quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:11 schreef One_conundrum het volgende:
en volgende week mogen we weer op vrijdag
Houwe zoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen een garantie voor een overwinning.
quote:Op maandag 29 januari 2007 10:33 schreef MaxPower het volgende:
TT mag naar FC Groningen - SC Heerenveen: Derby Day
Hebben ze in ieder geval alvast een smoesquote:Op maandag 29 januari 2007 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
Suarez is geschorst komende vrijdag
Ik weet het niet. Als FCG speelt zoals de eerste helft tegen AJAX en Alves weer net zo weergaloos speelt kan het een hele mooie pot met veel doelpunten worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat Grunn wint als ze net zo spelen als tegen Ajax en als ze Alves onder controle kunnen houden. Anders
Suarez doet niet mee he....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat Grunn wint als ze net zo spelen als tegen Ajax en als ze Alves onder controle kunnen houden. Anders
5e gele kaart idd..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:12 schreef Damzkieee het volgende:
Geschorst?
Pas op dat je je benen niet breekt in die tunnel naar t uitvakquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
5e gele kaart idd..
* Proud2beDiepfries heeft er zin in, nog 7 uurtjes en dan naar dat van buiten foeilelijke en van binnen veel te groene stadion![]()
Die is kennelijk nog steeds niet verbeterd na vorig jaar?? Wij hadden er zo'n klootviool tussen lopen die daar een rookbom of een stuk vuurwerk ofzo afstak, nou, daar wordt je niet echt vrolijk vanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Pas op dat je je benen niet breekt in die tunnel naar t uitvak
![]()
Nee, fukking smal en donker en nat...Die trappen waren zo glad als ik weet niet wat.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die is kennelijk nog steeds niet verbeterd na vorig jaar?? Wij hadden er zo'n klootviool tussen lopen die daar een rookbom of een stuk vuurwerk ofzo afstak, nou, daar wordt je niet echt vrolijk van![]()
Vorige week vrijdagavond was er toch ook al een mooie, doelpuntrijke, wedstrijdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:58 schreef Damzkieee het volgende:
Op papier he.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:45 schreef Grimm het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gdIkar9r-rs
Op de trekker naar Madrid haha
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:17 schreef Dos37 het volgende:
Eigenlijk hup Gr... maarja dat krijg ik mijn bek niet uit
nee, die gaat als volgt:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:45 schreef Grimm het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=s5Qd1s4xICI
Gronings volkslied?
___________________VDBquote:01/02 (17:55) sc Heerenveen moet het vrijdag in de uitwedstrijd tegen FC Groningen mogelijk stellen zonder de middenvelders Jakob Poulsen en André Hanssen. Het duo is (licht) geblesseerd.
De selectie van sc Heerenveen is redelijk fit. Jakob Poulsen en André Hanssen zijn de enige vraagtekens. Poulsen heeft last van een enkel, Hanssen van een knie. Als beide spelers niet in actie kunnen komen, moet Verbeek aan de bezetting van het middenveld sleutelen. Hanssen zat tegen Heracles ook al op de bank, voor Poulsen lijkt Michael Bradley de meest logische vervanger.
FC Groningen verloor de laatste vier thuisduels en wil nu beslist winnen. Trainer Ron Jans: ,,Duidelijk is wel dat we morgen niet in het bijzonder een spektakel willen bieden, maar het resultaat voorop staat. Eigenlijk is het een must dat we winnen.'' De opstelling van Groningen geeft Jans nog niet, maar van drie spelers is het zeker dat ze niet vanaf de eerste minuut in het veld zullen staan. De geschorste Luis Suárez kijkt vanaf de tribune toe en de nieuwelingen Donovan Slijngard en Martijn Meerdink zullen niet aan de aftrap staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |