YouTube: brian en amanda sex smorgens 2 uur 30 16 febquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Cap HiDiHi
Ik kwam ook maar een beetje binnenvallen in de COS....
Brian en Amanda hebben geneukt.
2x zelfs, als ik de streamers mag geloven.![]()
De tweede keer ging hij als een konijn tekeer.![]()
Edit: ....en kon niet klaarkomen. (Graag meer van de mensen die het allemaal gezien hebben.)
Bart stemde vóórquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef Gert het volgende:
Vanavond is gestemd of Sylvia naar het carnaval mocht.
Er moest unaniem beslist worden. Brian, Bart en Natasia stemden tegen, ze kan dit feest dus op haar buik schrijven.
Ook Bart lijkt het Sylvia niet te gunnen: “Ik kan me nog herinneren dat er een oud en nieuw was. En dat ik niet en mijn moeder en Lesley uit mocht nodigen Regel maar dat ik mee mag en dan krijg je mijn stem. Dat is hard ball en helaas wordt het spel zo gespeeld!” “ bronquote:
streams gisteravond:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook Bart lijkt het Sylvia niet te gunnen: “Ik kan me nog herinneren dat er een oud en nieuw was. En dat ik niet en mijn moeder en Lesley uit mocht nodigen Regel maar dat ik mee mag en dan krijg je mijn stem. Dat is hard ball en helaas wordt het spel zo gespeeld!” “ bron
Download 148MB - duur 46 minquote:Op maandag 19 februari 2007 21:29 schreef lillkiss het volgende:
waar kan ik het filmpje van amanda, eric en huub in de jacuzzi vinden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |