welneequote:Op woensdag 14 februari 2007 01:41 schreef Inca het volgende:
Nou die uitzendingen van 10 lopen ook lekker een week achter zag ik vandaag.
Meestal volg ik de streams en volg niet zo de uitzendingen maar dit is toch wel een aanfluiting naar de uitzendingen
HIj zei al dat hij het uitlokken van fysiek geweld een zwaktebod vond (je moet het altijd verbaal kunnen) en net zei hij ook tegen Huub dat hij veel dronk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub vind alles een groot feest.
Vind het ook mooi om te zien.
Alleen die Eric weet ook Huub zijn zwakke kant en dat kan Huub gaan opbreken.
Een bommetje zou de enige reden kunnen zijn, maar als hij dat had willen doen dan had hij Brian wel gekozen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:47 schreef avonne het volgende:
Maar was Michel te vertrouwen?
Zijn vriendin was zojuist weggepest door de Tokkies.
Goede reden om nog een bommetje daar te plaatsen en de Tokkies te dwarsbomen met een leugen
mocht Lesley morgen komen dan zou hij het kunnen vragen aan haar of het waar is of Brian hem er uit wil stemmen ..haar zal hij toch echt wel vertrouwen. maar of Lesely daar antwoord op gaat geven ? ik weet het niet ..misschien nu wel aangezien ze daar echt als vriendin zit en niet meer in dienst van paardenmeisje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart kreeg diezelfde waarschuwing ook al van Michel, maar waarschijnlijk gaat hij nog steeds van zijn deal met Brian uit, en omdat hij zich daar nog aan zal houden gaat hij er vanuit dat Brian dat ook doet.
Ik ga slapen..over 3 uur gaat mijn wekkertje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga slapen..over 6 uur gaat mijn wekkertje doeidoei was gezellig
trustequote:Op woensdag 14 februari 2007 01:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga slapen..over 3 uur gaat mijn wekkertje.![]()
we hebben gezien toch hoe Huub was toen hij dronken was? Dus die gedachte vind ik niet zo gekquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tja, lekker simpel om te zeggen als mensen dronken zijn met een agressieve afdronk elkaar in de haren vliegen... Is hetzelfde als je zegt dat in een gevangenis geen sexboekjes mogen zijn omdat de gevangene zich dan gaan aftrekken....
Trustuhquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is heel vroeg, die van mij pas over 5 uur.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
BRian kan het toch niet goedpraten...quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:51 schreef elsie het volgende:
[..]
mocht Lesley morgen komen dan zou hij het kunnen vragen aan haar of het waar is of Brian hem er uit wil stemmen ..haar zal hij toch echt wel vertrouwen. maar of Lesely daar antwoord op gaat geven ? ik weet het niet ..misschien nu wel aangezien ze daar echt als vriendin zit en niet meer in dienst van paardenmeisje.
Ik heb het niet eens zo over agressie bij Huub als hij gedronken heeft, hij is dan gewoon te kwetsbaar als iemand hem gaat uitdagen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:49 schreef Sonique het volgende:
Tja, lekker simpel om te zeggen als mensen dronken zijn met een agressieve afdronk elkaar in de haren vliegen... Is hetzelfde als je zegt dat in een gevangenis geen sexboekjes mogen zijn omdat de gevangene zich dan gaan aftrekken....
Bart's probleem is dat hij geen 'vast maatje' heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart is echt wel een man van zijn woord en heeft zijn woord aan Brian gegeven. Hij zei pas geleden nog tegen Brian dat hij hem vantevoren zou waarschuwen als er een mes in zijn rug aan zat te komen.
Als je dan toch graag op me link wilt klikken, doe maar even op me google adsquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Moet ik ook eens op je link klikken![]()
succes straks met opstaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bart en Brian dekken elkaar, Brian en Natasia dekken elkaar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom iedereen zich zo druk maakt over Bart..... bart stelt niet echt veel voor... Hij staat zeer zwak in het spel en moet zich wel aansluiten bij de sterksten (zoals hij dat altijd moet doen om te overleven)
Zullen wel de naweën van NAthanael zijn dat iedereen denkt dat Bart zo bedachtzaam en sterk is...
Ik ben echt benieuwd hoe het gaat lopen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:49 schreef Day het volgende:
[..]
HIj zei al dat hij het uitlokken van fysiek geweld een zwaktebod vond (je moet het altijd verbaal kunnen) en net zei hij ook tegen Huub dat hij veel dronk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |