abonnement Unibet Coolblue
pi_46273849
Ofwel om 21:00 uur, ofwel om 22:00 uur (afgezien van de onvermijdelijke uitloop tot een uur of twaalf) zal de nieuwe bewoner Eric de villa betreden. Talpa verwacht dat hij voor flink wat spectakel zal gaan zorgen. Eric zal, naar eigen zeggen, gaan strijden voor de titel "diva van DGK", welke titel op dit moment nog bij Asociasia ligt.
Audite et alteram partem
pi_46275637
Asociasia, 21:40 uur (de bewoners weten nog niet wie er in de villa komt, maar raden ernaar):

"Dat zou leuk zijn, een homo"

"Dat zou heel erg leuk zijn, een homo"

"Dat zou LEUK zijn, een homo in DGK, die zijn heel erg grappig"

Dat zullen we nog wel eens zien.

[ Bericht 12% gewijzigd door Roy_vdm op 13-02-2007 22:04:50 ]
Audite et alteram partem
pi_46279164
Eric is binnen. Hij profileert zichzelf uitdrukkelijk als homo. Komt in pak met roze overhemd en roze das met witte schoenen (!). Hij komt vrij ok over, maar laat zich nog niet helemaal in de kaart kijken. Natasia getroost zich, zoals ook bij andere nieuwe bewoners, alle moeite om Eric een hartelijk welkom te geven. Kennelijk doet zij dat om hem al meteen naar zich (= haar groepje, zij en Brian dus) toe te trekken. Dat dit in het verleden niet heeft heeft gewerkt en nu niet zal werken, omdat sociale banden nou eenmaal niet zo tot stand komen (vriendjes proberen te maken in minuut 1, zodat je de volgende dag lekker ruzie kunt maken), heeft zij schijnbaar niet door.

Eric benadrukt meerdere malen dat hij alles van het programma en de bewoners weet, dat hij zich er behoorlijk in heeft verdiept.

De klok loopt alweer, dus misschien komt er straks nog een tweede bewoner. Of staat er iets anders te gebeuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roy_vdm op 14-02-2007 00:07:09 ]
Audite et alteram partem
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:55:29 #54
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46279920
En een filmpje erbij
Eric's binnenkomst (download)

[ Bericht 22% gewijzigd door HiDiHo op 14-02-2007 09:02:07 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46281948
OH MY GOD!!!!

Eric: "Ben jij BI-zonder?"
Natasia: "Wa?"
Eric: "Ben jij BI-zonder?"
Natasia: "Ja...."
Eric: "Interesting...."
Natasia: "Dat vind ik nou ook..."
Audite et alteram partem
pi_46282851
Geinig, er komt dus geen bewoner in, er komt ook geen filmpje van NaTrasha.. nee, Eric mag contactpunten gaan verdelen!

Amanda: 0 contactpunten.
Natasia: 1 contactpunt. Waarom? "Je woont hier heel lang, als we met z'n tweeën overblijven ben je te sterk." "Jij bent hier de diva, en dat is een compliment. Maar er is hier vandaag nog een diva komen wonen, en vandaar 1 contactpunt. Ik kan hier niet winnen als jij hier woont". Na de uitgebreide en super-vriendelijke introductie door Natasia, komt Eric hier superscherp en sterk uit de bus door haar nu slechts een contactpunt te geven. Natasia doet echter alsof er niets aan de hand is en wuift de hele monoloog van Eric weg. Ze denkt: "ik krijg jou nog wel". **
Brian: 5 contactpunten.
Huub: 10 contactpunten. Hij redt zich volgens Eric prima, ook nu Eric meer contactpunten aan anderen toebedeelt.
Bart: 75 contactpunten. Hij is volgens Eric een miljonair van het eerste uur, en hij zal de contactpunten nodig hebben in de nabije toekomst.
Sylvia: 100 contactpunten. Ze heeft het vandaag moeilijk gehad. Eric vindt dat zij ze verdient. Hij waardeert het heel erg dat zij hem goed kan peilen.
Eric: 150 contactpunten krijgt hij zelf. Goede start.


____________________________

** Naar aanleiding van een commentaar van APK in de CODUS volgt hier een iets andere interpretatie van wat Eric zei. APK kreeg de indruk dat het niet met de kracht of populariteit van Natasia te maken had maar met een (nieuwe?) regel dat de winnaar ook het grootste aantal dagen in het huis zou moeten zitten. Natasia begreep ook niet precies wat Eric hiermee bedoelde, vandaar dat zij de opmerking van Eric als een compliment opvatte terwijl het absoluut niet als compliment bedoeld was (wat Eric een paar keer herhaalde). Bart kreeg eenzelfde opmerking mee, maar hij leek het wél te begrijpen.
___________________________


Natasia: "Eric, welkom in de villa. Op je gezondheid!" [toast]

De toon is gezet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Roy_vdm op 14-02-2007 01:13:57 ]
Audite et alteram partem
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:39:31 #57
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46317175
Filmpje:
Videoboodschap van Nena (download)

[ Bericht 28% gewijzigd door HiDiHo op 15-02-2007 00:14:16 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 15 februari 2007 @ 00:18:16 #58
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46318475
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:59 schreef teig het volgende:
..
Kijk nog eens

@Gert, kun je hier wat posts verwijderen ?
bvbd !

[ Bericht 10% gewijzigd door HiDiHo op 15-02-2007 10:33:32 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 12:25:21 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46327259
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
@Gert, kun je hier wat posts verwijderen ?
bvbd !
Gedaan.
Mensen, vragen en opmerkingen over de updates graag stellen in dit topic: C O D U S (Commentaren Op Updates / Streamverslagen
Hier alleen updates plaatsen aub.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 22:28:09 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46348719
Juf Judith heeft eindexamen afgenomen vanavond. De bewoners moesten middels een presentatie laten horen wat ze opgestoken hadden van de spraaklessen. Eric had zich de hele dag voorbereid, maar mocht niet meedoen, hier was hij kwaad en teleurgesteld over.

Het eindoordeel van de juf, middels contactpunten:

Bart 0
Amanda 25
Brian 50
Natasia 75
Sylvia 100
Huub 150
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 02:55:30 #61
6941 APK
Factual, I think.
pi_46356344


Cap HiDiHi

Ik kwam ook maar een beetje binnenvallen in de COS....

Brian en Amanda hebben geneukt.
2x zelfs, als ik de streamers mag geloven.

De tweede keer ging hij als een konijn tekeer.

Edit: ....en kon niet klaarkomen. (Graag meer van de mensen die het allemaal gezien hebben. )
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 03:46:48 #62
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46356723
Filmpje:
Huub's toespraak

[ Bericht 18% gewijzigd door HiDiHo op 16-02-2007 05:22:32 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46378790
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[afbeelding]

Cap HiDiHi

Ik kwam ook maar een beetje binnenvallen in de COS....

Brian en Amanda hebben geneukt.
2x zelfs, als ik de streamers mag geloven.

De tweede keer ging hij als een konijn tekeer.

Edit: ....en kon niet klaarkomen. (Graag meer van de mensen die het allemaal gezien hebben. )
YouTube: brian en amanda sex smorgens 2 uur 30 16 feb
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 01:36:33 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46389034
Vanavond is gestemd of Sylvia naar het carnaval mocht.
Er moest unaniem beslist worden. Brian, Bart en Natasia stemden tegen, ze kan dit feest dus op haar buik schrijven.

Sylvia, die vandaag te horen kreeg dat al haar projecten (paadansen e.d) worden stopgezet omdat ze zich aktiever met de gang van zaken in het huis moet bezighouden, probeerde nogal geforceerd om af en toe een pittige opmerking te maken tijdens de discussie.

Vannacht begon Huub er in de tuin tegen Bart ineens over dat Sylvia moet oppassen. Ze kunnen haar zo het huis uit sturen, aldus Huub. Bart: "Nee. Dat kunnen ze niet maken."
Maar volgens Huub kan dat prima: "Het staat in het regelboek".

En dan worden de streams ineens weggedraaid.

Meer info over het stemmingsverloop op de Tien-site.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin zaterdag 17 februari 2007 @ 07:47:34 #65
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_46391294
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef Gert het volgende:
Vanavond is gestemd of Sylvia naar het carnaval mocht.
Er moest unaniem beslist worden. Brian, Bart en Natasia stemden tegen, ze kan dit feest dus op haar buik schrijven.
Bart stemde vóór
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 09:00:04 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46391510
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 07:47 schreef Danny het volgende:

[..]

Bart stemde vóór
Ook Bart lijkt het Sylvia niet te gunnen: “Ik kan me nog herinneren dat er een oud en nieuw was. En dat ik niet en mijn moeder en Lesley uit mocht nodigen Regel maar dat ik mee mag en dan krijg je mijn stem. Dat is hard ball en helaas wordt het spel zo gespeeld!” “ bron
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin zaterdag 17 februari 2007 @ 09:04:46 #67
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_46391527
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 09:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Ook Bart lijkt het Sylvia niet te gunnen: “Ik kan me nog herinneren dat er een oud en nieuw was. En dat ik niet en mijn moeder en Lesley uit mocht nodigen Regel maar dat ik mee mag en dan krijg je mijn stem. Dat is hard ball en helaas wordt het spel zo gespeeld!” “ bron
streams gisteravond:
Bart: regel maar dat ik mee kan, dan gaat 'ie naar jou

en 2 minuten voor het eind van de stemming stemde hij voor. Hij wilde haar alleen maar even laten voelen wat zij bij hem deed destijds met Lesley. Verder had hij 's middags al tegen Syl gezegd dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. Ze zou zijn stem krijgen, maar hij zou het haar niet makkelijk maken.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 09:26:26 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46391658
OK, bij deze gecorrigeerd dan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Admin zaterdag 17 februari 2007 @ 09:45:58 #69
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_46391823
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_46397784
Vanmorgen hebben Brian en Amanda weer de lichamelijke liefde bedreven. Onder de bescherming van dekens ging Brian er weer lustig op los.

Op een zeker moment gaf Amanda aan dat het wat rustiger aan moest, want het was een beetje gevoelig geworden...
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46398484
Gesprek Bart en Huub op vrijdagavond. Onderwerp : Niet Natasia mogen wegstemmen.
Zie http://www.youtube.com/watch?v=bNcgpgf-vGc
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 17 februari 2007 @ 21:00:19 #72
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46409042
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46449070
Bart is naar achter en komt pissed terug.
Medebewoners denken dat hij een soort toneelhaak gesprek heeft gehad.
Blijkt dat achter hem heeft laten weten dat Lesley iets met een van zn vrienden gedaan heeft.
Eerst zit hij een uur zwaar pissed in kantoor. Na een gesprek met achter gaat hij haar bellen.
Na 30x een voicemail gehoord te hebben besluit hij wat in te spreken:
----------------------------------------------------------------------------------------
Bart is echt wanhopig.

Hij spreekt nu Lesley haar voicemail in.

Hij is zo lam als een kanarie, hij heeft een bericht gehoord en weet niet of hij het moet geloven. Eigenlijk zou hij het niet moeten doen, maar 3 weken geleden (bart wordt onderbroken door de redactie en belt opnieuw haar nummer)

Poging 2 van inspreken: hij heeft een berichtje gehoord wat hem heel veel pijn heeft gedaan, weet niet of hij het moet geloven of dat ze hem gek proberen te maken en hoopt dat het het grootste lulverhaal is wat hij ooit heeft gehoord. Hij heeft gehoord dat Lesley en Serge 3 weken geleden wat met elkaar hebben gehad. Hij snapt er geen fluit aan en hoopt dat Lesley hem niet zo voor lul wil zetten. Hij wil het eerlijk van Lesley horen. Doe alles eerlijk, zet me niet voor lul en zeker niet op deze manier. Ik ben helemaal de weg kwijt, snap er geen ene fluit meer van. Laat het me weten, ik hoop echt dat het een lulverhaal is, ben helemaal stuk, denk niet dat ik vannacht ga slapen. Ik hoop dat je weet hoe ik in elkaar zit. Ik heb geen flauw idee wat ik nu tegen je moet zeggen, ik weet dat ze me proberen gek te maken.
(Bron: Tissik)

----------------------------------------------------------------------------------------
Morgen kan hij de resterende tijd (iets minder dan 2 minuten) gebruiken om verder te bellen.
  Moderator maandag 19 februari 2007 @ 13:13:16 #74
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46455049
Vannacht: Amanda probeert stomdronken het alfabet op te zeggen: http://video.tinypic.com/player.php?v=29kxo44
(uit de COS gekopieerd van Brici)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 19 februari 2007 @ 14:03:56 #75
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46456453
Google video: Natasia onder de douche met Amanda (download)

Google video: Brian bij dronken Amanda in bed
Download: Brian bij dronken Amanda in bed

YouTube: Brian haalt verhaal bij Huub

Filmpje: Bart belt met Lesley's voicemail

[ Bericht 31% gewijzigd door HiDiHo op 20-02-2007 03:32:36 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 19 februari 2007 @ 16:35:47 #76
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46460998
Bart ontving een brief van een vriend die schrijft dat er niets van waar is
wat zondagavond gezegd werd over Lesley en Barts vriend Serge.
Huub leest ook de brief en zegt dat Bart zich niet meer op moet laten naaien door dit soort informatie
en dat DGK een psychologisch experiment is die al 7 jaar eerder werd bedacht en in september
uit de mottenballen werd gehaald en nu zijn werk doet op de bewoners.
Bart vindt dat er niemand van hier te vertrouwen is.
Elders in de villa is Natasia haar mooie jurk aan het passen die zij op haar verjaardag zal dragen.
pi_46472560
waar kan ik het filmpje van amanda, eric en huub in de jacuzzi vinden??
  maandag 19 februari 2007 @ 23:26:15 #78
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46477192
Bart is bij "Achter" geweest en vernam dat het een verzinsel en lul-verhaal is wat er is gezegd over zijn vriendin Lesley en zijn vriend Serge dat die iets samen hebben gehad 3 weken geleden.
Sylvia heeft gesprekken met "Achter" gehad en zij verteld aan Natasia dat ze drie dagen de tijd heeft om een fikse ruzie te maken, Natasia wenst haar veel succes, Huub zegt Sylvia dat hij al 3 keren heeft gewaarschuwd , dat zij meer televisie moet maken. Sylvia mag niet meer te rustig zijn en moet zich meer uiten. Sylvia vertelt dat sinds 1 jaar zij anders in het leven is gaan staan, dat heeft mij gelukkiger gemaakt, maar dat geldt niet voor DGK, dus de oude Sylvia moet weer terug, maar ik ben ook klaar met aardig zijn, als je 4 maanden aardig tegen iemand bent en diegene blijft onaardig, dan gaat het aardig zijn uiteindelijk over. Ook wilt Sylvia stoppen met de keukendienst omdat zij vindt dat er al genoeg werk is bij de stallen en het paard verzorgen die binnenkort een veulen krijgt.
Amanda wilt in relatie-therapie omdat zij niet goed in relaties is en zij wilt ook voor 1 jaar vrijgezel zijn , bij Brian zal zij niet meer slapen en voorlopig ook geen sex hebben . Haar slaapplek wordt dus weer naast Natasia.
Sylvia vindt dat Amanda dan ook niet meer moet zoenen met Brian, want daar krijg je ook gevoelens van.
pi_46479310
Natasia heeft een interview gehad met een goede vriend van pinkfm die haar de hemel inprees. Ze zeikte Eric af noemde hem lelijk etc. Het was overduidelijk dat ze een veer in haar reet kreeg van de zielige radio dj.

Dit prompte mij om te bellen. Wat volgde was een 10 minuten durende gesprek waarin ik het heb gehad over Natasia's hoerenverleden, haar ex en diens connectie met endstra, dat ze alleen maar aan haar uiterlijk werk en niet een opvoedcursus ofzo doet aangezien haar zussen op zijonline hadden aangegeven dat ze het thuis niet meer aankon. Dat ik vind dat ze het nauwelijks over haar kinderen heeft en noem maar op. Flink Natasia bashing. Jammer dat ze niet meeluisterde.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 03:15:01 #80
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46480811
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:29 schreef lillkiss het volgende:
waar kan ik het filmpje van amanda, eric en huub in de jacuzzi vinden??
Download 148MB - duur 46 min
filmpje van amanda, eric en huub in de jacuzzi
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 12:19:15 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46485988
De bewoners krijgen taart. Vanavond wordt de 100e aflevering uitgezonden.



Tevens wordt door plasmaboy de ontslagprocedure nog eens gemeld. Kandidaten moeten voor morgenmiddag 12:00 uur worden voorgedragen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 19:30:22 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46500191
Brian heeft vandaag een interview met Eric vervalst; hierin staat dat Eric zodra hij het huis in komt, van plan is om Natasia en Sylvia eruit te werken. Hij heeft dit middels een briefje laten slingeren in huis. Het lijkt er tot nu toe op dat niemand doorheeft dat het een vervalsing is. Natas en Syl hebben het al gezien, maar hebben Eric er nog niet mee geconfronteerd. Mochten Sylvia en Huub niet vermoeden dat dit interview vernaggeld is door Brian, dan zouden ze hun steun aan Eric weleens kunnen opgeven en is Eric donderdag de lul bij de ontslagronde.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:32:03 #83
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_46500248
Wat is er gebeurd met brian en de brief?
Lol, laat maar. *knijpt gert*
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 20:30:07 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46502516
Door het toilet spoelen moeten ze je!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_46514022
Eric heeft op de oh-zo-nodig slaap van Natasja gemunt. Morgen moet zdngmw afrijden. Huub is zijn partner in crime, Bart speelt de brein erachter en Sylvia geniet en speelt de onschuld in aanwezigheid van Natasja.
Deuren worden gesmeten, tl-buis wordt per ongeluk gebroken op de bed van Eric, trap af / trap op met hakken wordt gelopen.
Meesterwerk.
Natasja wordt wakker en vraagt ongeloofelijk genoeg heel beschaafd of het zachter kan.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  Moderator woensdag 21 februari 2007 @ 01:14:09 #86
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46514278
En zometeen gaan ze ook nog even "luidruchtig zwemmen".

Het is Huub, Syl en Bart inmiddels duidelijk dat het interview met Eric, dat rondslingerde, gemanipuleerd is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 21 februari 2007 @ 01:14:11 #87
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46514280
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:30 schreef Gert het volgende:
Brian heeft vandaag een interview met Eric vervalst; hierin staat dat Eric zodra hij het huis in komt, van plan is om Natasia en Sylvia eruit te werken. Hij heeft dit middels een briefje laten slingeren in huis. Het lijkt er tot nu toe op dat niemand doorheeft dat het een vervalsing is. Natas en Syl hebben het al gezien, maar hebben Eric er nog niet mee geconfronteerd. Mochten Sylvia en Huub niet vermoeden dat dit interview vernaggeld is door Brian, dan zouden ze hun steun aan Eric weleens kunnen opgeven en is Eric donderdag de lul bij de ontslagronde.
Op het eind v/d avond meldt huub dat ie het interview al eerder gelezen heeft, en dat zijn naam in de brian-versie ontbrak, wat hem natuurlijk opviel. Ze zijn er dus achter. Direct na het eten was er post, en heel onschuldig heeft de redaktie eerst het Jeugd-woordenboek voor amanda-brian-natajsa bezorgd, met een niet zo gezellige brief voor het trio. De brief is na 3 regels niet verder voorgelezen,
quote:
Tien Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. Amanda, Brian en Natasia
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM

Zutphen, 15 februari 2007


Beste Amanda, Brian en Natasia,

Het zal wel toeval zijn dat onder jullie afkorting, zijnde ABN, ik jullie een woordenboek stuur.
Voor jullie die niet weten wat ABN is, dat betekent Algemeen Beschaafd Nederlands.

Waarom denken jullie dat de streamers aan de ene kant moeten lachen om jullie? Alleen al om jullie taalkennis. Aan de andere kant om hele andere dingen. Maar dat is het volgende boek.
Die gaat over “tunnelvisie”. Maar dat kunnen jullie pas begrijpen als jullie een beetje ABN kunnen praten. En vooral ook weten wat je zegt.

Amanda: Jij bent kortzichtig. Je herhaalt alles, maar dan ook wel 10000x.
Voorbeeld is de situatie met Nathanaël en Huub. Je bleef maar gillen (ja helaas je gilde, schreeuwde) dat je er naast zat.
Je zat er ook “naast”, maar zelfs toen je de beelden had gezien, bleef je je gelijk te willen halen.

Ik zal je één voorbeeldje geven:

Ik heb bij een politieschool gewerkt. Daarbij stonden de cursisten (leerlingen) te kletsen. Ik werkte er als planner voor die school. En een docent (leraar) vroeg mij om van één van die cursisten (meervoud van leerlingen) een tas te ontvreemden (jatten).
Ik liep dus nietsvermoedend langs die groep, die op dat moment les had. En pakte een tas en liep er keihard vandoor.
Ik kende de ingangen, maar was niet nodig, want NIEMAND kwam mij achterna. (Er was één iemand die riep: “Ho STOP…”)

De cursisten gingen toen weer naar het klaslokaal. En de docent vroeg wat er was gebeurd.
Zelfs de situatie werd door 17 cursisten op 11 manieren uitgelegd.
En toen kwam de vraag hoe hij/zij eruit zag. Je wilt niet weten hoe hoe ik er uit zag.
Je wilt niet weten van welke kant ik gekomen ben.
Alles varieerde, van blond tot donker, van spijkerbroek tot nette pantalon. En dat was alles 10-15 minuten na het gebeuren.
Jij riep (SCHREEUWDE) 10000x “Ik zat er naast, IK ZAT ER NAAST…”
Ok. Jij zat er naast. En je weet wat je hebt gezien.
Wat voor kleur broek had Nathanaël aan?
Wat voor kleur shirt had Huub aan?
Bij welke schouder pakte Huub Nathanaël?

JIJ ZAT ER NAAST!!!!! Dus geef hier eens antwoorden op dan? Je hebt de beelden terug gezien. En ik weet dat je zelfs op deze antwoorden géén antwoorden weet.

En weet je? Dat is geen schande. Want ook de streamers moesten de beelden terug zien, om zeker te zijn wat er was gebeurd.
Maar er was NIEMAND zo stijfkoppig als jij, door te beweren dat JIJ iets had gezien. (wat op de beelden duidelijk niet het geval was)

De stemmingsronde voor Valentijn. Huub steunde je door dik en dun, zo ook de anderen. En wat doe jij?
Je loopt kwaad weg. IEDEREEN gaf je die steun. Maar je luisterde wéér eens niet.


Videoboodschap van Nena. Je doet niets anders dan herhalen dat Nena met je ex heeft zitten kletsen.
SO WHAT?!?!?!?!
En laten we eerlijk zijn. Hoe vaker je zegt dat je niets (kwaads) over Nena zegt, des te meer het lachen is, want op de streams zien/horen we alles.

Mijn advies is dan ook, dat je je nog lang niet bij de bewoners hebt “genesteld”.
Als jij liever een slachtoffer bent van een loverboy. Dat is jouw keus, want je bent volwassen.


Brian:
Om te beginnen, waar ik ben geëindigd. De loverboy.

Ook voor jou dit woordenboek. Huub had wel gelijk. Jouw Nederlands is nu niet bepaald om aan te horen. En dan hebben we het nog niet over je buitenlandse uitspraken.
(podria escribir esta carta también en Español, pero no lo dejan pasarla)
(Ik kon deze brief ook in het Spaans schrijven, maar die laten ze niet door)

Het allermooiste is de zelfreflectie die jij weerspiegelt op een andere miljonair.
Nena trapte er in. Nu trapt Amanda er ook in.
Alles, maar dan ook álles wat jij kwaad spreekt over een ander, is een zelfreflectie van jezelf.
Jij wacht je kans af. En dan sla je toe. Bij Nena is het mislukt. Nu is Amanda je volgende.

Dat gesprek met Natasia in de keuken…. Dat zegt genoeg over jouw gedachten van een vrouw.
Vandaar ook voor jou dit woordenboek.


Natasia:
Tja, wat moet je daar nog over zeggen? Een siesogrofeni (je eigen uitspraak)
En niet te vergeten dat je borst-corresatie wilt hebben.
Het doet je niets, het doet je niets, het doet je niets…….
Je lust ze rauw, Je lust ze rauw, Je lust ze rauw!!!!!

En dan zeg je nog dat andere miljonairs alles herhalen?!??!??!

Algemene opinie van Natasia is:
“Als ze van haar kids en haar vent houdt, dan moet ze weg….”

Maar Natasia heeft “doelen”.
Ja, doelen om haar verblijf zo lang als mogelijk te kunnen verlengen om bij haar thuisfront te zijn.

Toch wel raar dat een “moeder” alle doelen voorop stelt, dan doelen om bij haar kinderen te zijn.
Laat staan bij Wilgo, waar ze zo VERLIEFD op is….


Mooraal van dit verhaal:

Dit woordenboek is ervoor, dat er eerst maar eens ABN gesproken moet worden, wat de anderen miljonairs wel hebben. En ga dan een discussie met ze aan.

Misschien kunnen jullie dan nog meedoen in het spel.


En vooral (Natasia en Amanda) NIET SCHREEUWEN!!!!!!


(en Natasia??? Ook niet zingen)


Toch groetjes.

MrD
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46515203
Filmpjes van het woordenboek en reacties:

Brief/Boek Mr D 1

Brief/Boek 2

Brief/boek 3

Bron
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 10:16:20 #89
128220 Peter6000
pi_46518753
Een kleine maar zeer relevante update, die verwijderd kan worden als er iets volledigers wordt gepost (voor de overzichtelijkheid).

Volgens Huub gaat Eric een stemming tegen Natasia aanvragen, ondanks dat ze weten dat Brian tegen stemt. Zodat ze haar donderdagavond om 20.00 uur uitgebreid kunnen gaan dissen.
  Moderator woensdag 21 februari 2007 @ 10:43:33 #90
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46519328
Bovenstaande klopt. Huub en Eric hebben het er vannacht ook met Bart over gehad wat ze allemaal tegen Natasia willen gaan zeggen. Ze hopen in ieder geval dat ze haar rijbewijs niet haalt vandaag, en gaan dan al haar doelen opnoemen, die ze stuk voor stuk niet gehaald heeft. Huub wil ook nog wat over haar misselijke persoonlijkheid zeggen. "En het mooie is, ze moet gewoon zitten en luisteren."

Om er een steentje aan bij te dragen dat Natasia haar rijbewijs niet zal halen vandaag, hebben Eric en Huub tot diep in de nacht lopen keten, in een bewuste aktie om Natasia uit haar slaap te houden (wat gelukt is).
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 11:15:06 #91
128220 Peter6000
pi_46520080
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:04 schreef Clank het volgende:
Donderdag kwart over 11 wil Bart de villa verlaten. Hij heeft officieel zijn 24 uur aangevraagd!!
  Moderator woensdag 21 februari 2007 @ 13:24:18 #93
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46523969
Natasia is zojuist teruggekeerd van haar rij-examen. Ze heeft het gehaald.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:25:10 #94
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46524003
Natasia is geslaagd voor haar haar rijbewijs, zij bedankt de rij- instructeur voor al de lessen en hij vindt het nog heel snel gegaan, Natasia verteld dat er alles is gedaan om haar vannacht geen nachtrust tegeven,
want die anderen vonden , Sylvia geen carnaval dus ook geen rijbewijs voor Natasia,
zij hebben een salamander in mijn bed gelegd, stofzuigen en vet veel herrie gemaakt
en toch heeft zij nu haar rijbewijs kunnen halen, tijd voor champagne en nu rijlesen voor Amanda schreeuwt Natasia volgens Palma moet daar eerst een stemming voor komen.

( Huub vroeg autorijlessen aan in december.)
  Moderator woensdag 21 februari 2007 @ 22:20:37 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46541895
Nog even iets uitgebreider de ontwikkelingen rond Bart: hij heeft vanochtend om 11:15 uur een etmaal bedenktijd aangevraagd, wat betekent dat hij morgen om 11:15 contractueel vrij is om de villa te verlaten. Hij is dan wel zijn inleg van 10 ruggen kwijt.
De reden waarom hij weg wil: het duurt hem allemaal te lang, er wordt nooit eens iemand uitgestemd. De overige bewoners zijn volgens hem niet zakelijk genoeg; er is een patstelling ontstaan.

Er is nog een hele kleine kans dat het bluf is van Bart. Maar dit is niet logisch, gezien het tijdstip waarop hij zijn bedenktijd heeft aangevraagd. Die verloopt dus morgenochtend, terwijl morgenávond de stemming pas is.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:57:13 #96
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46554129
Bart wilt vertrekken, maar de vaart zit er nog niet in, Bart vermoed dat het wel 16:00 kan worden,
iIona vertrok inplaats 20:00 uur ook pas 23:00 uur, Bart heeft zijn kontaktpunten elders verstopt en
heeft er voor gezorgd dat die punten gevonden kunnen worden,
en hoopt dat diegene die de punten vindt , de winnaar van het spel wordt.
Huub wilt graag wat hints over de verstopte kontaktpunten ,
waar hij dan 11 dagen op kan broeden, maar Bart geeft die hints niet.
Huub vraagt of het nut heeft dat hij Bart nog kan overhalen om NIET te vertrekken,
maar Bart wilt nog niet eens voor 100 miljoen blijven in het programma De Gouden Kooi.
pi_46555044
Bart geeft ook als reden aan voor zijn vertrek dat de band met "achter" stuk is.

Hij heeft zelfs overwogen om over het hek heen te klimmen tijdens de "Lesley-vreemdgaan" affaire.

[ Bericht 3% gewijzigd door Black_king op 22-02-2007 17:29:23 ]
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:39:03 #98
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46555344
(Paarden)
Ellen vertelt dat Bolle bevalt in de maand april ,
en er een nieuwe Friesche hengst komt logeren in de stallen en omgeving van De Gouden Kooi.
Op de hengst is makkelijk te rijden en het is een lieverd.
Ellen komt drie keer in de week lesgeven op de dinsdag, donderdag en vrijdag.
De hengst kan niet loslopen met de merrie, samen opstal gaat wel.
Als " De Miljonairs" het rijden onder de knie hebben,
mogen zij ook zelfstandig op de hengst rijden.
Sylvia en Amanda hebben al redelijk paard-rijervaring.
Amanda vindt ook dat de paarden in de leader moeten komen, want die horen erbij.
.
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:46:45 #99
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_46560940
Bart geeft toe dat hij Huub nooit een eerlijke kans heeft gegeven toen Nathanael er nog was.
Huub vraagt wie er gaat winnen? Bart hoopt Huub, maar dan kom ik hier wel bij jou 10.000 halen.
Bart vertrok zojuist om 15:40 naar huis.
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:31:37 #100
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46562532
Bart is vertrokken uit de gouden kooi
Filmje Bart vertrekt
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')