Dus ik moet er de VBL mods in kwestie aankijken dat trollers met fluwelen handschoentjes aangepakt worden?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan de mods wel over bans, alleen formeel gezien niet.
Maar het zijn wel degelijk de mods altijd geweest die mensen voordragen voor een ban en zelden worden die door de FA's niet gehonoreerd.
Een FA zet maar zeer incidenteel een ban uit eigen inzicht.
Dat zou dan wel weer een goed idee zijn. Maar technisch niet haalbaar denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef twi het volgende:
Het enige wat een oplossing is, is mods een tijdelijke banknop geven denk ik. Gewoon dat iemand 90 minuten niet kan posten ofzo. Even wegwezen die hap.
Werd in mijn tijd ook al geopperd, maar de (F)A's willen daar niet aan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef twi het volgende:
Het enige wat een oplossing is, is mods een tijdelijke banknop geven denk ik. Gewoon dat iemand 90 minuten niet kan posten ofzo. Even wegwezen die hap.
we gaan ook nog steeds niet over de termijn, om maar eens wat te noemen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan de mods wel over bans, alleen formeel gezien niet.
Maar het zijn wel degelijk de mods altijd geweest die mensen voordragen voor een ban en zelden worden die door de FA's niet gehonoreerd.
Een FA zet maar zeer incidenteel een ban uit eigen inzicht.
Maar dan is iemand tenminste een maand weg. 48 uur is water naar de zee dragenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Net zoveel als met een week 2 weken of een maand. Denk je nou echt dat iemand er iets van leert ofzo. Er zijn users op fok die meer dan 20 keer gebanned zijn..
Maar je kan die wel degelijk beinvloeden door de manier van melden of notes zetten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef rubbereend het volgende:
we gaan ook nog steeds niet over de termijn, om maar eens wat te noemen.
het idee is iig weer mee naar achteren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Werd in mijn tijd ook al geopperd, maar de (F)A's willen daar niet aan.
Er verandert niet zo bar veel in de hogere torentjes geloof ik, dat was toen ik crew was precies hetzelfdequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Werd in mijn tijd ook al geopperd, maar de (F)A's willen daar niet aan.
Ach dan heb je nog 10 anderen die het doen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Maar dan is iemand tenminste een maand weg. 48 uur is water naar de zee dragen
Gelukkig is er online geen cellentekortquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach dan heb je nog 10 anderen die het doen...
Hersencellen misschienquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is er online geen cellentekort
Ik vink in 1 minuut wel 10 man aan en ban ze hoor. No problemo. Een hele maand rustquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach dan heb je nog 10 anderen die het doen...
Een soort voetbalwet met meldingsplicht, maar dan online op vbl. Achter geven ze alleen de macht waarschijnlijk niet graag uit handen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef twi het volgende:
Ook tijdens een chaotisch livescoretopic, met ik schat 30 reacties in de minuut? Ondertussen zit je oude reacties na te lezen, te noten, ondertussen valt er een rode kaart, de 2-0. Ohja, een ban aanvragen met een uitgebreide reden zodat de FA's een termijn kunnen inschatten voor de user, dat wordt 48 uur, geklaag in Feedback, de 3-0 valt, meer notes, meer achterlopenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je kan die wel degelijk beinvloeden door de manier van melden of notes zetten.
Ja je hebt het nu vooral over de trollers eh.. Maar het gaat ook over de gasten die er als een mongool op gaan reageren en er op blijven reageren. Als het men gewoon het negeert is het voor die trollers naar verloop van tijd ook geen fuck meer aan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik vink in 1 minuut wel 10 man aan en ban ze hoor. No problemo. Een hele maand rust
80% van de mensen die trollen in een livetopic lopen normaal ook te trollen. Die zouden toch al weg moeten zijn. Over de FA -ban-tijd-procedure.. tja, dat is matig dat het zo gaat. Een bericht, link + advies zou voldoende moeten zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook tijdens een chaotisch livescoretopic, met ik schat 30 reacties in de minuut? Ondertussen zit je oude reacties na te lezen, te noten, ondertussen valt er een rode kaart, de 2-0. Ohja, een ban aanvragen met een uitgebreide reden zodat de FA's een termijn kunnen inschatten voor de user, dat wordt 48 uur, geklaag in Feedback, de 3-0 valt, meer notes, meer achterlopen. Natuurlijk heb je wel gelijk, alleen op een drukke avond is het gewoon een chaos
.
Kip - Ei verhaal. Natuurlijk zijn er grenzen mbt het reageren, maar ik(als vredelievend persoon) wordt soms ook nogal opgefocked als weer troller na troller zich meldt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja je hebt het nu vooral over de trollers eh.. Maar het gaat ook over de gasten die er als een mongool op gaan reageren en er op blijven reageren. Als het men gewoon het negeert is het voor die trollers naar verloop van tijd ook geen fuck meer aan.
Ja dat is normaal, maar dan zeg je een keer flikker op ofzo. Maar je blijft er toch niet op reageren post naar post elk met het woord kanker erin. En kanker scheids kanker portugees dit en dat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kip - Ei verhaal. Natuurlijk zijn er grenzen mbt het reageren, maar ik(als vredelievend persoon) wordt soms ook nogal opgefocked als weer troller na troller zich meldt.
Same here, en ik denk dat ik soms ook wel over de schreef ga. Maar nooit constant en ik heb dan ook nog geen ban gehad in 8 jaar VBL/SPT. Geen idee welke van de twee triester is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kip - Ei verhaal. Natuurlijk zijn er grenzen mbt het reageren, maar ik(als vredelievend persoon) wordt soms ook nogal opgefocked als weer troller na troller zich meldt.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het ligt net zo goed aan gasten die zich al een mongool gedragen en maar al te graag op trollers ingaan. En niet alleen reageren tegen andere users maar ook tegen de scheids de trommelaar op de tribune etc. allemaal incombinatie met een chronische ziekte.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef twi het volgende:
Waar ik me meer aan stoor is dat de oorzaak van die scheldpartijen vanavond op rekening van trollers als jorienvdherik geschreven kunnen worden en frappant genoeg zijn dit altijd mensen van wie dit soort gedrag al lang en breed bekend is.
Kutscheids, teringscheids, godverdomme klote-scheids....kankerscheids.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat is normaal, maar dan zeg je een keer flikker op ofzo. Maar je blijft er toch niet op reageren post naar post elk met het woord kanker erin. En kanker scheids kanker portugees dit en dat.
Iedereen zou nu de topics waarin jorienvdherik vanavond heeft gepost na kunnen lezen. Geen enkele reactie is naar mijn weten van hem aangepast. Natuurlijk heeft jorien een geschiedenis, en staat hij als troller bekend. Als je de topics naleest zie je dat iedereen op hem reageert, ook op voltrekt normale posts.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja je hebt het nu vooral over de trollers eh.. Maar het gaat ook over de gasten die er als een mongool op gaan reageren en er op blijven reageren. Als het men gewoon het negeert is het voor die trollers naar verloop van tijd ook geen fuck meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |