Trustequote:Op woensdag 14 februari 2007 02:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Trustuh ik ga ook mijn bed zoeken. Moet hier toch ergens staan![]()
http://www.youtube.com/watch?v=e33_VXdLZiIquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:07 schreef partyyboyy het volgende:
Kan iemand mij even snel bijpraten van de binnenkomst van de nieuwe bewoner Eric?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee!![]()
![]()
![]()
O gelukkig, je bedoelde wat anders.
Geen probleem hoor ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Truste(en sorry ik dacht ook dat je een man was, komt door je naam denk ik)
Ik heb er een paar updates over geschreven. Die geven hopelijk een goed beeld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:07 schreef partyyboyy het volgende:
Kan iemand mij even snel bijpraten van de binnenkomst van de nieuwe bewoner Eric?
Dus Natasia zit liever een ander persoon dwars, dan dat ze het opgroeien van haar eigen kinderen meemaakt.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zou nog kunnen begrijpen dat ze een paar maanden weg moet, om aan haarzelf te werken, maar zelfs vannacht zei ze dan ze liever de ongesteldheid mist van haar kindjes dan dat ze eerder vertrekt dan Huub![]()
zal niet veel gebeuren meer, alhoewel dat weet je nooit zekerquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:10 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Geen probleem hoor ...
Nog veel plezier al hoop ik dat er niet al te veel gebeurd zometeen.
Heb nog ff last mijn bed te vinden. Eigenlijk ben ik ook klaarwakker, maar ja ....
Ik snap echt niet dat ze er voor een andere bewoner in zou blijven, ik kan het alleen maar begrijpen (maar dan heb ik er nog geen begrip voor) als ze echt voor de eindstreep gaat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
Ik zou nog kunnen begrijpen dat ze een paar maanden weg moet, om aan haarzelf te werken, maar zelfs vannacht zei ze dan ze liever de ongesteldheid mist van haar kindjes dan dat ze eerder vertrekt dan Huub![]()
Is ook zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:58 schreef Sonique het volgende:
Dat geeft mij een gevoel van dat Bart dat jongetje is wat vroeger altijd met iedereen mee liep. Dat besluiteloze jongetje dat als er twee op het schoolplein vochten naar de onderwijzer toe liep en 'hun, niet ik!' en dan een schouderkloptje kreeg....
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=e33_VXdLZiI
van HiDiHo
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus Natasia zit liever een ander persoon dwars, dan dat ze het opgroeien van haar eigen kinderen meemaakt.....
LEuk als je dat zoontje bent: 'ik ben ziek, heb een operatie achter rug waar ik zowat onderdoor van ben gegaan. Ik heb geen vader, en nu ik aan het herstellen ben gaat m'n moeder weg om haar uiterlijk op te knappen en mensen dwars te zitten. De vriend van m'n moeder Staat ook op het punt te vertrekken en me alleen te laten, en m'n tante vind het nu ook wel genoeg dat ik en m'n zusje daarzo over de vloer komen.
Het lijkt wel of niemand om me geeft...'
En Natasia...
Ach, die lust Huub wel rauw....![]()
Veni, vidi, viciquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:07 schreef partyyboyy het volgende:
Dat *fap* *fap* *fap* *fap*-geluiden gaan ook wel keer vervelen. Dus het is wel begrijpen dat ze 'm op mute gezet hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:14 schreef anno-i-mus het volgende:
brainless and brainlesser zijn "expres" zonder stream ???
wacht maar, dat zoontje is nu nog jong, ze krijgt dit nog wel op haar brood wanneer hij ouder isquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus Natasia zit liever een ander persoon dwars, dan dat ze het opgroeien van haar eigen kinderen meemaakt.....
LEuk als je dat zoontje bent: 'ik ben ziek, heb een operatie achter rug waar ik zowat onderdoor van ben gegaan. Ik heb geen vader, en nu ik aan het herstellen ben gaat m'n moeder weg om haar uiterlijk op te knappen en mensen dwars te zitten. De vriend van m'n moeder Staat ook op het punt te vertrekken en me alleen te laten, en m'n tante vind het nu ook wel genoeg dat ik en m'n zusje daarzo over de vloer komen.
Het lijkt wel of niemand om me geeft...'
En Natasia...
Ach, die lust Huub wel rauw....![]()
Ze is gewoon zelf nog zo'n klein kind ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze er voor een andere bewoner in zou blijven, ik kan het alleen maar begrijpen (maar dan heb ik er nog geen begrip voor) als ze echt voor de eindstreep gaat.
Een paar maanden rust of aan jezelf werken doe je niet door je zo neer te zetten en je kinderen achter te laten met zoveel commentaar op wat mama doet.
Ze had van mij nog enig respect kunnen krijgen als ze gewoon zou blijven volhouden dat ze daar voor het grote geld zit, nix doelen en aan jezelf denken en/of werken, gewoon zoveel binnenslepen dat je nooit meer tegen je kinderen hoeft te zeggen dat mama geen centjes heeft voor boodschappen.
* Sonique glimlacht...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
wacht maar, dat zoontje is nu nog jong, ze krijgt dit nog wel op haar brood wanneer hij ouder is
Ik ook....quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:17 schreef Ashrak het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
Gutenacht Freunde ... Es wird Zeit fur mich zu gehen ...
Het is Valentijn...quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Veni, vidi, vici
Hij kwam, hij zag en hij overwon.
en ik danquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is Valentijn...voor jou en je lievies.
Ik denk dat Eric haar ook niet echt kan raken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique glimlacht...
Ik denk dat dit eerder gaat gebeuren dan we vermoeden...
Eric....
Amenquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:19 schreef avonne het volgende:
Er overnadenkend kom ik tot de conclusie dat Eric er naar toe werkt om een verbond met Sylvia te sluiten ( op de lange termijn).
Eerst een of twee mensen van de BBAN groep de villa uitstemmen, dan Huub, en met behulp van Sylvia ongestoord naar de finale doorzeilen.
Heb een beetje voorgevoel dat die Eric de gayscene teveel gaat missen die gaat zich na een paar weken vast rot vervelenquote:Op woensdag 14 februari 2007 01:46 schreef Day het volgende:
En zo hebben ze allemaal hun valkuilen.
Brian - Nena, z'n moeder
Huub - Hedda, alcohol
Bart - wil altijd zekerheid hebben, raakt van slag als er onverwachte dingen gebeuren en Lesley
Natasia - te veel valkuilen om op te noemen
Amanda - is te gevoelig en te dom om het spel te begrijpen
Van Sylvia is me nog steeds niet bekend (sterk punt!) en die van Eric moeten we nog ontdekken.
Voor we een off-topic whipping krijgen hier.... m'n reactie staat in het LC topicquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
Het is Valentijn...voor jou en je lievies.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:23 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en ik dan?ik gaf er jou een maar krijg niks terug?
![]()
Ben je gek die gaat een DGK gayparade opzettenquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb een beetje voorgevoel dat die Eric de gayscene teveel gaat missen die gaat zich na een paar weken vast rot vervelen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:19 schreef avonne het volgende:
Er overnadenkend kom ik tot de conclusie dat Eric er naar toe werkt om een verbond met Sylvia te sluiten ( op de lange termijn).
Eerst een of twee mensen van de BBAN groep de villa uitstemmen, dan Huub, en met behulp van Sylvia ongestoord naar de finale doorzeilen.
Kunnen we een keer op tijd naar bed, is het weer niet goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:30 schreef Sug4r het volgende:
Nou de TT had beter ééndagsvlieg ipv vlinder genoemd kunnen worden want het kaarsje was snel gedoofd hoor
ja misschien had ik er ook teveel van verwachtquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kunnen we een keer op tijd naar bed, is het weer niet goed![]()
en dan is het feessie al afgelopen....quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:37 schreef STAP01 het volgende:
haha, eindelijk ben ik geregistreerd!!! Ik dacht dat het er nooit van zou komen! Ik probeer hier al daaaagen me te registreren! Staan die passwords bij mij bij 'ongewenste berichten!!!!' pffffffffffffffffffffffffffffffffff
ik nok ook slaap lekkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:39 schreef avonne het volgende:
[..]
en dan is het feessie al afgelopen....![]()
Nou, morgen ben je ook welkom hoor
Truste all
Hoe kom je dáár nou bij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:42 schreef partyyboyy het volgende:
Is die Eric Homo?
Tuurlijk niet joh, hoe kom je daar nou bij??quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:42 schreef partyyboyy het volgende:
Is die Eric Homo?
Daar zal Sylvia blij mee zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zo te merken heeft Sylvia keukendienst ... een boel herrie van borden. En zou Natasia Eric's ontbijtje niet verzorgen? ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |