Ja!!!eins!!!eins1!11!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef DenniZZ het volgende:
Hee jongens,
wat is het gisteren geworden?
Die was in de 25e minuut al opgeofferdquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef DenniZZ het volgende:
Hee jongens,
40 minuten te laatquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:09 schreef BoNi het volgende:
[..]
Die was in de 25e minuut al opgeofferd
15 bier, uurtje of 1, heel gezellig.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef DenniZZ het volgende:
Hee jongens,
quote:ge·zel·lig (bn.)
1 aangenaam van sfeer => genoeglijk, gezellie, huiselijk, knus, sfeervol, stemmig; <=> ongezellig
2 [inf.] onderhoudend
jaa, gvd.. als hij die bal aannam en in de loop mee gaf van Doonald (zoals de verslaggever t zeiquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar goed, die actie waar Donald over de bal heen maait mag Sneijder natuurlijk nooit zo oplossen. Of zelf schieten met z'n linker of eerder geven maar niet zo'n belachelijke kut bal waar de beste jongen niets mee kan doen.
Eerste goal was weer een fout van Stekelenburg, die stond daar helemaal verkeerd.quote:
Kut, die had ik net uit mijn geheugen verdrongenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:46 schreef StarGazer het volgende:
Bayern - Ajax
Dat is gezien de datum voor mij onmogelijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:54 schreef Everett het volgende:
[..]
Kut, die had ik net uit mijn geheugen verdrongen![]()
quote:'Ajax stelde teleur', stelde Weser Kurier. 'Thomas Schaaf had zeer hoog opgegeven van het fijne en snelle offensieve spel. Maar van dit Ajax was niets te zien, het was eerder Cottbus of Bielefeld.'
Ik niet. Geweldige trip was dat. Die Oktoberfestenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:54 schreef Everett het volgende:
[..]
Kut, die had ik net uit mijn geheugen verdrongen![]()
En gelijk heeft ie, Ajax speelde ver onder het niveau... heel ver....quote:
Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde gevoel. We mogen onze handjes dichtknijpen met de 3-0. Ik ben echt blij dat het niet 6-0 is geworden, want dat was makkelijk mogelijk. Of Ajax er nou deze ronde of de volgende uitvliegt, maakt mij niet zoveel uit. Dat ze de UEFA cup niet zouden winnen daar had ik me aan het begin van het seizoen al bij neergelegd. Nu gewoon volop richten op de competitie en wie weet wat daar nog uit kan komen rollen. Die prijs is ineens weer in het zicht en toch niet bepaald onbelangrijk. Pakken we volgende jaar gewoon de CLquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:58 schreef Urquhart het volgende:
Goedemorgen Ajacieden,
Op de een of andere manier heb ik geen kater aan de wedstrijd overgehouden. Ik had vooraf al op een nederlaag gerekend, en gezien het spelverloop viel 3-0 nog mee.
Wel ontzettend jammer dat Maduro die bal niet in het doel schoot, dan hadden we nog een kans. Nu is het over en uit. Gaan we ons maar op de competitie concentreren, Europees was het toch al een zwart jaar.
Bovendien hadden we deze wedstrijd ook toteel geen geluk.
Krampachtig vasthouden aan Leo? Hij heeft al twee wedstrijden in de basis gestaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:20 schreef Urquhart het volgende:
Klopt, en Ten Cate moet ophouden met dat krampachtig vasthouden aan die Leonardo. Hup Leonardo op de bank, Babel op links en Huntelaar erin.
Gelul. Als de UEFA Cup matig is moet je die beker winnen. Het is geen CL, maar gewoon een goed toernooi. Nu niet gaan doen alsof ie niet belangrijk was.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:21 schreef Everett het volgende:
Die hele UEFA cup is wat mij betreft sowieso al een beetje matig.
Dan nog laat die Leonardo eerder en meer invallen dan Huntelaar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Krampachtig vasthouden aan Leo? Hij heeft al twee wedstrijden in de basis gestaan
Ach, gisteren maakte het niet meer uit wie hij er in zou gooien, Huntelaar of Leo. Hij was gewoon veel te laat met wisselen. En wat mij betreft horen Leo en Huntelaar allebei in de basis!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan nog laat die Leonardo eerder en meer invallen dan Huntelaar.
Sms jij Ten Cate dan FF ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:29 schreef Urquhart het volgende:
Zondag gewoon eindelijk eens met Huntelaar én Perez in de basis beginnen.
Tja, gelul?!? Het is mijn mening.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelul. Als de UEFA Cup matig is moet je die beker winnen. Het is geen CL, maar gewoon een goed toernooi. Nu niet gaan doen alsof ie niet belangrijk was.
Zo?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:29 schreef Urquhart het volgende:
Zondag gewoon eindelijk eens met Huntelaar én Perez in de basis beginnen.
Ja zoiets, en dan De Mul voor Leoquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo?
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Davids
Gabri
Sneijder - Roger
Perez
Leo - Huntelaar - Babel
Maar dat zal wel niet...
Exact, zou m graag weer eens winnen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelul. Als de UEFA Cup matig is moet je die beker winnen. Het is geen CL, maar gewoon een goed toernooi. Nu niet gaan doen alsof ie niet belangrijk was.
Ik dacht gister weer eens terug aan die wedstrijdenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:03 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dus? Ajax-Bayern in 1995 was ook mooi, je punt?.
Heel goed!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:04 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ik dacht gister weer eens terug aan die wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |