abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:39:59 #126
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46317195
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef RayMania het volgende:
Als je de topics naleest zie je dat iedereen op hem reageert, ook op voltrekt normale posts.
Zoals gezegd, wanneer ik in Rotterdam in Ajax-shirt "Helemaal niets in Rotterdam" ga roepen, is er met de woorden die ik gebruik feitelijk ook helemaal niets mis. De bedoeling ervan is echter compleet duidelijk.
pi_46317224
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:32 schreef twi het volgende:
Waar ik me meer aan stoor is dat de oorzaak van die scheldpartijen vanavond op rekening van trollers als jorienvdherik geschreven kunnen worden en frappant genoeg zijn dit altijd mensen van wie dit soort gedrag al lang en breed bekend is.
Mwah, ik vond de scheldpartijen niet echt de oorzaak van de trollers, meer van het kutte spel van Ajax . In het wilde weg 'kankermof, neem de trein, raciscme, doodverwensingen etc" noemen, slaat nergens op, en komt echt niet door het getroll .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46317254
En het mag duidelijk zijn dat zijn intentie in 90% van zijn reacties was om Ajaxfans te irriteren, om vervelend bezig te zijn. En dat is nog maar 1 persoon!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46317255
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef RayMania het volgende:
Iedereen zou nu de topics waarin jorienvdherik vanavond heeft gepost na kunnen lezen. Geen enkele reactie is naar mijn weten van hem aangepast. Natuurlijk heeft jorien een geschiedenis, en staat hij als troller bekend. Als je de topics naleest zie je dat iedereen op hem reageert, ook op voltrekt normale posts.
Als iedereen eens zijn/haar Ajax-bril afdoet, zie je dat zijn posts vanavond reuze meevallen. Hij heeft getrollt, en dat is dan ook bestraft. Daarbij wordt gekeken naar de note geschiedenis, naar gegeven waarschuwingen etc. Dat bepaalt de termijn. Bij de andere gebanden waren deze nadeliger (zo keerde Jasza gister terug na een ban, en vanavond was het weer raak).
Ja dat heb ik al vaker gezien. Hij is makkelijk te pakken eh. krijgt nauwelijks bijval van anderen, niet bijster slim, nog jong, voor feyenoord... etc..
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:42:22 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46317292
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:40 schreef RayMania het volgende:

[..]

Mwah, ik vond de scheldpartijen niet echt de oorzaak van de trollers, meer van het kutte spel van Ajax . In het wilde weg 'kankermof, neem de trein, raciscme, doodverwensingen etc" noemen, slaat nergens op, en komt echt niet door het getroll .
Ach, ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor, richting de scheids. Niet met ziektes, maar doodsverwensingen zijn net zo erg. Maar je wordt ook opgenaaid door de rest. De problemen met schelden staan er redelijk los van, maar ik vind het wel opvallend dat het beiden op dezelfde manier toeneemt hier in VBL. Wellicht is er dan toch een verband.
pi_46317324
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef twi het volgende:

[..]

Zoals gezegd, wanneer ik in Rotterdam in Ajax-shirt "Helemaal niets in Rotterdam" ga roepen, is er met de woorden die ik gebruik feitelijk ook helemaal niets mis. De bedoeling ervan is echter compleet duidelijk.
Tuurlijk . Alleen ik gaf aan dat hij ook volstrekt normale posts had, maar ook trollposts. Voor het laatste is hij dan ook terecht geband. De banduur bepalen nogmaals de FA's .
pi_46317373
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:42 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor, richting de scheids. Niet met ziektes, maar doodsverwensingen zijn net zo erg. Maar je wordt ook opgenaaid door de rest. De problemen met schelden staan er redelijk los van, maar ik vind het wel opvallend dat het beiden op dezelfde manier toeneemt hier in VBL. Wellicht is er dan toch een verband.
Toch niet op fok? Nooit gezien iig.
pi_46317479
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:42 schreef twi het volgende:

[..]

Voetbal is emotie, dat snappen wij natuurlijk. Waarom het toenoemt zou ik ook niet weten. Meer users, minder strak beleid? Ik heb geen idee .
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:47:30 #134
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46317507
Uiteindelijk vind ik het irrelevant of je goed kan discussieren, wanneer je gewoon een heel topic kunt verkloten door anderen op te naaien. Wanneer je zoiets bij herhaling doet, dan moet je er gewoon voor onbepaalde tijd uitgeflikkerd worden.
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:50:45 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46317642
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:46 schreef RayMania het volgende:
Voetbal is emotie, dat snappen wij natuurlijk. Waarom het toenoemt zou ik ook niet weten. Meer users, minder strak beleid? Ik heb geen idee .
Voor mij komt 't het ten eerste doordat degenen die de rest opnaaien hun gang kunnen gaan met tussenpauzen van 48 uur. En daarnaast het minder strakke beleid waar die geweldige eigenaar van FOK! zo z'n best op heeft gedaan. Waarschijnlijk om zelf aan de policy te kunnen blijven voldoen.

Wat dat betreft vind ik het dus ook prima dat die mensen gebanned zijn voor hun scheldwoorden.
pi_46317726
Ach het wordt allemaal een beetje overdreven. Dat hele topics zijn verpest door trollers heb ik nog niet gezien eerlijk gezegd.
  donderdag 15 februari 2007 @ 00:55:51 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46319331
Toch nog even deze:
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Lucille het volgende:
Wij als FA's zijn het gekut gewoon zat van een aantal mensen die denken in VBL even de toon te zetten wie wat mag en zo werkt het dus niet. We zijn geen supportershonk waar de tegenpartij ff de boel op stelten kan zetten, zo werkt het dus niet.
Het zou de FA's sieren als ze wat meer zich zouden verdiepen in de mores in het VBL-forum en zelf ook eens wat meer betrokkenheid daarmee zouden tonen, zodat ze zelf weten wat er speelt en de eventueel noodzakelijke bans daar aan kunnen aanpassen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_46319800
Klopt, ik ken het gedoe en heb me ervoor ingespannen om er iets aan te veranderen, maar er moet aan dit punt iets (drastisch) gedaan worden. Als mod zijn zulke avonden gewoon niet meer leuk om te modden. Je loopt constant achter de feiten aan wat betreft het leuk houden van de sfeer en dergelijke. Je doet wat binnen je bereik ligt, maar verbetering levert nauwelijks op. En zo krijg je week in week uit weer hetzelfde gedonder voor je kiezen.
That's all folks!
pi_46320880
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach het wordt allemaal een beetje overdreven. Dat hele topics zijn verpest door trollers heb ik nog niet gezien eerlijk gezegd.
Komt omdat jij vaak genoeg mee loopt te zuigen met de rest. Mensen zijn blind voor hun eigen daden .
pi_46322619
Alsof iemand er van wakker ligt dat jorien en jasza weg zijn. Kunnen ze lekker samen verder de puber uithangen op MSN ofzo.

Idee van twi is natuurlijk perfect. Een 90min durende ban oid.
pi_46333096
Ehmmm....
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:33 schreef rubbereend het volgende:
zo stukje geschiedenis van vitesse weggehaald.
Wat boeit het dat ik een LINKJE van een filmpje van Bremen - Vitesse in het Ajax-topic zet? Was totaal niet om eens ff lekker te stangen en zo werd er ook niet op gereageerd. Nog steeds een beetje ziek van gisteren rubbereend? Beargumenteer dan op z'n minst waarom je een post verwijderd, maar dat doe je ook niet.
pi_46333111
Rubbereend is psv'er.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_46333123
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:25 schreef Happel het volgende:
Rubbereend is psv'er.
Dan moet 'ie zich helemaal niet zo aanstellen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 februari 2007 @ 15:27:00 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46333173
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:24 schreef Klingon het volgende:
Ehmmm....
[..]

Wat boeit het dat ik een LINKJE van een filmpje van Bremen - Vitesse in het Ajax-topic zet? Was totaal niet om eens ff lekker te stangen en zo werd er ook niet op gereageerd. Nog steeds een beetje ziek van gisteren rubbereend? Beargumenteer dan op z'n minst waarom je een post verwijderd, maar dat doe je ook niet.
ok filmpjes met dezelfde strekking daaronder werd wel gereageerd. Bovendien heeft het weinig met met ajax te maken volgens mij.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46333381
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ok filmpjes met dezelfde strekking daaronder werd wel gereageerd. Bovendien heeft het weinig met met ajax te maken volgens mij.
Als ik een wedstrijd van Ajax tegen Bremen kijk, en ik denk terug aan de UEFA-cup wedstrijden van Vitesse tegen Bremen.... dan heeft dat toch een link met Ajax? Kan er ook wel een compleet nutteloze video van Barbapapa neerzetten, maar DAT heeft pas niks te maken met Ajax - Bremen.
pi_46333490
Waarom niet? De wedstrijd Bremen - Ajax verkeerde ook in allerlei vormen, net zoals Barbapapa doet .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 februari 2007 @ 15:38:42 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46333576
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:33 schreef Klingon het volgende:

[..]

Als ik een wedstrijd van Ajax tegen Bremen kijk, en ik denk terug aan de UEFA-cup wedstrijden van Vitesse tegen Bremen.... dan heeft dat toch een link met Ajax? Kan er ook wel een compleet nutteloze video van Barbapapa neerzetten, maar DAT heeft pas niks te maken met Ajax - Bremen.
dan ga je daar lekker mee naar het weder - ajax topic
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_46334302
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 04:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Komt omdat jij vaak genoeg mee loopt te zuigen met de rest. Mensen zijn blind voor hun eigen daden .
Nee hoor. Ik best dat ik af en toe een klootzak ben hier. Maar hele topics heb ik nooit verkloot.
pi_46335578
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan ga je daar lekker mee naar het weder - ajax topic
Ik denk dat ik daar wel weer een bezoekje breng na de return volgende week
pi_46353947
Welke typische mod zinnetjes ken je al van buiten?

We nemen het mee naar achteren.
Wij hebben ook een leven hoor.
Bans worden niet besproken op het forum.
Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')