abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:21:20 #101
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46316412
Iedereen moet gewoon naar het stadion gaan of in de kroeg kijken. Heb je ook geen last meer van al die nerds hier...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:21:55 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46316435
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Natuurlijk gaan de mods wel over bans, alleen formeel gezien niet.
Maar het zijn wel degelijk de mods altijd geweest die mensen voordragen voor een ban en zelden worden die door de FA's niet gehonoreerd.
Een FA zet maar zeer incidenteel een ban uit eigen inzicht.
Dus ik moet er de VBL mods in kwestie aankijken dat trollers met fluwelen handschoentjes aangepakt worden?
pi_46316436
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef twi het volgende:
Het enige wat een oplossing is, is mods een tijdelijke banknop geven denk ik. Gewoon dat iemand 90 minuten niet kan posten ofzo. Even wegwezen die hap.
Dat zou dan wel weer een goed idee zijn. Maar technisch niet haalbaar denk ik.
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:22:00 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46316439
quote:
Het enige wat een oplossing is, is mods een tijdelijke banknop geven denk ik. Gewoon dat iemand 90 minuten niet kan posten ofzo. Even wegwezen die hap.
Werd in mijn tijd ook al geopperd, maar de (F)A's willen daar niet aan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 februari 2007 @ 23:22:03 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46316440
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Natuurlijk gaan de mods wel over bans, alleen formeel gezien niet.
Maar het zijn wel degelijk de mods altijd geweest die mensen voordragen voor een ban en zelden worden die door de FA's niet gehonoreerd.
Een FA zet maar zeer incidenteel een ban uit eigen inzicht.
we gaan ook nog steeds niet over de termijn, om maar eens wat te noemen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46316485
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Net zoveel als met een week 2 weken of een maand. Denk je nou echt dat iemand er iets van leert ofzo. Er zijn users op fok die meer dan 20 keer gebanned zijn..
Maar dan is iemand tenminste een maand weg. 48 uur is water naar de zee dragen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:23:34 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46316501
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef rubbereend het volgende:

we gaan ook nog steeds niet over de termijn, om maar eens wat te noemen.
Maar je kan die wel degelijk beinvloeden door de manier van melden of notes zetten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 februari 2007 @ 23:23:35 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46316502
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef golfer het volgende:

[..]

het idee is iig weer mee naar achteren.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:24:13 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46316526
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Er verandert niet zo bar veel in de hogere torentjes geloof ik, dat was toen ik crew was precies hetzelfde Aardige ideeen, maar niemand met de rechten die het uit wil voeren
pi_46316546
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:23 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Maar dan is iemand tenminste een maand weg. 48 uur is water naar de zee dragen
Ach dan heb je nog 10 anderen die het doen...
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:25:20 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46316563
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gelukkig is er online geen cellentekort
pi_46316602
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:25 schreef twi het volgende:

[..]

Gelukkig is er online geen cellentekort
Hersencellen misschien
pi_46316606
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik vink in 1 minuut wel 10 man aan en ban ze hoor. No problemo. Een hele maand rust
pi_46316620
quote:
Een soort voetbalwet met meldingsplicht, maar dan online op vbl. Achter geven ze alleen de macht waarschijnlijk niet graag uit handen.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_46316647
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar je kan die wel degelijk beinvloeden door de manier van melden of notes zetten.
Ook tijdens een chaotisch livescoretopic, met ik schat 30 reacties in de minuut? Ondertussen zit je oude reacties na te lezen, te noten, ondertussen valt er een rode kaart, de 2-0. Ohja, een ban aanvragen met een uitgebreide reden zodat de FA's een termijn kunnen inschatten voor de user, dat wordt 48 uur, geklaag in Feedback, de 3-0 valt, meer notes, meer achterlopen . Natuurlijk heb je wel gelijk, alleen op een drukke avond is het gewoon een chaos .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46316741
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hersencellen misschien
Whehe.
That's all folks!
pi_46316807
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:26 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik vink in 1 minuut wel 10 man aan en ban ze hoor. No problemo. Een hele maand rust
Ja je hebt het nu vooral over de trollers eh.. Maar het gaat ook over de gasten die er als een mongool op gaan reageren en er op blijven reageren. Als het men gewoon het negeert is het voor die trollers naar verloop van tijd ook geen fuck meer aan.
pi_46316832
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:27 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ook tijdens een chaotisch livescoretopic, met ik schat 30 reacties in de minuut? Ondertussen zit je oude reacties na te lezen, te noten, ondertussen valt er een rode kaart, de 2-0. Ohja, een ban aanvragen met een uitgebreide reden zodat de FA's een termijn kunnen inschatten voor de user, dat wordt 48 uur, geklaag in Feedback, de 3-0 valt, meer notes, meer achterlopen . Natuurlijk heb je wel gelijk, alleen op een drukke avond is het gewoon een chaos .
80% van de mensen die trollen in een livetopic lopen normaal ook te trollen. Die zouden toch al weg moeten zijn. Over de FA -ban-tijd-procedure.. tja, dat is matig dat het zo gaat. Een bericht, link + advies zou voldoende moeten zijn.
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:32:00 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46316848
Inderdaad, op zich kan je dat de mods ook niet kwalijk nemen, dat ze ter plekke niet direct optreden. Eer er een ban door is zijn we al weer een halve wedstrijd verder. Daarvoor is zo'n 90-minuten ban een optie (en dan maar hopen dat het geen bekerwedstrijd met verlenging en strafschoppen is ).

Waar ik me meer aan stoor is dat de oorzaak van die scheldpartijen vanavond op rekening van trollers als jorienvdherik geschreven kunnen worden en frappant genoeg zijn dit altijd mensen van wie dit soort gedrag al lang en breed bekend is.
pi_46316886
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja je hebt het nu vooral over de trollers eh.. Maar het gaat ook over de gasten die er als een mongool op gaan reageren en er op blijven reageren. Als het men gewoon het negeert is het voor die trollers naar verloop van tijd ook geen fuck meer aan.
Kip - Ei verhaal. Natuurlijk zijn er grenzen mbt het reageren, maar ik(als vredelievend persoon) wordt soms ook nogal opgefocked als weer troller na troller zich meldt.
pi_46316951
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Kip - Ei verhaal. Natuurlijk zijn er grenzen mbt het reageren, maar ik(als vredelievend persoon) wordt soms ook nogal opgefocked als weer troller na troller zich meldt.
Ja dat is normaal, maar dan zeg je een keer flikker op ofzo. Maar je blijft er toch niet op reageren post naar post elk met het woord kanker erin. En kanker scheids kanker portugees dit en dat.
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:34:58 #122
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46316985
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Same here, en ik denk dat ik soms ook wel over de schreef ga. Maar nooit constant en ik heb dan ook nog geen ban gehad in 8 jaar VBL/SPT. Geen idee welke van de twee triester is.
pi_46317002
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef twi het volgende:
Waar ik me meer aan stoor is dat de oorzaak van die scheldpartijen vanavond op rekening van trollers als jorienvdherik geschreven kunnen worden en frappant genoeg zijn dit altijd mensen van wie dit soort gedrag al lang en breed bekend is.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het ligt net zo goed aan gasten die zich al een mongool gedragen en maar al te graag op trollers ingaan. En niet alleen reageren tegen andere users maar ook tegen de scheids de trommelaar op de tribune etc. allemaal incombinatie met een chronische ziekte.
pi_46317058
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja dat is normaal, maar dan zeg je een keer flikker op ofzo. Maar je blijft er toch niet op reageren post naar post elk met het woord kanker erin. En kanker scheids kanker portugees dit en dat.
Kutscheids, teringscheids, godverdomme klote-scheids....kankerscheids.

Waar ligt de grens? Zit jouw probleem hier in het woord kanker? Ben ik zelf ook niet gecharmeerd van inderdaad, maar dat vind ik minder een probleem dan structureel getroll. Ik denk ook dat als de sfeer beter is (minder getroll) er ook meer sociale controle is om het schelden wat minder heftig te maken. Daar zou nu geen kans voor zijn.
pi_46317065
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Iedereen zou nu de topics waarin jorienvdherik vanavond heeft gepost na kunnen lezen. Geen enkele reactie is naar mijn weten van hem aangepast. Natuurlijk heeft jorien een geschiedenis, en staat hij als troller bekend. Als je de topics naleest zie je dat iedereen op hem reageert, ook op voltrekt normale posts.
Als iedereen eens zijn/haar Ajax-bril afdoet, zie je dat zijn posts vanavond reuze meevallen. Hij heeft getrollt, en dat is dan ook bestraft. Daarbij wordt gekeken naar de note geschiedenis, naar gegeven waarschuwingen etc. Dat bepaalt de termijn. Bij de andere gebanden waren deze nadeliger (zo keerde Jasza gister terug na een ban, en vanavond was het weer raak).
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:39:59 #126
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46317195
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef RayMania het volgende:
Als je de topics naleest zie je dat iedereen op hem reageert, ook op voltrekt normale posts.
Zoals gezegd, wanneer ik in Rotterdam in Ajax-shirt "Helemaal niets in Rotterdam" ga roepen, is er met de woorden die ik gebruik feitelijk ook helemaal niets mis. De bedoeling ervan is echter compleet duidelijk.
pi_46317224
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef twi het volgende:
Mwah, ik vond de scheldpartijen niet echt de oorzaak van de trollers, meer van het kutte spel van Ajax . In het wilde weg 'kankermof, neem de trein, raciscme, doodverwensingen etc" noemen, slaat nergens op, en komt echt niet door het getroll .
pi_46317254
En het mag duidelijk zijn dat zijn intentie in 90% van zijn reacties was om Ajaxfans te irriteren, om vervelend bezig te zijn. En dat is nog maar 1 persoon!
pi_46317255
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef RayMania het volgende:
Iedereen zou nu de topics waarin jorienvdherik vanavond heeft gepost na kunnen lezen. Geen enkele reactie is naar mijn weten van hem aangepast. Natuurlijk heeft jorien een geschiedenis, en staat hij als troller bekend. Als je de topics naleest zie je dat iedereen op hem reageert, ook op voltrekt normale posts.
Als iedereen eens zijn/haar Ajax-bril afdoet, zie je dat zijn posts vanavond reuze meevallen. Hij heeft getrollt, en dat is dan ook bestraft. Daarbij wordt gekeken naar de note geschiedenis, naar gegeven waarschuwingen etc. Dat bepaalt de termijn. Bij de andere gebanden waren deze nadeliger (zo keerde Jasza gister terug na een ban, en vanavond was het weer raak).
Ja dat heb ik al vaker gezien. Hij is makkelijk te pakken eh. krijgt nauwelijks bijval van anderen, niet bijster slim, nog jong, voor feyenoord... etc..
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:42:22 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46317292
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef RayMania het volgende:

[..]

Mwah, ik vond de scheldpartijen niet echt de oorzaak van de trollers, meer van het kutte spel van Ajax . In het wilde weg 'kankermof, neem de trein, raciscme, doodverwensingen etc" noemen, slaat nergens op, en komt echt niet door het getroll .
Ach, ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor, richting de scheids. Niet met ziektes, maar doodsverwensingen zijn net zo erg. Maar je wordt ook opgenaaid door de rest. De problemen met schelden staan er redelijk los van, maar ik vind het wel opvallend dat het beiden op dezelfde manier toeneemt hier in VBL. Wellicht is er dan toch een verband.
pi_46317324
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef twi het volgende:

[..]

Zoals gezegd, wanneer ik in Rotterdam in Ajax-shirt "Helemaal niets in Rotterdam" ga roepen, is er met de woorden die ik gebruik feitelijk ook helemaal niets mis. De bedoeling ervan is echter compleet duidelijk.
Tuurlijk . Alleen ik gaf aan dat hij ook volstrekt normale posts had, maar ook trollposts. Voor het laatste is hij dan ook terecht geband. De banduur bepalen nogmaals de FA's .
pi_46317373
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:42 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor, richting de scheids. Niet met ziektes, maar doodsverwensingen zijn net zo erg. Maar je wordt ook opgenaaid door de rest. De problemen met schelden staan er redelijk los van, maar ik vind het wel opvallend dat het beiden op dezelfde manier toeneemt hier in VBL. Wellicht is er dan toch een verband.
Toch niet op fok? Nooit gezien iig.
pi_46317479
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:42 schreef twi het volgende:

[..]

Voetbal is emotie, dat snappen wij natuurlijk. Waarom het toenoemt zou ik ook niet weten. Meer users, minder strak beleid? Ik heb geen idee .
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:47:30 #134
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46317507
Uiteindelijk vind ik het irrelevant of je goed kan discussieren, wanneer je gewoon een heel topic kunt verkloten door anderen op te naaien. Wanneer je zoiets bij herhaling doet, dan moet je er gewoon voor onbepaalde tijd uitgeflikkerd worden.
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:50:45 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46317642
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:46 schreef RayMania het volgende:
Voetbal is emotie, dat snappen wij natuurlijk. Waarom het toenoemt zou ik ook niet weten. Meer users, minder strak beleid? Ik heb geen idee .
Voor mij komt 't het ten eerste doordat degenen die de rest opnaaien hun gang kunnen gaan met tussenpauzen van 48 uur. En daarnaast het minder strakke beleid waar die geweldige eigenaar van FOK! zo z'n best op heeft gedaan. Waarschijnlijk om zelf aan de policy te kunnen blijven voldoen.

Wat dat betreft vind ik het dus ook prima dat die mensen gebanned zijn voor hun scheldwoorden.
pi_46317726
Ach het wordt allemaal een beetje overdreven. Dat hele topics zijn verpest door trollers heb ik nog niet gezien eerlijk gezegd.
  donderdag 15 februari 2007 @ 00:55:51 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46319331
Toch nog even deze:
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Lucille het volgende:
Wij als FA's zijn het gekut gewoon zat van een aantal mensen die denken in VBL even de toon te zetten wie wat mag en zo werkt het dus niet. We zijn geen supportershonk waar de tegenpartij ff de boel op stelten kan zetten, zo werkt het dus niet.
Het zou de FA's sieren als ze wat meer zich zouden verdiepen in de mores in het VBL-forum en zelf ook eens wat meer betrokkenheid daarmee zouden tonen, zodat ze zelf weten wat er speelt en de eventueel noodzakelijke bans daar aan kunnen aanpassen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_46319800
Klopt, ik ken het gedoe en heb me ervoor ingespannen om er iets aan te veranderen, maar er moet aan dit punt iets (drastisch) gedaan worden. Als mod zijn zulke avonden gewoon niet meer leuk om te modden. Je loopt constant achter de feiten aan wat betreft het leuk houden van de sfeer en dergelijke. Je doet wat binnen je bereik ligt, maar verbetering levert nauwelijks op. En zo krijg je week in week uit weer hetzelfde gedonder voor je kiezen.
That's all folks!
pi_46320880
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach het wordt allemaal een beetje overdreven. Dat hele topics zijn verpest door trollers heb ik nog niet gezien eerlijk gezegd.
Komt omdat jij vaak genoeg mee loopt te zuigen met de rest. Mensen zijn blind voor hun eigen daden .
pi_46322619
Alsof iemand er van wakker ligt dat jorien en jasza weg zijn. Kunnen ze lekker samen verder de puber uithangen op MSN ofzo.

Idee van twi is natuurlijk perfect. Een 90min durende ban oid.
pi_46333096
Ehmmm....
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:33 schreef rubbereend het volgende:
zo stukje geschiedenis van vitesse weggehaald.
Wat boeit het dat ik een LINKJE van een filmpje van Bremen - Vitesse in het Ajax-topic zet? Was totaal niet om eens ff lekker te stangen en zo werd er ook niet op gereageerd. Nog steeds een beetje ziek van gisteren rubbereend? Beargumenteer dan op z'n minst waarom je een post verwijderd, maar dat doe je ook niet.
pi_46333111
Rubbereend is psv'er.
Elite
Tegen TTIP
pi_46333123
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:25 schreef Happel het volgende:
Rubbereend is psv'er.
Dan moet 'ie zich helemaal niet zo aanstellen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 februari 2007 @ 15:27:00 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46333173
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:24 schreef Klingon het volgende:
Ehmmm....
[..]

Wat boeit het dat ik een LINKJE van een filmpje van Bremen - Vitesse in het Ajax-topic zet? Was totaal niet om eens ff lekker te stangen en zo werd er ook niet op gereageerd. Nog steeds een beetje ziek van gisteren rubbereend? Beargumenteer dan op z'n minst waarom je een post verwijderd, maar dat doe je ook niet.
ok filmpjes met dezelfde strekking daaronder werd wel gereageerd. Bovendien heeft het weinig met met ajax te maken volgens mij.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_46333381
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ok filmpjes met dezelfde strekking daaronder werd wel gereageerd. Bovendien heeft het weinig met met ajax te maken volgens mij.
Als ik een wedstrijd van Ajax tegen Bremen kijk, en ik denk terug aan de UEFA-cup wedstrijden van Vitesse tegen Bremen.... dan heeft dat toch een link met Ajax? Kan er ook wel een compleet nutteloze video van Barbapapa neerzetten, maar DAT heeft pas niks te maken met Ajax - Bremen.
pi_46333490
Waarom niet? De wedstrijd Bremen - Ajax verkeerde ook in allerlei vormen, net zoals Barbapapa doet .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 februari 2007 @ 15:38:42 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46333576
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:33 schreef Klingon het volgende:

[..]

Als ik een wedstrijd van Ajax tegen Bremen kijk, en ik denk terug aan de UEFA-cup wedstrijden van Vitesse tegen Bremen.... dan heeft dat toch een link met Ajax? Kan er ook wel een compleet nutteloze video van Barbapapa neerzetten, maar DAT heeft pas niks te maken met Ajax - Bremen.
dan ga je daar lekker mee naar het weder - ajax topic
DeLuna vindt me dik ;(
pi_46334302
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 04:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Komt omdat jij vaak genoeg mee loopt te zuigen met de rest. Mensen zijn blind voor hun eigen daden .
Nee hoor. Ik best dat ik af en toe een klootzak ben hier. Maar hele topics heb ik nooit verkloot.
pi_46335578
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan ga je daar lekker mee naar het weder - ajax topic
Ik denk dat ik daar wel weer een bezoekje breng na de return volgende week
pi_46353947
Welke typische mod zinnetjes ken je al van buiten?

We nemen het mee naar achteren.
Wij hebben ook een leven hoor.
Bans worden niet besproken op het forum.
Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.
pi_46353973
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke typische mod zinnetjes ken je al van buiten?

We nemen het mee naar achteren.
Wij hebben ook een leven hoor.
Bans worden niet besproken op het forum.
Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.
Handig lijstje, ik zal kijken wat ik ermee kan
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46354081
Als je er meer zoekt moet je even feedback teruglezen of aan sandman vragen die was er altijd erg gedreven in.
pi_46354090
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je er meer zoekt moet je even feedback teruglezen of aan sandman vragen die was er altijd erg gedreven in.
Het is een mooi begin
pi_46354124
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:56 schreef dndiek het volgende:

[..]

Het is een mooi begin
Ja nu is het modden nog leuk he.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:01:25 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46354224
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:57 schreef TerroRobbie het volgende:

Ja nu is het modden nog leuk he.
Tenzij je pijpzeikertjes als TR maar steeds in je FB-topics hebt, maar daar is ook een eenvoudige oplossing voor te vinden als je eenmaal mod bent.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:09:24 #156
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46354408
check je die mail uit je profiel nooit of negeer je me gewoon?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:10:55 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46354434
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:09 schreef PLAE@ het volgende:
check je die mail uit je profiel nooit of negeer je me gewoon?
Als je het tegen mij hebt? Nee. Die mail check ik haast nooit.
Even opstarten.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:23:31 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46354697
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:10 schreef golfer het volgende:

Als je het tegen mij hebt? Nee. Die mail check ik haast nooit.
Even opstarten.
Done.
Kom er op terug morgen of overmorgen.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 16 februari 2007 @ 02:01:13 #159
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46355576
thanks
  vrijdag 16 februari 2007 @ 08:59:28 #160
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46358055
Blauwe diek, niet te overijverig worden, joh. Beetje posts aanpassen die als grap te boek staan.
Elite
Tegen TTIP
pi_46358077
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 08:59 schreef Happel het volgende:
Blauwe diek, niet te overijverig worden, joh. Beetje posts aanpassen die als grap te boek staan.
Naar welke posts refereer je ?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:08:39 #162
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46358227
quote:
donderdag 15 februari 2007 @ 19:35
-Niet doen-

[ Bericht 53% gewijzigd door dndiek op 15-02-2007 21:59 (doodverwensing) ]
Reactie op Franky, die ik ken. Onderling gekibbel dus. Onzin om dat soort reacties te verwijderen...
Elite
Tegen TTIP
pi_46358281
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Reactie op Franky, die ik ken. Onderling gekibbel dus. Onzin om dat soort reacties te verwijderen...
Linkje zou handig geweest zijn .

Maar goed, doodverwensingen worden zoals altijd aangepast. Wij weten natuurlijk niet wie elkaar allemaal persoonlijk kennen, dus ook niet of het gemeend is of niet.
pi_46358829
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Tenzij je pijpzeikertjes als TR maar steeds in je FB-topics hebt, maar daar is ook een eenvoudige oplossing voor te vinden als je eenmaal mod bent.
Die is zelden gevonden.
pi_46360055
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:11 schreef RayMania het volgende:

[..]

Linkje zou handig geweest zijn .

Maar goed, doodverwensingen worden zoals altijd aangepast. Wij weten natuurlijk niet wie elkaar allemaal persoonlijk kennen, dus ook niet of het gemeend is of niet.
Dat kan je toch wel inschatten of niet?
pi_46364272
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
, wat is dat nu toch weer .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 februari 2007 @ 14:20:03 #167
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46367537
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 februari 2007 @ 14:44:24 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46368371
komt voor de bakker
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 februari 2007 @ 16:38:43 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46371878
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46371899
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:38 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] Leukste Voetbalnaam(NL): ronde 1 deel IV mag ook een slotje op
Done .
pi_46374513
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:29 schreef Klingon het volgende:
Ik denk dat ik daar wel weer een bezoekje breng na de return volgende week
Dan mogen ze wel op volle oorlogsterkte aanwezig zijn in dat topic ( al zullen de meeste ajacieden in het stadion zitten)
pi_46385778
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:05 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

al zullen de meeste ajacieden in het stadion zitten
En dit meen je serieus?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_46386201
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:39 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

En dit meen je serieus?
de echte ajacieden dan
pi_46391187
[Live FA Cup] Man Utd- Reading. 18.05 - BBC1.

Het gaat prob een beetje de verkeerde kant op.
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 februari 2007 @ 12:40:48 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_46395397
Slotje graag :

Het grote Afonso Alves topic # 2

Alvast bedankt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46395418
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:40 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag :

Het grote Afonso Alves topic # 2

Alvast bedankt.

Ik kijk het even aan
pi_46395545
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:49:10 #178
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46395616
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:46 schreef SCH het volgende:
Hey homo
Elite
Tegen TTIP
pi_46395644
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Hey homo
Hey mafiamaatje
pi_46395654
Love is in the air.
Houd van een lijntje.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:51:43 #181
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46395680
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Hey mafiamaatje
Wanneer gaan we weer rellen.
Elite
Tegen TTIP
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 februari 2007 @ 13:06:58 #182
7889 tong80
Spleenheup
pi_46396077
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:46 schreef SCH het volgende:

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46396477
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Wanneer gaan we weer rellen.
Ik ben nooit gestopt hoor
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 februari 2007 @ 17:18:02 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_46402495
Kan een modje er alsnog een carnavalstitel van maken ?

[HOOLS] De VBL Bios #1456: Met FA Cup, Bundesliga en Eredivisie

pi_46402532
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef tong80 het volgende:

De mods die carnaval vieren zijn er niet. Houden zo.
pi_46405716
quote:

Nergens voor nodig. Hools is zo vol.
pi_46405736
quote:

Het kan wel
pi_46405811
NEE NEE. Carnaval . Je hebt naar mij te luisteren in je beginperiode !
pi_46406168
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef RayMania het volgende:
NEE NEE. Carnaval . Je hebt naar mij te luisteren in je beginperiode !
Oei
pi_46420904
Kan deze even toegevoegd worden bij de handige linkjes?

Het grote Danny Makkelie-fantopic
That's all folks!
pi_46422116
quote:
Op zondag 18 februari 2007 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan deze even toegevoegd worden bij de handige linkjes?

Het grote Danny Makkelie-fantopic
Toegevoegd . Trouwens een goede reminder om het topic weer eens te updaten. Moet nog de OP maken en wat posts aanpassen. Op de agenda dan maar .
pi_46422212
Mag ik vanmiddag weer eens een verkeerde tussenstand posten, gewoon zomaar, voor de lol?
pi_46422245
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:01 schreef SCH het volgende:
Mag ik vanmiddag weer eens een verkeerde tussenstand posten, gewoon zomaar, voor de lol?
Als je weer een tijdje vrijaf wilt van Fok wel ja
pi_46422283
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:01 schreef SCH het volgende:
Van mij mag je, je weet wel dat je dan twee dagen weg bent .
pi_46422357
Boehoe - wat een hard regime
pi_46422485
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:06 schreef SCH het volgende:
Boehoe - wat een hard regime
Regel is ingevoerd omdat vele users het wilden .
pi_46422531
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:10 schreef RayMania het volgende:

[..]

3
pi_46422588
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

3
Je hebt alle livescoretopics nagelezen? .
pi_46422597
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:10 schreef RayMania het volgende:

[..]

Alsof het zo werkt
pi_46422608
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:13 schreef RayMania het volgende:

[..]

Je hebt alle livescoretopics nagelezen? .
Ja gisteren toevallig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')