Klopt helemaal.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Gisteren/vannacht was erg geslaagd al vind ik Eric soms een beetje eng kijken..hij deed het geweldig, was rustig, ontspannen, paar steekjes hier en daar en ondanks dat hij Natasia 1 punt gaf liep ze helemaal weg met hem..ze was zoooo uitgelaten vrolijk haha.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:23 schreef pluisje78 het volgende:
ik word eng van ontspanningsoefeningen dus ff op mute
Ja, dat zou ik dus ook erg leuk vinden! Dat ik gewoon echt mee kan doen met dit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:26 schreef Llewella het volgende:
Gaan ze nu elke woensdag yoga-en om deze tijd? Zo ja dan zorg ik dat ik volgende keer ook klaar zit om mee te doen, denk ik
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:28 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dus ook erg leuk vinden! Dat ik gewoon echt mee kan doen met dit.
Dan zou ik nu ook in m'n t shirtje zitten en een joggingsbroek. Met m'n matje
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef Lieve het volgende:
Waar heeft ze het nu over? Verzakking-grote ballen- voor mannen?
Dat meen je niet!
Ik denk dat Erik in het sexspel de onderliggende partij is zeg maar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:28 schreef Llewella het volgende:
Ik heb het idee dat bart & brian niet zo fier hun kont omhoog durven te doen, zeker niet met erik in dezelfde ruimte
Als je er pas mee begint, is yoga echt zo NIET ontspannend.... ik heb het ervaren ajajaj AUW!quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:44 schreef Charmian het volgende:
yoga is toch ontspannendik zou hier een week van moeten bijkomen
Daar vind ik alles inmiddels eng aan. Je moet eens opletten hoe hij loopt en beweegt. Brian heeft dictatoriale trekjes. Zacht praten, langzaam ruimtes binnelopen, trage bewegingen allemaal tekenen van iemand die dictatoriaal is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:26 schreef petraa het volgende:
ohhh ik vind brainles zo eng kijken steeds
Ze is weer terug, maar ze zei wel al eerder dat ze geen zin had in die stomme yoga.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:46 schreef Llewella het volgende:
Natasia is hem echt gesmeerd? (Was ff kopje thee halen), dat zou ik dan echt stom vinden want dit is juist iets wat waardevol voor haar zou kunnen zijn. Als ze zich hier al niet voor open kan stellen is het slechter met d'r koppigheid gesteld dan ze zelf kan vrmoeden.
Dat denk ik ook, maar voor hetero mannen kan het zowieso al moeilijk zijn om fier hun kont in de lucht te steken, dat is meer een vrouwelijk iets. het wordt nog moeilijker als erik in de zaal isquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Erik in het sexspel de onderliggende partij is zeg maar.
Ze ging naar de mannen buiten en wou een knuffel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:46 schreef Llewella het volgende:
Natasia is hem echt gesmeerd? (Was ff kopje thee halen), dat zou ik dan echt stom vinden want dit is juist iets wat waardevol voor haar zou kunnen zijn. Als ze zich hier al niet voor open kan stellen is het slechter met d'r koppigheid gesteld dan ze zelf kan vrmoeden.
Gaten dichten, ze hadden van de week toch lekkages in de slaapkamer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:44 schreef maikel112 het volgende:
wa zijn die bouwvakkers aant doen
Ze raakte toch behoorlijk pissed toen Eric erbij zei dat er maar plaats was voor één diva in de villa!quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Ach Natasia liep helemaal weg met Eric..ze was zo blij en vrolijk en noemde hem haar nieuwe vriendje, liet hem de villa zien, sprak snel af met Bart Amanda weg te willen stemmen...en toen kreeg ze 1 contactpunt...en ze was helemaal blij toen Eric haar een diva noemde..terwijl hij haar eigenlijk steeds steekjes gaf.
Hij vroeg hoe het met haar nieuwe vriendje gaat. Waarop ze 'ieuw, dat is me er eentje' antwoordde.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:52 schreef Tessa_77 het volgende:
Toen ze die man buiten een knuffel gaf, uitte ze zich behoorlijk negatief over Eric.
<--------------- Je Avatar doet ook Yoga...quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:58 schreef Toxic_nl het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:02 schreef Black_king het volgende:
Wat een mooie vrouw. Prachtige armen !
Vind ik ook ... mooi mensquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:02 schreef Black_king het volgende:
Wat een mooie vrouw. Prachtige armen !
Ja maar hij doet tenminste wel gewoon mee, zdngmw loopt gewoon weg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub vindt deze power yoga helemaal niets. 'Trouw met Carlos, kunnen jullie samen een SM school beginnen'.. .zegt hij tegen de strenge yoga juf.
nope wel gedouchedquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:07 schreef schatje het volgende:
Heeft Amanda inmiddels al een keer haar haren gewassen?
Volgens mij niet ... ze smeert er wel een hoop rotzooi op elke dag. Beetje vies he?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:07 schreef schatje het volgende:
Heeft Amanda inmiddels al een keer haar haren gewassen?
komt daar nog bij zweet van het trainen en de sauna en de bagger die in jacuzzi drijft...ontwikkelen zich geheel nieuwe biosferen in dat haar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Volgens mij niet ... ze smeert er wel een hoop rotzooi op elke dag. Beetje vies he?
Echt wel. En dat gevalletje waarin ze 's nachts slaapt staat inmiddels ook stijf.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Volgens mij niet ... ze smeert er wel een hoop rotzooi op elke dag. Beetje vies he?
Amanda niet.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:16 schreef pluisje78 het volgende:
zal ze ff moeten wachten die meiden moeten douchen
Ik vond er ook mooi lang gebouwd, en in evenwicht, mooi torso en borstpartij, goed uitgebalanceert, viel me zeker ook positief op!quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mooie lange spieren, ben wel jaloers.
Zwaar vak: nagelstyliste. Ik zou me dood ergeren aan dat egocentrische van je klandizi. Maarja hoort bij het vak denk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:30 schreef dieenebart het volgende:
Gelukkig, Tilly heeft thee mee genomen. "We gaan je wat minder knorrig maken. Knorretje is voor de varkens.."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |