Voel me op een of ander manier aangesproken,maar ik houd niet van carnavalquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:27 schreef tong80 het volgende:
De lesbiene is binnen het carnaval kan beginnen
Zal wel een streampie opzoeken worden en voetbal kijken, zodat ik morgen zonder kater kan lerenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bor
nog spannende dingen op het programma voor vanavond?
Mijn school had de tentamenweek te vroeg gepland ofzo, nu hebben we aankomende week nog gewoon les voor de vakantie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal wel een streampie opzoeken worden en voetbal kijken, zodat ik morgen zonder kater kan leren. Maandag tentamenweek
![]()
wij hebben in maart afscheidsfeest van de rector die gaat met pensioenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mijn school had de tentamenweek te vroeg gepland ofzo, nu hebben we aankomende week nog gewoon les voor de vakantie.![]()
Maandag wel maar 1 uurtje les en 's middags afscheidsfeest-geval-iets van de rector.
Welke heb je gehaald?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:
middag
nieuwe digitale camera gekocht![]()
voor de instapper van spiegelreflex is dit een hele goede camera iddquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:29 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij heb je hem stevig uit de broek laten hangen pascal! Maar die D40 is volgens mij wel een goede spiegelreflex digitale camera
Als je echt naar de creme de la creme van de spiegelreflexen wil, dan zit je qua budget inderdaad nog wel een stuk hoger. Maar dit is zeker een heel leuk cameraatje!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor de instapper van spiegelreflex is dit een hele goede camera idd
Klopt, ik heb hem ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je echt naar de creme de la creme van de spiegelreflexen wil, dan zit je qua budget inderdaad nog wel een stuk hoger. Maar dit is zeker een heel leuk cameraatje!
Ja, maar die past niet altijd in mijn rugtas!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij neemt toch foto's met van die flitspalen?
www.geluidsnet.nlquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:47 schreef VoreG het volgende:
Leuk als je die wolken die vliegtuigen achter laten goed kan zien. Vliegen er nu 4 boven m'n huis en het lijkt alsof ze het speelveld klaarmaken voor boter kaas en eieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |