"Binney Brush is one of the few people who have mastered the art of speaking in caps lock."quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Binney Brush - How To Make A Boat That REALLY FLOATS!
WHAT THE FUCK!
Waarvan akte.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:17 schreef Fastmatti het volgende:
Dank je wel dat je mijn nachtrust verstoord hebt door die naam in je mond te nemen.
Dit bericht zal wel niet zo uitgebreid in het wereldnieuws komen, als de beschuldiging dat Nederland Hirsi Ali het land uit gejaagd had. Ik ben benieuwd of de Franse intellectuelen nu - net als Freek de Jonge cs - bij hun regering gaan pleiten om Hirsi Ali alsnog de beveiliging in de VS te verlenen/betalen (nadat ze genaturaliseerd zou zijn).quote:Ayaan Hirsi Ali schiet er voor haar veiligheid niets mee op als ze zich laat naturaliseren tot Française. De Franse staat beschermt onderdanen in eigen land maar in het buitenland alleen Franse diplomaten, meldde het Franse ministerie van Buitenlandse Zaken woensdag.
Aangezien Hirsi Ali in Washington wil blijven wonen en werken kan ze dus niet rekenen op Franse beveiliging of Franse financiering van haar bescherming in de Verenigde Staten.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:23 schreef Xtreem het volgende:
Overigens, behoort het niet deel 1127 te zijn?
quote:Kosovo, terroristenhub van Saoedie Arabië en Iran naar de rest van europa.
En de EU maar hip doen. Rusland heeft tegenwoordig meer op met europa dan de EU.
Tsaar Putin voor heel europa! Weg met de demon-cratische, laffe zeikbende in Brussel.
Zwaaiende Knots | 22-02-08 | 03:47
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:23 schreef Xtreem het volgende:
Die trol Ze zit bij P&W
Overigens, behoort het niet deel 1127 te zijn?
Zaterdag uitbrakken, zondag oefenwedstrijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:40 schreef du_ke het volgende:
Moge
Nog iemand grootse plannen voor het weekend?
Ja, me nog verder inlezen voor m'n scriptie.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:40 schreef du_ke het volgende:
Moge
Bronquote:Turkey Has Entered Iraq, Military Says
ISTANBUL, Turkey (AP) -- Turkish troops launched a ground incursion across the border into Iraq in pursuit of Kurdish rebels, the military said Friday.
The ground operation started after Turkish warplanes and artillery bombed suspected rebel targets on Thursday, the military said on its Web site.
"After the successful bombing, a cross-border ground incursion backed by the Air Force started at 1900 (Noon EST)" on Thursday, it said.
Potentiële nieuwe huizen bezichtigen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:40 schreef du_ke het volgende:
Ah een scriptie, best leuk als hij eenmaal af isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, me nog verder inlezen voor m'n scriptie.
Dit wordt echt een super spetterend weekend
Daarna gelijk even naar de meubelboulevard om overje inrichting na te denken?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Potentiële nieuwe huizen bezichtigen.
Ik ben half-Zweeds dus ik "moet" naar de Ikea.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:04 schreef du_ke het volgende:
Daarna gelijk even naar de meubelboulevard om overje inrichting na te denken?
Waar kijk je en in welke prijsklasse?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Potentiële nieuwe huizen bezichtigen.
M'n tweede... Ik vond het zo leuk om de eerste te schrijven, dat ik een tweede ga doenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah een scriptie, best leuk als hij eenmaal af is. Waar gaat het over?
Ik heb bank Klippanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben half-Zweeds dus ik "moet" naar de Ikea.
quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alphen aan den Rijn eo. dus bv. Leiden mag ook wel. Prijsklasse urhm, tot 3 ton ong.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waar kijk je en in welke prijsklasse?
Twee-kamer appartementje aan het water.quote:hoe woon je nu?
Leuk een heerlijk vaagquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
M'n tweede... Ik vond het zo leuk om de eerste te schrijven, dat ik een tweede ga doen
Ik ga (proberen) de kosten van politiek risico van kapitaal in kaart te brengen. Mede met het oog op de enorme reserves in het M-O en China, die nu in het westen geinvesteerd worden. Aangezien investeringen door staatsfondsen een politiek risico met zich mee brengen, horen daar ook kosten bij.
Thanksquote:
Ach dat geeft ook het gevoel dat je er misschien iets mee toevoegtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ThanksHet is in de literatuur nog behoorlijk blanco gebied, dus alles is (ook voor mij) nog allejezus vaag
Dat lijkt me frustrerendquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat geeft ook het gevoel dat je er misschien iets mee toevoegt. Ik kwam bij het maken van mijn scriptie iemand tegen van een andere uni die bijna hetzelfde deed
dat is ook niet alles.
Auto wassenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:40 schreef du_ke het volgende:
Moge
We hadden wel wat andere insteek (ik was meer algemeen en procesgericht en zij op 1 concreet onderwerp) maar ongeveer dezelfde cases. Heb haar resultaat uiteindelijk niet gezien dus frustratie heeft het ook niet opgeleverdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat lijkt me frustrerend![]()
Zelfde resultaten, of tegenstrijdig?
Als ik er iets echt iets uit krijg, dan voegt het wel iets toe ja....
Ik mag die van mij binennkort inleveren als alles goed gaatquote:
Zo vaak nogquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:41 schreef Montov het volgende:
Ik heb elk weekend op de planning staan om de auto te wassen, maar een keer in de twee maanden komt het er ook echt van.
Ik heb een tankstation in de buurt die een gratis wasbeurt geeft bij een volle tank, dus de buitenkant wordt met enige regelmaat gewassen. Zeg eens per drie weken ofzo. (Ja, ik tank vaker, maar niet altijd daar.)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:41 schreef Montov het volgende:
Ik heb elk weekend op de planning staan om de auto te wassen, maar een keer in de twee maanden komt het er ook echt van.
In een groeiend aantal wijken zijn er speciale autowasplaatsen vooral omdat het regenwater van de daken en straten daar moet infiltreren ipv naar het riool afgevoerd en dan is een flinke portie schoonmaakmiddel niet echt allesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Misschien is dat wat voor Groenlinks. Een autowasverbod, of ander een wastaks. Al dat verspilde water en verontreinigende schoonmaakmiddelen alleen maar voor estetische gehalte. Schandelijk en niet meer van deze, snel opwarmende, tijd waarin we bijna verdrinken door al het smeltende water.
Je hebt nog geen 10k gereden!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo vaak nog!? Ik hanteer een 10.000 km interval voor de wasbeurten.
Nee!quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb een tankstation in de buurt die een gratis wasbeurt geeft bij een volle tank, dus de buitenkant wordt met enige regelmaat gewassen. Zeg eens per drie weken ofzo. (Ja, ik tank vaker, maar niet altijd daar.)
Binnenkant kuisen komt er eens per twee maanden van ofzo, terwijl het erg nodig is omdat ik instap vanuit een modderige zandbak.
Nu toch maar eens doen, over een week op vakantie, wel handig als het dan een beetje schoon is. En over een dikke maand lever ik 'm in, dus dan is het handig als dan de boel wat sneller opleverschoon wil.
Dat komt toch op hetzelfde neer?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo vaak nog!? Ik hanteer een 10.000 km interval voor de wasbeurten.
Zo op de foto's ziet het er best gezellig uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:50 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
"A picture of a “water detail,” reportedly taken in May, 1901, in Sual, the Philippines. “It is a terrible torture,” one soldier wrote."
[ afbeelding ]
"Soldiers in Vietnam use the waterboarding technique on an uncooperative enemy suspect near Da Nang in 1968 to try to obtain information from him."
Dit jaar heb m'n auto dan ook nog niet gewassenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt nog geen 10k gereden!
Zand én modder.quote:
Ja maar jij wast de buitenkant ook regelmatig. Van binnen heb ik 1 keer gedaan in bijna 25.000 kmquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat komt toch op hetzelfde neer?
10.000 per 2 mnd, dat rij ik ongeveer.
Klinkt goed! Veel plezier daar in elk geval.quote:Vakantie gaat naar Kent, UK. Huisje gehuurd op het platteland. Met vrienden weekje spelletjes doen / wandelen/ biertjes drinken. Met het leasebakje natuurlijk.
Straks zie je de matten nog onder het zand, dat mag nooitquote:
quote:Schrikkeldag kost verzekeraars 17 miljoen euro
DEN HAAG - Februari kost verzekeraars dit jaar ongeveer 17 miljoen euro extra, omdat deze maand een extra dag telt. Dat blijkt uit berekeningen van het Centrum voor Verzekeringsstatistiek (CVS), die daarvoor keken naar de gemiddeld uitgekeerde schade per dag in 2006.
Inertia Stock
Dat valt vrijdag te lezen in het blad Verzekerd! van het Verbond van Verzekeraars. De extra dag levert geen problemen op voor de verzekeraars. "In de premies wordt rekening gehouden met eens in de vier jaar een extra schadedag. De premie per jaar wordt berekend op basis van 365 en een kwart dagen per jaar", zegt statisticus Alex Hoen.
In de 16,9 miljoen euro dagelijkse schade is motorrijtuigenschade met 7,9 miljoen euro de hoogste kostenpost. Aan brandschade wordt dagelijks ruim 4 miljoen euro uitgekeerd, waarvan 2 miljoen aan particulieren.
Verder wordt dagelijks 1,5 miljoen euro aan aanprakelijkheidskosten vergoed, 700.000 euro aan rechtsbijstand en een half miljoen euro komt ten laste van reisverzekeringen.
Waarheid gebiedt te zeggen dat het idee van auto's wassen me tamelijk vreemd is. Maar bij leasebakje moet het wel, ik krijg de rekening gepresenteerd als ie niet meer schoon wil.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar jij was de buitenkant ook regelmatig. Van binnen heb ik 1 keer gedaan in bijna 25.000 km.
[..]
Klinkt goed! Veel plezier daar in elk geval.
Je woont/werkt op de boerderij?quote:
Als ik er woonde en werkte hoef ik geen 5000 km/mnd te rijden..quote:
Sloeg ook niet op 'en', maar op 'of'quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik er woonde en werkte hoef ik geen 5000 km/mnd te rijden..
Ik woon buiten.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja het klinkt als heel veel maar ik zat ook zo op meer dan 3000 per maandvoor woon-werkverkeer, met een route die niet echt door rijdt en het went snel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sloeg ook niet op 'en', maar op 'of'
5000 p/m is best veel.....
Gewoon doen e ndan die medewerker met opgebakken glimlach de schuld geven.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]. Ik krijg daar altijd zin om de vervelende kinderen te schoppen.
De verhuurder is wel vaag. Die website is weer een verzamelding zonder adres enzo. Denk ook wel dat er ergens een adder verstopt zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:11 schreef Xtreem het volgende:
Gezien de prijs schreeuwt het: ADDERTJE! ; Maar ik kan 'm nog niet ontdekken... Anyone?
Wrs heeft de huiseigenaar op cruciale plekken webcams opgehangen en probeert hij met de lage prijs lekkere dames te strikken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:11 schreef Xtreem het volgende:
Studio in Amsterdam
Gezien de prijs schreeuwt het: ADDERTJE! ; Maar ik kan 'm nog niet ontdekken... Anyone?
Geen probleem, mits die dames er bij komenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wrs heeft de huiseigenaar op cruciale plekken webcams opgehangen en probeert hij met de lage prijs lekkere dames te strikken.
Ruim 3300 woon/werk per maand, de rest is prive (reisjes Italie, Polen, UK hakken er best in.. Maar dan kan de leaseauto wel beter uitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sloeg ook niet op 'en', maar op 'of'
5000 p/m is best veel.....
Oh, het lag niet aan mij?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Heee, het doet weer.
Ik ging toch lunchen. Gadogadosoep, twee boterhammen, boter, braadworst.quote:
Negers?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:25 schreef Fastmatti het volgende:
Eikels hebben me vandaag gewoon te pakken gehad. Stonden me gewoon op te wachten
Dat is meteen te merken aan de beurskoers. Doorwerkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hier bij Ordina ligt het internet er toch steeds uit...
Nee, twee agenten. Ze stonden gewoon te wachten tot ik langs kwam om vervolgens een trajectmeting te starten. Zag hem, maar wel iets te laat maar daardoor bleef het gelukkig precies 165 dus 160 gecorrigeerd dus het blijft bij een boete.quote:
Nog steeds najaar bij jullie in de buurt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:25 schreef Fastmatti het volgende:
Eikels hebben me vandaag gewoon te pakken gehad. Stonden me gewoon op te wachten
Zonde ze hadden je rijbewijs gewoon moeten vernietigenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, twee agenten. Ze stonden gewoon te wachten tot ik langs kwam om vervolgens een trajectmeting te starten. Zag hem, maar wel iets te laat maar daardoor bleef het gelukkig precies 165 dus 160 gecorrigeerd dus het blijft bij een boete.
Toch zonde van het geld. De helden van de KLPDquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, twee agenten. Ze stonden gewoon te wachten tot ik langs kwam om vervolgens een trajectmeting te starten. Zag hem, maar wel iets te laat maar daardoor bleef het gelukkig precies 165 dus 160 gecorrigeerd dus het blijft bij een boete.
Ze volgen gewoon de regels hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zonde ze hadden je rijbewijs gewoon moeten vernietigen.
Ik heb het natuurlijk over de snelweg. Wat is er rete-irritant aan? Het is irritant dat mensen onnodig links blijven rijden en gaan inhalen met 121 km/h. Er moet meer gebruikt gemaakt worden van spiegels en naar rechts als je auto niet mee kan draaien op de linkerbaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:36 schreef Monidique het volgende:
Op een snelweg is het al wat minder erg. Nog steeds rete-irritant, natuurlijk, die potentiële moordenaars die denken dat ze het centrum van de wereld zijn, maar het wordt echt gevaarlijk als je niet op de snelweg bent. Tsja.
Omdat het te snel. Is allemaal heel leuk, maar de weg en de rijders en alles zijn niet berekend op 160 km/u.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:39 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb het natuurlijk over de snelweg. Wat is er rete-irritant aan?
Ja. Maar... dus...?quote:Het is irritant dat mensen onnodig links blijven rijden en gaan inhalen met 121 km/h. Er moet meer gebruikt gemaakt worden van spiegels en naar rechts als je auto niet mee kan draaien op de linkerbaan.
"Maar ik rij elke dag 160 over de snelweg en er is nog nooit wat gebeurd..."quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:40 schreef Monidique het volgende:
Omdat het te snel. Is allemaal heel leuk, maar de weg en de rijders en alles zijn niet berekend op 160 km/u.
Ze zijn dus wel ontworpen op 160quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat het te snel. Is allemaal heel leuk, maar de weg en de rijders en alles zijn niet berekend op 160 km/u.
Mwah. Moffen en kaaskoppen ontlopen elkaar niet zoveel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je zelfs 260 kunt rijden op een snelweg, het asfalt verdampt niet, ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze zijn dus wel ontworpen op 160Dat het niet mag is iets anders.
Het ligt natuurlijk aan de situatie op de snelweg maar 160 is opzich geen probleem hoor. Het probleem is dat men in Nederland vaak niet goed anticipeert en/of geen gebruik maakt van de spiegels. In Duitsland doet men dat bijv. veel beter.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:40 schreef Monidique het volgende:
Dat vind ik rete-irritant.quote:Ja. Maar... dus...?
In Duitsland mag je 160. In Nederland hoeft men niet te anticiperen op iemand die met 160 voorbij racet. Dat is het punt dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:45 schreef MrX1982 het volgende:
Het ligt natuurlijk aan de situatie op de snelweg maar 160 is opzich geen probleem hoor. Het probleem is dat men in Nederland vaak niet goed anticiperend en/of geen gebruik maakt van de spiegels. In Duitsland doet men dat bijv. veel beter.
Ja.quote:Dat vind ik rete-irritant.
Daar heb je in feite gelijk in maar het blijft irritantquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:46 schreef Monidique het volgende:
In Duitsland mag je 160. In Nederland hoeft men niet te anticiperen op iemand die met 160 voorbij racet. Dat is het punt dus.
Ja.
In Duitsland kijkt men inderdaad beter in de spiegels, en beter (verder) vooruit. Achteruitkijken doen de langzaamrijders beter, vooruitkijken de hardrijders.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
In Duitsland mag je 160. In Nederland hoeft men niet te anticiperen op iemand die met 160 voorbij racet. Dat is het punt dus.
En doet men dat in Duitsland zoveel beter, in spiegels kijken? Het zou best kunnen, hoor, maar is hier ook niet sprake van jouw perceptie?
En dan lekker links voor ze blijven hangenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Mensen die zich heel erg opwinden in het verkeer.
Die figuren hebben daarbij vaak ook de neiging om goed te hard te rijdenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:53 schreef Autodidact het volgende:
Ik kan me niet zo storen aan mensen die hard rijden...ga lekker je gang. Vervelend zijn mensen die voordringen, die op de linkerbaan 20km te langzaam rijden, geen richting aangeven, geen voorrang verlenen, door rood rijden, in de bocht andermans weghelft inpikken etc. Veel gevaarlijker.
Natuurlijk is het mijn perceptie. Maar men is daar beter ingesteld op auto's die hard rijden waardoor men de linkerbaan gebruikt voor (snel) inhalen en dan weer naar rechts gaat. Waar je hier vaker ziet dat men 120 km/h links rijdt en aangezien je toch niet harder mag links blijven rijden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:46 schreef Monidique het volgende:
En doet men dat in Duitsland zoveel beter, in spiegels kijken? Het zou best kunnen, hoor, maar is hier ook niet sprake van jouw perceptie?
[..]
Ja.
Doch.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:14 schreef Xtreem het volgende:
Hoi.
Hihi.
Wat heb ik een schurfthekel aan Mevr. Noorman-Den Uyl.
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
Minpuntjes omdat hij zo'n verschrikkelijke dochter heeft.
http://www.volkskrant.nl/(...)lektriciteit_gedaaldquote:De productie van duurzame elektriciteit is vorig jaar aanzienlijk afgenomen. Het aandeel duurzame elektriciteit nam af tot 6 procent van de totale productie. In 2006 was nog 6,5 procent van de productie afkomstig van biomassa, windmolens, en energie uit afvalinstallaties.
Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Volgens het CBS is de daling het gevolg van minder meestoken van biomassa in elektriciteitscentrales. ‘Een reden hiervoor kan zijn de verandering in de subsidietarieven per 1 juli 2006.’
Hij is bevriend geweest met m'n moeder.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:43 schreef Klopkoek het volgende:
Ik irriteerde me meer aan corpsbal Ed Nijpels die echt zat te brallen.
quote:Ayaan Hirsi Ali is niet de enige - Nahed Selim
Geen verstandig mens zou ontkennen dat Ayaan Hirsi Ali bescherming verdient. Net zoals een andere bedreigde schrijfster die de prijs van Simone De Beauvoir kreeg, de Bengaalse Taslima Nasrin. De overeenkomsten tussen de twee vrouwen zijn groot. Beide leven onder een zware bedreiging van de kant van moslimfundamentalisten. Nasrin mag dan minder bekend zijn in Nederland maar ze wordt al bedreigd sinds 1990 toen de moslimfundamentalisten in Bangladesh een campagne tegen haar lanceerden, inclusief demonstraties en processies op straat en het inbreken in krantengebouwen waar ze werkte om haar kritische columns te schrijven waarin ze de onderdrukking van moslimvrouwen hekelde. Ze spanden rechtszaken aan tegen haar redacteuren en uitgevers.
Later moest ze onderduiken toen er in 1993, een fatwa tegen haar was uitgevaardigd, door een fundamentalistische organisatie, genaamd ’Soldiers of Islam’ die bovendien een prijs op haar hoofd heeft gezet wegens haar kritiek op de islam. Later volgden nog meer fatwa’s en ze vluchtte naar Europa. Haar boeken werden verboden. Van de 24 boeken is Lajja (Schaamte) de bekendste. Daarin beschreef ze de gruwelijkheden die moslimfundamentalisten in Bangladesh pleegden tegen hindoeminderheden. Dit boek werd een bestseller op het Indiase subcontinent en is vertaald in vele talen. Net als Ayaan is Taslima opgegroeid als moslima in een conservatief milieu waarbij de moeder een traditionele vrouw was en de vader een progressieve man die zijn dochter aanmoedigde om verder te studeren en zelf na te denken. Ze studeerde geneeskunde en werkte acht jaar lang als gynaecoloog in overheidsziekenhuizen in dorpen en steden. Door wat ze daar zag aan lichamelijk toetakeling van moslimvrouwen door hun omgeving, keerde Taslima de religie de rug toe en werd atheïst. Ze streed voor humanisme als alternatief voor religie.
Nu verkeert Taslima precies in dezelfde veiligheidssituatie als Ayaan, maar leeft ze eigenlijk onder veel zwaardere omstandigheden. Beide zijn een gewild doelwit van moslimfundamentalisten over de hele wereld en niet alleen binnen de grenzen van hun respectievelijke landen. In Zweden kreeg Taslima de Zweedse nationaliteit. Over haar beveiliging in Zweden is weinig bekend. Ik neem aan dat ze keurig beveiligd zou worden mocht ze verkiezen om weer in Zweden te wonen. Zij verkoos om in India te leven omdat ze haar rol ziet als een onderdeel van het culturele leven van de Bengalen, voor wie en over wie ze schrijft .
Daarnaast heeft ze ook een tijdje in Frankrijk gewoond, maar ze bleef schrijven in haar moedertaal, het Bengaals, en bleef verlangen naar terugkeer naar het Indiase subcontinent. In 2004 ging ze in Calcutta wonen totdat haar situatie daar onhoudbaar werd. Er ontstonden hevige rellen met vandalisme en geweld tegen Taslima, waarbij India voor het eerst sinds 15 jaar het leger moest inroepen om de orde in de straten van de stad te herstellen. daarna werd ze in New Delhi in een ’Safe House’ ondergebracht waar ze feitelijk als een gevangene woont. Telefonische contact met de buitenwereld mag ze niet en bezoek even min, ook niet van de media. Het enige contact dat ze nog heeft is via email. Hoe lang ze dit nog volhoudt weet ze zelf niet maar ze schreef dat dit haar wel neerslachtig maakt. Bij de uitreiking van haar gedeelde prijs met Ayaan, vorige maand in Parijs, was ze ook niet aanwezig, om medische redenen volgens een officiële verklaring.
Nederland heeft Ayaan veel meer bescherming geboden dan India aan Taslima. De Nederlandse regering is genereus geweest met de bescherming van Ayaan in Nederland en een jaar lang in de VS. Het probleem van mensen zoals Ayaan Hirsi Ali en Taslima Nasrin die hun levens wagen in de strijd tegen extremisme, vrouwenonderdrukking en islamitische terrorisme is een wereldwijd probleem die aangepakt moet worden door de hele wereldgemeenschap. Net zoals het globale terrorisme van islamitische kant een nieuw fenomeen is dat nieuwe wetgeving vereiste, dwingt de situatie van Ayaan en Taslima tot bijzondere oplossingen waarin de gebruikelijke regels van nationale staten niet voorzien.
Veel meer dan India heeft Nederland een naam te verdedigen als het gaat om vrijheid van meningsuiting. Het is bespottelijk dat diegenen die hun levens wagen voor vrijheid van meningsuiting niet dezelfde vrijheid van beweging en vestiging genieten als terroristen die vrijelijk over de hele wereld kunnen reizen. Het zal Nederland sieren om deze probleem aan te kaarten bij de Europese Unie of zelfs bij de Verenigde Naties. Een internationaal fonds voor vrijheid van meningsuiting zou overal ter wereld zulke mensen bescherming moeten bieden. De kosten daarvan vallen in het niets vergeleken met wat de wereld uitgeeft aan terreurbestrijding en het tegengaan van radicalisering. De kosten van een dagje oorlog in Afghanistan of Irak is voldoende om de heldinnen van vrijheid van meningsuiting en het verspreiden van mensenrechten een jaar lang te beschermen en het is nog effectiever ook.
Nahed Selim
Jij komt uit een echte politieke familie?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij is bevriend geweest met m'n moeder.
Nijpels is gewoon erg ijdel. Dan lijkt het al snel dat je gay bent.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:32 schreef Autodidact het volgende:
Ik dacht dat die Nijpels homo was, maar hij is gewoon een bal, schijnt.
onafhankelijker dan de Publieke omroep of hun onderzoek. wiens brood men eet...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:43 schreef Klopkoek het volgende:
Ik irriteerde me meer aan corpsbal Ed Nijpels die echt zat te brallen.
[ afbeelding ]
GeenStijl
De Publieke Omroep is neutraal hoor. De EO compenseert de VARA.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
onafhankelijker dan de Publieke omroep of hun onderzoek. wiens brood men eet...
Hoe compenseert christelijkheid linksheid?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:10 schreef Klopkoek het volgende:
De Publieke Omroep is neutraal hoor. De EO compenseert de VARA.
Ah en dat gaat niet op voor GSquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
onafhankelijker dan de Publieke omroep of hun onderzoek. wiens brood men eet...
Rechtsheid compenseert linksheid min of meer op z'n tijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe compenseert christelijkheid linksheid?
Aha, noemen we enorme bakken met geld tegenwoordig pluriformiteit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:11 schreef du_ke het volgende:
Vooralsnog is de PO door z'n pluriformiteit stukken onafhankelijker.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe compenseert christelijkheid linksheid?
Niet veel. Ik word altijd een beetje eng van christelijke moraalridders, zeker als ik besef dat die droeftoeter ook nog eens van mijn geld daar zit te ouwehoeren preken..quote:
Jij kan bakken met geld pluriform noemen. ik kijk liever naar het type programma's en omroepen. maar goed die inhoud is eng als je je beperkt tot het schilletje PO = publiek dus eng, ik snap hetquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aha, noemen we enorme bakken met geld tegenwoordig pluriformiteit.
RTL zendt ook met mijn geld hun programma's uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet veel. Ik word altijd een beetje eng van christelijke moraalridders, zeker als ik besef dat die droeftoeter ook nog eens van mijn geld daar zit te ouwehoeren preken..
van jouw geld nog welquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet veel. Ik word altijd een beetje eng van christelijke moraalridders, zeker als ik besef dat die droeftoeter ook nog eens van mijn geld daar zit te ouwehoeren preken..
Llinks is een ideeële omroep die uit zendt op basis van post-materialistische waarden. De NPS behoort zich tot cultuur te beperken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
De PO is onnodig duur. Ned3 kan sowieso opgedoekt worden. NPS en Llinks. Wat is het verschil tussen die twee?
Wat dus neerkomt in de praktijk op hetzelfde. Met de AVRO, VPRO, Vara, NCRV en KRO kom je mijns inziens een heel eind en bedien je iedereen zo'n beetje wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Llinks is een ideeële omroep die uit zendt op basis van post-materialistische waarden. De NPS behoort zich tot cultuur te beperken.
das nou het moooie voor de PO, zelfs zonder publiek krijgen ze centjes van de Staat..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:11 schreef du_ke het volgende:
Ah en dat gaat niet op voor GS. Die moeten ook een bepaald publiek trekken voor hun inkomsten hoor.
Zijn ze pluriform? Volgens een collectief van toko`s die het zelfstandig niet redden klinkt heel uniform...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:11 schreef du_ke het volgende:
Vooralsnog is de PO door z'n pluriformiteit stukken onafhankelijker.
Op welke manier dwingt RTL jou om mee te betalen aan diens programma's?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
RTL zendt ook met mijn geld hun programma's uit.
Ze forceren je naar reclame te kijken van producten die je koopt, ... duh!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:39 schreef Reya het volgende:
Op welke manier dwingt RTL jou om mee te betalen aan diens programma's?
Inderdaad. En de meeste reclame is voor massaproducten. Producten die 'iedereen' koopt. Geheel logisch natuurlijk en een open deur maar ik herinner je er maar even aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze forceren je naar reclame te kijken van producten die je koopt, ... duh!
Kapitalisme = dwang. Ik begrijp het.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze forceren je naar reclame te kijken van producten die je koopt, ... duh!
Ben ik met je eens. Maar een positief punt van de diarree aan omroepen en de makkelijke toetreding is dat er geen kartels gevormd kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat dus neerkomt in de praktijk op hetzelfde. Met de AVRO, VPRO, Vara, NCRV en KRO kom je mijns inziens een heel eind en bedien je iedereen zo'n beetje wel.
Zonder dwang geen kapitalisme ja. Kijk maar om je heen (waar je ook bent). Ik gok dat minstens 50% met dwang in elkaar is gezet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Kapitalisme = dwang. Ik begrijp het.
Kwestie van kritisch inkopen doen. Van vrijwel alle producten van A-merken met dure reclamecampagnes zijn goedkopere ripoffs van B-merken of huismerken te vinden, die vaak in kwaliteit er vrijwel niet voor onderdoen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Inderdaad. En de meeste reclame is voor massaproducten. Producten die 'iedereen' koopt. Geheel logisch natuurlijk en een open deur maar ik herinner je er maar even aan.
In welke zin bedoel je dat? Dwangarbeid?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zonder dwang geen kapitalisme ja. Kijk maar om je heen (waar je ook bent). Ik gok dat minstens 50% met dwang in elkaar is gezet.
Sorry, ik was even de mannen in zwart fluweelzacht wit pak van Page vergeten die langskomen om te controleren of jij wel je reet afveegt met het juiste stukje houtpulp.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:44 schreef Klopkoek het volgende:
Inderdaad. En de meeste reclame is voor massaproducten. Producten die 'iedereen' koopt. Geheel logisch natuurlijk en een open deur maar ik herinner je er maar even aan.
Wat ze dus onafhankelijker maakt tov GSquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
das nou het moooie voor de PO, zelfs zonder publiek krijgen ze centjes van de Staat..![]()
[..]
Ja ze zijn pluriform. Overigens zitten er ook zat toko's tussen ide het prima zelfstandig zouden kunnen reddenquote:Zijn ze pluriform? Volgens een collectief van toko`s die het zelfstandig niet redden klinkt heel uniform...
Zijn er niet een aantal kanalen die de kabelboeren dwingen te betalen voor de doorgifte van hun programma's? Dan zit het in het hele pakket.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Op welke manier dwingt RTL jou om mee te betalen aan diens programma's?
je bent onafhankelijker als je voor je inkomen en bestaan moet rekenen op de overheidquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat ze dus onafhankelijker maakt tov GS.
Als je zo gaa redeneren dan moet GS uiteraard pluriformer zijn; immers er zijn meerdere schrijvers daarzo... Sterker nog met de dumpding eraan vast is iedereen in staat om te posten. Dit itt de PO.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:51 schreef du_ke het volgende:
Ja ze zijn pluriform. Overigens zitten er ook zat toko's tussen ide het prima zelfstandig zouden kunnen redden.
Maar goed als voor jou Llink en de EO hetzelfde zijn of BNN en de NMO dan is je oordeel niet gek veel waard.
Verschillende tomatensoorten bedoel je. Allemaal net even anders, maar toch allemaal rood.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rechtsheid compenseert linksheid min of meer op z'n tijd.
Maar de PO kenmerkt zich vooral door een grote verscheidenheid.
Dat is als zeggen dat "politici elke dag op het Journaal te zien zijn en gewone burgers ook dus het is zo dat iedereen samen het journaal maakt".quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:04 schreef Napalm het volgende:
Sterker nog met de dumpding eraan vast is iedereen in staat om te posten. Dit itt de PO.
Balkenende 4, Rambo 4, allemaal een pot nat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verschrikkelijke foto van De Telegraaf.
Immer, immers.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:14 schreef Floripas het volgende:
Oh, het is hier nog steeds hetzelfde.
Rambo 4 schijnt dan nog tenminste humor te zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Balkenende 4, Rambo 4, allemaal een pot nat.
Ik vind Balkie ook wel grappig hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Rambo 4 schijnt dan nog tenminste humor te zijn.
Waren alle overheidsfunctionarissen maar zo eerlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:14 schreef Floripas het volgende:
Oh, het is hier nog steeds hetzelfde.
Ik werk inmiddels in het bedrijfsleven en ik ben rechts geworden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Waren alle overheidsfunctionarissen maar zo eerlijk.
Heb ik daar voor al die jaren je cursussen klassiek Arabisch en Occitaans bekostigd?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik werk inmiddels in het bedrijfsleven en ik ben rechts geworden.
Bedrijfsgoddelijk geworden?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik had "ruggengraatloze trut" in mijn cv willen zetten, maar het werd "flexibel".
Die gebruik ik op mijn werk. Er zijn bedrijven zo gek om letterenlui als jou en mij aan te nemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb ik daar voor al die jaren je cursussen klassiek Arabisch en Occitaans bekostigd?
Daarom ben je weer terug. Omdat het hier immer is zoals het is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, smousje van me toch. Waarom ben ik weer terug? Ik had net een succesvol leven.
Mwa, ik heb toch al lang een ander telefoonnummer. Ik denk dat ik toen nog in het ziekenhuis lag.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Daarom ben je weer terug. Omdat het hier immer is zoals het is.
Een lauw bad, waar je storm in een glas water veroorzaakt.
Had je graag een waarschuwing gehad over de bijeenkomst onlangs, in Utrecht?
Helaas. Dan ben je toch niet zo goddelijk...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
En ik verdien WEER veel MEER
Inflatiecorrectie w00t
Ziekenhuisquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mwa, ik heb toch al lang een ander telefoonnummer. Ik denk dat ik toen nog in het ziekenhuis lag.
Ja hoor. Een ontsteking na een operatie, vol in mijn porum, en dat in mijn proeftijd en ik werk ook nog eens met klassen vol kinderen uit probleemwijken (zo nu en dan).quote:
En gelijk heeft 'ie. Als ik op het notariskantoor in een spijkerbroek verschijn dan krijg ik toch ook op staande voet ontslag?quote:SGP: Kamerleden zien er niet uit
AMSTERDAM - SGP-voorman Bas van der Vlies ergert zich aan de beroerde kleding van Kamerleden. 'Soms lijkt het wel of ze zo van de camping komen lopen'.
Ik vermoed dat ze alleen maar meer angst koesterden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja hoor. Een ontsteking na een operatie, vol in mijn porum, en dat in mijn proeftijd en ik werk ook nog eens met klassen vol kinderen uit probleemwijken (zo nu en dan).
Ik ben niet eens echt gepest.
Ik dacht dat je daarom de stap naar het bedrijfsleven had gemaakt, om daaraan te ontkomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja hoor. Een ontsteking na een operatie, vol in mijn porum, en dat in mijn proeftijd en ik werk ook nog eens met klassen vol kinderen uit probleemwijken (zo nu en dan).
Ja, maar de Tweede Kamer is geen notariskantoor, maar een afspiegeling van de samenleving. En een deel van de samenleving komt zó van de camping.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:09 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
En gelijk heeft 'ie. Als ik op het notariskantoor in een spijkerbroek verschijn dan krijg ik toch ook op staande voet ontslag?
Freek de Jonge ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is maar voor soms en het is maar voor gratis.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze alleen maar meer angst koesterden.
Vermaak je je een beetje, juf Floripas?
Nou, dan moeten we de bruinhemden ook maar toelaten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, maar de Tweede Kamer is geen notariskantoor, maar een afspiegeling van de samenleving. En een deel van de samenleving komt zó van de camping.
Nou, hij heeft z'n zoon naar z'n beste vriend genoemd. Zegt dat genoeg?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:32 schreef Autodidact het volgende:
Ik dacht dat die Nijpels homo was, maar hij is gewoon een bal, schijnt.
Hebb'm wie al doan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:12 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we de bruinhemden ook maar toelaten.
Het is geen afspiegeling van de samenleving maar de vertegenwoordiging ervan. Dat is wat andersquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, maar de Tweede Kamer is geen notariskantoor, maar een afspiegeling van de samenleving. En een deel van de samenleving komt zó van de camping.
Nah, die kop ziet er hetzelfde uit ongeacht waarvan hij zojuist afstapt.quote:Overigens vind ik die kop van Van der Vlies er ook niet uitzien, alsof-ie zó van de kansel stapt in z'n zwarte klak.
Wat dacht je hiervan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verschrikkelijke foto van De Telegraaf.
Damn, woman. Bak mij eens een taart. Jij wordt veel te pedant zo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is geen afspiegeling van de samenleving maar de vertegenwoordiging ervan. Dat is wat anders [ afbeelding ]
[..]
Nah, die kop ziet er hetzelfde uit ongeacht waarvan hij zojuist afstapt.
Oh ja, daar had GeenStijl ooit een belachelijk verwaand en huilerig stukje over geschreven. Dat Wilder te bleek was afgebeeld ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan?
[ afbeelding ]
Alleen maar omdat 'ie het opnam voor Ayaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat een vreselijke vent is hij....
Wórdt pedant? Kind, ik ben de pedanterie zelve. Sedert mensenheugnisquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Damn, woman. Bak mij eens een taart. Jij wordt veel te pedant zo.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan?
[ afbeelding ]
In het echt ben je anders best zoet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Wórdt pedant? Kind, ik ben de pedanterie zelve. Sedert mensenheugnis.
In je neus?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:21 schreef sigme het volgende:
Maar ik kan wel goed taartbakken, dat scheelt.
Bij gelegenheden gedraag ik mijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
In het echt ben je anders best zoet.
Hoe ben eigenlijk in het echt ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
In het echt ben je anders best zoet.
He meiske. Maak liefde, geen oorlog.quote:
Ben? Jij? EchtGaaf?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een misogyne idioot met geen vrienden?
Gokje, hoor.
Nee, maar wat als zodanig wordt aangeduid is het zelden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
Vriendschappen worden overschat.
Alle vriendschappen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
Vriendschappen worden overschat.
Maak je niet druk, vriendschap met jou zal altijd overschat blijven.quote:
quote:Hebben vrouwen geen LEF of MOND (waarmee ze verbaal mee kunnen communiceren) om MIJ of andere vrijgezellen te benaderen.
Maar vijanden, die heb je niet meer nodig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maak je niet druk, vriendschap met jou zal altijd overschat blijven.
Dat weet jij niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maak je niet druk, vriendschap met jou zal altijd overschat blijven.
Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij kent mij. Dat is ongeveer het tegenovergestelde van mij.
Zelf dan nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ondanks het eindeloos bewustzijn?
tieten hebben is makkelijk. Maar omdat dan meteen aan vriendschap toe te schrijven..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:30 schreef Floripas het volgende:
Vriendschappen worden altijd onderschat. Godverdomme, wat is het fijn om vrienden te hebben.
Ik loop ook altijd in zeven sloten tegelijk, ze mogen me altijd komen redden, mijn borgtocht betalen, mijn auto repareren, mijn nagels lakken etc.
Eens, gewoon een kledingnorm instellen. Mannen in pak + das en vrouwen in mantelpak.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:09 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
En gelijk heeft 'ie. Als ik op het notariskantoor in een spijkerbroek verschijn dan krijg ik toch ook op staande voet ontslag?
Maar makkelijker dan ze krijgen, of zelfs dat niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:40 schreef Zwaardvisch het volgende:
Tieten hebben lijkt me helemaal niet makkelijk.
Waarom zou je?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Eens, gewoon een kledingnorm instellen. Mannen in pak + das en vrouwen in mantelpak.
Volgens mij is dat een kewstie van veel ribbelchips eten en op FOK rondhangen, voor jou althans.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar makkelijker dan ze krijgen, of zelfs dat niet?
Fout, ik ben zelfs afgevallen de afgelopen maanden. Bovendien, chips hoeven helemaal niet vet te zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een kewstie van veel ribbelchips eten en op FOK rondhangen, voor jou althans.
Omdat netjes gekleed zijn (en dat kan maar op één manier) gewoon hoort in de Kamer. Helaas heeft Nederland geen kledingcultuurquote:
Iemand heeft z'n Sonja Bakker-huiswerk gemaakt,quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:44 schreef Apropos het volgende:
Bovendien, chips hoeven helemaal niet vet te zijn.
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:45 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat netjes gekleed zijn (en dat kan maar op één manier) gewoon hoort in de Kamer.
quote:Helaas heeft Nederland geen kledingcultuur
Wokkels bevatten de minste calorieënquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Fout, ik ben zelfs afgevallen de afgelopen maanden. Bovendien, chips hoeven helemaal niet vet te zijn.
Ik zie een hoop gesentiment, en geen enkel argument. De kiezer is het blijkbaar niet met je eens.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:45 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat netjes gekleed zijn (en dat kan maar op één manier) gewoon hoort in de Kamer. Helaas heeft Nederland geen kledingcultuur
Waar kom jij nou weer ineens vandaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie een hoop gesentiment, en geen enkel argument. De kiezer is het blijkbaar niet met je eens.
UIT DE KUT VAN TANTE SJAAN!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar kom jij nou weer ineens vandaan?
Die zien alleen de lijsttrekkers. Van de rest krijg je alleen pasfoto's te zien en daar zie je dus niet of iemand netjes is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie een hoop gesentiment, en geen enkel argument. De kiezer is het blijkbaar niet met je eens.
Uit Nederland.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar kom jij nou weer ineens vandaan?
Wat maakt het nou uit?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die zien alleen de lijsttrekkers. Van de rest krijg je alleen pasfoto's te zien en daar zie je dus niet of iemand netjes is.
Heb ik dat gemist, Meneer Met de Duizend Voornamen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zelfs Mensenschuwe Monidique was op de Meet...
Zelfs apatische apropos was toen aan het werk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zelfs Mensenschuwe Monidique was op de Meet...
Had ik geweten dat hij echt komen zou, zou ik wellicht gekomen zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist, Meneer Met de Duizend Voornamen?
Kut.
En voor mij dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Had ik geweten dat hij echt komen zou, zou ik wellicht gekomen zijn.
quote:Geert Wilders
Veel gekker kan het niet worden Bestel hem voor slechts ¤ 17,95
quote:Geert wilders
Al het overheidsnieuws, in één handig overzicht
Je bedoelt: "kwam ik ergens tussen".quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik wilde komen, ik had zelf m'n jas al aan en m'n OV-kaart op zak. Toch kwam er iets tussen.
Om de één of andere reden was ik er van overtuigd dat je je als animeermeisje bij de FARC had aangesloten.quote:
Nog een reden om CDA te stemmen. Die partij weert paupers die zich niet kunnen kledenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die zien alleen de lijsttrekkers. Van de rest krijg je alleen pasfoto's te zien en daar zie je dus niet of iemand netjes is.
Die wie niet kunnen kleden?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:09 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Nog een reden om CDA te stemmen. Die partij weert paupers die niet kunnen kleden
Nog een reden om geen CDA te stemmen. Ik draag nooit een pak dus ik voel mij gediscrimineerd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:09 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Nog een reden om CDA te stemmen. Die partij weert paupers die niet kunnen kleden
Balkenende draagt zijn pakken twee maten te grootquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:09 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Nog een reden om CDA te stemmen. Die partij weert paupers die zich niet kunnen kleden
Ik stel mij hierbij een Spong in vrijetijdskleding huppelend door de tweede kamer voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:10 schreef Monidique het volgende:
Ja, kleding is een goede reden om iemand macht te geven over jouw portemonnee en vrijheid.
Voorkomen is wel degelijk belangrijk. Dat is iets dat zwaar onderschat wordt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:10 schreef Monidique het volgende:
Ja, kleding is een goede reden om iemand macht te geven over jouw portemonnee en vrijheid.
Maar nogaltijd subjectief is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Voorkomen is wel degelijk belangrijk. Dat is iets dat zwaar onderschat wordt.
Zijn er ook niet-subjectieve normen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:20 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Maar nogaltijd subjectief is.
Als de meerderheid liever een ander kloffie ziet is dat dus de norm.
http://www.chucknorrisfacts.com/quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Zijn er ook niet-subjectieve normen?
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:17 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Voorkomen is wel degelijk belangrijk.
Geen idee.quote:Dat is iets dat zwaar onderschat wordt.
Haha, porno verbieden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:35 schreef Klopkoek het volgende:
Net op Netwerk: Dries van Agt zou in de jaren '70 op het punt te hebben gestaan om porno te verbieden.
Ik vond het altijd zo'n imbalanced spel. Je bouwt gewoon wat vliegdekschepen met een paar jets erop en je kunt 90% moeiteloos uitschakelen. Maar goed, dat is in de echte wereld natuurlijk ook zo. Je bent kansloos zonder aircraft carriers.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef Monidique het volgende:
Ik wist, nu ook nog die andere rotzak die mij de oorlog verklaard. Ik ga zo vernederd worden.
Als je een flinke technologische voorsprong hebt wel ja. Als de ander ook vliegdekschepen met jets en nog wat afweergeschut heeft, dan is het spannend.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo'n imbalanced spel. Je bouwt gewoon wat vliegdekschepen met een paar jets erop en je kunt 90% moeiteloos uitschakelen. Maar goed, dat is in de echte wereld natuurlijk ook zo. Je bent kansloos zonder aircraft carriers.
Rechtse arrogantie, opschepperij.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:14 schreef Fastmatti het volgende:
Bah, ik dacht dat verliefdheid wel over zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |