abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 februari 2007 @ 08:22:50 #41
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46195363
Amanda heeft een brief van Rogier gekregen waarin hij haar vertelt dat hun relatie over is.
(aan de reactie van Amanda te zien)

Filmpje
Amanda wordt per brief gedumpt
Amanda belt met Rogier
Met dank aan monique.t

[ Bericht 17% gewijzigd door HiDiHo op 11-02-2007 08:49:35 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator zondag 11 februari 2007 @ 10:34:01 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46196009
Brian heeft gisteren de koffers van Huub weer uit de bosjes gevist. Hij legt Huub uit waarom hij hry heeft gedaan. Ten eerste omdat Huub NL's contactpunten had gestolen terwijl die bedoeld waren voor een bezoek van zijn kind. Ten tweede omdat Huub weer terugkwam.

Brian vindt wel dat Huub cool gereageerd heeft op het verdwijnen van zijn koffers.
Als Huub zijn bagage uitpakt, blijkt dat Brian een briefje in één van de koffers heeft gedaan, waarop staat: "Welcome home Huub." Huub zegt tegen Sylvia dat hij best wel een beetje ontroerd is door dat briefje.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zondag 11 februari 2007 @ 22:25:47 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46221070
Op Valentijnsdag mag één van de bewoners "een geliefde" uitnodigen, zo maakte de redactie een uur geleden bekend. De bewoners hebben tot morgenavond 21:00 de tijd om unaniem tot overeenstemming te komen. Natasia heeft aangekondigd dat ze "Wilgo of de kindjes" wil, Amanda wil Rogier, Huub wil Nena en Bart denkt na of het een goed idee is om Lesley uit te nodigen.
Vooralsnog is er geen overeenstemming. Natasia heeft al geroepen dat dit "door de drain gaat" als zij het niet wordt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 02:50:20 #44
128220 Peter6000
pi_46227860
Een nachtelijk gesprek tussen Bart en Huub, op een prettig intelligent niveau.

Het meest opvallende is dat Huub aangeeft Sylvia er eventueel te willen uitstemmen, hij vindt haar te vlak en gelooft nooit dat ze de eindfase haalt. Zijn pact met Sylvia is een pact dat maandelijks verlengt wordt, en als ze het niet verlengen telt het dus niet.
Hij wil liever iemand anders eruit hebben, want hij mag Sylvia graag, maar als het echt niet anders kan verlengt hij hun pact niet en stemt hij haar eruit.
En Huub wil wel een pact met Bart sluiten.

Verder nog veel negatief gepraat over Brian en Natasia, waarbij hij het feit dat Brian Bart eruit wilde stemmen ook nog wordt aangestipt door Huub.

Bart wil er een nachtje over slapen.
Maar een kwartiertje later:
quote:
Op maandag 12 februari 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
Handshake en de packt is rond.

[ Bericht 1% gewijzigd door Peter6000 op 12-02-2007 03:04:29 ]
  † In Memoriam † maandag 12 februari 2007 @ 03:16:55 #45
128220 Peter6000
pi_46228107
Geen zwaar relevant nieuws, maar wel lachen, Huub en Bart kijken dat Youtube filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424

Zitten teef
  maandag 12 februari 2007 @ 03:26:02 #46
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46228192
Terwijl Bart en Huub hun mogelijke pact bespreken heeft Brian een circustent in zijn bed gebouwd. Vervolgens stapt hij zijn bed uit en is de camera hem kwijt. Na wat gedraai van de camera staat Brian verbaast naakt met een stijve lul in de douche ruimte recht in de camera te kijken. Het leek erop dat het beeld via de spiegel werd weerkaatst. Na een poging van Brian om een handdoek over de spiegel te leggen maakt hij "het karwei" vervolgens op het toilet af.
  maandag 12 februari 2007 @ 11:24:45 #47
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46232075
Filmpje: Huub wordt wakker:
Begin de dag met een , begin de dag met een

met dank aan tien

Voiceover filmpje dat Huub en Bart gisteravond bekeken.

15:00 uur
Interview van TV Oldenzaal met Huub (download 139MB)

[ Bericht 5% gewijzigd door HiDiHo op 12-02-2007 18:27:42 ]
pi_46245503
Filmpje Interview met Nena.. - interview voor/tijdens fotoshoot Panorama
Keep the Sunny Side Up
pi_46251470
Nadat Huub terug is van zijn scheidsrechtersexamen (gehaald) is de stemming over het valentijnsdiner.

Er is 1 uur om unaniem te stemmen. Volgende opties zijn er
Natasia (lang verhaal blablabla) "ik hoef niet"
Amanda "ik wil graag Rogier uitnodigen"
Bart "ik wil Lesley"
Huub "ik wil Nena" (kan je vergeten, zegt Brian)
Brian "ik wil Hedda" (ex van Huub) (kan je vergeten, zegt Huub)
Sylvia "ik wil Patrick, wie dat ook moge zijn" (kan je vergeten, zegt Natasia) (er is geen Patrick, dat was een merkwaardige gedachtenkronkel van Brian dat Sylvia ene Patrick heeft)

Huub kan het niet negeren dat Brian om Hedda vraagt, en maakt zich er behoorlijk druk om.
Brian biedt 150 contactpunten om haar "te kopen" zodat Huub Nena kan uitnodigen.
"Achter" laat weten dat Hedda graag bij Brian op bezoek wil. (ongewenste inmenging van "achter" dus!)

Er wordt behoorlijk heen en weer ruzie gemaakt door de oudgedienden in het huis.
Tussendoor probeert men van Amanda te horen te krijgen wat haar pleidooi, verhaal, argument, statement is.
Amanda snapt niet wat er van haar gevraagd wordt.
Huub heeft al direct aangegeven het aan Amanda te gunnen en probeert voor haar te spreken.
Amanda snapt dat totaal niet, en voelt zich aangevallen.
De schermutselingen tussen de oudgedienden gaat onverminderd door (tussen Brian en Huub is het vooral heftig) en is om te smullen : een chaos en een kakofonie is het.

10 minuten voor de deadline barst Amanda in woede uit en vlucht naar de slaapkamer.
De overigen blijven verbijsterd achter. Had ze dan niet door dat niemand tegen haar had gezegd "je krijgt het niet" (ergo: zij krijgt hem)? Heeft ze dan niet door dat ze uitvalt naar mensen die haar wilden helpen?

Sylvia en Natasia volgen haar naar de slaapkamer.
Natasia barst in een van haar bekende tirades los "Je krijgt het nog wel, meisje! Als je dit al niet kunt, kun je net zo goed je koffers pakken! Als er iemand is die door het slijk is gehaald en weet hoe het is om haar relatie en haar kinderen bijna te verliezen hier in dit huis, dan ben ik dat wel!"

Sylvia en Bart kunnen Amanda (die dus ondertussen vertikt om nog deel te nemen aan de stemming) te overtuigen dat ze het echt wel krijgt, maar dat ze dan NU moet meekomen, want het uur is bijna voorbij.

De oudgedienden stemmen tenslotte allen voor dat Amanda haar Rogier kan uitnodigen om (het belangrijkste argument, niet aangedragen door Amanda maar door de anderen) haar relatie te redden.
Allen tekenen daarbij aan dat haar gedrag niet op prijs gesteld wordt. Enkelen zeggen openlijk dat ze het op deze manier bijna voor zichzelf verknalde.

Amanda gaat direct naar bed (niet meer naast Natasia). Natasia gaat er nog eens achteraan en schreeuwt er weer op los. Amanda is uit hetzelfde hout gesneden en schreeuwt evengoed lelijke dingen. Bart probeert er tussen te komen, maar dat lukt niet. Sylvia vraagt aan Brian in te grijpen. Brian haalt Natasia weg.

Er komt een brief.... Rogier komt niet. De stemming moet over, en wel in 15 minuten.

Bart "ik wil Lesley"
Amanda "ik geef het aan Bart"
Brian "ik wil Radna (de zus van Huub)" (Huub wéér op de kast.) Huub "geef nou eens kort weer waarom je Hedda uitnodigde" Brian "blabla" Huub "Nog korter!" Brian "ik geef het aan Bart"
Sylvia "ik wil nou toch echt is een keer mijn Patrick zien" (Natasia weer op de kast) "nou, dan geef ik het aan Bart"
Natasia (lang verhaal richting Amanda) "Ik geef het aan Bart"

Huub "ik heb nog 8 minuten" en gaat roken.
Huub leent 300 punten van Sylvia.
In de laatste 2 minuten discussieert Huub weer met Brian.
Huub stemt TEGEN en geeft Bart 300 punten om Lesley met valentijn uit te nodigen.
Verbazing alom.

Sylvia dacht dat Huub 300 punten leende om Nena uit te nodigen en veegt hem de mantel uit.
Huub wilde een statement maken richting Brian. Wel een dure dan.

Amanda snapt niks, maar weet zeker dat ze een hekel heeft aan Natasia.
Brian gaat een zéér lang gesprek aan met haar.
Als Huub voorbij komt blijkt al gauw dat Amanda helemaal in Brians zak zit.
Amanda moet niets meer van Huub weten.
Ze is er zeker van dat Huub haar aanviel, en niet verdedigde.
Met name heeft ze zich gestoord aan de opmerking "ze zit hier alleen vanwege haar tieten"

Dan gaan Brian en Amanda naar de masterbedroom. Er is vanaf nu geen geluid meer van stream 3 en 4, maar van hun gebaren is duidelijk af te lezen dat nog lang napraten over alles en elkaar volkomen begrijpen. Deze 2 lijken vrienden voor het leven.

[ Bericht 98% gewijzigd door avonne op 13-02-2007 02:54:42 ]
  Moderator dinsdag 13 februari 2007 @ 13:59:53 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46257121
Brian heeft al eerder aangekondigd dat hij het zwakke punt van Huub (zijn ex Hedda, en Huub's zus) wil gaan gebruiken om Huub over de rooie te krijgen. Vanochtend aan de ontbijttafel lanceerde hij zijn eerste aanval. Hij moet nog wel even oefenen.
http://www.youtube.com/watch?v=TUSFazBbYY0

filmpje:IkWeetNiets
pi_46273849
Ofwel om 21:00 uur, ofwel om 22:00 uur (afgezien van de onvermijdelijke uitloop tot een uur of twaalf) zal de nieuwe bewoner Eric de villa betreden. Talpa verwacht dat hij voor flink wat spectakel zal gaan zorgen. Eric zal, naar eigen zeggen, gaan strijden voor de titel "diva van DGK", welke titel op dit moment nog bij Asociasia ligt.
Audite et alteram partem
pi_46275637
Asociasia, 21:40 uur (de bewoners weten nog niet wie er in de villa komt, maar raden ernaar):

"Dat zou leuk zijn, een homo"

"Dat zou heel erg leuk zijn, een homo"

"Dat zou LEUK zijn, een homo in DGK, die zijn heel erg grappig"

Dat zullen we nog wel eens zien.

[ Bericht 12% gewijzigd door Roy_vdm op 13-02-2007 22:04:50 ]
Audite et alteram partem
pi_46279164
Eric is binnen. Hij profileert zichzelf uitdrukkelijk als homo. Komt in pak met roze overhemd en roze das met witte schoenen (!). Hij komt vrij ok over, maar laat zich nog niet helemaal in de kaart kijken. Natasia getroost zich, zoals ook bij andere nieuwe bewoners, alle moeite om Eric een hartelijk welkom te geven. Kennelijk doet zij dat om hem al meteen naar zich (= haar groepje, zij en Brian dus) toe te trekken. Dat dit in het verleden niet heeft heeft gewerkt en nu niet zal werken, omdat sociale banden nou eenmaal niet zo tot stand komen (vriendjes proberen te maken in minuut 1, zodat je de volgende dag lekker ruzie kunt maken), heeft zij schijnbaar niet door.

Eric benadrukt meerdere malen dat hij alles van het programma en de bewoners weet, dat hij zich er behoorlijk in heeft verdiept.

De klok loopt alweer, dus misschien komt er straks nog een tweede bewoner. Of staat er iets anders te gebeuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roy_vdm op 14-02-2007 00:07:09 ]
Audite et alteram partem
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:55:29 #54
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46279920
En een filmpje erbij
Eric's binnenkomst (download)

[ Bericht 22% gewijzigd door HiDiHo op 14-02-2007 09:02:07 ]
pi_46281948
OH MY GOD!!!!

Eric: "Ben jij BI-zonder?"
Natasia: "Wa?"
Eric: "Ben jij BI-zonder?"
Natasia: "Ja...."
Eric: "Interesting...."
Natasia: "Dat vind ik nou ook..."
Audite et alteram partem
pi_46282851
Geinig, er komt dus geen bewoner in, er komt ook geen filmpje van NaTrasha.. nee, Eric mag contactpunten gaan verdelen!

Amanda: 0 contactpunten.
Natasia: 1 contactpunt. Waarom? "Je woont hier heel lang, als we met z'n tweeën overblijven ben je te sterk." "Jij bent hier de diva, en dat is een compliment. Maar er is hier vandaag nog een diva komen wonen, en vandaar 1 contactpunt. Ik kan hier niet winnen als jij hier woont". Na de uitgebreide en super-vriendelijke introductie door Natasia, komt Eric hier superscherp en sterk uit de bus door haar nu slechts een contactpunt te geven. Natasia doet echter alsof er niets aan de hand is en wuift de hele monoloog van Eric weg. Ze denkt: "ik krijg jou nog wel". **
Brian: 5 contactpunten.
Huub: 10 contactpunten. Hij redt zich volgens Eric prima, ook nu Eric meer contactpunten aan anderen toebedeelt.
Bart: 75 contactpunten. Hij is volgens Eric een miljonair van het eerste uur, en hij zal de contactpunten nodig hebben in de nabije toekomst.
Sylvia: 100 contactpunten. Ze heeft het vandaag moeilijk gehad. Eric vindt dat zij ze verdient. Hij waardeert het heel erg dat zij hem goed kan peilen.
Eric: 150 contactpunten krijgt hij zelf. Goede start.

** Naar aanleiding van een commentaar van APK in de CODUS volgt hier een iets andere interpretatie van wat Eric zei. APK kreeg de indruk dat het niet met de kracht of populariteit van Natasia te maken had maar met een (nieuwe?) regel dat de winnaar ook het grootste aantal dagen in het huis zou moeten zitten. Natasia begreep ook niet precies wat Eric hiermee bedoelde, vandaar dat zij de opmerking van Eric als een compliment opvatte terwijl het absoluut niet als compliment bedoeld was (wat Eric een paar keer herhaalde). Bart kreeg eenzelfde opmerking mee, maar hij leek het wél te begrijpen.

Natasia: "Eric, welkom in de villa. Op je gezondheid!" [toast]

De toon is gezet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Roy_vdm op 14-02-2007 01:13:57 ]
Audite et alteram partem
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:39:31 #57
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46317175
Filmpje:
Videoboodschap van Nena (download)

[ Bericht 28% gewijzigd door HiDiHo op 15-02-2007 00:14:16 ]
  donderdag 15 februari 2007 @ 00:18:16 #58
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46318475
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 23:59 schreef teig het volgende:
..
Kijk nog eens

@Gert, kun je hier wat posts verwijderen ?
bvbd !

[ Bericht 10% gewijzigd door HiDiHo op 15-02-2007 10:33:32 ]
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 12:25:21 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46327259
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
@Gert, kun je hier wat posts verwijderen ?
bvbd !
Gedaan.
Mensen, vragen en opmerkingen over de updates graag stellen in dit topic: C O D U S (Commentaren Op Updates / Streamverslagen
Hier alleen updates plaatsen aub.
  Moderator donderdag 15 februari 2007 @ 22:28:09 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46348719
Juf Judith heeft eindexamen afgenomen vanavond. De bewoners moesten middels een presentatie laten horen wat ze opgestoken hadden van de spraaklessen. Eric had zich de hele dag voorbereid, maar mocht niet meedoen, hier was hij kwaad en teleurgesteld over.

Het eindoordeel van de juf, middels contactpunten:

Bart 0
Amanda 25
Brian 50
Natasia 75
Sylvia 100
Huub 150
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')