Ik denk ook dat iedereen hier dat gevoel wel kent. In mijn omgeving zijn er mensen die ook zomaar 1-2-3 zwanger raken. En wij moeten er nu al wel weer een tijdje op wachten. Het is soms gewoon niet eerlijk... en kun je je dus heel rot voelen en is het moeilijk blij te zijn voor die ander.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nee Lishe, ik bedoel echt april maar de man van dit stel was de buddy van mijn man in Afghanistan dus eigenlijk zijn ze pas sinds augustus 2006 bezig.
Ja ik denk dat iedereen zich wel zo voelt, soms wil je wel blij zijn voor anderen en in de meeste gevallen lukt het ook nog wel maar soms, wanneer je het even niet meer zo ziet zitten dan kan ik het echt niet opbrengen om happy te zijn voor een ander.
?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
...
Even wat frustratie uiten waarvan ik 2 seconden later bedacht dat ik het toch te persoonlijk vond.quote:
Ja, een adertje... dat dacht ik ook al. Ik weet het ook niet. Zelf had ik bedacht dat er een adertje al wat was 'aangetast', waardoor er 's morgens na het opstaan 2 keer een beetje roze was. Maar tijdens de ontlasting, zet je meer druk, waardoor het is gesprongen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:55 schreef NieTTus het volgende:
Het kan een adertje zijn wat geknapt is misschien?
Vreemd is het wel, kan me voorstellen dat je denkt wat dit dan weer is...!
Oh ok. Nou, die zal het wel weten mag ik aan nemen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik weet het helaas ook niet precies hoe en wat met die prostaat ontsteking maar de huisarts raadde mijn man juist aan om te wachten met de medicatie aangezien die juist wel de kwaliteit sperma aan schijnt te tasten.
dat kan helemaal nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:24 schreef Lishe het volgende:
NieTTus, wij duimen voor je! Ik hoop dat er al 2 heerlijk aan het nestelen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |