je ernaar vraagt Dutch. Het gaat inderdaad wat beter. Ben weer aan het werk, ben vanaf vorige week woensdag thuis geweest. De ochtende beginnen altijd wat wiebelig, en na het avondeten begint het ook altijd weer, maar dan kan ik meestal naar bed. Vanavond moet ik werken, maar als het niet gaat ga ik eerder dicht. Ga m'n jongeren ook vertellen dat ik zwanger ben. Ze begrijpen het vast. Maar elke dag een klein beetje beter dus!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46337815
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:03 schreef Lishe het volgende:
... mijn vorige zwangerschap was perfect, nu ben ik er ziekerig van.
Misschien gemeen maar twee zwangerschappen kunnen blijkbaar echt wel zo erg verschillen.
Ik durf daar eigenlijk niet op te hopen, maar het kan dus wel.
pi_46338541
Mijn 2 zwangerschappen waren echt in alles anders. Toen zei iedereen bij de 2e oooo dan wordt het nu een jongen hoor. Nou niet dus ik heb 2 prachtige dochters hoor
pi_46340634
Da's toch niet gemeen Bass-Miss? Of bedoel je dat ik me daarop had voor moeten bereiden? Dan vind ik het inderdaad gemeen. Ik weet ook wel dat het zo is, maar wel een rare gewaarwording. In het echt. Zegmaar.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46340879
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:59 schreef Lishe het volgende:
Da's toch niet gemeen Bass-Miss? Of bedoel je dat ik me daarop had voor moeten bereiden? Dan vind ik het inderdaad gemeen. Ik weet ook wel dat het zo is, maar wel een rare gewaarwording. In het echt. Zegmaar.
Nee, ik bedoelde dat er hoop voor mij is maar dan omgekeerd. Dat ik de tweede keer totaal niet misselijk ben itt de vorige keer. Leek me beetje gemeen omdat jij nu de 'misselijke' keer aan je been hebt tov bij Luuke.
pi_46341428
Fendy en Awakie van harte met jullie zoon!!! *rammelderammel*.
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:33 schreef Kleintje het volgende:

Jee, er staan er alweer 11 onder me. Verbaas me er nog over dat er nog geen oktober kindjes gemeld zijn hier. Want de november kindjes komen er ook al bijna aan volgens mij...
September ook maar eentje...
Maar goed, die zijn natuurlijk nog niet allemaal 12 weken, dus wie weet wachten hun netjes daarop...
Hier wellicht een (begin) oktober kindje, maar voor ik met een datum ga strooien wilde ik eerst het bezoekje aan de gyn (2 mrt) afwachten , volgens de lijstjes zou het mijn verjaardagskadootje worden .
Fake it till you make it...
pi_46343372
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
volgens de lijstjes zou het mijn verjaardagskadootje worden .
Wat leuk!
En ehm, verder weinig nieuws, het gaat z'n gangetje hier.
Waar ik wel van schrik, is hoe het zo kan verschillen per persoon: een buikje krijgen of niet.
Een meisje op mijn werk is 8d later uitgerekend en ze heeft al een echte zwangerschapsbuik (+-18-20w) terwijl je bij mij nauwelijks wat ziet...
pi_46357628
He Iksje, bij mij zie je ook niet echt iets. Maar ik had altijd al wat extra buik. Nu is dat alleen maar wat beter en steviger opgevuld, maar ik pas nog in al mijn broeken (tenzij ik op de bank hang). Ik heb ook foto's gemaakt, maar daar zie ik ook geen verschil in.

Appelsap, is er vannacht nog iets spannends gebeurt?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:42:02 #65
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_46358899
Goeiemorgen!!

Ka-stone en appelsap, hoe is vannacht bij jullie verlopen? Wordt echt wel tijd dat we van de foto's van jullie ukkies kunnen genieten hoor!!

KP wauw 2 meiden voor jullie! wat speciaal is het toch ook he... een tweeling

Lishe, ik hoop voor jou dat gister een beetje mee is gevallen en dat je gewoon tot het einde hebt kunnen werken. Hoe reageerden ze op het grote nieuws???

Nijna dat zou een heel speciaal cadeau voor jou worden!

Iksje gek is dat he dat het zo verschilt p.p. maar het zegt niets. Voor hetzelfde geld krijgt jouw Ukkie nog een goeispurt en heb je over een maandje ook ineens een joekel van een buik!

Over buiken gespoken, ik heb gister een nieuwe foto gemaakt, zal hem vanmiddag in het topic zetten.

Moet zo eerst naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat ze gaan doen. Ze wilden vorige keer al gaan stippen maar met geen onsluiting viel er weinig te strippen Ik hoop dat de (weinige) harde buiken nu wel hun werk goed gedaan hebben al moet ik zeggen dat ik ook wel erg nerveus ben. Kan me eigenlijk nog steeds niet goed voorstellen dat het nu écht weer zover is en dat het bedje boven heel binnenkort weer gevuld is met zo'n hummeltje

De tijd is voorbij gevlogen...
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_46359064
pfff wat een nacht....erg gezellig weer
Halve nacht wakker gelegen.....en nu hartstikke moe.....raar he
Toch maar eruit gegaan, verwacht een vriendinnetje vanmiddag, moet het huis nog een beetje opruimen en boodschappen doen. Vanavond nog op visite, ben benieuwd hoe lang ik het volhou.
Daarbij mega harde buiken, maar goed, daar vraag ik natuurlijk om op deze manier he.

O en een nachtmerrie gehad over een inwendig onderzoek!! (dat heb ik nog nooit gehad, en lijkt me dus eng) er kwamen wel 15 mensen binnen vallen en daarbij deed het heel erg zeer!

Bibikuif succes in het ziekenhuis! Inderdaad raar idee he dat er binnenkort zo'n klein hummeltje is! Kan me er ook nog niet zoveel bij voorstellen....maar het lijkt me wel helemaal geweldig.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_46359431
xxxKarinxx.....heej,ook zo'n wakkere nacht gehad zie ik Bij mij was het om kwart voor 5 over en heb tv liggen kijken tot kwart over 6.En toen nog wat gedommeld tot de wekker om 7:15u weer ging.Tafel gedekt en er weer in,maar niet kunnen slapen.Dus om 9 uur er maar weer uit,ga zo ook maar even boodschappen doen.Lekker op de fiets,de zon schijnt.Jammer dat ik niet op de fiets door de winkel kan,want dat afstappen.....
Veel plezier met de visite en vermoei je niet te veel,blijf anders lekker thuis vanavond,denk om jezelf

Groetjes,Minoes
pi_46359696
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:07 schreef minoes_ het volgende:

Veel plezier met de visite en vermoei je niet te veel,blijf anders lekker thuis vanavond,denk om jezelf
we gaan naar de buren, dus ben mooi dichtbij huis mocht het niet meer gaan
Misschien ga ik tussen de middag wel een uiltje knappen

Fietsen....pfff daar begin ik niet eens meer aan! Moet dan af en toe onderweg naar adem happen, de boel zit dan zo in de knel!

Appelsap.....doe eens melden??? Offe is het zover? Voor de zekerheid dan
pi_46360505
Appelsappie ben je begonnen of lig je lekker uit te slapen en energie te verzamelen voor de bevalling?

LL dames, succes!
pi_46361680
Gistermiddag tot het begin van de avond weer heftige weeen gehad, maar dat stopte weer.
Vanacht ook af en toe en nu is het weer rustig.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:11:49 #71
105888 renzell
pi_46363306
Hè Appelsappie toch... Sterkte meis!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:39:02 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46364083
He balen Appelsap.
pi_46364374
oeh, appelsap, alweer niet, balen...
Maar het kan toch echt niet lang meer duren...
pi_46368494
en alles wat je tot nu toe al langs hebt voelen komen is ècht niet voor niets hoor !!!!

hier vroeg een inmiddels 36weken zwangere vriendin aan me of het een idee was een dvd'tje klaar te zetten voor tijdens de persweeën ! ?
Dan had ze wat afleiding ...
pi_46368926
Pfoeh appelsap, je geduld wordt wel aardig op de proef gesteld zo... maar ooit zal het komen!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:14:06 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46371182
Tijdens de persweeen?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:52:42 #77
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46372343
Volgens mij is dat wel het laatste waar je aan denkt als je persweeen hebt, als ik de posts uit het bevallingsverhalentopic mag geloven...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46372470
het is nooit te voorspellen wat een bevallen vrouw wil. Meestal moet iedereen gewoon zijn bek houden... en gedachte lezen zodat ze precies doen wat jij (de bevallende) wil. Ten minste zo was het bij mij en zo hoor ik het vaak.
pi_46373746
Hier is alles nog rustig. Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest. Bloeddruk was een beetje te hoog, de onderdruk zat nu boven de 100, maar ik moet zeggen dat ik behoorlijk gespannen was hoor. Met de baby was alles goed volgens de echo. Toen heeft hij gevoeld hoe het met m'n baarmoedermond was..... en die zat dus nog potdicht. Daarna heb ik een half uur aan de CTG gelegen en is m'n bloeddruik weer gemeten, gelukkig was het nu onder de 100 gezakt.
Vervolgens afspraken gemaakt, zondag weer komen voor een half uurtje CTG en maandagmorgen half 8 komen om te "beoordelen". Dan zal ik wel gel krijgen en weer naar huis gestuurd worden om dan 's middags weer te komen voor een CTG. En dan dinsdagmorgen weer melden.

Appelsap, ik hoop voor je dat die weeen wel wat doen hoor. Sterkte
pi_46374385
gelukkig Ka-stone dat de bloeddruk bij tweede meting weer wat normaler was!
nu maar hopen dat het drukke controle-programma voor de komende dagen niet door hoeft te gaan...

tja...denken dat dvd'tje tijdens de persweeën ontspannend werkt lijkt me duidelijk geval van niet (willen) weten wat je te wachten staat !
Maargoed, ik heb gevraagd of ze in die waan gelaten wil worden en dat wilde ze
dus ik hou me koest
pi_46377317
Nou Ka-stone dat schiet ook niet op. Wel mooi dat je bloeddruk weer zakte!

Dvd tijdens de persweeën.
Het lijkt me dat je je dan juist je aandacht daar op moet richten.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:50:27 #82
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46380078
Persweeen en een dvd.. Rare combi Als je persweeen hebt, wil je maar een ding.. Dat Kind Moet Er Uit En Wel Zo Snel Mogelijk! Persweeen wegpuffen/zuchten is echt vreselijjk zwaar. Maar idd, sommige mensen kun je maar beter in die waan laten

Nou hoopte ik hier eigenlijk wat verse babies te verwelkomen, maar ze laten nogal op zich wachten dus..

Succes meiden!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:02:01 #83
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46382558
Een dvd tijdens de persweëen? Ik krijg helemaal een flashback naar mijn bevalling toen het eindelijk in alle hevigheid losbarstte en we toch weer van het zh terug naar huis gingen. En ik thuis boven dacht dat de tv me af kon leiden. Ik had bijna de afstandsbediening dwars door de beeldbuis gegooid, ookal had ik het geluid al afgezet.
Nee, die dvd lijkt me niet te helpen. Maar ieder mens is anders dus wie weet.

Appeltje je krijgt wel alle voor'pret' zeg. Wel goed om te lezen dat je nog zo positief bent.

Lishe, ook hier 2 compleet verschillende zwangerschappen gehad. Bijna fluitend door de eerste en de tweede de eerste 14 weken kotsmisselijk geweest, maar ik kon niet spugen. (weet nog steeds niet of dat opgelucht zou hebben) En toen vervolgens dat lijf wat niet mee wilde werken.
Je moet niet vergeten dat je de vorige keer alleen voor jezelf moest zorgen en dan is het goed te doen. Nu heb je Luuke en dat vreet energie.
Goh, ik zeg eigenlijk niks om je op te peppen.
Nou ja, je hebt Cas zelf gezien; je krijgt er wel leuke kindjes van iig.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46384189
Tja zwangerschap, tot op heden vind ik 't enige leuke de echo's het hartje horen bij de vk en de bijkomende buik, vanaf de dag dat ik vermoede dat het raak was, ben ik misselijk en breng ik dagelijks offers aan de grote porseleinen god. Ik zit te wachten waneer dat over is, ben nu 15 weken zwanger en hoopte dat het met 12 weken wel minder zou gaan worden.... NOT!

Appelsap, mocht je dvd's willen lenen geef dan n gil hé

Ka-Stone veel suc6 in het ziekenhuis.
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 17 februari 2007 @ 07:29:48 #85
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_46391277
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:11 schreef Bastard het volgende:

Om 01:46 is geboren onze kerngezonde tweede dochter.. Amber.
3200 gram, en een prachtig moppie is het!!

Thuis bevallen, we konden het niet meer redden anders
Bastard bij de Gijsjes vannacht.
pi_46392685
Bastard, gefeliciteerd met Amber!

Nog geen nieuwe babies.. kom op dames!!

Gisteren voor het eerst bij de verloskundige geweest.. het viel me hartstikke mee, we hadden een oudere vrouw en ze kwam heel erg deskundig over. Alles is goed met de blobster en alhoewel ik zelf m'n buik nog minimaal vind komt de grootte prima overeen met de duur van de zwangerschap (bijna 17 weken). Hartje was mooi regelmatig en ikzelf ben blijkbaar ook kerngezond Oh, en de 20 weken echo gaan we doen als m'n schoonouders over zijn uit Seattle, dus dat komt ook mooi uit
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46393063
Bastard gefeliciteerd met Amber

Kom op, dames! Sterkte met de laatste loodjes!!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46394177
Bastard gefeliciteerd met Amber!

Hier is het lekker rustig.
pi_46394432
Gefeliciteerd met jullie 2e dochter Bastard! Wat een prachtige naam
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46395078
Bastard, van harte gefeliciteerd met Amber

Hier nog steeds alles rustig in de buik. In m'n kop niet hoor, ben behoorlijk gespannen

Bibikuif, hoe is het bij jou?
Appelsap bij jou ook nog alles rustig?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:33:16 #91
105888 renzell
pi_46395259
Jellyrose, 17 weken zwanger en nu pas voor het eerst op controle? Laat ja!

En Appelsap loopt dus nog steeds met baby in de buik....pfff hopelijk komt het nu toch echt gauw!

Hier alles oke, het normale verhaal, hele dag harde buiken, verder niks nieuws.

Box staat in de kamer, we wilden de kat eraan laten wennen dat ze er niet in mag, tot nu toe negeert ze de box....dus dat is gunstig. Hij ligt vol met ballonnen, dus ook wel slim dat ze er niet in springt want dat schrikt ze zich een ongeluk

Bastard gefeli met jullie dochter!
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 12:40:22 #93
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46395374
Hey wat leuk, een dochter voor Bastard. Gefeliciteerd

Appelsap je lichaam plaagt je wel met al dat voorwerk zeg. Het wordt tijd dat het eens doorzet

Ka-stone gelukkig houden ze je goed in de gaten, maar het wordt wel eens tijd dat die kleine van jullie tevoorschijn komt hoor

Over persweeen kan ik niet meepraten. Wél hebben we tijdens de eerste 3 cm. ontsluitingsweeen gezellig koffie zitten drinken. Tussen de weeen door (ze kwamen toen om de 3 a 4 minuten) nam ik telkens een slokje koffie
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46399425
Bastard, gefeliciteerd met jullie dochter .

LLM, jullie geduld wordt aardig op de proef gesteld. Het is hoog tijd voor verse beebjes .
  zaterdag 17 februari 2007 @ 15:29:15 #95
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46399793
Slaapmeisje, echt waar!? Ik heb wel geteld van begin tot het eind van de ontsluitingsweeën (van 1:00 uur ) tot de geboorte (uiteindelijk 20:00 uur denk ik) een half glaasje water op!

Appelsap, heel veel succes nog, het komt echt een keer!

Trouwens,misschien een leuke tip voor de zwangeren (ik vond het nu ook nog leuk), het boek Baby van Aukje van Ginneken! Je hebt het zo uit,maar is leuk om te lezen, herkenbaar ook.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46401091
Van harte gefeliciteerd met Amber!

En voor de rest alles nog rustig. Nou ja, vandaag en morgen hebben jullie ook nog wel tijd om te bevallen.

Ik moet zeggen, het slaapt een stuk lekkerde als je net bent.....nou ja ge gpst bent....bijna hetzelfde. Dus, meiden, eet maar een lekker stukje taart, ik trakteer

zaterdag 17 februari 2007 @ 16:34:55 #97
103793 kozakken
Living the life
pi_46401306
Gefeliciteerd Bastard met Amber
pi_46401490
KP, gefeliciteerd met je geregistreerd partnerschap! Geniet ervan.
En bedankt voor de taart.

Bastard, gefeliciteerd met Amber

Kom op LLM... nu is het de tijd aan jullie!!!

Hier beginnen er wat zenuwen te komen voor dinsdag, de 20 weken echo...
pi_46401610
Ik hoop dat ie gesmaakt heeft!

Ik vind iedere echo spannend, maar op de 1 of andere manier, ben je zo onder de indruk van datgene wat je ziet, dat je je spanning snel kwijt bent. Het is vooral genieten en het is zooooooo jammer dat het leukst "TV programma vd wereld" altijd te kort duurt en dat de kijkcijfers en beetje tegenvallen....

Lekker genieten, Kleintje en daarna natuurlijk iets leuks kopen! Weet jij eigenlijk al of het een meisje of een jongen is ? Of wil je dat niet weten ?
pi_46401794
Ik weet nog niet wat het wordt.
Aan de ene kant wil ik het wel weten, maar aan de andere kant niet.
Vriendje wil het niet weten... dus ik leg me erbij neer. Als het niet duidelijk te zien is op de echo dan blijft het lekker een verrassing.

We moeten dinsdag pas om 18.00 uur, dus we gaan daarna niet shoppen. Maar die dag is mijn moeder er, ze gaat me naar de echo, we gaan dan het kamertje behangen. Mams blijft slapen, dus ik gok dat we woensdag nog wel de stad in gaan voor wat leuks!

Ik ga ze even bellen, want het echobureau gaat 26 maart ook onze 3d pretecho doen, dus ik wil eigenlijk vragen of er nu ook een mogelijkheid is voor een dvd'tje. Want inderdaad... ik wil er nog wel langer van genieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')