was dus ook toeval want toen dat gebeurde was palma al naar bedje toequote:Op woensdag 21 februari 2007 10:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
Palma: 'je kon me wegdragen'.... 'ook 'toevallig' dat ik vanmorgen ook de deksel uit mijn handen liet vallen.
Het zal eens tijd worden dat iemand anders dan Natasia en Brian privileges krijgt...quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:44 schreef Clank het volgende:
Huub zegt dat Bart zenuwachtig was en dat hij Lesley ging bellen. Heeft Bart nu privileges dat hij haar off streams kan bellen?
bart zegt net nog..mij moet je der niet uit stemmen he..dus ik denk dat hij een goed gesprek heeft gehad met lesley ofso.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:51 schreef Judah het volgende:
Ligt het aan mij, of lijkt Bart nu echt not amused? Wilde hij de stemmigsronde tegen hem krijgen?
Hij heeft met Lesley gesproken, maar dat mochten we niet horen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:50 schreef Vakkie_W het volgende:
Bart kijkt niet zo happy?
Oh oke, ik kon Bart niet goed verstaan en hij keek erg boos.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:52 schreef Dogga het volgende:
[..]
bart zegt net nog..mij moet je der niet uit stemmen he..dus ik denk dat hij een goed gesprek heeft gehad met lesley ofso.
en verder jah bart heeft 3 nachten niet geslapen zou ook niet al te blij kijken
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:49 schreef CARLAK het volgende:
Ja, stemronde tegen Natasia aangevraagd door Eric.
en ik wil dat miljard van haar wel beheren voor d'rquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:55 schreef Dogga het volgende:
amanda weet niet hoeveel nullen een miljard heeft
Zeker als zij denkt dat het 100 miljoen isquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:56 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
en ik wil dat miljard van haar wel beheren voor d'r
Ik denk dat Talpa dit project Failliet laat aan.. No winnaar....quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe eindigt de Gouden Kooi eigenlijk? Blijven er 3 kanditaten over ofzo die elkaar de winst moeten gunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |