Die scoort nu dus al 8 uitwedstrijden op rijquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Jasza het volgende:
Eigendoelpunt van AFonso Alves.
Was jij niet die met die 5,- op SCH?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Kutmazzelgoaltje.
Een beperkte voetballer?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:54 schreef Jasza het volgende:
Daar heb je hem weer met ze trap.
Alves is echt een beperkte voetballer aan de bal maar zo'n geweldige trap heeft hij zeg.
Ja, hij is aan de bal nou niet bepaald goed te noemen hoor, kijk vandaag ook maar. Doet er amper iets goeds mee, het is een goaltjesgetter, hij heeft ook maar 1 assist.quote:
hij is mooi!quote:
Deed Kezman ook, die kon ook niet goed voetballen hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef Damzkieee het volgende:
Beperkte voetballer met 22 goals in 23 wedstrijden
Je vergeet even z'n individuele acties waaronder bijv die goal tegen PSV. En alsof assists iets uitmaakt voor een spits wanneer hij 22 goals heeft gemaaktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, hij is aan de bal nou niet bepaald goed te noemen hoor, kijk vandaag ook maar. Doet er amper iets goeds mee, het is een goaltjesgetter, hij heeft ook maar 1 assist.
Zegt genoeg![]()
Zelfs als je assists en goals zou optellen staat hij denk ik nog eerste.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je vergeet even z'n individuele acties waaronder bijv die goal tegen PSV. En alsof assists iets uitmaakt voor een spits wanneer hij 22 goals heeft gemaakt.
Komt door de manier van spelen in de eerste helft telkens.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:05 schreef Jasza het volgende:
Groningen zit er weer doorheen, waar zagen we dat eerder.
Echt I agree on that!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:09 schreef Douwe het volgende:
Jezus, Alvés mag dan vaak scoren, hij mist ook veel belangrijke mogelijkheden![]()
Uhm... bij die laatste bal was ie op volle snelheid en kreeg die de bal een halve meter achter zich gespeeld en nog weet hij 'm richting goal te krijgen.. Dit was eerder een bewijs van zijn kwaliteiten, dan een teken van onkunde!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij krijg vaak goeie ballen maar doet er weinig mee..lijkt verdomme huntelaar wel![]()
Snap niet dat Heerenveen hem van Vitesse heeft gehaald, daar vond ik em al slechtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Volgend weekend mag die zo ook wel spelen![]()
Mij hoor je niet klagen , wij zijn er alleen maar beter op gewordenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Snap niet dat Heerenveen hem van Vitesse heeft gehaald, daar vond ik em al slecht
Zolang ie geen pingel veroorzaakt zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:14 schreef Douwe het volgende:
Hoe kun je Dingsdag nou slecht vinden spelen? Het is verdomme de beste man van het veld
Ik heb vandaag niet zo op hem gelet, maar normaal gesprokenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:14 schreef Douwe het volgende:
Hoe kun je Dingsdag nou slecht vinden spelen? Het is verdomme de beste man van het veld
Ja daar is ie in ieder geval wel vrij behendig inquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zolang ie geen pingel veroorzaakt zeker![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zolang ie geen pingel veroorzaakt zeker![]()
De fanatieke 45 minuten van vorige week waren al gereduceert tot 15, volgende week alleen nog maar een fanatieke warming-up?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:16 schreef venomsnake het volgende:
kutwedstrijd..
Hij was erg sterk met Hansson achterin... kunnen we Hansson niet verplichten zn contract te verlengen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet zo op hem gelet, maar normaal gesproken
Trouwens, vandaag is eenoog koning in het land der blinden, wat een belabberde pot.
Ja dat zei ik net al, volgens mij gaat het alleen nog om de posities in de playoffs voor CL.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:19 schreef SCH het volgende:
Spannende pot - maar wel een beetje een kater dat we 2 punten verspelen.
Hij heeft de perfecte kop om commentator te zijn in elk gevalquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:25 schreef Cerubo het volgende:
Wat kan die leo driessen toch geweldig engels
wat zegt ie?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:33 schreef Cerubo het volgende:
So he, Jans is ook aangebrand op Tele2
Haha, dit is wat anders dan sierd de vosquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:40 schreef Cerubo het volgende:
Op maandagavond zit ie altijd iedereen belachelijk te maken bij samenvattingkjes van de wedstrijden, dat ie z'n eigen interview ook maar erin meeneemt. Triest figuur.
Hehe, dat weet dus niemand. Alves praatte in het Portugees en Leo Driessen praatte in gebrekkig Engels. Ze begrepen elkaar dus van geen kant en niemand vertaalde ook wat Alves zei. Compleet nutteloos interview dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:18 schreef Cruoninga het volgende:
Wat zei Alves dan in dat interview?
Dat hij zin had in een gehaktbal met mayo waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:18 schreef Cruoninga het volgende:
Wat zei Alves dan in dat interview?
Joepiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Aanstaande vrijdag krijgen we weer FC Groningen te zien alleen dan spelen ze een uitwedstrijd in Rotterdam en wel tegen Excelsior.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |