Das nogal een teringeind.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:26 schreef clauwheee het volgende:
Nou, vanmiddag met de trein heen, maar ga me maar voorbereiden op het ergste
Klassequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:26 schreef clauwheee het volgende:
Nou, vanmiddag met de trein heen, maar ga me maar voorbereiden op het ergste
Laat Sugar Lee Hooper erbuitenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:43 schreef borisz het volgende:
wat een pot toch zeg
Ook vast wel. Je went er weer heel snel aan hoor, verliezen. Haha.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef borisz het volgende:
[..]
en de terugreis dan als Excelsior heeft gewonnen?
Een perron slaapt ook vast goedquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ook vast wel. Je went er weer heel snel aan hoor, verliezen. Haha.
Wordt nog rennen trouwens na het laatste fluitsignaal om terug te kunnen komen. Maar dat zien we vanavond wel weer
Wat een onzin zeg. Leuk knus hokje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:50 schreef Dos37 het volgende:
Excelsior zaterdag nog geweest daar. Dat mag het woord stadion niet dragen![]()
klopt waquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:50 schreef Dos37 het volgende:
Zit meestal niet eens vol, toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:50 schreef Dos37 het volgende:
Ik kijk het niet, maar wat zei de beste man?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:29 schreef Silenus het volgende:
Daar werd 410 even gedisst door de commentator.
Zwarthoed nu al 24 keer zonder clean sheet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
had de tv al uit ( nog steeds )
Over recordpogingen gesproken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zwarthoed nu al 24 keer zonder clean sheet.
Excelsior scoort niet joh, behalve als ze een pingel krijgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Nou, ben blij met de voorsprong maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Hopen dat ze er nog één in prikken want gerust ben ik nog allerminst.
Iets in de trant van 'en hier het sfeervak van Excelsior, wat hun club in tegenstelling tot in andere stadions wél positief ondersteunt'...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, maar wat zei de beste man?
Is de zelfde ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'en hier het sfeervak van Excelsior, wat hun club in tegenstelling tot in andere stadions wél positief ondersteunt'...![]()
Jorien, t lijkt trouwens net of je vlag er hangt. Rechts van het doel, het vak van de 'hk' van excelsior....helemaal rechts.
Nou, Groningen speelt echt slap, en af en toe staat de verdediging echt te kutten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Excelsior scoort niet joh, behalve als ze een pingel krijgen![]()
Sfeervakquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'en hier het sfeervak van Excelsior, wat hun club in tegenstelling tot in andere stadions wél positief ondersteunt'...![]()
toch nog optijd terug gekomen uit Zuid-Amerika ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:31 schreef Jasza het volgende:
Suarez erin.
Alleen die pot en snorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:04 schreef Whizzkith het volgende:
Kijken er nog mensen?
die kijken ook niet meer denk ikquote:
Een uiterst regelmatige 0-2,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:22 schreef tong80 het volgende:
Ik kon het echt niet langer aanzien. Wat is het geworden ?
Nee op zondag in de Kuip word je blijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Afschaften dat vrijdag voetbal
Zeven van de negen wedstrijden zijn doorgaans de moeite niet waard om negentig minuten naar te kijken. 't Is derhalve een kwestie van statistieken, slechts één op de viereneenhalve pot is de moeite waardquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Afschaften dat vrijdag voetbal
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee op zondag in de Kuip word je blij
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:27 schreef MaxPower het volgende:
da's wel een acceptabel potje.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:35 schreef RayMania het volgende:
Willem II - ADO is toch bezig?.
TT change.
En terugquote:
zal wel vanwege carnaval zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
En terug. Wie verzint nu twee vrijdagavond wedstrijden
.
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
zal wel vanwege carnaval zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |