Huub begint zowaar met vragen stellen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:30 schreef Roy_vdm het volgende:
Waar Huub spreekt en Eric luistert.
Ja, dat denk ik ook. 't Is toch ieder voor zich. Maar... ik denk wel dat Bart zo langzamerhand steeds minder zin krijgt om met Natasia en Brian 'geassocieerd' te worden en dat hij dus wel meer naar het andere groepje toetrekt. Maar dat wil niet zeggen dat ie die niet eruit werkt als hij daar de kans toe krijgt. En dat is ook logisch natuurlijk.quote:
Vind ik nogal dom van je.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Eric, werkelijk waar. Wat een stupide gast lijkt mij dat. Heb nog geen beelden van die gast gezien, alleen een foto, en die zegt mij al genoeg.
Zeg dan niets...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Eric, werkelijk waar. Wat een stupide gast lijkt mij dat. Heb nog geen beelden van die gast gezien, alleen een foto, en die zegt mij al genoeg.
Huub heeft wat dat betreft een voordeel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
No fucking way!
En ik denk dat Huub er ook niet automatisch vanuit moet gaan dat Eric aan zijn kant staat.
Heb je hem ook weer met z'n plaatje van Tom Cruise met cumshotquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:32 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar Eric is wel érg goed op de hoogte hoor! Ook van zaken die nog niet in de uitzendingen te zien zijn geweest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is alleen maar op de streams geweest en ik weet niet op welk forum Eric heeft gelezen.
hoezo? ik vind hem tot nu toe juist okequote:Op woensdag 14 februari 2007 01:32 schreef Sjakie01 het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:33 schreef Yvet_te het volgende:
kutgekraak
Dat is vrij zeker, Huub heeft/had het voordeel van de underdog positie waar hij door Nathanael en Co. ingeplaatst werd, dat heeft Eric niet en dus kan hij gelijk meer zichzelf zijn, hij wordt door de rest ook veel meer als "gevaar" gezien en dat maakt hem ook sterker.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:31 schreef Day het volgende:
Ik ben er nu al van overtuigd dat Eric het spelletje veel slimmer gaat spelen dan Huub.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Is die gast gay trouwens?
Yep, hij zit in een spel en niet in een soap, naar eigen zeggen dan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:31 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. 't Is toch ieder voor zich. Maar... ik denk wel dat Bart zo langzamerhand steeds minder zin krijgt om met Natasia en Brian 'geassocieerd' te worden en dat hij dus wel meer naar het andere groepje toetrekt. Maar dat wil niet zeggen dat ie die niet eruit werkt als hij daar de kans toe krijgt. En dat is ook logisch natuurlijk.
kon je dat niet aan die foto zien dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik was er een beetje bang voor, maar ik denk echt dat ze een geduchte tegenstander binnen hebben gehaald voor iedereen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:31 schreef Day het volgende:
Ik ben er nu al van overtuigd dat Eric het spelletje veel slimmer gaat spelen dan Huub.
Doet een beer in het bos schijten?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Topstreams op je site HiDiHo.quote:
Wij hebben het gezien en uitvoerig gemeld in de topics... en tóch zijn er nog zat fokkers die denken dat Bart zich bij Huub heeft aangesloten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Eric is wel érg goed op de hoogte hoor! Ook van zaken die nog niet in de uitzendingen te zien zijn geweest.
Eentje wordt wakker hieroquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Doordeweeks en in t weekend.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Eric '.... dat ze ooit kinderen heeft genomen.... 'quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:36 schreef Day het volgende:
En toch staat Eric het zwakst nu.
Dus ik zou maar niet te enthousiast reageren op Huub's: er moet hoe dan ook iemand uit eind van de maand.
Is die ook homo danquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:35 schreef daWeasel het volgende:
Heeee, Jochem Uytdehaaghe in de kooi, mooi man!
Het wachten is op zijn zwaktes. Iedereen heeft zijn zwakke punten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik was er een beetje bang voor, maar ik denk echt dat ze een geduchte tegenstander binnen hebben gehaald voor iedereen.
Bart kreeg ook een waarschuwing voor Brian van Eric. Zou hij die dan ook negeren ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij hebben het gezien en uitvoerig gemeld in de topics... en tóch zijn er nog zat fokkers die denken dat Bart zich bij Huub heeft aangesloten.
Ik kan nog niet gelijk zeggen dat Eric het spel slimmer zal spelen, misschien dat hij minder valkuilen heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is vrij zeker, Huub heeft/had het voordeel van de underdog positie waar hij door Nathanael en Co. ingeplaatst werd, dat heeft Eric niet en dus kan hij gelijk meer zichzelf zijn, hij wordt door de rest ook veel meer als "gevaar" gezien en dat maakt hem ook sterker.
Thxquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Topstreams op je site HiDiHo.
Heb ze nu om precies te zijn 04:07:10 onafgebroken, zonder buffering alle 4 opstaan.![]()
Waarom zou hij Eric vertrouwen??quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bart kreeg ook een waarschuwing voor Brian van Eric. Zou hij die dan ook negeren ?
Bart kreeg diezelfde waarschuwing ook al van Michel, maar waarschijnlijk gaat hij nog steeds van zijn deal met Brian uit, en omdat hij zich daar nog aan zal houden gaat hij er vanuit dat Brian dat ook doet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart kreeg ook een waarschuwing voor Brian van Eric. Zou hij die dan ook negeren ?
Ja, da's natuurlijk waar. Maar hij heeft wel een sterke eerste indruk gemaakt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:39 schreef Ashrak het volgende:
[..]
-knip-
Eric
Hij is net een dag binnen ... even een paar dagen aankijken.
Nu is hij natuurlijk goed voorbereid en lijkt het also hij het beter gaat spelen. Ik moet het nog even zien.
Weet ik niet, ik "verdenk" hem er wel van, maar ik bedoel dat Eric mij soms gewoon aan hem diet denken.quote:
Dat moet hem wel aan het denken zetten inderdaad, maar hij weet inmiddels wel het verhaal achter het feit dat Brian hem er uit wilde stemmen. Dat heeft hij nog geen enkele keer ter verdediging van Brian verteld aan bv Huub. Ik denk omdat hij Huub wil laten denken dat hij Brian niet meer zo ziet zitten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
het is een kreeft, die zijn moeilijk te doorgronden en laten nooit hun echte ware gezicht zienquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het wachten is op zijn zwaktes. Iedereen heeft zijn zwakke punten.
Ik snap sowieso niet waarom iedereen zich zo druk maakt over Bart..... bart stelt niet echt veel voor... Hij staat zeer zwak in het spel en moet zich wel aansluiten bij de sterksten (zoals hij dat altijd moet doen om te overleven)quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bart speelt zijn eigen spel en houdt beide lijntjes open.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart kreeg diezelfde waarschuwing ook al van Michel, maar waarschijnlijk gaat hij nog steeds van zijn deal met Brian uit, en omdat hij zich daar nog aan zal houden gaat hij er vanuit dat Brian dat ook doet.
Ze zijn van de exit van huub doorgevlogen naar de exit van ilona en morgen komt Huub de villa weer in..ze skippen dus 5 dagen. Hopelijk laten ze Brians bedreiging naar sylvia toe over de contactpunten zien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:41 schreef Inca het volgende:
Nou die uitzendingen van 10 lopen ook lekker een week achter zag ik vandaag.
Meestal volg ik de streams en volg niet zo de uitzendingen maar dit is toch wel een aanfluiting naar de uitzendingen
Ik maak me toch zorgen over het moment dat Huub weer mag drinken.... hij houdt het namelijk niet bij 2 glaasjes, en Brian kan hem dan gewoon over de rand krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:39 schreef Ashrak het volgende:
Ik kan nog niet gelijk zeggen dat Eric het spel slimmer zal spelen, misschien dat hij minder valkuilen heeft.
Maar geloof me, volgens mij heeft Huub ze wel goed op een rijtje nu en hopelijk met wat begeleiding worden de kuilen kleiner.
Eric
Hij is net een dag binnen ... even een paar dagen aankijken.
Nu is hij natuurlijk goed voorbereid en lijkt het alsof hij het beter gaat spelen. Ik moet het nog even zien.
Absoluut .. en daarom geniet ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:40 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ja, da's natuurlijk waar. Maar hij heeft wel een sterke eerste indruk gemaakt.
Bart is echt wel een man van zijn woord en heeft zijn woord aan Brian gegeven. Hij zei pas geleden nog tegen Brian dat hij hem vantevoren zou waarschuwen als er een mes in zijn rug aan zat te komen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Bart speelt zijn eigen spel en houdt beide lijntjes open.
Als dat zou kunnen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:40 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom zou hij Eric vertrouwen??
Die komt toch ook om te winnen? Kent ook de pact tussen Brian en Bart. Het meest logische wat hij dan kan doen is twijfel zaaien. Hup, pact verbroken, hup zowel Brian als Bart eruit.
Ik denk niet dat het een "gewone" crossdresser is, maar meer iemand die dat alleen doet tijdens zon- en feestdagen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik hoop toch zo dat hij morgen bij het opstaan zich meteen gaat verkleden... Ik wil die koppen zien!
Iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Thx
Ja, moest wel een klein beetje aanpassen, maar ik had hier ook weinig last.
Alleen op het moment dat Eric binnen kwam ging ie even haperen.
Maar was Michel te vertrouwen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart kreeg diezelfde waarschuwing ook al van Michel, maar waarschijnlijk gaat hij nog steeds van zijn deal met Brian uit, en omdat hij zich daar nog aan zal houden gaat hij er vanuit dat Brian dat ook doet.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:47 schreef Dogga het volgende:
[..]
ze blijven aan vannacht..hoef ik morgen alsik wakke rwordt geen moeite te doen om ze aan te zetten
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik hoop toch zo dat hij morgen bij het opstaan zich meteen gaat verkleden... Ik wil die koppen zien!
Huub vind alles een groot feest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn favoriete moment was dat de contactpunten in het zwembad waren gevallen en Huub zo blij als een klein kind die een nieuw vriendje had met Eric ging rennen naar het zwembad om te zien wie er eerst was en dat Huub hysterische aan het rennen was en omhoog keek..zo lief haha
Ja, ik ook wel hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me toch zorgen over het moment dat Huub weer mag drinken.... hij houdt het namelijk niet bij 2 glaasjes, en Brian kan hem dan gewoon over de rand krijgen.
Dat is zijn grootste valkuil.
Zoals Bart bij het vertrek van Huub al zei: de villa is geen plek om te drinken.
Eric heeft het wel al vaak over zijn moeder gehad..quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:46 schreef Day het volgende:
En zo hebben ze allemaal hun valkuilen.
Brian - Nena, z'n moeder
Huub - Hedda, alcohol
Bart - wil altijd zekerheid hebben, raakt van slag als er onverwachte dingen gebeuren
Natasia - te veel valkuilen om op te noemen
Amanda - is te gevoelig en te dom om het spel te begrijpen
Van Sylvia is me nog steeds niet bekend (sterk punt!) en die van Eric moeten we nog ontdekken.
Tja, lekker simpel om te zeggen als mensen dronken zijn met een agressieve afdronk elkaar in de haren vliegen... Is hetzelfde als je zegt dat in een gevangenis geen sexboekjes mogen zijn omdat de gevangene zich dan gaan aftrekken....quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak me toch zorgen over het moment dat Huub weer mag drinken.... hij houdt het namelijk niet bij 2 glaasjes, en Brian kan hem dan gewoon over de rand krijgen.
Dat is zijn grootste valkuil.
Zoals Bart bij het vertrek van Huub al zei: de villa is geen plek om te drinken.
welneequote:Op woensdag 14 februari 2007 01:41 schreef Inca het volgende:
Nou die uitzendingen van 10 lopen ook lekker een week achter zag ik vandaag.
Meestal volg ik de streams en volg niet zo de uitzendingen maar dit is toch wel een aanfluiting naar de uitzendingen
HIj zei al dat hij het uitlokken van fysiek geweld een zwaktebod vond (je moet het altijd verbaal kunnen) en net zei hij ook tegen Huub dat hij veel dronk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub vind alles een groot feest.
Vind het ook mooi om te zien.
Alleen die Eric weet ook Huub zijn zwakke kant en dat kan Huub gaan opbreken.
Een bommetje zou de enige reden kunnen zijn, maar als hij dat had willen doen dan had hij Brian wel gekozen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:47 schreef avonne het volgende:
Maar was Michel te vertrouwen?
Zijn vriendin was zojuist weggepest door de Tokkies.
Goede reden om nog een bommetje daar te plaatsen en de Tokkies te dwarsbomen met een leugen
mocht Lesley morgen komen dan zou hij het kunnen vragen aan haar of het waar is of Brian hem er uit wil stemmen ..haar zal hij toch echt wel vertrouwen. maar of Lesely daar antwoord op gaat geven ? ik weet het niet ..misschien nu wel aangezien ze daar echt als vriendin zit en niet meer in dienst van paardenmeisje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga slapen..over 3 uur gaat mijn wekkertje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga slapen..over 6 uur gaat mijn wekkertje doeidoei was gezellig
trustequote:Op woensdag 14 februari 2007 01:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga slapen..over 3 uur gaat mijn wekkertje.![]()
we hebben gezien toch hoe Huub was toen hij dronken was? Dus die gedachte vind ik niet zo gekquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tja, lekker simpel om te zeggen als mensen dronken zijn met een agressieve afdronk elkaar in de haren vliegen... Is hetzelfde als je zegt dat in een gevangenis geen sexboekjes mogen zijn omdat de gevangene zich dan gaan aftrekken....
Trustuhquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is heel vroeg, die van mij pas over 5 uur.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
BRian kan het toch niet goedpraten...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:51 schreef elsie het volgende:
[..]
mocht Lesley morgen komen dan zou hij het kunnen vragen aan haar of het waar is of Brian hem er uit wil stemmen ..haar zal hij toch echt wel vertrouwen. maar of Lesely daar antwoord op gaat geven ? ik weet het niet ..misschien nu wel aangezien ze daar echt als vriendin zit en niet meer in dienst van paardenmeisje.
Ik heb het niet eens zo over agressie bij Huub als hij gedronken heeft, hij is dan gewoon te kwetsbaar als iemand hem gaat uitdagen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:49 schreef Sonique het volgende:
Tja, lekker simpel om te zeggen als mensen dronken zijn met een agressieve afdronk elkaar in de haren vliegen... Is hetzelfde als je zegt dat in een gevangenis geen sexboekjes mogen zijn omdat de gevangene zich dan gaan aftrekken....
Bart's probleem is dat hij geen 'vast maatje' heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart is echt wel een man van zijn woord en heeft zijn woord aan Brian gegeven. Hij zei pas geleden nog tegen Brian dat hij hem vantevoren zou waarschuwen als er een mes in zijn rug aan zat te komen.
Als je dan toch graag op me link wilt klikken, doe maar even op me google adsquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Moet ik ook eens op je link klikken![]()
succes straks met opstaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bart en Brian dekken elkaar, Brian en Natasia dekken elkaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom iedereen zich zo druk maakt over Bart..... bart stelt niet echt veel voor... Hij staat zeer zwak in het spel en moet zich wel aansluiten bij de sterksten (zoals hij dat altijd moet doen om te overleven)
Zullen wel de naweën van NAthanael zijn dat iedereen denkt dat Bart zo bedachtzaam en sterk is...
Ik ben echt benieuwd hoe het gaat lopen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
HIj zei al dat hij het uitlokken van fysiek geweld een zwaktebod vond (je moet het altijd verbaal kunnen) en net zei hij ook tegen Huub dat hij veel dronk.
Misschien wel, maar het is ook lastiger: een nieuweling heeft gewoon minder backup en je weet niet of je die nieuweling wel kunt vertrouwen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:49 schreef Carlaa het volgende:
Even puur strategisch .. is het niet velel handiger om er een bewoner uit te stemmen die er lang inzit ipv de nieuweling? Op de nieuwkomer heb je namelijk ten alle tijden een flink aantal dagen voorsprong op de eindstreep.
Nee!quote:
Ik denk dus dat Brian dat juist niet zal doen. Niet zolang Huub, Sylvia en nu Eric er in zitten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Bart's probleem is dat hij geen 'vast maatje' heeft.
Huub en Sylvia
Brian en Natasia
In principe is de rest potentieel loslopend wild, dus ook Bart.
Zolang er voor de hand liggender kandidaten zijn om eruit gestemd te worden, is Bart veilig.
Maar er is al behoorlijk over gesproken, dat Bart weg moet (Natasia: "Bartje is hier niet gelukkig, hij moet naar huis, naar Lesley.") . Zodra het combo Huub/Sylvia een gelegenheidspact sluit met Natasia/Brian, zijn Bart's dagen geteld. No fucking way dat Brian dan het 'pact' met Bart nog belangrijk vindt. Bart is een regelrechte concurrent van Brian.
Ja, we zullen dus snel genoeg zien (als het alcoholverbod voorbij is) hoe het gaat lopen. Ook hoe Eric zich hierbij gaat opstellen. Ik heb namelijk een beetje het gevoel dat Eric hem een beetje aan het testen is en als hij vindt dat hij Huub kan vertrouwen dan gaat hij echt op hem letten en meehelpen .. tot de laatste 3 of 4 ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens zo over agressie bij Huub als hij gedronken heeft, hij is dan gewoon te kwetsbaar als iemand hem gaat uitdagen.
Je moet daar helder blijven want er is altijd iemand die het spel speelt.
Idd, maar om dat dan te herhalen nadat er mensen uit geknikkerd worden vind ik dan weer een beetje overdreven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
we hebben gezien toch hoe Huub was toen hij dronken was? Dus die gedachte vind ik niet zo gek
hmmm... misschien, zit wat in...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Brian dat juist niet zal doen. Niet zolang Huub, Sylvia en nu Eric er in zitten.
HIj kan er niet op vertrouwen dat Natasia lang genoeg bljift. En als hij Bart eruit gooit, is hij de volgende.
Hetzelfde geldt voor Bart.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:55 schreef Gert het volgende:
Nee!![]()
![]()
![]()
O gelukkig, je bedoelde wat anders.
Brian zal toch ook wel door hebben dat Natasia niet zomaar vertrekt? Ze heeft de afvalperiode al verlengd tot aan de zomer, hij heeft ook wel door dat ze voor de winst gaatquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dus dat Brian dat juist niet zal doen. Niet zolang Huub, Sylvia en nu Eric er in zitten.
HIj kan er niet op vertrouwen dat Natasia lang genoeg bljift. En als hij Bart eruit gooit, is hij de volgende.
MAar nu overschat je Brian en z'n denkvermogen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft al tegen Brian gezegd dat ze er "voor hem" in zou blijven, zodat hij er niet uitgestemd kan worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:00 schreef Sug4r het volgende:
Brian zal toch ook wel door hebben dat Natasia niet zomaar vertrekt? Ze heeft de afvalperiode al verlengd tot aan de zomer, hij heeft ook wel door dat ze voor de winst gaat
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar nu overschat je Brian en z'n denkvermogen....
Tuurlijk ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft al tegen Brian gezegd dat ze er "voor hem" in zou blijven, zodat hij er niet uitgestemd kan worden.
Die gaat niet, ook niet in september, haar doel is het winnen van de villa en het geld, en ze gaat niet voor ze haar doelen bereikt heeft.
Trustuh ik ga ook mijn bed zoeken. Moet hier toch ergens staanquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:04 schreef Sonique het volgende:
Mensen, slaap ze!
Ik zou nog kunnen begrijpen dat ze een paar maanden weg moet, om aan haarzelf te werken, maar zelfs vannacht zei ze dan ze liever de ongesteldheid mist van haar kindjes dan dat ze eerder vertrekt dan Huubquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft al tegen Brian gezegd dat ze er "voor hem" in zou blijven, zodat hij er niet uitgestemd kan worden.
Die gaat niet, ook niet in september, haar doel is het winnen van de villa en het geld, en ze gaat niet voor ze haar doelen bereikt heeft.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:05 schreef Ashrak het volgende:
Trustuh ik ga ook mijn bed zoeken. Moet hier toch ergens staan![]()
Precies! Ze vindt het wel heerlijk en zeker nu ze gehoord heeft van Eric dat ze een diva is. En kan ze de uitdaging aangaan met hem van wie er het eerst uitgaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
trusten Ashrakquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=e33_VXdLZiIquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:07 schreef partyyboyy het volgende:
Kan iemand mij even snel bijpraten van de binnenkomst van de nieuwe bewoner Eric?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee!![]()
![]()
![]()
O gelukkig, je bedoelde wat anders.
Geen probleem hoor ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Truste(en sorry ik dacht ook dat je een man was, komt door je naam denk ik)
Ik heb er een paar updates over geschreven. Die geven hopelijk een goed beeld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:07 schreef partyyboyy het volgende:
Kan iemand mij even snel bijpraten van de binnenkomst van de nieuwe bewoner Eric?
Dus Natasia zit liever een ander persoon dwars, dan dat ze het opgroeien van haar eigen kinderen meemaakt.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zou nog kunnen begrijpen dat ze een paar maanden weg moet, om aan haarzelf te werken, maar zelfs vannacht zei ze dan ze liever de ongesteldheid mist van haar kindjes dan dat ze eerder vertrekt dan Huub![]()
zal niet veel gebeuren meer, alhoewel dat weet je nooit zekerquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:10 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Geen probleem hoor ...
Nog veel plezier al hoop ik dat er niet al te veel gebeurd zometeen.
Heb nog ff last mijn bed te vinden. Eigenlijk ben ik ook klaarwakker, maar ja ....
Ik snap echt niet dat ze er voor een andere bewoner in zou blijven, ik kan het alleen maar begrijpen (maar dan heb ik er nog geen begrip voor) als ze echt voor de eindstreep gaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
Ik zou nog kunnen begrijpen dat ze een paar maanden weg moet, om aan haarzelf te werken, maar zelfs vannacht zei ze dan ze liever de ongesteldheid mist van haar kindjes dan dat ze eerder vertrekt dan Huub![]()
Is ook zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:58 schreef Sonique het volgende:
Dat geeft mij een gevoel van dat Bart dat jongetje is wat vroeger altijd met iedereen mee liep. Dat besluiteloze jongetje dat als er twee op het schoolplein vochten naar de onderwijzer toe liep en 'hun, niet ik!' en dan een schouderkloptje kreeg....
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=e33_VXdLZiI
van HiDiHo
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus Natasia zit liever een ander persoon dwars, dan dat ze het opgroeien van haar eigen kinderen meemaakt.....
LEuk als je dat zoontje bent: 'ik ben ziek, heb een operatie achter rug waar ik zowat onderdoor van ben gegaan. Ik heb geen vader, en nu ik aan het herstellen ben gaat m'n moeder weg om haar uiterlijk op te knappen en mensen dwars te zitten. De vriend van m'n moeder Staat ook op het punt te vertrekken en me alleen te laten, en m'n tante vind het nu ook wel genoeg dat ik en m'n zusje daarzo over de vloer komen.
Het lijkt wel of niemand om me geeft...'
En Natasia...
Ach, die lust Huub wel rauw....![]()
Veni, vidi, viciquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:07 schreef partyyboyy het volgende:
Dat *fap* *fap* *fap* *fap*-geluiden gaan ook wel keer vervelen. Dus het is wel begrijpen dat ze 'm op mute gezet hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:14 schreef anno-i-mus het volgende:
brainless and brainlesser zijn "expres" zonder stream ???
wacht maar, dat zoontje is nu nog jong, ze krijgt dit nog wel op haar brood wanneer hij ouder isquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus Natasia zit liever een ander persoon dwars, dan dat ze het opgroeien van haar eigen kinderen meemaakt.....
LEuk als je dat zoontje bent: 'ik ben ziek, heb een operatie achter rug waar ik zowat onderdoor van ben gegaan. Ik heb geen vader, en nu ik aan het herstellen ben gaat m'n moeder weg om haar uiterlijk op te knappen en mensen dwars te zitten. De vriend van m'n moeder Staat ook op het punt te vertrekken en me alleen te laten, en m'n tante vind het nu ook wel genoeg dat ik en m'n zusje daarzo over de vloer komen.
Het lijkt wel of niemand om me geeft...'
En Natasia...
Ach, die lust Huub wel rauw....![]()
Ze is gewoon zelf nog zo'n klein kind ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze er voor een andere bewoner in zou blijven, ik kan het alleen maar begrijpen (maar dan heb ik er nog geen begrip voor) als ze echt voor de eindstreep gaat.
Een paar maanden rust of aan jezelf werken doe je niet door je zo neer te zetten en je kinderen achter te laten met zoveel commentaar op wat mama doet.
Ze had van mij nog enig respect kunnen krijgen als ze gewoon zou blijven volhouden dat ze daar voor het grote geld zit, nix doelen en aan jezelf denken en/of werken, gewoon zoveel binnenslepen dat je nooit meer tegen je kinderen hoeft te zeggen dat mama geen centjes heeft voor boodschappen.
* Sonique glimlacht...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
wacht maar, dat zoontje is nu nog jong, ze krijgt dit nog wel op haar brood wanneer hij ouder is
Ik ook....quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:17 schreef Ashrak het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
Gutenacht Freunde ... Es wird Zeit fur mich zu gehen ...
Het is Valentijn...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Veni, vidi, vici
Hij kwam, hij zag en hij overwon.
en ik danquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is Valentijn...voor jou en je lievies.
Ik denk dat Eric haar ook niet echt kan raken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique glimlacht...
Ik denk dat dit eerder gaat gebeuren dan we vermoeden...
Eric....
Amenquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:19 schreef avonne het volgende:
Er overnadenkend kom ik tot de conclusie dat Eric er naar toe werkt om een verbond met Sylvia te sluiten ( op de lange termijn).
Eerst een of twee mensen van de BBAN groep de villa uitstemmen, dan Huub, en met behulp van Sylvia ongestoord naar de finale doorzeilen.
Heb een beetje voorgevoel dat die Eric de gayscene teveel gaat missen die gaat zich na een paar weken vast rot vervelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:46 schreef Day het volgende:
En zo hebben ze allemaal hun valkuilen.
Brian - Nena, z'n moeder
Huub - Hedda, alcohol
Bart - wil altijd zekerheid hebben, raakt van slag als er onverwachte dingen gebeuren en Lesley
Natasia - te veel valkuilen om op te noemen
Amanda - is te gevoelig en te dom om het spel te begrijpen
Van Sylvia is me nog steeds niet bekend (sterk punt!) en die van Eric moeten we nog ontdekken.
Voor we een off-topic whipping krijgen hier.... m'n reactie staat in het LC topicquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
Het is Valentijn...voor jou en je lievies.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:23 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en ik dan?ik gaf er jou een maar krijg niks terug?
![]()
Ben je gek die gaat een DGK gayparade opzettenquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb een beetje voorgevoel dat die Eric de gayscene teveel gaat missen die gaat zich na een paar weken vast rot vervelen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:19 schreef avonne het volgende:
Er overnadenkend kom ik tot de conclusie dat Eric er naar toe werkt om een verbond met Sylvia te sluiten ( op de lange termijn).
Eerst een of twee mensen van de BBAN groep de villa uitstemmen, dan Huub, en met behulp van Sylvia ongestoord naar de finale doorzeilen.
Kunnen we een keer op tijd naar bed, is het weer niet goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:30 schreef Sug4r het volgende:
Nou de TT had beter ééndagsvlieg ipv vlinder genoemd kunnen worden want het kaarsje was snel gedoofd hoor
ja misschien had ik er ook teveel van verwachtquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kunnen we een keer op tijd naar bed, is het weer niet goed![]()
en dan is het feessie al afgelopen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:37 schreef STAP01 het volgende:
haha, eindelijk ben ik geregistreerd!!! Ik dacht dat het er nooit van zou komen! Ik probeer hier al daaaagen me te registreren! Staan die passwords bij mij bij 'ongewenste berichten!!!!' pffffffffffffffffffffffffffffffffff
ik nok ook slaap lekkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:39 schreef avonne het volgende:
[..]
en dan is het feessie al afgelopen....![]()
Nou, morgen ben je ook welkom hoor
Truste all
Hoe kom je dáár nou bij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:42 schreef partyyboyy het volgende:
Is die Eric Homo?
Tuurlijk niet joh, hoe kom je daar nou bij??quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:42 schreef partyyboyy het volgende:
Is die Eric Homo?
Daar zal Sylvia blij mee zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zo te merken heeft Sylvia keukendienst ... een boel herrie van borden. En zou Natasia Eric's ontbijtje niet verzorgen? ....
LOL .. én een paar jaartjes !quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zal Sylvia blij mee zijnHet scheelt een kilo of 40
En bij Sylvia had dat rokje wel gestaan, maar bij Palma is het net wat te kort.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
LOL .. én een paar jaartjes !
Huub en Eric hebben zitten kletsen in het kantoor. Ze hebben er allebei zin in om de boel op stelten te zetten. Verder weinig (geloof ik)quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is er vanacht na 12en nog wat speciaals gebeurd?
Ik dacht dat Amoebe had gezegd dat ze niet meer bij Brainless zou slapen omdat er teveel geluld wordt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
.. en Brian wordt al de tweede ochtend wakker naast Amanda. Zo dichtbij en toch zoooo ver weg. Natasia is vannacht in de Master bedroom gaan slapen. Drie in één bed werd blijkbaar toch een beetje te druk voor Natasia.
Amoebje zegt wel meer wat .... heb je Brian en Amanda zien zitten gisteravond op één stoeltje om de gedichten van Brian te lezen? ... Zag er errug klef uit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik dacht dat Amoebe had gezegd dat ze niet meer bij Brainless zou slapen omdat er teveel geluld wordt?
Yep, ik vrees dat ze Rog straks vaarwel kan zeggen. Ook natuurlijk na het 'diepe' gesprek met de wanna-be sjpiegoloog. Die beloofde nieuwe brief heb ik nog niet gezien, zal me niks verbazen dattie nog ff heeft afgewacht wat haar reacties zouden zijn. Wordt weer drama voor 't kind.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Amoebje zegt wel meer wat .... heb je Brian en Amanda zien zitten gisteravond op één stoeltje om de gedichten van Brian te lezen? ... Zag er errug klef uit.
Rog heeft haar toch al aan de kant gezet ???quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Yep, ik vrees dat ze Rog straks vaarwel kan zeggen. Ook natuurlijk na het 'diepe' gesprek met de wanna-be sjpiegoloog. Die beloofde nieuwe brief heb ik nog niet gezien, zal me niks verbazen dattie nog ff heeft afgewacht wat haar reacties zouden zijn. Wordt weer drama voor 't kind.
Min of meer, hij zou toch nog weer een brief schrijven nadat ze helemaal uit d'r panty was gegaan na de eerste brief van hem. Hij had toen niet echt gezged dat het helemaal over was imo. In ieder geval zij hoopt dat het nog goed komt, maar dat kan ze nu helemaal vergeten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Rog heeft haar toch al aan de kant gezet ???
Mogge trouwens allemaal
Klopt helemaal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Gisteren/vannacht was erg geslaagd al vind ik Eric soms een beetje eng kijken..hij deed het geweldig, was rustig, ontspannen, paar steekjes hier en daar en ondanks dat hij Natasia 1 punt gaf liep ze helemaal weg met hem..ze was zoooo uitgelaten vrolijk haha.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:23 schreef pluisje78 het volgende:
ik word eng van ontspanningsoefeningen dus ff op mute
Ja, dat zou ik dus ook erg leuk vinden! Dat ik gewoon echt mee kan doen met dit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:26 schreef Llewella het volgende:
Gaan ze nu elke woensdag yoga-en om deze tijd? Zo ja dan zorg ik dat ik volgende keer ook klaar zit om mee te doen, denk ik
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:28 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dus ook erg leuk vinden! Dat ik gewoon echt mee kan doen met dit.
Dan zou ik nu ook in m'n t shirtje zitten en een joggingsbroek. Met m'n matje
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef Lieve het volgende:
Waar heeft ze het nu over? Verzakking-grote ballen- voor mannen?
Dat meen je niet!
Ik denk dat Erik in het sexspel de onderliggende partij is zeg maar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:28 schreef Llewella het volgende:
Ik heb het idee dat bart & brian niet zo fier hun kont omhoog durven te doen, zeker niet met erik in dezelfde ruimte
Als je er pas mee begint, is yoga echt zo NIET ontspannend.... ik heb het ervaren ajajaj AUW!quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:44 schreef Charmian het volgende:
yoga is toch ontspannendik zou hier een week van moeten bijkomen
Daar vind ik alles inmiddels eng aan. Je moet eens opletten hoe hij loopt en beweegt. Brian heeft dictatoriale trekjes. Zacht praten, langzaam ruimtes binnelopen, trage bewegingen allemaal tekenen van iemand die dictatoriaal is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:26 schreef petraa het volgende:
ohhh ik vind brainles zo eng kijken steeds
Ze is weer terug, maar ze zei wel al eerder dat ze geen zin had in die stomme yoga.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:46 schreef Llewella het volgende:
Natasia is hem echt gesmeerd? (Was ff kopje thee halen), dat zou ik dan echt stom vinden want dit is juist iets wat waardevol voor haar zou kunnen zijn. Als ze zich hier al niet voor open kan stellen is het slechter met d'r koppigheid gesteld dan ze zelf kan vrmoeden.
Dat denk ik ook, maar voor hetero mannen kan het zowieso al moeilijk zijn om fier hun kont in de lucht te steken, dat is meer een vrouwelijk iets. het wordt nog moeilijker als erik in de zaal isquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Erik in het sexspel de onderliggende partij is zeg maar.
Ze ging naar de mannen buiten en wou een knuffel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:46 schreef Llewella het volgende:
Natasia is hem echt gesmeerd? (Was ff kopje thee halen), dat zou ik dan echt stom vinden want dit is juist iets wat waardevol voor haar zou kunnen zijn. Als ze zich hier al niet voor open kan stellen is het slechter met d'r koppigheid gesteld dan ze zelf kan vrmoeden.
Gaten dichten, ze hadden van de week toch lekkages in de slaapkamer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:44 schreef maikel112 het volgende:
wa zijn die bouwvakkers aant doen
Ze raakte toch behoorlijk pissed toen Eric erbij zei dat er maar plaats was voor één diva in de villa!quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Ach Natasia liep helemaal weg met Eric..ze was zo blij en vrolijk en noemde hem haar nieuwe vriendje, liet hem de villa zien, sprak snel af met Bart Amanda weg te willen stemmen...en toen kreeg ze 1 contactpunt...en ze was helemaal blij toen Eric haar een diva noemde..terwijl hij haar eigenlijk steeds steekjes gaf.
Hij vroeg hoe het met haar nieuwe vriendje gaat. Waarop ze 'ieuw, dat is me er eentje' antwoordde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:52 schreef Tessa_77 het volgende:
Toen ze die man buiten een knuffel gaf, uitte ze zich behoorlijk negatief over Eric.
<--------------- Je Avatar doet ook Yoga...quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:58 schreef Toxic_nl het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:02 schreef Black_king het volgende:
Wat een mooie vrouw. Prachtige armen !
Vind ik ook ... mooi mensquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:02 schreef Black_king het volgende:
Wat een mooie vrouw. Prachtige armen !
Ja maar hij doet tenminste wel gewoon mee, zdngmw loopt gewoon weg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub vindt deze power yoga helemaal niets. 'Trouw met Carlos, kunnen jullie samen een SM school beginnen'.. .zegt hij tegen de strenge yoga juf.
nope wel gedouchedquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:07 schreef schatje het volgende:
Heeft Amanda inmiddels al een keer haar haren gewassen?
Volgens mij niet ... ze smeert er wel een hoop rotzooi op elke dag. Beetje vies he?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:07 schreef schatje het volgende:
Heeft Amanda inmiddels al een keer haar haren gewassen?
komt daar nog bij zweet van het trainen en de sauna en de bagger die in jacuzzi drijft...ontwikkelen zich geheel nieuwe biosferen in dat haar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Volgens mij niet ... ze smeert er wel een hoop rotzooi op elke dag. Beetje vies he?
Echt wel. En dat gevalletje waarin ze 's nachts slaapt staat inmiddels ook stijf.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Volgens mij niet ... ze smeert er wel een hoop rotzooi op elke dag. Beetje vies he?
Amanda niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:16 schreef pluisje78 het volgende:
zal ze ff moeten wachten die meiden moeten douchen
Ik vond er ook mooi lang gebouwd, en in evenwicht, mooi torso en borstpartij, goed uitgebalanceert, viel me zeker ook positief op!quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mooie lange spieren, ben wel jaloers.
Zwaar vak: nagelstyliste. Ik zou me dood ergeren aan dat egocentrische van je klandizi. Maarja hoort bij het vak denk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:30 schreef dieenebart het volgende:
Gelukkig, Tilly heeft thee mee genomen. "We gaan je wat minder knorrig maken. Knorretje is voor de varkens.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |