abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:27:35 #1
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46316666
Zwangerschap en geboorte deel 279

Ik gooide hem dicht met mijn felicitatie voor Fendy...

As papa's en mama's :

***11 februari 2007: appelsap en Sandertje21***
13 februari 2007: Bibikuif22
23 februari 2007: Catootje
07 maart 2007: XXXKarinXXX
10 maart 2007: Minoes
18 maart 2007: Sidn3y
26 maart 2007: Gabberhead
02 april 2007: Ellesje
22 april 2007: laika
05 mei 2007: Memmel
13 mei: 2007: waterfly
15 mei 2007: Snowwww
18 mei 2007: erikh (papa )
03 juni 2007: Marit1978
13 juni 2007: Beaker
17 juni 2007: kapitein_pannekoek
20 juni 2007: p_iglet
20 juni 2007: Karin
07 juli 2007: Kleintje
23 juli 2007: desiredbard
27 juli 2007: Freudie
28 juli 2007: jellyrose
31 juli 2007: Stiemie
02 augustus 2007: Deepfreeze en _Flash_
09 augustus 2007: marlieske
13 augustus 2007: Iksje
15 augustus 2007: B4CO (papa)
25 agustus 2007: Razor21
28 augustus 2007: Gwennert
11 september 2007: Lishe en Xtracer

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Lois op 19-02-2007 21:44:04 ]
pi_46316687
ik wil dit toch nog wel even volgen want ik vind het zo fijn voor hun dat hij compleet gezond ter wereld is gekomen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_46316839
Fendy en vrouw, van harte gefeliciteerd met jullie zoon
Wat een gedoe allemaal zeg. Maar gelukkig dat alles goed is gegaan. En nu genieten.....

Appelsap, ga je me dan toch echt nog voor? Ik hoop voor je dat het gaat door zetten
pi_46316885
terugvindJaydenMilan

Hehe...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:33:17 #5
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46318528
Tvp. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_46319001
Yay!! Van harte Fendy & Awakie.. Jayden En hey.. het is waar, wat lang in het vat zit verzuurt niet, prachtig kindje hoor!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46321540
veel geluk met Jayden, Fendy & Awakie!
  donderdag 15 februari 2007 @ 08:25:17 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46321650
Oh jippie, een jongetje geboren!
Gefeliciteerd met jullie prachtige (hij is écht mooi, joh) zoon, Fendy en Awakie!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_46321652
Gefeliciteerd
  Jubileum moderator donderdag 15 februari 2007 @ 08:35:00 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46321739
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef Fendy het volgende:
* Papa meldt

Zo, effe een kort resumee van vandaag:

Vanmorgen om half 8 weer gemeld in het ziekenhuis, eerst een CTG, daarna het zoveelste (pijnlijke) inwendig onderzoek. Nog steeds potdicht, dus 3e keer gel erin. Uurtje gewacht, ondertussen wel wat meer krampen en lichte weeën, maar nog niets serieus verder.

Rond half 12 weer inwendig onderzoek en doorlopend aan de CTG, nog steeds hetzelfde verhaal, de baarmoedermond potdicht, dus voor de 4e keer gel erin en maar wachten.

Rond 2 uur kwam de gynaecoloog zelf nog even voelen en kijken en die fronste met zijn wenkbrauwen, ging het niet worden volgens hem, baby was te groot, lag veel te hoog en er was weinig kans op een normale bevalling, dus hij vond een keizersnede de enige juiste oplossing.

Awakie in tranen natuurlijk, toch teleurgesteld dat ze het niet 'af kon maken'. Zo goed mogelijk geprobeerd haar te troosten en redelijk snel ging de teleurstelling over in acceptatie...tot natuurlijk het toeval maar weer eens toesloeg en ja...om 3 uur breken gewoon de vliezen nog even

Natuurlijk even aangekeken, maar er veranderde weinig, op wat flinkere weeën na nog ongewijzigde situatie.
Dus Fendy in een chirurgenpak mee naar de OK, naast Awakie gezeten nadat ze een ruggeprik had gekregen.
Kindje is alsnog met een zuignap uit de baarmoeder gehaald doordat het met de kin in de lucht lag in plaats van op de borst, dus vandaar dat het niet verder in wilde dalen.

Om 18.31 zijn we uiteindelijk trotse ouders geworden

Je vous présente:
Jayden Milan
Onze prachtige zoon, 54 centimeter en 4060 gram...en de allermooiste baby ter wereld

Het gaat nu redelijk goed met Awakie, had flink wat pijn na de operatie, maar mocht aan de morfine...ze is natuurlijk apetrots op ons mooie kindje .
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator donderdag 15 februari 2007 @ 08:36:21 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46321761
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:50 schreef appelsap het volgende:

Even een kleine update.
Ik heb nu het gevoel dat ik echt weeën heb. Voelt duidelijk en sterk aan, beetje pijnlijk.
Het is wel ontzettend onregelmatig. De ene keer zit er 3 kwartier tussen, dan een kwartier, 20 minuten, half uur, 1 keer zelfs anderhalf uur. En de tijd dat ze aanhouden verschilt ook, de ene keer een halve minuut en dan anderhalve minuut.
Ik ga zo lekker naar bed en dan wachten we weer af.
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator donderdag 15 februari 2007 @ 08:38:32 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46321781
Fendy en Awakie gefeliciteerd met jullie prachtige zoon

Appelsap hoe gaat het?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_46321855
.....euhm........

*Meld*

Groetjes,Minoes
  donderdag 15 februari 2007 @ 08:51:35 #15
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46321928
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef Fendy het volgende:
* Papa meldt

Om 18.31 zijn we uiteindelijk trotse ouders geworden

Je vous présente:
Jayden Milan
Onze prachtige zoon, 54 centimeter en 4060 gram...en de allermooiste baby ter wereld
Fendy en Awakie, jammer dat de bevalling niet echt op natuurlijke wijze wilde vlotten, maar jullie mannetje zal dit snel doen vergeten. Gefeliciteerd met Jayden!
pi_46321959
Fendy en Awakie,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Zoon Jayden Kom rustig bij van de ks(wat een gedoe voor het zover was zeg )en ga lekker genieten

Groetjes,Minoes
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:01:20 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46322051
Fendy en Awakie, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een lekker binkie!

Appelsap! Kom je eens melden? Of Sandertje anders?
pi_46322146
Joepie Fendy en Awakie gefeliciteerd met jullie zoon! Het is echt een poepie
Dat Awakie maar snel hersteld en naar huis mag.

Is Appelsap nu eindelijk echt bezig? Ik hoop het zo voor d'r. Succes!!!
pi_46322206
Mooi resultaat Fendy en Awakie en zo niet-gekreukeld
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_46322420
ja hij is geboren! van harte gefeliciteerd
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_46322445
Fendy en Awakie, onwijs gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!

Appelsapje, hoe isset bij jou?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:30:12 #22
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46322523
Fendy en Awakie, gefeliciteerd met Jayden!

Appelsap, hoe is het bij jou?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 15 februari 2007 @ 09:32:50 #23
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46322558
Jaaaaa daar issie
Gefeliciteerd

Appelsap, kunnen we al ?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_46322761
Fendy en Awakie gefeliciteerd met jullie zoon, ik hoop dat het snel wat beter gaat met Awakie en dat jullie snel thuis kunnen gaan genieten.

Ps. ik sta nog niet op de lijst, onze kleine is uitgerekend voor 9 augustus 2007.
Mama van Isa en Ties
pi_46322785
Lijkt mij een prima en prachtige zonnige dag om een klein appelmoesje op de wereld te zetten!
Ka-stone en Bibikuif zijn ook verdacht stil...

Om 11 uur naar het ziekenhuis..update volgt uiteraard!
pi_46322813
Fendy en Awakie van harte met jullie knappe knulletje.

Appelsappie en Sandertje is het Appelsandertje nu toch echt onderweg? Ik gooi er vast een paar tegenaan...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_46322840
Marlieske gefelliciteerd met je zwangerschap en Ka-stone en Bibikuif kom ook eens melden anders gooien we er nog een paar bij hoor en triodatum-drieling!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_46322843
Appelsap of Sandertje... doet eens melden

Ka-stone... jij ook!

Bibikuif heb ik al lang niet meer gespot... ben benieuwd hoe het gaat.
Zo ben ik ook benieuwd naar Catootje, maar ik heb het gevoel dat die zich niet echt meer laat zien hier op fok!
pi_46323210
Fendy, GEFELICITEERD! met jullie prachtige zoon!
Hij is echt heel mooi, en kijkt zo helder al uit zijn oogjes
En je zit er apetrots bij! Helemaal logisch!

Hoe is het nu met Awakie???

En nu is Appelsap aan de beurt??? Kom op meid, ik hoop voor je dat het heeft doorgezet!
En Ka-stone, wordt nu ook wel een keer tijd he! Je bent nu 10 dagen overtijd! (maar dat hoort bij jou he helaas....balen hoor)

Hee Minoes, hebben wij nu meldplicht ofzo??? Er staan er steeds minder boven ons, het wordt nu toch echt spannend!
Mijn vriend komt elke dag binnen met de vraag: "is het al begonnen???" (alsof ik hem dan niet even zou bellen ofzo.....) We worden zo langzamerhand gek van nieuwsgierigheid, en dan het idee dat het in het ergste geval nog 5 weken kan duren.....blehhh
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:12:45 #30
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46323425
Gefeliciteerd.
Kreeg meteen een rammelaanval van die foto's...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:19:17 #31
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_46323563
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje!

Ik had me al gemeld, maar zou ik ook in de openingspost mogen? 25 mei is de datum!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:22:07 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46323645
Nu wel Memmel!
pi_46323743
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn vriend komt elke dag binnen met de vraag: "is het al begonnen???" (alsof ik hem dan niet even zou bellen ofzo.....)
Ah gos Dat vind ik nou echt vertederend

(Net zoals dat manlief elke dag naar m'n buik zwaait, alsof de blobster dat ziet ofzo )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46323771
Hoi lieve jullie!!

Allereerst Voor Fendy en Awakie, wát een ontzettende knapperd hebben jullie geproduceerd zeg! Hij liet op zich wachten maar ohhhhhhh wat was hij het waard he!

Appelsap, jij maakt het wel spannend hoor! Het is vandaag een mooie dag om te bevallen dus kom maar op kleine Appelsandertje

Wat lief dat jullie naar me vroegen zeg! Hoe gaat het hier.. Eigenlijk gat het elke dag wat meer bergafwaarts, begin steeds meer bang te worden voor de bevalling maar ben inmiddels wel bij de psych die is aangesloten bij mijn gyn. Helpt best wel. Ze heeft in ieder geval de verloskamers gewaarschuwd dat wanneer ik aankom en een ruggenprik wil dat er geen vragen gesteld worden en ik krijg een rustgevend pilletje dat ik kan nemen mocht ik heel bang zijn wanneer het begint. Ik heb nogsteeds het idee dat ik het allebei niet nodig heb maar het idee dat het er is is heel fijn.
Verder ga ik alweer 3 weken 2x per week naar het ziekenhuis en moet iedere keer bloedprikken, mijn bloeddruk blijft hoog en was vorige week al 148/99. Gelukkig niets te zien in het bloed! Ook zijn mijn handen en voeten ballonnetjes van het vocht. Tijd om te komen voor Ukkie dus!! (Al denk ik dat het nog wel een poosje kan duren)

Oh ja, ik ben de afgelopen 2 weken ook nogeens 14 kilo (!!!!) aangekomen, ik schrok me rot! Maar ook de testen op suiker wezen niets uit. Ben benieuwd hoeveel deze kleine gaat wegen dan

Verder af en toe een hard buikje of krampjes maar verder is het erg rustig. Ze wilden afgelopen maandag strippen maar het zit nog potdicht. Morgen mag ik weer dus dan maar weer verder zien.

Hoe gaat het verder met iedereen? Ik hoop echt dat alle misselijke gevoelens en pijntjes wegblijven!

Hebben jullie een leuke valentijndag gehad?
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_46323934
Karin, meldplicht was er geloof ik zo rond de 3 weken voor de uitgerekende datum.

Bibi, jee... flink aangekomen de laatste tijd. Is dat niet al het vocht wat in je ballonnetjes zit? Spannend dus bij jou. Hou je lekker rustig!

Jee, er staan er alweer 11 onder me. Verbaas me er nog over dat er nog geen oktober kindjes gemeld zijn hier. Want de november kindjes komen er ook al bijna aan volgens mij...
September ook maar eentje...
Maar goed, die zijn natuurlijk nog niet allemaal 12 weken, dus wie weet wachten hun netjes daarop...
pi_46324054
Fendy en Awakie, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!!

Appelsap, ben ook wel benieuwd hoe het gaat!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:42:46 #37
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46324167
Appelsap! Succes

Uhm, ik vond de melding van Minoes enigzins apart vanmorgen? Of was het een gewone niks aan de hand post?

Bibikuif, jeetje, ik hoop voor je dat je kleintje zich vlug gaat melden!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46324305
Het was slechts een oefening.
Op dit moment wel ontzettende zeurende pijn onderin mijn buik en rug, maar geen weeengevoel meer.

Fendy wat ziet hij er lief uit.
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:48:14 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46324314
He wat balen Appelsap...
pi_46326012
Fendy en Awakie, heel erg gefeliciteerd met jullie zoon!

Jammer appelsap, dat het niet doorzet. Maar geniet nog even van de rust. Het zal niet lang meer duren voordat je een kleine baby in je handen hebt!!
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:17:59 #41
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46327029
Hè Appelsap, je maakt het wel spannend. Maar ik geloof echt dat jullie nog voor het weekend papa en mama zijn.

Fendy en Awakie, ik heb jullie al in jullie eigen topic gefeliciteerd. Maar hier nog maar een keertje, want wat een prachtig poppetje hebben jullie gekregen zeg.
Van harte met jullie Jayden Milan
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46327193
Fendy & Awakie het duurde even maar zo te zien is het het wachten meer dan waard! Wat een mooi jochie hebben jullie gemaakt zeg!

Jammer hoor Appelsap dat alles weer gestopt is. Nog maar weer even verder wachten dus...

Zijn er hier trouwens mensen die ervaring hebben met bekkeninstabiliteit. Vanmorgen bij de huisarts geweest en een doorverwijzing voor de fysio gekregen. Ik kan pas eind volgende week terecht en ben benieuwd wat ik zoal kan verwachten...
pi_46327362
Bibikuif jammer dat het niet zo goed gaat. En zoveel aankomen in zo'n korte tijd pfff. Sterkte ermee.

Ergens diep van binnen heb ik wel het gevoel dat er in ieder geval iets aan de gang is.
Maar eigenlijk durf ik dat niet zo te zeggen omdat ik bang ben dat het straks weer helemaal niks is
pi_46327385
Fendy, van harte met Jayden

Appelsap, wat een gedoe hè? Wel, niet, wel niet. Ik hoop zo dat het heel snel echt gaat gebeuren
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46328699
He Appelsap, wat jammer nou toch. Je mocht echt wel voor hoor Trek je het allemaal nog wel een beetje?

Hier is alles ook nog stil hoor. Ik heb ook geen illusie dat het nog vanzelf gaat beginnen Morgen moet ik 10.15 uur naar de gyneacoloog en we wachten wel weer af. Ik hoop alleen dat ik volgende week woensdag alles achter de rug heb
pi_46328723
Appelsapje.... Als jij je zo voelt dat is er in ieder geval iets. Dikke kus.

Fendy en Awakie, van harte met jullie zoon! Hij is er!!!!!! En zo mooi!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46328802
Bibikuif, wat vervelend allemaal. Heel veel sterkte nog met echt de laaste loodjes

Minoes en xxxKarinxxx, voor jullie begint het ook al op de schieten.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:28:28 #48
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46329347
Fendy en Awakie wat kunnen jullie mooie jongetjes maken zeg hijs prachtig
gefeliciteerd met jullie zoon Jayden
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2007 @ 13:34:30 #49
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46329574
Fendy en Awakie gefeliciteerd met jullie prachtige Jayden Ook een mooie grote knul trouwens, maar dat mag ook wel na twee weken extra logeren bij mama Awakie
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_46330787
xxxKarinxx,ja we zitten op 37 weken en dus meldplicht voor 9u in de morgen Als we een goede nacht hebben gehad hoor,anders doen we gewoon nog ff een tukkie
Dus pm-girl,niks aparts aan hoor,gewoon dat ik ff riep:meld
Gisteravond wel een paar keer achter elkaar een zeurend gevoel onderin mijn buik.Bij klokken bleek het om het kwartier te zijn.Maar na 5 keer was het over.Gelukkig,want mijn poten komen pas vanavond onder mijn bed .Heb gister nog een stuk plafond in de slaapkamer staan te schilderen En vanmorgen beneden de ramen maar es gedaan,nu kunnen we weer naar buiten kijken Nee hoor,maar het huis is op de één of andere manier erg vochtig en de schimmel springt dus tegen plafond en ramen op.Plafond v/d badkamer kon ik het van de week nog af poetsen,maar in de slaapkamer moest ik echt schilderen.Nou ja,was maar een klein stukkie.Vanmorgen tekst voor het geboortekaartje gemaakt.....enne......ik wil nog van naam veranderen.......zou t mogen van hubbie
Met deze naam loop ik al maanden in mijn hoofd,maar ik had zoiets van:laat ik niet moeilijk doen en me maar houden bij wat we hadden.Maar ik vind deze toch echt veel leuker Mannetje gaat vast protesteren vanavond.Nou ja,we zien wel.

Appelsappie he bah,is t weer gestopt?Maar misschien heb je toch al wat ontsluiting hoor.En als je gaat douchen,begint het dan niet weer?Heel veel succes en ik hoop,dat het snel komt

Groetjes,Minoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')