abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:21:20 #101
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_46316412
Iedereen moet gewoon naar het stadion gaan of in de kroeg kijken. Heb je ook geen last meer van al die nerds hier...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:21:55 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46316435
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Natuurlijk gaan de mods wel over bans, alleen formeel gezien niet.
Maar het zijn wel degelijk de mods altijd geweest die mensen voordragen voor een ban en zelden worden die door de FA's niet gehonoreerd.
Een FA zet maar zeer incidenteel een ban uit eigen inzicht.
Dus ik moet er de VBL mods in kwestie aankijken dat trollers met fluwelen handschoentjes aangepakt worden?
pi_46316436
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef twi het volgende:
Het enige wat een oplossing is, is mods een tijdelijke banknop geven denk ik. Gewoon dat iemand 90 minuten niet kan posten ofzo. Even wegwezen die hap.
Dat zou dan wel weer een goed idee zijn. Maar technisch niet haalbaar denk ik.
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:22:00 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46316439
quote:
Het enige wat een oplossing is, is mods een tijdelijke banknop geven denk ik. Gewoon dat iemand 90 minuten niet kan posten ofzo. Even wegwezen die hap.
Werd in mijn tijd ook al geopperd, maar de (F)A's willen daar niet aan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 februari 2007 @ 23:22:03 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46316440
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Natuurlijk gaan de mods wel over bans, alleen formeel gezien niet.
Maar het zijn wel degelijk de mods altijd geweest die mensen voordragen voor een ban en zelden worden die door de FA's niet gehonoreerd.
Een FA zet maar zeer incidenteel een ban uit eigen inzicht.
we gaan ook nog steeds niet over de termijn, om maar eens wat te noemen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46316485
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Net zoveel als met een week 2 weken of een maand. Denk je nou echt dat iemand er iets van leert ofzo. Er zijn users op fok die meer dan 20 keer gebanned zijn..
Maar dan is iemand tenminste een maand weg. 48 uur is water naar de zee dragen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:23:34 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46316501
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef rubbereend het volgende:

we gaan ook nog steeds niet over de termijn, om maar eens wat te noemen.
Maar je kan die wel degelijk beinvloeden door de manier van melden of notes zetten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 februari 2007 @ 23:23:35 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46316502
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef golfer het volgende:

[..]

het idee is iig weer mee naar achteren.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:24:13 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46316526
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Er verandert niet zo bar veel in de hogere torentjes geloof ik, dat was toen ik crew was precies hetzelfde Aardige ideeen, maar niemand met de rechten die het uit wil voeren
pi_46316546
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:23 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Maar dan is iemand tenminste een maand weg. 48 uur is water naar de zee dragen
Ach dan heb je nog 10 anderen die het doen...
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:25:20 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46316563
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gelukkig is er online geen cellentekort
pi_46316602
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:25 schreef twi het volgende:

[..]

Gelukkig is er online geen cellentekort
Hersencellen misschien
pi_46316606
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik vink in 1 minuut wel 10 man aan en ban ze hoor. No problemo. Een hele maand rust
pi_46316620
quote:
Een soort voetbalwet met meldingsplicht, maar dan online op vbl. Achter geven ze alleen de macht waarschijnlijk niet graag uit handen.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_46316647
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar je kan die wel degelijk beinvloeden door de manier van melden of notes zetten.
Ook tijdens een chaotisch livescoretopic, met ik schat 30 reacties in de minuut? Ondertussen zit je oude reacties na te lezen, te noten, ondertussen valt er een rode kaart, de 2-0. Ohja, een ban aanvragen met een uitgebreide reden zodat de FA's een termijn kunnen inschatten voor de user, dat wordt 48 uur, geklaag in Feedback, de 3-0 valt, meer notes, meer achterlopen . Natuurlijk heb je wel gelijk, alleen op een drukke avond is het gewoon een chaos .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46316741
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hersencellen misschien
Whehe.
That's all folks!
pi_46316807
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:26 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik vink in 1 minuut wel 10 man aan en ban ze hoor. No problemo. Een hele maand rust
Ja je hebt het nu vooral over de trollers eh.. Maar het gaat ook over de gasten die er als een mongool op gaan reageren en er op blijven reageren. Als het men gewoon het negeert is het voor die trollers naar verloop van tijd ook geen fuck meer aan.
pi_46316832
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:27 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ook tijdens een chaotisch livescoretopic, met ik schat 30 reacties in de minuut? Ondertussen zit je oude reacties na te lezen, te noten, ondertussen valt er een rode kaart, de 2-0. Ohja, een ban aanvragen met een uitgebreide reden zodat de FA's een termijn kunnen inschatten voor de user, dat wordt 48 uur, geklaag in Feedback, de 3-0 valt, meer notes, meer achterlopen . Natuurlijk heb je wel gelijk, alleen op een drukke avond is het gewoon een chaos .
80% van de mensen die trollen in een livetopic lopen normaal ook te trollen. Die zouden toch al weg moeten zijn. Over de FA -ban-tijd-procedure.. tja, dat is matig dat het zo gaat. Een bericht, link + advies zou voldoende moeten zijn.
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:32:00 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46316848
Inderdaad, op zich kan je dat de mods ook niet kwalijk nemen, dat ze ter plekke niet direct optreden. Eer er een ban door is zijn we al weer een halve wedstrijd verder. Daarvoor is zo'n 90-minuten ban een optie (en dan maar hopen dat het geen bekerwedstrijd met verlenging en strafschoppen is ).

Waar ik me meer aan stoor is dat de oorzaak van die scheldpartijen vanavond op rekening van trollers als jorienvdherik geschreven kunnen worden en frappant genoeg zijn dit altijd mensen van wie dit soort gedrag al lang en breed bekend is.
pi_46316886
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja je hebt het nu vooral over de trollers eh.. Maar het gaat ook over de gasten die er als een mongool op gaan reageren en er op blijven reageren. Als het men gewoon het negeert is het voor die trollers naar verloop van tijd ook geen fuck meer aan.
Kip - Ei verhaal. Natuurlijk zijn er grenzen mbt het reageren, maar ik(als vredelievend persoon) wordt soms ook nogal opgefocked als weer troller na troller zich meldt.
pi_46316951
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Kip - Ei verhaal. Natuurlijk zijn er grenzen mbt het reageren, maar ik(als vredelievend persoon) wordt soms ook nogal opgefocked als weer troller na troller zich meldt.
Ja dat is normaal, maar dan zeg je een keer flikker op ofzo. Maar je blijft er toch niet op reageren post naar post elk met het woord kanker erin. En kanker scheids kanker portugees dit en dat.
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:34:58 #122
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46316985
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Same here, en ik denk dat ik soms ook wel over de schreef ga. Maar nooit constant en ik heb dan ook nog geen ban gehad in 8 jaar VBL/SPT. Geen idee welke van de twee triester is.
pi_46317002
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef twi het volgende:
Waar ik me meer aan stoor is dat de oorzaak van die scheldpartijen vanavond op rekening van trollers als jorienvdherik geschreven kunnen worden en frappant genoeg zijn dit altijd mensen van wie dit soort gedrag al lang en breed bekend is.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het ligt net zo goed aan gasten die zich al een mongool gedragen en maar al te graag op trollers ingaan. En niet alleen reageren tegen andere users maar ook tegen de scheids de trommelaar op de tribune etc. allemaal incombinatie met een chronische ziekte.
pi_46317058
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja dat is normaal, maar dan zeg je een keer flikker op ofzo. Maar je blijft er toch niet op reageren post naar post elk met het woord kanker erin. En kanker scheids kanker portugees dit en dat.
Kutscheids, teringscheids, godverdomme klote-scheids....kankerscheids.

Waar ligt de grens? Zit jouw probleem hier in het woord kanker? Ben ik zelf ook niet gecharmeerd van inderdaad, maar dat vind ik minder een probleem dan structureel getroll. Ik denk ook dat als de sfeer beter is (minder getroll) er ook meer sociale controle is om het schelden wat minder heftig te maken. Daar zou nu geen kans voor zijn.
pi_46317065
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Iedereen zou nu de topics waarin jorienvdherik vanavond heeft gepost na kunnen lezen. Geen enkele reactie is naar mijn weten van hem aangepast. Natuurlijk heeft jorien een geschiedenis, en staat hij als troller bekend. Als je de topics naleest zie je dat iedereen op hem reageert, ook op voltrekt normale posts.
Als iedereen eens zijn/haar Ajax-bril afdoet, zie je dat zijn posts vanavond reuze meevallen. Hij heeft getrollt, en dat is dan ook bestraft. Daarbij wordt gekeken naar de note geschiedenis, naar gegeven waarschuwingen etc. Dat bepaalt de termijn. Bij de andere gebanden waren deze nadeliger (zo keerde Jasza gister terug na een ban, en vanavond was het weer raak).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')