was dus ook toeval want toen dat gebeurde was palma al naar bedje toequote:Op woensdag 21 februari 2007 10:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
Palma: 'je kon me wegdragen'.... 'ook 'toevallig' dat ik vanmorgen ook de deksel uit mijn handen liet vallen.
Het zal eens tijd worden dat iemand anders dan Natasia en Brian privileges krijgt...quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:44 schreef Clank het volgende:
Huub zegt dat Bart zenuwachtig was en dat hij Lesley ging bellen. Heeft Bart nu privileges dat hij haar off streams kan bellen?
bart zegt net nog..mij moet je der niet uit stemmen he..dus ik denk dat hij een goed gesprek heeft gehad met lesley ofso.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:51 schreef Judah het volgende:
Ligt het aan mij, of lijkt Bart nu echt not amused? Wilde hij de stemmigsronde tegen hem krijgen?
Hij heeft met Lesley gesproken, maar dat mochten we niet horen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:50 schreef Vakkie_W het volgende:
Bart kijkt niet zo happy?
Oh oke, ik kon Bart niet goed verstaan en hij keek erg boos.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:52 schreef Dogga het volgende:
[..]
bart zegt net nog..mij moet je der niet uit stemmen he..dus ik denk dat hij een goed gesprek heeft gehad met lesley ofso.
en verder jah bart heeft 3 nachten niet geslapen zou ook niet al te blij kijken
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:49 schreef CARLAK het volgende:
Ja, stemronde tegen Natasia aangevraagd door Eric.
en ik wil dat miljard van haar wel beheren voor d'rquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:55 schreef Dogga het volgende:
amanda weet niet hoeveel nullen een miljard heeft
Zeker als zij denkt dat het 100 miljoen isquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:56 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
en ik wil dat miljard van haar wel beheren voor d'r
Ik denk dat Talpa dit project Failliet laat aan.. No winnaar....quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe eindigt de Gouden Kooi eigenlijk? Blijven er 3 kanditaten over ofzo die elkaar de winst moeten gunnen?
is dat zo?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:05 schreef CARLAK het volgende:
Bart vraagtzijn 24 uur aan!![]()
Dat wordt dan zijn tweede keer. Dit houdt toch in dat je dan echt de villa moet verlaten?![]()
Ik denk (en vooral) hoop toch het eerste.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:06 schreef Alfaro het volgende:
24 uur voor bart donder 11.15 wil bart de villa verlaten..... een stok achter de deur voor Brian of heeft meneer het echt gehad.
Ik ook, maar hij weet dat 'ie Brian nooit zover krijgt. Dus hij zal echt naar huis gaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk (en vooral) hoop toch het eerste.
Het kan zijn dat ze de stemming tegen Bart niet door zouden laten gaan omdat hij de afgelopen week iets te vaak heeft geroepen dat als er niemand uit zou gaan hij er uit zou gaan. Een verkapte vraag om eruit gestemd te worden. Dan deze stemmingsronde maar beter gebruiken om Natasia (en de anderen) de waarheid te vertellen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:06 schreef CartWOman het volgende:
Hier begrijp ik dus niets van![]()
Hij wilde niet dat ze een stemronde tegen hem aanvragen, zegt hij net nog tegen Eric. En nu dit... wil hij hiermee iets afdwingen of is het for real?
11.15 morgen is vóór de stemming, dus dat zou nergens op slaan...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:06 schreef Alfaro het volgende:
24 uur voor bart donder 11.15 wil bart de villa verlaten..... een stok achter de deur voor Brian of heeft meneer het echt gehad.
ja dar had ik nog niet eens aan gedacht... dus hij gaat acht weg??quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:10 schreef My_ het volgende:
[..]
11.15 morgen is vóór de stemming, dus dat zou nergens op slaan...
Hij had op z'n minst tot vrijdag kunnen wachten, na de stemronde, nu maait ie het gras voor de voeten van HES weg, brian hoeft nu zelf geen argumenten te bedenken om nataars te behouden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:06 schreef CartWOman het volgende:
Hier begrijp ik dus niets van![]()
Hij wilde niet dat ze een stemronde tegen hem aanvragen, zegt hij net nog tegen Eric. En nu dit... wil hij hiermee iets afdwingen of is het for real?
Nee, dan had hij de stemming donderdagochtend aan moeten vragen, niet vandaag al.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:11 schreef fladdie het volgende:
ik denk dat het gewoon een spel is, zodat brain mee gaat in het er uit stemmen van natasia.
want dan is brain zijn dekking kwijt.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:10 schreef My_ het volgende:
[..]
Verbaast me helemaal niets.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:13 schreef Dogga het volgende:
amanda had op der 13de een vriend van 21
WTF??????
PEDOOOOOOOOOOOOOOOO
Die tacktiek snap ik nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:11 schreef fladdie het volgende:
ik denk dat het gewoon een spel is, zodat brain mee gaat in het er uit stemmen van natasia.
want dan is brain zijn dekking kwijt.
Precies.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is beter voor Bart..Bart is gewoon ongelukkig in het huis. Heeft ook aangegeven dat het enige moment dat hij gelukkig was dat dat het moment was dat hij 4 uur alleen was met Lesley
Ik had begrepen morgenavond na de stemming dus om 23.15uquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:10 schreef My_ het volgende:
[..]
Dan zou ie een 36 uur aan hebben gevraagd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:16 schreef akveor het volgende:
Ik had begrepen morgenavond na de stemming dus om 23.15u
Dat is geen 24 maar 36 uur. De regel is 24 uur.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had begrepen morgenavond na de stemming dus om 23.15u
een Vent loop er gewoon UIT! en draait niet! punt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:13 schreef FSR het volgende:
Bart houd de eer aan zichzelf.. Dan ben je wel een vent....
1.4 Mil. weegt niet op tegen deze geestelijke manupilaties.... (zonder einde)
Mede door de vermoeidheid is hij het echt zat, al zit er ook iets impulsiefs in.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:18 schreef pronkjewail het volgende:
HUH?
Waarom doet Bart dit nou? Ik snap dat hij wegwil, maar waarom wacht hij dan vanochtend niet tot 12 uur? Tot 12 uur kunnen ze een ontslagronde voor hem aanvragen, dus waarom nu al deze beslissing nemen? Als er inderdaad geen ontslagronde voor hem inzit, kan hij altijd nog de 24uur aanvragen.
Hij is er of echt echt echt echt zat van of hij heeft een heel heftig plan....
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:19 schreef akveor het volgende:
Dan begrijp ik er geen moer van...waarom zou die dat doen? Nu kunnen de andere bewoners ook geen stemronde tegen Bart aanvragen zodat ie z'n 10K kan behouden. Ik begrijp er geen hol van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |