Handig lijstje, ik zal kijken wat ik ermee kanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke typische mod zinnetjes ken je al van buiten?
We nemen het mee naar achteren.
Wij hebben ook een leven hoor.
Bans worden niet besproken op het forum.
Ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.
Het is een mooi beginquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je er meer zoekt moet je even feedback teruglezen of aan sandman vragen die was er altijd erg gedreven in.
Tenzij je pijpzeikertjes als TR maar steeds in je FB-topics hebt, maar daar is ook een eenvoudige oplossing voor te vinden als je eenmaal mod bent.quote:
Als je het tegen mij hebt? Nee. Die mail check ik haast nooit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:09 schreef PLAE@ het volgende:
check je die mail uit je profiel nooit of negeer je me gewoon?![]()
Done.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:10 schreef golfer het volgende:
Als je het tegen mij hebt? Nee. Die mail check ik haast nooit.
Even opstarten.
Naar welke posts refereer jequote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:59 schreef Happel het volgende:
Blauwe diek, niet te overijverig worden, joh. Beetje posts aanpassen die als grap te boek staan.
Reactie op Franky, die ik ken. Onderling gekibbel dus. Onzin om dat soort reacties te verwijderen...quote:donderdag 15 februari 2007 @ 19:35
-Niet doen-
[ Bericht 53% gewijzigd door dndiek op 15-02-2007 21:59 (doodverwensing) ]
Linkje zou handig geweest zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Reactie op Franky, die ik ken. Onderling gekibbel dus. Onzin om dat soort reacties te verwijderen...
Die is zelden gevonden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Tenzij je pijpzeikertjes als TR maar steeds in je FB-topics hebt, maar daar is ook een eenvoudige oplossing voor te vinden als je eenmaal mod bent.![]()
Dat kan je toch wel inschatten of niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Linkje zou handig geweest zijn.
Maar goed, doodverwensingen worden zoals altijd aangepast. Wij weten natuurlijk niet wie elkaar allemaal persoonlijk kennen, dus ook niet of het gemeend is of niet.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je er meer zoekt moet je even feedback teruglezen of aan sandman vragen die was er altijd erg gedreven in.
Donequote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:38 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] Leukste Voetbalnaam(NL): ronde 1 deel IV mag ook een slotje op![]()
Dan mogen ze wel op volle oorlogsterkte aanwezig zijn in dat topicquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:29 schreef Klingon het volgende:
Ik denk dat ik daar wel weer een bezoekje breng na de return volgende week![]()
En dit meen je serieus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
al zullen de meeste ajacieden in het stadion zitten
Ik kijk het even aanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:40 schreef tong80 het volgende:
Slotje graag :
Het grote Afonso Alves topic # 2
Alvast bedankt.
De mods diequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje er alsnog een carnavalstitel van maken ?
[HOOLS] De VBL Bios #1456: Met FA Cup, Bundesliga en Eredivisie
Nergens voor nodig. Hools is zo vol.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef tong80 het volgende:
Het kan welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:18 schreef tong80 het volgende:
Oeiquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef RayMania het volgende:
NEE NEE. Carnaval. Je hebt naar mij te luisteren in je beginperiode
!
Toegevoegdquote:Op zondag 18 februari 2007 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan deze even toegevoegd worden bij de handige linkjes?
Het grote Danny Makkelie-fantopic
Als je weer een tijdje vrijaf wilt van Fok wel jaquote:Op zondag 18 februari 2007 13:01 schreef SCH het volgende:
Mag ik vanmiddag weer eens een verkeerde tussenstand posten, gewoon zomaar, voor de lol?
Van mij mag je, je weet wel dat je dan twee dagen weg bentquote:Op zondag 18 februari 2007 13:01 schreef SCH het volgende:
Mag ik vanmiddag weer eens een verkeerde tussenstand posten, gewoon zomaar, voor de lol?
Regel is ingevoerd omdat vele users het wildenquote:
3quote:Op zondag 18 februari 2007 13:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Regel is ingevoerd omdat vele users het wilden.
Je hebt alle livescoretopics nagelezen?quote:
Alsof het zo werktquote:Op zondag 18 februari 2007 13:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Regel is ingevoerd omdat vele users het wilden.
Ja gisteren toevallig.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt alle livescoretopics nagelezen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |