Klopt helemaal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Gisteren/vannacht was erg geslaagd al vind ik Eric soms een beetje eng kijken..hij deed het geweldig, was rustig, ontspannen, paar steekjes hier en daar en ondanks dat hij Natasia 1 punt gaf liep ze helemaal weg met hem..ze was zoooo uitgelaten vrolijk haha.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:23 schreef pluisje78 het volgende:
ik word eng van ontspanningsoefeningen dus ff op mute
Ja, dat zou ik dus ook erg leuk vinden! Dat ik gewoon echt mee kan doen met dit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:26 schreef Llewella het volgende:
Gaan ze nu elke woensdag yoga-en om deze tijd? Zo ja dan zorg ik dat ik volgende keer ook klaar zit om mee te doen, denk ik
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:28 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dus ook erg leuk vinden! Dat ik gewoon echt mee kan doen met dit.
Dan zou ik nu ook in m'n t shirtje zitten en een joggingsbroek. Met m'n matje
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef Lieve het volgende:
Waar heeft ze het nu over? Verzakking-grote ballen- voor mannen?
Dat meen je niet!
Ik denk dat Erik in het sexspel de onderliggende partij is zeg maar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:28 schreef Llewella het volgende:
Ik heb het idee dat bart & brian niet zo fier hun kont omhoog durven te doen, zeker niet met erik in dezelfde ruimte
Als je er pas mee begint, is yoga echt zo NIET ontspannend.... ik heb het ervaren ajajaj AUW!quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:44 schreef Charmian het volgende:
yoga is toch ontspannendik zou hier een week van moeten bijkomen
Daar vind ik alles inmiddels eng aan. Je moet eens opletten hoe hij loopt en beweegt. Brian heeft dictatoriale trekjes. Zacht praten, langzaam ruimtes binnelopen, trage bewegingen allemaal tekenen van iemand die dictatoriaal is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:26 schreef petraa het volgende:
ohhh ik vind brainles zo eng kijken steeds
Ze is weer terug, maar ze zei wel al eerder dat ze geen zin had in die stomme yoga.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:46 schreef Llewella het volgende:
Natasia is hem echt gesmeerd? (Was ff kopje thee halen), dat zou ik dan echt stom vinden want dit is juist iets wat waardevol voor haar zou kunnen zijn. Als ze zich hier al niet voor open kan stellen is het slechter met d'r koppigheid gesteld dan ze zelf kan vrmoeden.
Dat denk ik ook, maar voor hetero mannen kan het zowieso al moeilijk zijn om fier hun kont in de lucht te steken, dat is meer een vrouwelijk iets. het wordt nog moeilijker als erik in de zaal isquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Erik in het sexspel de onderliggende partij is zeg maar.
Ze ging naar de mannen buiten en wou een knuffel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:46 schreef Llewella het volgende:
Natasia is hem echt gesmeerd? (Was ff kopje thee halen), dat zou ik dan echt stom vinden want dit is juist iets wat waardevol voor haar zou kunnen zijn. Als ze zich hier al niet voor open kan stellen is het slechter met d'r koppigheid gesteld dan ze zelf kan vrmoeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |