abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46301212
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 14:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nee Lishe, ik bedoel echt april maar de man van dit stel was de buddy van mijn man in Afghanistan dus eigenlijk zijn ze pas sinds augustus 2006 bezig.

Ja ik denk dat iedereen zich wel zo voelt, soms wil je wel blij zijn voor anderen en in de meeste gevallen lukt het ook nog wel maar soms, wanneer je het even niet meer zo ziet zitten dan kan ik het echt niet opbrengen om happy te zijn voor een ander.
Ik denk ook dat iedereen hier dat gevoel wel kent. In mijn omgeving zijn er mensen die ook zomaar 1-2-3 zwanger raken. En wij moeten er nu al wel weer een tijdje op wachten. Het is soms gewoon niet eerlijk... en kun je je dus heel rot voelen en is het moeilijk blij te zijn voor die ander.

Miss Sly eindelijk ongi!! Goed zo! Nu kun je inderdaad eindelijk verder...!
en Niettus wat spannend weer..!! Succes!!

Oh, Simmu.. wat kl*te voor je... Sterkte, wat je ook beslist.

Zelf heb ik gister bloed laten prikken en morgen moet ik naar iemand van de fertiliteitsafdeling bellen voor de uitslag. Ik weet in ieder geval ook de bloeduitslagen van de vorige keer en die waren heel netjes, zei ze. FSH was 4.9 en het oestradiol was 224. Ze zei dat dat mooie lage scores waren...
Ben nu geprikt voor progesteron en voor chlamydia. Dat hoor ik dus morgen.

Oh ja... een dag verder... en... geen bloed meer te zien.... waar het nou door gekomen is?! Ik verwacht zelf door de eisprong. Het schijnt dan nog wel eens voor te komen dat vrouwen dan wat bloed kunnen verliezen... nog iemand ervaring mee?!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_46316879
Ja ikke, ik heb ook vaak een dag, heel klein beetje bloedverlies (zegmaar nog geen normale tampon vol) als ik mijn eisprong heb.
(weet niet waardoor het komt, misschien door de heftigheid van het springen van het eitje ofzo)
pi_46321371
Gister heel vaag...

Na zeg maar "een potje scrabble" met had ik opeen een heel klein streepje bloedverlies... Dat gaat echt nergens over, dat gebeurt nooit.

Gister was ik jarig en ik heb een prachtige bos bloemen gehad van .

Verder heb ik een hekel aan jarig zijn. Dus ik ben ook lekker thuis gebleven, mams is lekker langs geweest om een kopje thee te drinken, verder lekker niets.

Gister heeft Priscil op dr kop gekregen omdat ze het voor elkaar heeft gekregen om gloednieuwe tommy kleding naar de klote te helpen, en heeft de wind van voren gekregen omdat hij niets had opgeruimd.

Zo stond ik gister dus op, gleed ik eerst uit in de kattekots en was het huis een grote puinzooi. Mijn dag kon dus al niet meer stuk....

Vandaag voel ik me gelukkig al veel beter.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_46321545
NieTTus, de pregnyl zit er in, op naar vrijdagochtend Heerlijk dat er zoveel eitjes zijn!

Ticootje, nog gefeliciteerd Gelukkig voel je je vandaag beter!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:12:28 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46323421
Ticootje, nog gefeliciteerd!
pi_46323431
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
...
?
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:13:46 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46323448
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

?
Even wat frustratie uiten waarvan ik 2 seconden later bedacht dat ik het toch te persoonlijk vond.
Heb er even flink de balen van...
pi_46323538
Ach BE, dat kennen we allemaal wel hier, denk ik
pi_46323802
Ach lieve BE...
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:32:39 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46323899
Ik kan het gewoon niet uit staan dat het niet lukt. Waarom lukt het ons nou niet om 'gewoon' zwanger te raken? Ik wil geen inmening, ik wil niet hoeven bellen voor uitslagen, ik wil gewoon, net als de meeste mensen, na een paar dagen over tijd denken 'goh, zou die ene vrijpartij voor een kadootje gezorgd hebben' ipv dat temperaturen en kalenderstaren.

Dat dus.
pi_46324116
Ik kan me dat wel voorstellen, BE. Zeker als er, zoals bij jullie, geen aanleiding lijkt om te denken dat het niet zou lukken. Mijn lichaam werkt niet goed, maar ik denk dat ook nog wel eens...het IS ook gewoon k*t en niet zoals je het wilt.
pi_46324130
BE
Meer kan ik niet zeggen wat je kan helpen. Hang in there.

Faja, lijkt me niet meer dan logisch. Je wil het zelf zo graag. Je bent uiteindelijk echt wel blij voor haar, maar je 'jaloezie' zal er zeker zijn. Waarom zij wel en wij niet...
Sterkte meis!
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:57:45 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_46324592
BE en ook alle anderen

Ik hoop zo enorm dat het allemaal gewoon gaat lukken. dat hoop ik uiteraard voor iedereen hier. bah, wat moeilijk toch voor jullie!
stormy waters...
sailin'
pi_46325035
Morgen mag ik naar de gyn voor een echo om te kijken hoe groot/klein mijn eiblaasje is. Ben benieuwd wat daar uit komt.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 15 februari 2007 @ 11:37:31 #65
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46325861
BE, dikke
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:18:46 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46327059
BE
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_46327465
Faja, succes morgen.
Hoest met je hubbie?
pi_46328428
Die heeft nog steeds pijn aan zijn prostaat maar het is uit te houden tot we weten wanneer we de samenlevingstest hebben. Daarna gaat hij aan de antibiotica.
pi_46330262
BE dat is zooo herkenbaar!!! Gewoon lekker uiten hoor..

Ik zit weer in de fase; wat nou als ik het straks helemaal niet leuk vind? Ik loop zo te miepen dat ik een kindje wil en ben er nu voor bezig in IVF poging 2, wat nou als het straks ontzettend tegenvalt?

En ook, waarom wordt die tiener zonder geld en toekomst "zomaar" zwanger, of mensen die helemaal geen kids willen eigenlijk. En hier, waar het zo gewenst en welkom is lukt het niet!!!

Is ontzettend frusterend maar zo herkenbaar lieve BE!!

Ik heb weer een harde plek op de plek waar ik geprikt heb van de Pregnyl...Lijkt wel ontstoken! Is het niet, maar voelt wel zo. Maargoed, vanavond lekker op tijd onder de wol en morgen Punctie! Ik heb nog oogkleppen op (wil er nog niet aan denken) maar vanavond zal ik wel wat zenuwachtiger worden! Ik ben zo benieuwd naar de score!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:58:54 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46330471
Hoe laat moet je morgen?
Oh, ik voel je spanning bijna, je wil wel, want het doel, maar je wil ook niet, want klotebehandeling.
Ik ga niet zeggen 'ik hoop dat het mee valt', want dat doet het nooit als ik het zo lees, maar ik ga wel heel hard duimen dat het dan toch iig voor een goed doel is en dat je 2 mooie emmy's terug krijgt en dat ze dan ook nog eens lekker blijven plakken. Of iig eentje dan!

pi_46331577
succes niettus morgen!!

2e keer vond ik heel erg meevallen, dat is omdat je weet wat er gaat gebeuren.
pi_46336575
Niettus succes morgen, ook hier wordt geduimd dat het morgen allemaal goed gaat komen.
pi_46336895
Lieve NieTTus, het valt vast niet tegen. Er moet wel een soort van knop om (tenminste, bij mij alletwee de keren.) Je wilt, je wilt, je wenst een kindje. En als dat lieve emmieke dan blijft plakken, moet je omschakelen. je leven staat niet meer in het teken van zwanger worden, je bent immers zwanger. En dat is best even gek. Wennen en raar en nieuw enzo. Van ziekenhuisbezoekjes en vervelende dingen naar vooral leuk. Twijfelen ga je vast. Kan ik het wel? Wil ik dit wel? Maar dat deed mijn 'spontaan zwangere'vriendin ook. En dan nog... mijn vorige zwangerschap was perfect, nu ben ik er ziekerig van. En natuurlijk ben ik dolgelukkig maar alleen maar fijn is het niet. Maar die tijd die komt wel weer.

Je bent vast een hele fijne goeie moeder voor jouw kindje. Maak je daar geen zorgen over!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46338703
weet je, jullie zijn onwijs lief!!
Stuk voor stuk... Het gaat ook goedkomen, ben vooral even bang dat het zeerder doet dan de vorige keer omdat ik toen maar 6 a 7 folikels had, en nu 10 tot 15... Vorige keer vond ik het meevallen, heb niet de ijdele hoop dat het deze keer nog meer meevalt. Maar we gaan het gewoon doen!

BE ik moet om 9 uur, dus lekker vroeg! Vanavond op tijd naar bed, en morgen om deze tijd zit het er weer op en weet ik de score!

Lishe wat een mooi stukje tekst! Dank je wel. (mijn ogen prikken hihi, zit nog op het werk dus ga maar eens afsluiten..)

Faja dank je! Jij ook succes morgen!
pi_46338779
BE, we kennen dat gevoel hier allemaal. Waarom die drugsverslaafde troela wel een kind (EN DAT NOG WEL BEWUST EN GEPLAND) en wij -met huisje, boompje, beestje niet???? Het IS ook gewoon allemaal heel oneerlijk... maar vroeg of laat gaat het ons ook allemaal lukken... dat MOET gewoon...

Chesna, raar he, dat dat kan. Ik snap er ook niks van! De laatste ontwikkeling hier is dat het toch NIET van de eisprong is, want die gaat nog komen. Mijn progesteron -waarvoor ze geprikt hadden- was nog veeeel te laag en daarom kon ik mijn eisprong nog niet hebben gehad. Nu maar afwachten wanneer ie dan wel komt en dan moet ik weer opnieuw bloed laten prikken. Ik kon me ook al helemaal niet voorstellen dat de eisprong al geweest was, omdat ik het goeie slijm nog niet had gehad. Dat begint nu een klein beetje te komen... dus ik verwacht eind van het weekend of maandag ofzo mijn eisprong en dan snel daarna weer bloed laten prikken...
We wachten maar weer af...

NieTTus... spannend, spannend, spannend! Ik ga voor je duimen!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Jose81 op 15-02-2007 20:24:26 ]
pi_46340476
Het kan een adertje zijn wat geknapt is misschien?
Vreemd is het wel, kan me voorstellen dat je denkt wat dit dan weer is...!
pi_46343673
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:55 schreef NieTTus het volgende:
Het kan een adertje zijn wat geknapt is misschien?
Vreemd is het wel, kan me voorstellen dat je denkt wat dit dan weer is...!
Ja, een adertje... dat dacht ik ook al. Ik weet het ook niet. Zelf had ik bedacht dat er een adertje al wat was 'aangetast', waardoor er 's morgens na het opstaan 2 keer een beetje roze was. Maar tijdens de ontlasting, zet je meer druk, waardoor het is gesprongen.

Ik heb geen idee of dat kan, maar het lijkt mij het meest voor de hand liggend. Ik heb het nog nooit eerder gehad en het was na 1 keer een rood wc-papiertje (sorry) ook alweer zo goed als weg. Gister en vandaag was er helemaal niks meer te zien.

He, wat ik me afvroeg. Mijn progesteronwaarden waren laag. Maar wanneer klimt dat? Klimt dat al vóór de eisprong of echt daarna? Iemand die dat weet?
  donderdag 15 februari 2007 @ 20:40:43 #78
105938 Jompelmeisje
Als je me nodig hebt...
pi_46344326

Vanonder blad'ren, mos en aard
Plopt plots een roze sliertjesbal
En floep, ineens daar nog zo één
Wat is er dan-'t geval?

Er klonk ver weg een noodsignaal
Dus kruipt vlug uit haar holletje
Een meisje nog besmeurd met zand
Twee staartjes op haar bolletje.

Het is het Jompelmeisje, heus!
Ze komt voor jou speciaal
Want jompels, die verdien je nu
Doe mee dus, allemaal!

NieTTus, ik jompel heel hard voor je dat het een weLLus wordt!
...jompel ik tevoorschijn!
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:56:31 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46347384
Faja, ik heb geen flauw idee wat de prostaat van een man eigenlijk doet hoor ( ), maar ik vroeg me af of die ontsteking daar niet invloed kan hebben op de kwaliteit van het zaad? Of de samenlevingstest dan betrouwbaar is?
pi_46349628
Ik weet het helaas ook niet precies hoe en wat met die prostaat ontsteking maar de huisarts raadde mijn man juist aan om te wachten met de medicatie aangezien die juist wel de kwaliteit sperma aan schijnt te tasten.
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:52:59 #81
3011 E.T.
pi_46349770
NieTTus, heel veel succes morgen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:55:46 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46349885
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:49 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik weet het helaas ook niet precies hoe en wat met die prostaat ontsteking maar de huisarts raadde mijn man juist aan om te wachten met de medicatie aangezien die juist wel de kwaliteit sperma aan schijnt te tasten.
Oh ok. Nou, die zal het wel weten mag ik aan nemen.
Ik vroeg het me net ineens af.
pi_46349949
Ik wil jullie hier allemaal even een geven
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46350252
BE, jij krijgt dat kadootje ook. Ik voel het, ik weet het. Het is niet eerlijk dat je zo lang in spanning wordt gehouden en dat je er af en toe doorheen zit, maar het zal het wachten en gedoe meer dan waard zijn. Hoe moeilijk ook, probeer er op te vertrouwen dat het goed komt. Maar ik kan me je irritatie goed voorstellen, dat je af en toe wel eens wilt krijsen en iets kapot trappen/gooien. Denk dat het alleen maar goed is, even de spanning er uit zo nu en dan. Hang in there, je komt er.

(En als je eens flink wilt 'mekken', je weet mijn PM te vinden )
pi_46357596
NieTTus, vandaag is het zover
Sterkte met de punctie en we duimen voor een mooi aantal eitjes
pi_46357635
Niettus je bent nu in het ziekenhuis. We denken aan je.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:18:49 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46358409
NieTTus, ik denk aan je hoor!
pi_46358528
ik denk met jullie mee. NieTTus, zet 'm op!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:24:44 #89
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46358556
NieTTus, wij duimen voor je! Ik hoop dat er al 2 heerlijk aan het nestelen zijn.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46358569
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:24 schreef Lishe het volgende:
NieTTus, wij duimen voor je! Ik hoop dat er al 2 heerlijk aan het nestelen zijn.
dat kan helemaal niet
pi_46360454
Zo hier ben ik alweer!
Heb net zelfs de woonkamer staan stofzuigen (jaja nu ga ik echt niets meer doen en lekker relaxen!)

Het is me deze keer écht meegevallen zeg! Ik was behoorlijk zenuwachtig voor het aanprikken van de eierstokken, maar het deed echt 10 keer minder pijn dan de vorige keer. Ik kon me ook beter ontspannen en heb zelfs mee kunnen kijken met het aanprikken (de vorige keer was ik zwaar verkrampt van de pijn, ook niet bereikbaar voor de verpleegkundige) het ontspannen deze keer heeft zijn werk gedaan!

Ze heeft 10 tot 12 folikels aangeprikt, Mart is nu op weg naar het VU
Ben heel erg benieuwd de arts gokte op 10 eitjes, dat zou mooi zijn! Moet nog even 2 uur wachten op de uitslag..

Slapen gaat echt niet lukken nu, dus ik ga lekker een beetje hangen. Ik moet nog 3 keer pregnyl prikken de komende dagen.

Lish, als het goed is krijg ik zondag of maandag een emmy (of 2 ligt aan de kwaliteit) terug, dan hoop ik ook van harte dat ze lekker gaan nestelen vandaag was het weghalen van de eitjes!!!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:43:16 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46360528
Hey, wat goed dat het zo meegevallen is!
En daarna stofzuigen. Tut!

Ik ga verder duimen hoor!
pi_46360574
niettus fijn dat het is meegevallen!

En nu lekker bankhangen jij!
pi_46361699
Inderdaad.. bankhangen jij!
Ik duim mee voor een mooie score, dat ze daarna maar mooi mogen delen zodat je mooie emmy's terug krijgt.

Faja, jij ook succes vandaag!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 11:48:40 #95
3011 E.T.
pi_46362516
Stofzuigen??????

Bankhangen moet je!

Fijn dat t zo is meegevallen
pi_46362567
Houdt je vast.........

12 eitjes!!!!!!! Maar eentje waarschijnlijk met de punctie kapot geprikt.... dus 11 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geschikte voor deze poging

Das meer dan ik had durven dromen gezien de vorige keer. Maar nee!! Het gaat goedkomen!!
pi_46362701
Lekker hoor niettus. Geeft je wel een goed gevoel he zo'n score??
pi_46362845
Echt wel! Vorige keer 4 was ook niet zo zorgingwekkend, maar dit biedt toch meer kansen! Meer keus om de beste eruit te pikken... Het mooist zou zijn als er ook nog wat ingevroren kan worden.. Maar dat zien wel wel! Ben nu al blij hiermee zeg!!
pi_46362931
Spannend hoor, wanneer is de terugplaatsing? Maandag of dinsdag?
pi_46363216
Zondag of maandag. Daar mag ik zondag voor bellen (dan hoor ik ook of er bevruchting is.. dus even 2 dagen wachten...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')