Dus ik moet er de VBL mods in kwestie aankijken dat trollers met fluwelen handschoentjes aangepakt worden?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan de mods wel over bans, alleen formeel gezien niet.
Maar het zijn wel degelijk de mods altijd geweest die mensen voordragen voor een ban en zelden worden die door de FA's niet gehonoreerd.
Een FA zet maar zeer incidenteel een ban uit eigen inzicht.
Dat zou dan wel weer een goed idee zijn. Maar technisch niet haalbaar denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef twi het volgende:
Het enige wat een oplossing is, is mods een tijdelijke banknop geven denk ik. Gewoon dat iemand 90 minuten niet kan posten ofzo. Even wegwezen die hap.
Werd in mijn tijd ook al geopperd, maar de (F)A's willen daar niet aan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef twi het volgende:
Het enige wat een oplossing is, is mods een tijdelijke banknop geven denk ik. Gewoon dat iemand 90 minuten niet kan posten ofzo. Even wegwezen die hap.
we gaan ook nog steeds niet over de termijn, om maar eens wat te noemen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan de mods wel over bans, alleen formeel gezien niet.
Maar het zijn wel degelijk de mods altijd geweest die mensen voordragen voor een ban en zelden worden die door de FA's niet gehonoreerd.
Een FA zet maar zeer incidenteel een ban uit eigen inzicht.
Maar dan is iemand tenminste een maand weg. 48 uur is water naar de zee dragenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Net zoveel als met een week 2 weken of een maand. Denk je nou echt dat iemand er iets van leert ofzo. Er zijn users op fok die meer dan 20 keer gebanned zijn..
Maar je kan die wel degelijk beinvloeden door de manier van melden of notes zetten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef rubbereend het volgende:
we gaan ook nog steeds niet over de termijn, om maar eens wat te noemen.
het idee is iig weer mee naar achteren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Werd in mijn tijd ook al geopperd, maar de (F)A's willen daar niet aan.
Er verandert niet zo bar veel in de hogere torentjes geloof ik, dat was toen ik crew was precies hetzelfdequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Werd in mijn tijd ook al geopperd, maar de (F)A's willen daar niet aan.
Ach dan heb je nog 10 anderen die het doen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Maar dan is iemand tenminste een maand weg. 48 uur is water naar de zee dragen
Gelukkig is er online geen cellentekortquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach dan heb je nog 10 anderen die het doen...
Hersencellen misschienquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is er online geen cellentekort
Ik vink in 1 minuut wel 10 man aan en ban ze hoor. No problemo. Een hele maand rustquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach dan heb je nog 10 anderen die het doen...
Een soort voetbalwet met meldingsplicht, maar dan online op vbl. Achter geven ze alleen de macht waarschijnlijk niet graag uit handen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef twi het volgende:
Ook tijdens een chaotisch livescoretopic, met ik schat 30 reacties in de minuut? Ondertussen zit je oude reacties na te lezen, te noten, ondertussen valt er een rode kaart, de 2-0. Ohja, een ban aanvragen met een uitgebreide reden zodat de FA's een termijn kunnen inschatten voor de user, dat wordt 48 uur, geklaag in Feedback, de 3-0 valt, meer notes, meer achterlopenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je kan die wel degelijk beinvloeden door de manier van melden of notes zetten.
Ja je hebt het nu vooral over de trollers eh.. Maar het gaat ook over de gasten die er als een mongool op gaan reageren en er op blijven reageren. Als het men gewoon het negeert is het voor die trollers naar verloop van tijd ook geen fuck meer aan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik vink in 1 minuut wel 10 man aan en ban ze hoor. No problemo. Een hele maand rust
80% van de mensen die trollen in een livetopic lopen normaal ook te trollen. Die zouden toch al weg moeten zijn. Over de FA -ban-tijd-procedure.. tja, dat is matig dat het zo gaat. Een bericht, link + advies zou voldoende moeten zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook tijdens een chaotisch livescoretopic, met ik schat 30 reacties in de minuut? Ondertussen zit je oude reacties na te lezen, te noten, ondertussen valt er een rode kaart, de 2-0. Ohja, een ban aanvragen met een uitgebreide reden zodat de FA's een termijn kunnen inschatten voor de user, dat wordt 48 uur, geklaag in Feedback, de 3-0 valt, meer notes, meer achterlopen. Natuurlijk heb je wel gelijk, alleen op een drukke avond is het gewoon een chaos
.
Kip - Ei verhaal. Natuurlijk zijn er grenzen mbt het reageren, maar ik(als vredelievend persoon) wordt soms ook nogal opgefocked als weer troller na troller zich meldt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja je hebt het nu vooral over de trollers eh.. Maar het gaat ook over de gasten die er als een mongool op gaan reageren en er op blijven reageren. Als het men gewoon het negeert is het voor die trollers naar verloop van tijd ook geen fuck meer aan.
Ja dat is normaal, maar dan zeg je een keer flikker op ofzo. Maar je blijft er toch niet op reageren post naar post elk met het woord kanker erin. En kanker scheids kanker portugees dit en dat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kip - Ei verhaal. Natuurlijk zijn er grenzen mbt het reageren, maar ik(als vredelievend persoon) wordt soms ook nogal opgefocked als weer troller na troller zich meldt.
Same here, en ik denk dat ik soms ook wel over de schreef ga. Maar nooit constant en ik heb dan ook nog geen ban gehad in 8 jaar VBL/SPT. Geen idee welke van de twee triester is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kip - Ei verhaal. Natuurlijk zijn er grenzen mbt het reageren, maar ik(als vredelievend persoon) wordt soms ook nogal opgefocked als weer troller na troller zich meldt.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het ligt net zo goed aan gasten die zich al een mongool gedragen en maar al te graag op trollers ingaan. En niet alleen reageren tegen andere users maar ook tegen de scheids de trommelaar op de tribune etc. allemaal incombinatie met een chronische ziekte.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef twi het volgende:
Waar ik me meer aan stoor is dat de oorzaak van die scheldpartijen vanavond op rekening van trollers als jorienvdherik geschreven kunnen worden en frappant genoeg zijn dit altijd mensen van wie dit soort gedrag al lang en breed bekend is.
Kutscheids, teringscheids, godverdomme klote-scheids....kankerscheids.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat is normaal, maar dan zeg je een keer flikker op ofzo. Maar je blijft er toch niet op reageren post naar post elk met het woord kanker erin. En kanker scheids kanker portugees dit en dat.
Iedereen zou nu de topics waarin jorienvdherik vanavond heeft gepost na kunnen lezen. Geen enkele reactie is naar mijn weten van hem aangepast. Natuurlijk heeft jorien een geschiedenis, en staat hij als troller bekend. Als je de topics naleest zie je dat iedereen op hem reageert, ook op voltrekt normale posts.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja je hebt het nu vooral over de trollers eh.. Maar het gaat ook over de gasten die er als een mongool op gaan reageren en er op blijven reageren. Als het men gewoon het negeert is het voor die trollers naar verloop van tijd ook geen fuck meer aan.
Zoals gezegd, wanneer ik in Rotterdam in Ajax-shirt "Helemaal niets in Rotterdam" ga roepen, is er met de woorden die ik gebruik feitelijk ook helemaal niets mis. De bedoeling ervan is echter compleet duidelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef RayMania het volgende:
Als je de topics naleest zie je dat iedereen op hem reageert, ook op voltrekt normale posts.
Mwah, ik vond de scheldpartijen niet echt de oorzaak van de trollers, meer van het kutte spel van Ajaxquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef twi het volgende:
Waar ik me meer aan stoor is dat de oorzaak van die scheldpartijen vanavond op rekening van trollers als jorienvdherik geschreven kunnen worden en frappant genoeg zijn dit altijd mensen van wie dit soort gedrag al lang en breed bekend is.
Ja dat heb ik al vaker gezien. Hij is makkelijk te pakken eh. krijgt nauwelijks bijval van anderen, niet bijster slim, nog jong, voor feyenoord... etc..quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef RayMania het volgende:
Iedereen zou nu de topics waarin jorienvdherik vanavond heeft gepost na kunnen lezen. Geen enkele reactie is naar mijn weten van hem aangepast. Natuurlijk heeft jorien een geschiedenis, en staat hij als troller bekend. Als je de topics naleest zie je dat iedereen op hem reageert, ook op voltrekt normale posts.
Als iedereen eens zijn/haar Ajax-bril afdoet, zie je dat zijn posts vanavond reuze meevallen. Hij heeft getrollt, en dat is dan ook bestraft. Daarbij wordt gekeken naar de note geschiedenis, naar gegeven waarschuwingen etc. Dat bepaalt de termijn. Bij de andere gebanden waren deze nadeliger (zo keerde Jasza gister terug na een ban, en vanavond was het weer raak).
Ach, ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor, richting de scheids. Niet met ziektes, maar doodsverwensingen zijn net zo erg. Maar je wordt ook opgenaaid door de rest. De problemen met schelden staan er redelijk los van, maar ik vind het wel opvallend dat het beiden op dezelfde manier toeneemt hier in VBL. Wellicht is er dan toch een verband.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwah, ik vond de scheldpartijen niet echt de oorzaak van de trollers, meer van het kutte spel van Ajax. In het wilde weg 'kankermof, neem de trein, raciscme, doodverwensingen etc" noemen, slaat nergens op, en komt echt niet door het getroll
.
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals gezegd, wanneer ik in Rotterdam in Ajax-shirt "Helemaal niets in Rotterdam" ga roepen, is er met de woorden die ik gebruik feitelijk ook helemaal niets mis. De bedoeling ervan is echter compleet duidelijk.
Toch niet op fok? Nooit gezien iig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor, richting de scheids. Niet met ziektes, maar doodsverwensingen zijn net zo erg. Maar je wordt ook opgenaaid door de rest. De problemen met schelden staan er redelijk los van, maar ik vind het wel opvallend dat het beiden op dezelfde manier toeneemt hier in VBL. Wellicht is er dan toch een verband.
Voetbal is emotie, dat snappen wij natuurlijk. Waarom het toenoemt zou ik ook niet weten. Meer users, minder strak beleid? Ik heb geen ideequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor, richting de scheids. Niet met ziektes, maar doodsverwensingen zijn net zo erg. Maar je wordt ook opgenaaid door de rest. De problemen met schelden staan er redelijk los van, maar ik vind het wel opvallend dat het beiden op dezelfde manier toeneemt hier in VBL. Wellicht is er dan toch een verband.
Voor mij komt 't het ten eerste doordat degenen die de rest opnaaien hun gang kunnen gaan met tussenpauzen van 48 uur. En daarnaast het minder strakke beleid waar die geweldige eigenaar van FOK! zo z'n best op heeft gedaan. Waarschijnlijk om zelf aan de policy te kunnen blijven voldoen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:46 schreef RayMania het volgende:
Voetbal is emotie, dat snappen wij natuurlijk. Waarom het toenoemt zou ik ook niet weten. Meer users, minder strak beleid? Ik heb geen idee.
Het zou de FA's sieren als ze wat meer zich zouden verdiepen in de mores in het VBL-forum en zelf ook eens wat meer betrokkenheid daarmee zouden tonen, zodat ze zelf weten wat er speelt en de eventueel noodzakelijke bans daar aan kunnen aanpassen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Lucille het volgende:
Wij als FA's zijn het gekut gewoon zat van een aantal mensen die denken in VBL even de toon te zetten wie wat mag en zo werkt het dus niet. We zijn geen supportershonk waar de tegenpartij ff de boel op stelten kan zetten, zo werkt het dus niet.
Komt omdat jij vaak genoeg mee loopt te zuigen met de rest. Mensen zijn blind voor hun eigen dadenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach het wordt allemaal een beetje overdreven. Dat hele topics zijn verpest door trollers heb ik nog niet gezien eerlijk gezegd.
Wat boeit het dat ik een LINKJE van een filmpje van Bremen - Vitesse in het Ajax-topic zet? Was totaal niet om eens ff lekker te stangen en zo werd er ook niet op gereageerd. Nog steeds een beetje ziek van gisteren rubbereend?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:33 schreef rubbereend het volgende:
zo stukje geschiedenis van vitesse weggehaald.
ok filmpjes met dezelfde strekking daaronder werd wel gereageerd. Bovendien heeft het weinig met met ajax te maken volgens mij.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:24 schreef Klingon het volgende:
Ehmmm....
[..]
Wat boeit het dat ik een LINKJE van een filmpje van Bremen - Vitesse in het Ajax-topic zet? Was totaal niet om eens ff lekker te stangen en zo werd er ook niet op gereageerd. Nog steeds een beetje ziek van gisteren rubbereend?Beargumenteer dan op z'n minst waarom je een post verwijderd, maar dat doe je ook niet.
Als ik een wedstrijd van Ajax tegen Bremen kijk, en ik denk terug aan de UEFA-cup wedstrijden van Vitesse tegen Bremen.... dan heeft dat toch een link met Ajax? Kan er ook wel een compleet nutteloze video van Barbapapa neerzetten, maar DAT heeft pas niks te maken met Ajax - Bremen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ok filmpjes met dezelfde strekking daaronder werd wel gereageerd. Bovendien heeft het weinig met met ajax te maken volgens mij.
dan ga je daar lekker mee naar het weder - ajax topicquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:33 schreef Klingon het volgende:
[..]
Als ik een wedstrijd van Ajax tegen Bremen kijk, en ik denk terug aan de UEFA-cup wedstrijden van Vitesse tegen Bremen.... dan heeft dat toch een link met Ajax? Kan er ook wel een compleet nutteloze video van Barbapapa neerzetten, maar DAT heeft pas niks te maken met Ajax - Bremen.
Nee hoor. Ik best dat ik af en toe een klootzak ben hier. Maar hele topics heb ik nooit verkloot.quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Komt omdat jij vaak genoeg mee loopt te zuigen met de rest. Mensen zijn blind voor hun eigen daden.
Ik denk dat ik daar wel weer een bezoekje breng na de return volgende weekquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ga je daar lekker mee naar het weder - ajax topic
Handig lijstje, ik zal kijken wat ik ermee kanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke typische mod zinnetjes ken je al van buiten?
We nemen het mee naar achteren.
Wij hebben ook een leven hoor.
Bans worden niet besproken op het forum.
Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.
Het is een mooi beginquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je er meer zoekt moet je even feedback teruglezen of aan sandman vragen die was er altijd erg gedreven in.
Tenzij je pijpzeikertjes als TR maar steeds in je FB-topics hebt, maar daar is ook een eenvoudige oplossing voor te vinden als je eenmaal mod bent.quote:
Als je het tegen mij hebt? Nee. Die mail check ik haast nooit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:09 schreef PLAE@ het volgende:
check je die mail uit je profiel nooit of negeer je me gewoon?![]()
Done.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:10 schreef golfer het volgende:
Als je het tegen mij hebt? Nee. Die mail check ik haast nooit.
Even opstarten.
Naar welke posts refereer jequote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:59 schreef Happel het volgende:
Blauwe diek, niet te overijverig worden, joh. Beetje posts aanpassen die als grap te boek staan.
Reactie op Franky, die ik ken. Onderling gekibbel dus. Onzin om dat soort reacties te verwijderen...quote:donderdag 15 februari 2007 @ 19:35
-Niet doen-
[ Bericht 53% gewijzigd door dndiek op 15-02-2007 21:59 (doodverwensing) ]
Linkje zou handig geweest zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Reactie op Franky, die ik ken. Onderling gekibbel dus. Onzin om dat soort reacties te verwijderen...
Die is zelden gevonden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij je pijpzeikertjes als TR maar steeds in je FB-topics hebt, maar daar is ook een eenvoudige oplossing voor te vinden als je eenmaal mod bent.![]()
Dat kan je toch wel inschatten of niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Linkje zou handig geweest zijn.
Maar goed, doodverwensingen worden zoals altijd aangepast. Wij weten natuurlijk niet wie elkaar allemaal persoonlijk kennen, dus ook niet of het gemeend is of niet.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je er meer zoekt moet je even feedback teruglezen of aan sandman vragen die was er altijd erg gedreven in.
Donequote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:38 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] Leukste Voetbalnaam(NL): ronde 1 deel IV mag ook een slotje op![]()
Dan mogen ze wel op volle oorlogsterkte aanwezig zijn in dat topicquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:29 schreef Klingon het volgende:
Ik denk dat ik daar wel weer een bezoekje breng na de return volgende week![]()
En dit meen je serieus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
al zullen de meeste ajacieden in het stadion zitten
Ik kijk het even aanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:40 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag :
Het grote Afonso Alves topic # 2
Alvast bedankt.
De mods diequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje er alsnog een carnavalstitel van maken ?
[HOOLS] De VBL Bios #1456: Met FA Cup, Bundesliga en Eredivisie
Nergens voor nodig. Hools is zo vol.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef tong80 het volgende:
Het kan welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef tong80 het volgende:
Oeiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef RayMania het volgende:
NEE NEE. Carnaval. Je hebt naar mij te luisteren in je beginperiode
!
Toegevoegdquote:Op zondag 18 februari 2007 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan deze even toegevoegd worden bij de handige linkjes?
Het grote Danny Makkelie-fantopic
Als je weer een tijdje vrijaf wilt van Fok wel jaquote:Op zondag 18 februari 2007 13:01 schreef SCH het volgende:
Mag ik vanmiddag weer eens een verkeerde tussenstand posten, gewoon zomaar, voor de lol?
Van mij mag je, je weet wel dat je dan twee dagen weg bentquote:Op zondag 18 februari 2007 13:01 schreef SCH het volgende:
Mag ik vanmiddag weer eens een verkeerde tussenstand posten, gewoon zomaar, voor de lol?
Regel is ingevoerd omdat vele users het wildenquote:
3quote:Op zondag 18 februari 2007 13:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Regel is ingevoerd omdat vele users het wilden.
Je hebt alle livescoretopics nagelezen?quote:
Alsof het zo werktquote:Op zondag 18 februari 2007 13:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Regel is ingevoerd omdat vele users het wilden.
Ja gisteren toevallig.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt alle livescoretopics nagelezen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |