Volgens mij niet ... ze smeert er wel een hoop rotzooi op elke dag. Beetje vies he?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:07 schreef schatje het volgende:
Heeft Amanda inmiddels al een keer haar haren gewassen?
komt daar nog bij zweet van het trainen en de sauna en de bagger die in jacuzzi drijft...ontwikkelen zich geheel nieuwe biosferen in dat haar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Volgens mij niet ... ze smeert er wel een hoop rotzooi op elke dag. Beetje vies he?
Echt wel. En dat gevalletje waarin ze 's nachts slaapt staat inmiddels ook stijf.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Volgens mij niet ... ze smeert er wel een hoop rotzooi op elke dag. Beetje vies he?
Amanda niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:16 schreef pluisje78 het volgende:
zal ze ff moeten wachten die meiden moeten douchen
Ik vond er ook mooi lang gebouwd, en in evenwicht, mooi torso en borstpartij, goed uitgebalanceert, viel me zeker ook positief op!quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mooie lange spieren, ben wel jaloers.
Zwaar vak: nagelstyliste. Ik zou me dood ergeren aan dat egocentrische van je klandizi. Maarja hoort bij het vak denk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:30 schreef dieenebart het volgende:
Gelukkig, Tilly heeft thee mee genomen. "We gaan je wat minder knorrig maken. Knorretje is voor de varkens.."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |