Ik heb een tankstation in de buurt die een gratis wasbeurt geeft bij een volle tank, dus de buitenkant wordt met enige regelmaat gewassen. Zeg eens per drie weken ofzo. (Ja, ik tank vaker, maar niet altijd daar.)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:41 schreef Montov het volgende:
Ik heb elk weekend op de planning staan om de auto te wassen, maar een keer in de twee maanden komt het er ook echt van.
In een groeiend aantal wijken zijn er speciale autowasplaatsen vooral omdat het regenwater van de daken en straten daar moet infiltreren ipv naar het riool afgevoerd en dan is een flinke portie schoonmaakmiddel niet echt allesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Misschien is dat wat voor Groenlinks. Een autowasverbod, of ander een wastaks. Al dat verspilde water en verontreinigende schoonmaakmiddelen alleen maar voor estetische gehalte. Schandelijk en niet meer van deze, snel opwarmende, tijd waarin we bijna verdrinken door al het smeltende water.
Je hebt nog geen 10k gereden!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo vaak nog!? Ik hanteer een 10.000 km interval voor de wasbeurten.
Nee!quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb een tankstation in de buurt die een gratis wasbeurt geeft bij een volle tank, dus de buitenkant wordt met enige regelmaat gewassen. Zeg eens per drie weken ofzo. (Ja, ik tank vaker, maar niet altijd daar.)
Binnenkant kuisen komt er eens per twee maanden van ofzo, terwijl het erg nodig is omdat ik instap vanuit een modderige zandbak.
Nu toch maar eens doen, over een week op vakantie, wel handig als het dan een beetje schoon is. En over een dikke maand lever ik 'm in, dus dan is het handig als dan de boel wat sneller opleverschoon wil.
Dat komt toch op hetzelfde neer?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo vaak nog!? Ik hanteer een 10.000 km interval voor de wasbeurten.
Zo op de foto's ziet het er best gezellig uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:50 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
"A picture of a “water detail,” reportedly taken in May, 1901, in Sual, the Philippines. “It is a terrible torture,” one soldier wrote."
[ afbeelding ]
"Soldiers in Vietnam use the waterboarding technique on an uncooperative enemy suspect near Da Nang in 1968 to try to obtain information from him."
Dit jaar heb m'n auto dan ook nog niet gewassenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt nog geen 10k gereden!
Zand én modder.quote:
Ja maar jij wast de buitenkant ook regelmatig. Van binnen heb ik 1 keer gedaan in bijna 25.000 kmquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat komt toch op hetzelfde neer?
10.000 per 2 mnd, dat rij ik ongeveer.
Klinkt goed! Veel plezier daar in elk geval.quote:Vakantie gaat naar Kent, UK. Huisje gehuurd op het platteland. Met vrienden weekje spelletjes doen / wandelen/ biertjes drinken. Met het leasebakje natuurlijk.
Straks zie je de matten nog onder het zand, dat mag nooitquote:
quote:Schrikkeldag kost verzekeraars 17 miljoen euro
DEN HAAG - Februari kost verzekeraars dit jaar ongeveer 17 miljoen euro extra, omdat deze maand een extra dag telt. Dat blijkt uit berekeningen van het Centrum voor Verzekeringsstatistiek (CVS), die daarvoor keken naar de gemiddeld uitgekeerde schade per dag in 2006.
Inertia Stock
Dat valt vrijdag te lezen in het blad Verzekerd! van het Verbond van Verzekeraars. De extra dag levert geen problemen op voor de verzekeraars. "In de premies wordt rekening gehouden met eens in de vier jaar een extra schadedag. De premie per jaar wordt berekend op basis van 365 en een kwart dagen per jaar", zegt statisticus Alex Hoen.
In de 16,9 miljoen euro dagelijkse schade is motorrijtuigenschade met 7,9 miljoen euro de hoogste kostenpost. Aan brandschade wordt dagelijks ruim 4 miljoen euro uitgekeerd, waarvan 2 miljoen aan particulieren.
Verder wordt dagelijks 1,5 miljoen euro aan aanprakelijkheidskosten vergoed, 700.000 euro aan rechtsbijstand en een half miljoen euro komt ten laste van reisverzekeringen.
Waarheid gebiedt te zeggen dat het idee van auto's wassen me tamelijk vreemd is. Maar bij leasebakje moet het wel, ik krijg de rekening gepresenteerd als ie niet meer schoon wil.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar jij was de buitenkant ook regelmatig. Van binnen heb ik 1 keer gedaan in bijna 25.000 km.
[..]
Klinkt goed! Veel plezier daar in elk geval.
Je woont/werkt op de boerderij?quote:
Als ik er woonde en werkte hoef ik geen 5000 km/mnd te rijden..quote:
Sloeg ook niet op 'en', maar op 'of'quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Als ik er woonde en werkte hoef ik geen 5000 km/mnd te rijden..
Ik woon buiten.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben half-Zweeds dus ik "moet" naar de Ikea.
Ja het klinkt als heel veel maar ik zat ook zo op meer dan 3000 per maandvoor woon-werkverkeer, met een route die niet echt door rijdt en het went snel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sloeg ook niet op 'en', maar op 'of'
5000 p/m is best veel.....
Gewoon doen e ndan die medewerker met opgebakken glimlach de schuld geven.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]. Ik krijg daar altijd zin om de vervelende kinderen te schoppen.
De verhuurder is wel vaag. Die website is weer een verzamelding zonder adres enzo. Denk ook wel dat er ergens een adder verstopt zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:11 schreef Xtreem het volgende:
Gezien de prijs schreeuwt het: ADDERTJE! ; Maar ik kan 'm nog niet ontdekken... Anyone?
Wrs heeft de huiseigenaar op cruciale plekken webcams opgehangen en probeert hij met de lage prijs lekkere dames te strikken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:11 schreef Xtreem het volgende:
Studio in Amsterdam
Gezien de prijs schreeuwt het: ADDERTJE! ; Maar ik kan 'm nog niet ontdekken... Anyone?
Geen probleem, mits die dames er bij komenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wrs heeft de huiseigenaar op cruciale plekken webcams opgehangen en probeert hij met de lage prijs lekkere dames te strikken.
Ruim 3300 woon/werk per maand, de rest is prive (reisjes Italie, Polen, UK hakken er best in.. Maar dan kan de leaseauto wel beter uitquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sloeg ook niet op 'en', maar op 'of'
5000 p/m is best veel.....
Oh, het lag niet aan mij?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Heee, het doet weer.
Ik ging toch lunchen. Gadogadosoep, twee boterhammen, boter, braadworst.quote:
Negers?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:25 schreef Fastmatti het volgende:
Eikels hebben me vandaag gewoon te pakken gehad. Stonden me gewoon op te wachten
Dat is meteen te merken aan de beurskoers. Doorwerkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hier bij Ordina ligt het internet er toch steeds uit...
Nee, twee agenten. Ze stonden gewoon te wachten tot ik langs kwam om vervolgens een trajectmeting te starten. Zag hem, maar wel iets te laat maar daardoor bleef het gelukkig precies 165 dus 160 gecorrigeerd dus het blijft bij een boete.quote:
Nog steeds najaar bij jullie in de buurt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:25 schreef Fastmatti het volgende:
Eikels hebben me vandaag gewoon te pakken gehad. Stonden me gewoon op te wachten
Zonde ze hadden je rijbewijs gewoon moeten vernietigenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, twee agenten. Ze stonden gewoon te wachten tot ik langs kwam om vervolgens een trajectmeting te starten. Zag hem, maar wel iets te laat maar daardoor bleef het gelukkig precies 165 dus 160 gecorrigeerd dus het blijft bij een boete.
Toch zonde van het geld. De helden van de KLPDquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, twee agenten. Ze stonden gewoon te wachten tot ik langs kwam om vervolgens een trajectmeting te starten. Zag hem, maar wel iets te laat maar daardoor bleef het gelukkig precies 165 dus 160 gecorrigeerd dus het blijft bij een boete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |