quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:11 schreef One_conundrum het volgende:
en volgende week mogen we weer op vrijdag
Houwe zoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen een garantie voor een overwinning.
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:33 schreef MaxPower het volgende:
TT mag naar FC Groningen - SC Heerenveen: Derby Day
Hebben ze in ieder geval alvast een smoesquote:Op maandag 29 januari 2007 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
Suarez is geschorst komende vrijdag
Ik weet het niet. Als FCG speelt zoals de eerste helft tegen AJAX en Alves weer net zo weergaloos speelt kan het een hele mooie pot met veel doelpunten worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat Grunn wint als ze net zo spelen als tegen Ajax en als ze Alves onder controle kunnen houden. Anders
Suarez doet niet mee he....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat Grunn wint als ze net zo spelen als tegen Ajax en als ze Alves onder controle kunnen houden. Anders
5e gele kaart idd..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:12 schreef Damzkieee het volgende:
Geschorst?
Pas op dat je je benen niet breekt in die tunnel naar t uitvakquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
5e gele kaart idd..
* Proud2beDiepfries heeft er zin in, nog 7 uurtjes en dan naar dat van buiten foeilelijke en van binnen veel te groene stadion![]()
Die is kennelijk nog steeds niet verbeterd na vorig jaar?? Wij hadden er zo'n klootviool tussen lopen die daar een rookbom of een stuk vuurwerk ofzo afstak, nou, daar wordt je niet echt vrolijk vanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pas op dat je je benen niet breekt in die tunnel naar t uitvak
![]()
Nee, fukking smal en donker en nat...Die trappen waren zo glad als ik weet niet wat.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die is kennelijk nog steeds niet verbeterd na vorig jaar?? Wij hadden er zo'n klootviool tussen lopen die daar een rookbom of een stuk vuurwerk ofzo afstak, nou, daar wordt je niet echt vrolijk van![]()
Vorige week vrijdagavond was er toch ook al een mooie, doelpuntrijke, wedstrijdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
Op papier he.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:45 schreef Grimm het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gdIkar9r-rs
Op de trekker naar Madrid haha
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:17 schreef Dos37 het volgende:
Eigenlijk hup Gr... maarja dat krijg ik mijn bek niet uit
nee, die gaat als volgt:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:45 schreef Grimm het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=s5Qd1s4xICI
Gronings volkslied?
___________________VDBquote:01/02 (17:55) sc Heerenveen moet het vrijdag in de uitwedstrijd tegen FC Groningen mogelijk stellen zonder de middenvelders Jakob Poulsen en André Hanssen. Het duo is (licht) geblesseerd.
De selectie van sc Heerenveen is redelijk fit. Jakob Poulsen en André Hanssen zijn de enige vraagtekens. Poulsen heeft last van een enkel, Hanssen van een knie. Als beide spelers niet in actie kunnen komen, moet Verbeek aan de bezetting van het middenveld sleutelen. Hanssen zat tegen Heracles ook al op de bank, voor Poulsen lijkt Michael Bradley de meest logische vervanger.
FC Groningen verloor de laatste vier thuisduels en wil nu beslist winnen. Trainer Ron Jans: ,,Duidelijk is wel dat we morgen niet in het bijzonder een spektakel willen bieden, maar het resultaat voorop staat. Eigenlijk is het een must dat we winnen.'' De opstelling van Groningen geeft Jans nog niet, maar van drie spelers is het zeker dat ze niet vanaf de eerste minuut in het veld zullen staan. De geschorste Luis Suárez kijkt vanaf de tribune toe en de nieuwelingen Donovan Slijngard en Martijn Meerdink zullen niet aan de aftrap staan.
___________________VDBquote:01/02 (17:55) sc Heerenveen moet het vrijdag in de uitwedstrijd tegen FC Groningen mogelijk stellen zonder de middenvelders Jakob Poulsen en André Hanssen. Het duo is (licht) geblesseerd.
De selectie van sc Heerenveen is redelijk fit. Jakob Poulsen en André Hanssen zijn de enige vraagtekens. Poulsen heeft last van een enkel, Hanssen van een knie. Als beide spelers niet in actie kunnen komen, moet Verbeek aan de bezetting van het middenveld sleutelen. Hanssen zat tegen Heracles ook al op de bank, voor Poulsen lijkt Michael Bradley de meest logische vervanger.
FC Groningen verloor de laatste vier thuisduels en wil nu beslist winnen. Trainer Ron Jans: ,,Duidelijk is wel dat we morgen niet in het bijzonder een spektakel willen bieden, maar het resultaat voorop staat. Eigenlijk is het een must dat we winnen.'' De opstelling van Groningen geeft Jans nog niet, maar van drie spelers is het zeker dat ze niet vanaf de eerste minuut in het veld zullen staan. De geschorste Luis Suárez kijkt vanaf de tribune toe en de nieuwelingen Donovan Slijngard en Martijn Meerdink zullen niet aan de aftrap staan.
kom maar op, litte we hope op in moaie en sportiefe wedstriidquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:13 schreef SCH het volgende:
It giet oan
Bonje geschoptquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
watskeburt met die cornelisse?
lange zijde blijft zittenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En wie niet springt die is een Fries![]()
Heerenveen speelt thuis, lachtertje dat groningen publiekquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:44 schreef denthemen het volgende:
ik hoor nu alleen het hoerenveen publiek, come on grunn
Aan het einde van een lange werkweek is een degelijk potje voetbal op vrijdagavond kennelijk teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:04 schreef borisz het volgende:
een wedstrijd op vrijdag avond is ook niet goed![]()
idd er heerst echt een vloek op zegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:04 schreef borisz het volgende:
een wedstrijd op vrijdag avond is ook niet goed![]()
HIJ IS EEN HOMOFIEEEEEEELquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:23 schreef SCH het volgende:
"Zing eens een liedje"
Die scoort nu dus al 8 uitwedstrijden op rijquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Jasza het volgende:
Eigendoelpunt van AFonso Alves.
Was jij niet die met die 5,- op SCH?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Kutmazzelgoaltje.
Een beperkte voetballer?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:54 schreef Jasza het volgende:
Daar heb je hem weer met ze trap.
Alves is echt een beperkte voetballer aan de bal maar zo'n geweldige trap heeft hij zeg.
Ja, hij is aan de bal nou niet bepaald goed te noemen hoor, kijk vandaag ook maar. Doet er amper iets goeds mee, het is een goaltjesgetter, hij heeft ook maar 1 assist.quote:
hij is mooi!quote:
Deed Kezman ook, die kon ook niet goed voetballen hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef Damzkieee het volgende:
Beperkte voetballer met 22 goals in 23 wedstrijden
Je vergeet even z'n individuele acties waaronder bijv die goal tegen PSV. En alsof assists iets uitmaakt voor een spits wanneer hij 22 goals heeft gemaaktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, hij is aan de bal nou niet bepaald goed te noemen hoor, kijk vandaag ook maar. Doet er amper iets goeds mee, het is een goaltjesgetter, hij heeft ook maar 1 assist.
Zegt genoeg![]()
Zelfs als je assists en goals zou optellen staat hij denk ik nog eerste.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je vergeet even z'n individuele acties waaronder bijv die goal tegen PSV. En alsof assists iets uitmaakt voor een spits wanneer hij 22 goals heeft gemaakt.
Komt door de manier van spelen in de eerste helft telkens.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:05 schreef Jasza het volgende:
Groningen zit er weer doorheen, waar zagen we dat eerder.
Echt I agree on that!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:09 schreef Douwe het volgende:
Jezus, Alvés mag dan vaak scoren, hij mist ook veel belangrijke mogelijkheden![]()
Uhm... bij die laatste bal was ie op volle snelheid en kreeg die de bal een halve meter achter zich gespeeld en nog weet hij 'm richting goal te krijgen.. Dit was eerder een bewijs van zijn kwaliteiten, dan een teken van onkunde!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij krijg vaak goeie ballen maar doet er weinig mee..lijkt verdomme huntelaar wel![]()
Snap niet dat Heerenveen hem van Vitesse heeft gehaald, daar vond ik em al slechtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Volgend weekend mag die zo ook wel spelen![]()
Mij hoor je niet klagen , wij zijn er alleen maar beter op gewordenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Snap niet dat Heerenveen hem van Vitesse heeft gehaald, daar vond ik em al slecht
Zolang ie geen pingel veroorzaakt zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:14 schreef Douwe het volgende:
Hoe kun je Dingsdag nou slecht vinden spelen? Het is verdomme de beste man van het veld
Ik heb vandaag niet zo op hem gelet, maar normaal gesprokenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:14 schreef Douwe het volgende:
Hoe kun je Dingsdag nou slecht vinden spelen? Het is verdomme de beste man van het veld
Ja daar is ie in ieder geval wel vrij behendig inquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zolang ie geen pingel veroorzaakt zeker![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zolang ie geen pingel veroorzaakt zeker![]()
De fanatieke 45 minuten van vorige week waren al gereduceert tot 15, volgende week alleen nog maar een fanatieke warming-up?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:16 schreef venomsnake het volgende:
kutwedstrijd..
Hij was erg sterk met Hansson achterin... kunnen we Hansson niet verplichten zn contract te verlengen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet zo op hem gelet, maar normaal gesproken
Trouwens, vandaag is eenoog koning in het land der blinden, wat een belabberde pot.
Ja dat zei ik net al, volgens mij gaat het alleen nog om de posities in de playoffs voor CL.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:19 schreef SCH het volgende:
Spannende pot - maar wel een beetje een kater dat we 2 punten verspelen.
Hij heeft de perfecte kop om commentator te zijn in elk gevalquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:25 schreef Cerubo het volgende:
Wat kan die leo driessen toch geweldig engels
wat zegt ie?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:33 schreef Cerubo het volgende:
So he, Jans is ook aangebrand op Tele2
Haha, dit is wat anders dan sierd de vosquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:40 schreef Cerubo het volgende:
Op maandagavond zit ie altijd iedereen belachelijk te maken bij samenvattingkjes van de wedstrijden, dat ie z'n eigen interview ook maar erin meeneemt. Triest figuur.
Hehe, dat weet dus niemand. Alves praatte in het Portugees en Leo Driessen praatte in gebrekkig Engels. Ze begrepen elkaar dus van geen kant en niemand vertaalde ook wat Alves zei. Compleet nutteloos interview dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:18 schreef Cruoninga het volgende:
Wat zei Alves dan in dat interview?
Dat hij zin had in een gehaktbal met mayo waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:18 schreef Cruoninga het volgende:
Wat zei Alves dan in dat interview?
Joepiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Aanstaande vrijdag krijgen we weer FC Groningen te zien alleen dan spelen ze een uitwedstrijd in Rotterdam en wel tegen Excelsior.
Das nogal een teringeind.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:26 schreef clauwheee het volgende:
Nou, vanmiddag met de trein heen, maar ga me maar voorbereiden op het ergste
Klassequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:26 schreef clauwheee het volgende:
Nou, vanmiddag met de trein heen, maar ga me maar voorbereiden op het ergste
Laat Sugar Lee Hooper erbuitenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:43 schreef borisz het volgende:
wat een pot toch zeg
Ook vast wel. Je went er weer heel snel aan hoor, verliezen. Haha.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef borisz het volgende:
[..]
en de terugreis dan als Excelsior heeft gewonnen?
Een perron slaapt ook vast goedquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ook vast wel. Je went er weer heel snel aan hoor, verliezen. Haha.
Wordt nog rennen trouwens na het laatste fluitsignaal om terug te kunnen komen. Maar dat zien we vanavond wel weer
Wat een onzin zeg. Leuk knus hokje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:50 schreef Dos37 het volgende:
Excelsior zaterdag nog geweest daar. Dat mag het woord stadion niet dragen![]()
klopt waquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:50 schreef Dos37 het volgende:
Zit meestal niet eens vol, toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:50 schreef Dos37 het volgende:
Ik kijk het niet, maar wat zei de beste man?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef Silenus het volgende:
Daar werd 410 even gedisst door de commentator.
Zwarthoed nu al 24 keer zonder clean sheet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
had de tv al uit ( nog steeds )
Over recordpogingen gesproken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zwarthoed nu al 24 keer zonder clean sheet.
Excelsior scoort niet joh, behalve als ze een pingel krijgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Nou, ben blij met de voorsprong maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Hopen dat ze er nog één in prikken want gerust ben ik nog allerminst.
Iets in de trant van 'en hier het sfeervak van Excelsior, wat hun club in tegenstelling tot in andere stadions wél positief ondersteunt'...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, maar wat zei de beste man?
Is de zelfde ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'en hier het sfeervak van Excelsior, wat hun club in tegenstelling tot in andere stadions wél positief ondersteunt'...![]()
Jorien, t lijkt trouwens net of je vlag er hangt. Rechts van het doel, het vak van de 'hk' van excelsior....helemaal rechts.
Nou, Groningen speelt echt slap, en af en toe staat de verdediging echt te kutten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Excelsior scoort niet joh, behalve als ze een pingel krijgen![]()
Sfeervakquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'en hier het sfeervak van Excelsior, wat hun club in tegenstelling tot in andere stadions wél positief ondersteunt'...![]()
toch nog optijd terug gekomen uit Zuid-Amerika ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:31 schreef Jasza het volgende:
Suarez erin.
Alleen die pot en snorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef Whizzkith het volgende:
Kijken er nog mensen?
die kijken ook niet meer denk ikquote:
Een uiterst regelmatige 0-2,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:22 schreef tong80 het volgende:
Ik kon het echt niet langer aanzien. Wat is het geworden ?
Nee op zondag in de Kuip word je blijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Afschaften dat vrijdag voetbal
Zeven van de negen wedstrijden zijn doorgaans de moeite niet waard om negentig minuten naar te kijken. 't Is derhalve een kwestie van statistieken, slechts één op de viereneenhalve pot is de moeite waardquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Afschaften dat vrijdag voetbal
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee op zondag in de Kuip word je blij
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:27 schreef MaxPower het volgende:
da's wel een acceptabel potje.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:35 schreef RayMania het volgende:
Willem II - ADO is toch bezig?.
TT change.
En terugquote:
zal wel vanwege carnaval zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
En terug. Wie verzint nu twee vrijdagavond wedstrijden
.
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
zal wel vanwege carnaval zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |