abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 februari 2007 @ 17:00:08 #101
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46402037
Ik loop achter hier, ik moet nog steeds Fendy en Awakie feliciteren met hun prachtige zoon, Jayden.
Gefeliciteerd!!!!!

Bastard, ook gefeliciteerd met Amber!!!!

Appelsap, wat vermoeiend zeg, de hele tijd weeen die dan weer stoppen. Ik hoop voor jou dat het nu echt snel gaat doorzetten. Sterkte!

Bibikuif, 14 kilo in 2 weken , dat is meer dan ik in totaal was aangekomen tijdens de zwangerschappen.
Lijkt me ongelooflijk zwaar, zeg. En ik kan me voorstellen dat je steeds meer gaat opzien tegen de bevalling, wel erg fijn dat er zulke duidelijke afspraken zijn gemaakt.

Kapitein_Pannekoek, twee meisjes

En alle andere dames, ook weer heel veel sterkte gewenst met de kwaaltjes en heel veel plezier met de plopjes en schopjes. Minoes, heb je de naam er doorgekregen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 18:15:02 #102
80382 manny
30 is best veel
pi_46404089
Mag ik ff melden dat mijn vriendinnetje Marloes een jongen op de wereld heeft gezet. Lucas is de naam. Alles en iedereen gezond en wel.

Het eerste meisje dat ik op de wereld zet...mag/moet verkering met Lucas!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_46404126
sorry, onder Manny zijn naam gepost.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 18:32:12 #104
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_46404482
Spannend hoor voor iedereen die nog moet.

Ik ben gisteren weer naar de vk geweest en ben nu officieel in mijn derde trimester. Nog ' maar' 14 weken te gaan! Alles in orde. Ik ben in totaal al 0 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Maar da's niet erg, want ik heb genoeg reserves om op in te teren, zeg maar.

Volgens vk was de baby iets groter dan zou mogen worden verwacht. Niets om me zorgen over te maken. Wel moet ik, vanwege mijn 'reserves' was dat bij het begin al aangekondigd, voor een extra suikertest om dat als oorzaak voor snelle groei uit te sluiten. Maar ik maak me geen zorgen, ik voel me goed en alle uitslagen zijn tot nog toe ook perfect, dus we zien wel. Het kan ook zijn dat de kleine meid deze keer een groeispurtje had en de volgende keer weer op de lijn ligt.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_46404891
Livelink Nee,hubbie vind m niet leuk Misschien dat ik t van de week nog es probeer
Hij is ook al zo aan de andere naam gewend,maar ik vind de nieuwe juist zo leuk Nou ja,ik probeer het nog wel even en anders maar niet hoor.De andere is ook leuk en geeft met de 2e naam wel een leuke afkorting.

xxxKarinxxx, jij ook al zo veel harde buiken gos,ik wist niet dat dat zo zeer kon doen,je buik knapt dan bijna Maar goed,weer even wrijven en wat smeren en uiteindelijk maar liggen en dan trekt het wel weer weg,gelukkig.
Staat jouw mandje al omhoog?Die van mij nog niet,maar morgen moet hubbie toch echt aan de gang.En dan een krukkie ernaast,want dan is het weer zo hoog,dat ik er niet meer gewoon in en uitkom Dat word lachen als hubbie naar me toe wil schuiven,dan rolt ie zo onder mijn bed

Appelsappie en Ka-stone,doe es ff datumtweelingen vannacht

Groetjes,Minoes
  zaterdag 17 februari 2007 @ 19:55:33 #106
8372 Bastard
Persona non grata
pi_46406826
Even 2 foto's tonen aan de wereld door een trotse papa.

The truth was in here.
pi_46406917
Minoes, ik zou wel willen, maar verwacht maar niet teveel van mij Ik heb de hoop op een spontane bevalling echt opgegeven. Ben het wel beu en vind het niet prettig op nu op de inleiding in het ziekenhuis te wachten. Loop de hele dag zo'n beetje te janken van de spanning .
Morgen moet ik voor de CTG en dan ga ik toch vragen voor pijnstiiling.....
  Jubileum moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 20:00:14 #108
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46406970
Bastard wat een mooi meisje Gefeliciteerd!

[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 17-02-2007 20:51:01 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:50:07 #109
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46408737
Bastard gefeliciteerd!

ka-stone, ik hoop voor je dat 't toch nog spontaan begint
en voor appelsap ook natuurlijk!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 21:11:44 #110
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46409445
Bastard, gefeliciteerd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_46418314
Al 3 dames over de datum en nogsteeds geen nieuwe babies..?
Bij Bastard gelukkig wel, gefeliciteerd met Amber! Lekkere bolle wangetjes hoor

Ben deze week nog naar de vk geweest, maar zwangerschapstechnisch is alles gelukkig ok. Ben vandaag precies 36 weken, dus het gaat nu echt opschieten
Omdat ik weinig meer kan doen door m'n rug (zelfs slapen niet deze week meerdere malen 's nachts er maar uit gegaan terwijl ik kapot was) heeft mams me al een paar keer geholpen met strijken, stofzuigen, wiegje schoonmaken, maxi cosi bekleding wassen enz. Dat is wel fijn, want jemig wat vreet je jezelf op als je zo graag dingen wilt doen maar het lukt gewoon niet.
Volgende week op precies 37 weken is m'n oudste zus jarig, die was toendertijd op dezelfde datum uitgerekend als ik nu ben. Ze vindt alleen dat onze kleine nog maar een weekje moet wachten want wil dat niet als verjaardagscadeautje. Flauw he

Ohja, vrijdag zijn er geboortekaartjesboeken gebracht maar wat is het moeilijk om wat uit te zoeken! (we vinden het eigenlijk allemaal maar een beetje tegenvallen, maar dat ligt zeker aan ons....)
pi_46418536
Hoe staat het inmiddels met de LL-dames?

Dat schiet al op Sidn3y.
Fake it till you make it...
  zondag 18 februari 2007 @ 10:02:23 #113
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46418820
Bastard, gefeliciteerd!!!!
  zondag 18 februari 2007 @ 10:37:49 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46419179
Bastard gefeliciteerd!

En nog steeds geen babynieuws van de top van de lijst... Arme meiden! En as papa's natuurlijk.
pi_46419201
Sidn3y, ik vind de geboortekaartjes ook vrij standaard allemaal. Heb ook nog geen leuke kunnen vinden.
  zondag 18 februari 2007 @ 10:51:48 #116
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46419354
pssst hier heb je hele leuke en vooral originele geboortekaartjes...

Het duurt idd lang met de dames, kijk elke dag even of er al nieuws is, maar helaas
Make love, not war ☮
pi_46420555
Ik heb vanacht als een blok geslapen en vanochtend om kwart over 10 wakker geworden door een wee.
Ze zijn vrij regelmatig, tenminste allemaal binnen 10 minuten. (soms zit er 5 minuten tussen soms 9) En ze zijn pijnlijk.
We hebben weer goede hoop.
pi_46420582
Oh wij hebben ook zo'n leuk geboortekaartje uitgezocht....uit het boek Babyfolly
Maar dat is natuurlijk ook heel persoonlijk wat iemand mooi vindt...

Minoes, ons bed staat al een paar weekjes op klossen, en idd ook met een krukje ernaast, ik kan niet met mijn voeten bij de grond anders, beetje irri, vooral als je snachts moet plassen, eerst op de tast het krukje zoeken.....mijn vriend wil dat ik het licht aandoe, maar dan maak ik hem wakker, vink weer zielig....maar hij is zo bang dat eruit val.....maar tot nu toe gaat het goed.
Gister dat zeil-gebeuren uit het kraampakket op het matras gedaan. Pffff niet grappig
Je zweet je de pleuris en het kraakt...

En qua harde buiken, doen die bij jou zeer? Bij mij nl niet, het is wel een beetje lastig met zitten enz, en je voelt dat het op spanning staat (ben o zo bang dat ik alsnog striae krijg .....hoop het niet)
Als ik ga liggen trekt het meteen weg....zodra ik weer ga staan is het er weer
Morgen weer naar de gyn....eens horen of het is ingedaald.

We hebben het er wel aan toe dat ons kindje eruit komt nu, mijn vriend probeert het inmiddels met chantage...."je krijgt 100 euro als je er nu uitkomt" "je krijgt bob de bouwer slofjes als je eruit komt" enz enz
Het helpt niet....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_46420599
quote:
Op zondag 18 februari 2007 12:00 schreef appelsap het volgende:
Ik heb vanacht als een blok geslapen en vanochtend om kwart over 10 wakker geworden door een wee.
Ze zijn vrij regelmatig, tenminste allemaal binnen 10 minuten. (soms zit er 5 minuten tussen soms 9) En ze zijn pijnlijk.
We hebben weer goede hoop.
Oh Appelsap, ik hoop voor jullie dat het nu ECHT doorzet!
Kom maar op klein Appelkindje!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_46420758
quote:
Op zondag 18 februari 2007 12:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh wij hebben ook zo'n leuk geboortekaartje uitgezocht....uit het boek Babyfolly
Maar dat is natuurlijk ook heel persoonlijk wat iemand mooi vindt...

Minoes, ons bed staat al een paar weekjes op klossen, en idd ook met een krukje ernaast, ik kan niet met mijn voeten bij de grond anders, beetje irri, vooral als je snachts moet plassen, eerst op de tast het krukje zoeken.....mijn vriend wil dat ik het licht aandoe, maar dan maak ik hem wakker, vink weer zielig....maar hij is zo bang dat eruit val.....maar tot nu toe gaat het goed.
Gister dat zeil-gebeuren uit het kraampakket op het matras gedaan. Pffff niet grappig
Je zweet je de pleuris en het kraakt...

En qua harde buiken, doen die bij jou zeer? Bij mij nl niet, het is wel een beetje lastig met zitten enz, en je voelt dat het op spanning staat (ben o zo bang dat ik alsnog striae krijg .....hoop het niet)
Als ik ga liggen trekt het meteen weg....zodra ik weer ga staan is het er weer
Morgen weer naar de gyn....eens horen of het is ingedaald.

We hebben het er wel aan toe dat ons kindje eruit komt nu, mijn vriend probeert het inmiddels met chantage...."je krijgt 100 euro als je er nu uitkomt" "je krijgt bob de bouwer slofjes als je eruit komt" enz enz
Het helpt niet....
Ik heb ook een opstapje maar ook daar kan ik nog maar net bij als ik uit bed wil. Dus 's nachts maar een nachtlampje aan anders ben ik bang dat het mis gaat.
Ik heb dat zeilgebeuren onder mijn hoeslaken gelegd, dat ligt toch een stuk fijner. (wel een oudere erop nu)

Striae.
Ik had tot 2 weken geleden wat lichte streepjes maar nu hij de laatste 2 weken zoveel is gaan indalen zijn ze ineens een stuk erger geworden.

Chantage.
Het werkt hier ook niet.
  zondag 18 februari 2007 @ 12:15:35 #121
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46420925
woei appelsap en sandertje ik hoop dat vandaag jullie beebje geboren word
  zondag 18 februari 2007 @ 12:16:48 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46420951
Appelsap!
'Ze' zeggen dat je meestal de nacht voor de bevalling heel goed slaapt, dus wie weet zet het vandaag wel door!
Ik ga voor je duimen hoor! Hoog tijd voor jullie Appelsandertje!
pi_46421588
Appelsap zou het dan toch echt gaan gebeuren?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46421952
Appelsap zou het dan vandaag gaan gebeuren... zet em op hoor!

Chanteren, haha. Straks komt die kleine eruit Karin en als je die slofjes dan niet bij hand hebt kruipt hij/zij weer terug .
Fake it till you make it...
pi_46422144
KP bij jou is het nog moeilijker om een leuk geboortekaartje uit te zoeken, er zijn er natuurlijk veel minder voor meerlingen te vinden. Zal later vandaag eens met m'n vriend kijken op die site van je diaan, we hebben uit de boeken nu een aantal kaartjes gehaald die we wel ok vinden, maar echt overtuigd zijn we niet. Helaas hebben we het boek met het kaartje wat me het leukste leek niet gekregen

Appelsap eindelijk! Laat het nou eens echt doorzetten. Ik duim voor je!

Straie is hier nog niet gesignaleerd gelukkig. Uk is al ingedaald en vast (al een maand nu), maar ik vind de buik nogsteeds hoog.
Bed staat nog gewoon laag, maar dat is geloof ik al aardig hoog. Ik ga proberen of ik de poten verder kan uitdraaien en of het dan hoog genoeg is om zonder klossen te kunnen. Volgens de vk kon ik de klossen ook pas halen met 37 weken, dus eerder hoog zetten is dan toch niet mogelijk Maar nu nog niet hoor, wil zo lang mogelijk normaal m'n bed uit kunnen!

Met chantage zijn wij nog niet bezig, uk moet nog even blijven zitten. We hebben afgesproken 5 maart. Dat is precies tussen de verjaardag van mijn zus en vader in. Ruim een week na m'n vader ben ik weer jarig, dus dat schiet ook al niet op. Hoop wel dat de kleine in ieder geval in maart komt.
pi_46423863
Ik denk dat we het zelf maar ga ontwerpen en bedenken. Het scheelt dat mijn vader in zijn bedrijf de kaarten drukt en daar zitten ook veel creatieve mensen. Denk dat we daar maar eens een bezoekje moeten brengen. Maar wat ik op het internet zie vind ik vrij standaard en dat wil ik niet. Ik zit ook niet echt aan het platte vlak te denken, nou ja...ik heb nog even..

Appelsap, dat klinkt toch allemaal veelbelovend. Zet hem op !
pi_46424582
Bedrijven die beloven een offerte te maken en het niet doen... die kunnen van mij vergeten dat ze de opdracht nog krijgen.
En zo heb ik hier dus al 3 bedrijven gehad. Multicopy komt de afspraak niet na en 2 echte drukkerijen niet. Ik denk er nu dus over om gewoon een goede nieuwe printer te kopen, mooie kaartjes bij pipoos en het kaartje zelf te drukken.
Ontwerp hebben we immers toch ook zelf gemaakt.

Vanmorgen een heel stuk met mijn veulen door de duinen gewandeld. Maar bij terugkomst had ik enorm veel buikkrampen, pijn in mijn bovenbenen... soort ongesteldheidspijn.
Buik voelde erg gespannen aan.
Is dat nou een harde buik? Kan dat dan al met 20 weken???
  zondag 18 februari 2007 @ 14:10:39 #128
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46424659
dat lijkt me een harde buik ja rustig aan hoor, je bent zwanger!
pi_46424712
Sja, had expres niet gesjouwd en verder niets gedaan. Alleen een stuk wandelen. Oké, nu loopt het door het duinzand wat zwaarder... maar had niet verwacht dat ik dat al niet zou kunnen.
Soms kom je jezelf opeens tegen...
pi_46424841
Appelsap, ik ga duimen voor je meid! Want jee... 't ukje mag er nu wel eens uit hoor
Variety is the spice of life
  zondag 18 februari 2007 @ 14:23:13 #131
114177 Diaan73
pi_46425117
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:08 schreef Kleintje het volgende:
Bedrijven die beloven een offerte te maken en het niet doen... die kunnen van mij vergeten dat ze de opdracht nog krijgen.
En zo heb ik hier dus al 3 bedrijven gehad. Multicopy komt de afspraak niet na en 2 echte drukkerijen niet. Ik denk er nu dus over om gewoon een goede nieuwe printer te kopen, mooie kaartjes bij pipoos en het kaartje zelf te drukken.
Ontwerp hebben we immers toch ook zelf gemaakt.
Kleintje wij hebben ons trouwkaartje zelf gemaakt op www.poobies.com, hele goede service moet ik zeggen. Daar kun je ook zelf je geboortekaartje maken en laten drukken. Misschien is het iets voor jullie.

Appelsap alvast heel veel sterkte en hopelijk is het vandaag dan eindelijk zover... een zondagskindje
Make love, not war ☮
pi_46425432
Appelsapje.... *schrik*
Ik las gewoon over jouw bericht heen.
Ik hoop dat het nu lekker doorzet. En je hoort het vaak, na een nacht goed slapen.
Succes!

Diaan, dank je wel voor die link. Ik ga er eens goed rondneuzen...
  zondag 18 februari 2007 @ 14:42:30 #133
114177 Diaan73
pi_46425892
@kleintje: you're welcome en als je er niet uitkomt en wilt toch wat daar doen, mag je me wel mailen ofzo.
Make love, not war ☮
  zondag 18 februari 2007 @ 15:44:21 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46428324
Appelsap! Joehoe! Kom eens vertellen hoe het nu is?
  zondag 18 februari 2007 @ 15:45:54 #135
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46428390
Oeh Appelsap; ik hoop het zo voor je!!! Succes meid!
  zondag 18 februari 2007 @ 16:21:44 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46429781
Ff checken voor Appelsappie en dan blijkt (schijnt?) er zowaar beweging in te zitten!!

Kom op mini-appeltje!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 18 februari 2007 @ 16:42:28 #137
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46430550
Appelsappie!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46430577
Appelsap, hoe is het?

Vanmorgen weer voor de CTG geweest. We hebben een gesprek met de verloskundige van het ziekenhuis gehad en ik heb haar verteld dat ik enorm tegen de bevalling (lees inleiden) opzie. Ze was gelukkig heel lief en had veel begrip. Toen kwam ze met het voorstel om eerst te kijken hoever de baarmoedermond was en naar aanleiding van dat om dan gel te geven. Ze moest daarover wel bellen met de gyn. De baarmoedermond was een klein beetje rijp..... Maar de gyn wilde nog niet meewerken omdat ik officieel nog onder controle sta van m'n eigen verloskundige. Pas vanaf morgen mag er ingegrepen worden. Balen maar ja. Ook kon ik kiezen om vanacht te komen slapen in het ziekenhuis om toch wat meer rust te krijgen, ze zouden me dan medicatie geven om lekker te slapen, ik vond dat geen optie. Nu heb ik een slaaptablet gekregen voor thuis en ik moet me morgenochtend om half 8 melden
pi_46431440
Afwachten dus Ka-stone. Wel fijn dat je veel begrip kreeg over het inleiden.

Hmmm, ik weet nu dus wel zeker wat harde buiken zijn. Ik dacht dat dit zo vroeg in de zwangerschap niet kon.
Het begint met het gevoel dat mijn hartslag opeens omhoog gaat, dan voel ik pinda druk doen van binnen en daarna komen de vreselijke krampen en pijnscheuten richting mijn benen.

Het is niet lekker!
Ik ga lekker op de bank met een dvd'tje!
  zondag 18 februari 2007 @ 18:58:15 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46434382
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:09 schreef Kleintje het volgende:
Afwachten dus Ka-stone. Wel fijn dat je veel begrip kreeg over het inleiden.

Hmmm, ik weet nu dus wel zeker wat harde buiken zijn. Ik dacht dat dit zo vroeg in de zwangerschap niet kon.
Het begint met het gevoel dat mijn hartslag opeens omhoog gaat, dan voel ik pinda druk doen van binnen en daarna komen de vreselijke krampen en pijnscheuten richting mijn benen.

Het is niet lekker!
Ik ga lekker op de bank met een dvd'tje!
Ik had ook al vroeg in de zwangerschap last van harde buiken hoor, precies weet ik het niet meer, maar rond de 20 weken zeker! Tis wel een signaal dat je het rustig aan moet doen hoor Kleintje! Ik had trouwens geen krampen maar gewoon een raar drukkend gevoel, en letterlijk een buik die zo hard was als een leren voetbal.
Een knuffel voor jou dan maar en take it easy he, geen veulen-rondgehops meer ff-ies
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_46434608
Af en toe weeën. Ik hou niet bij om de hoeveel tijd want het is nog niet genoeg. En in ieder geval veel minder dan vanochtend, wel zijn ze sterker..
Ik ben chagrijnig en ik heb het gehad.
En ik ga zo lekker even janken.
pi_46434737
Ka-stone ik jank gezellig met je mee hoor vandaag Ik kreeg in ene zoveel pijn bovenin mijn buik,dat ik even niet wist wat ik ermee moest.Dus piepen maar En het deed ook gewoon erg zeer Ik heb gehoord dat je pijn bovenin je buik goed in de gaten moet houden,omdat je placenta dan los kan laten.
Gelukkig was het na een half uurtje over,maar verder voel ik me niet vrolijk meer
En nu begint dat zere gevoel weer en ook veel harde buiken,bléh.
Ik zou ook niet zijn gebleven voor de nacht hoor en die slaappil zou ik ook niet nemen.Heb gehoord,dat je er erg suf van kan worden en je je er moeilijk door bewegen kan,dus dat zou ik niet willen.
Heel veel sterkte,ik hoop dat je goed slaapt en voor morgen heel veel succes

Appelsapje,heb jij soms wat vrolijk babynieuws voor mij/ons
*Ow,ik lees net van niet Meid een dikke knuf voor jou en ik zou er ook gek van worden,dat wel-niet gedoe.Hopenlijk doen de weeën wel wat en heb je straks een heleboel ontsluiting

Groetjes,Minoes
  Jubileum moderator zondag 18 februari 2007 @ 19:50:44 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46435853
Appelsap even lekker uithuilen lucht vast op. Lekker doen!

Kleintje wat ik zo lees klinkt mij meer in de oren als bandenpijn. Gewoon krampen, alsof je ongesteld bent, en dan richting je benen dat noemde ik altijd bandenpijn. Een teken dat je eventjes teveel van je spieren gevergd hebt, een echte harde buik voelt toch meer als een enorme voetbal die ineens keihard wordt. Maar goed, pijntjes beschrijven e.d. blijft natuurlijk moeilijk op zo'n forum.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 20:08:10 #144
81992 Githa
pi_46436399
Appelsap

Kleintje, het klinkt voor mij ook niet alsof het harde buiken zijn hoor. Dan voel je de buikwand echt strak trekken en hard worden.
Wat jij beschrijft klinkt idd meer als bandenpijn.
Maar hoe dan ook vervelend
  zondag 18 februari 2007 @ 20:14:20 #145
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46436617
Appelsap, toch klinkt het heel serieus allemaal, ik denk dat je morgen echt je baby'tje vast kunt houden hoor. Het klinkt dit keer écht heel hoopvol allemaal! Sterkte met afwachten.
  zondag 18 februari 2007 @ 20:16:05 #146
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46436688
Appelsap hang in there!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 18 februari 2007 @ 20:17:06 #147
56471 pinquit
oh my lama!
pi_46436725
he appelsap, wat naar al dat wachten. getverderries! ga jij maar even lekker brullen hoor, dikke kusss
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_46439670
Appelsap ik hoop dat het snel wel doorzet!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_46439698
Appelsap Nog ff volhouden meis!!

Ka-stone, succes morgen in het zh!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 18 februari 2007 @ 21:42:21 #150
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46440299
Lief Appelsapje. Je kindje komt er nu echt aan hoor. Als het gerommel je te lang duurt vannacht, gewoon de verlos bellen. Misschien kan die je oppeppen. Of tips geven. Het lijkt zo lang te duren maar uiteindelijk komt 'ie er!!! Ik hoop dat je ondanks het wachten toch een paar bijzondere dagen ervaart. Zo, met z'n tweetjes nog. Wakker op rare tijdstippen, in jullie eigen wereldje. Lekker de gordijnen dicht en rommelen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')