das nou het moooie voor de PO, zelfs zonder publiek krijgen ze centjes van de Staat..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:11 schreef du_ke het volgende:
Ah en dat gaat niet op voor GS. Die moeten ook een bepaald publiek trekken voor hun inkomsten hoor.
Zijn ze pluriform? Volgens een collectief van toko`s die het zelfstandig niet redden klinkt heel uniform...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:11 schreef du_ke het volgende:
Vooralsnog is de PO door z'n pluriformiteit stukken onafhankelijker.
Op welke manier dwingt RTL jou om mee te betalen aan diens programma's?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
RTL zendt ook met mijn geld hun programma's uit.
Ze forceren je naar reclame te kijken van producten die je koopt, ... duh!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:39 schreef Reya het volgende:
Op welke manier dwingt RTL jou om mee te betalen aan diens programma's?
Inderdaad. En de meeste reclame is voor massaproducten. Producten die 'iedereen' koopt. Geheel logisch natuurlijk en een open deur maar ik herinner je er maar even aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze forceren je naar reclame te kijken van producten die je koopt, ... duh!
Kapitalisme = dwang. Ik begrijp het.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze forceren je naar reclame te kijken van producten die je koopt, ... duh!
Ben ik met je eens. Maar een positief punt van de diarree aan omroepen en de makkelijke toetreding is dat er geen kartels gevormd kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat dus neerkomt in de praktijk op hetzelfde. Met de AVRO, VPRO, Vara, NCRV en KRO kom je mijns inziens een heel eind en bedien je iedereen zo'n beetje wel.
Zonder dwang geen kapitalisme ja. Kijk maar om je heen (waar je ook bent). Ik gok dat minstens 50% met dwang in elkaar is gezet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Kapitalisme = dwang. Ik begrijp het.
Kwestie van kritisch inkopen doen. Van vrijwel alle producten van A-merken met dure reclamecampagnes zijn goedkopere ripoffs van B-merken of huismerken te vinden, die vaak in kwaliteit er vrijwel niet voor onderdoen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Inderdaad. En de meeste reclame is voor massaproducten. Producten die 'iedereen' koopt. Geheel logisch natuurlijk en een open deur maar ik herinner je er maar even aan.
In welke zin bedoel je dat? Dwangarbeid?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zonder dwang geen kapitalisme ja. Kijk maar om je heen (waar je ook bent). Ik gok dat minstens 50% met dwang in elkaar is gezet.
Sorry, ik was even de mannen in zwart fluweelzacht wit pak van Page vergeten die langskomen om te controleren of jij wel je reet afveegt met het juiste stukje houtpulp.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:44 schreef Klopkoek het volgende:
Inderdaad. En de meeste reclame is voor massaproducten. Producten die 'iedereen' koopt. Geheel logisch natuurlijk en een open deur maar ik herinner je er maar even aan.
Wat ze dus onafhankelijker maakt tov GSquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
das nou het moooie voor de PO, zelfs zonder publiek krijgen ze centjes van de Staat..![]()
[..]
Ja ze zijn pluriform. Overigens zitten er ook zat toko's tussen ide het prima zelfstandig zouden kunnen reddenquote:Zijn ze pluriform? Volgens een collectief van toko`s die het zelfstandig niet redden klinkt heel uniform...
Zijn er niet een aantal kanalen die de kabelboeren dwingen te betalen voor de doorgifte van hun programma's? Dan zit het in het hele pakket.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Op welke manier dwingt RTL jou om mee te betalen aan diens programma's?
je bent onafhankelijker als je voor je inkomen en bestaan moet rekenen op de overheidquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat ze dus onafhankelijker maakt tov GS.
Als je zo gaa redeneren dan moet GS uiteraard pluriformer zijn; immers er zijn meerdere schrijvers daarzo... Sterker nog met de dumpding eraan vast is iedereen in staat om te posten. Dit itt de PO.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:51 schreef du_ke het volgende:
Ja ze zijn pluriform. Overigens zitten er ook zat toko's tussen ide het prima zelfstandig zouden kunnen redden.
Maar goed als voor jou Llink en de EO hetzelfde zijn of BNN en de NMO dan is je oordeel niet gek veel waard.
Verschillende tomatensoorten bedoel je. Allemaal net even anders, maar toch allemaal rood.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rechtsheid compenseert linksheid min of meer op z'n tijd.
Maar de PO kenmerkt zich vooral door een grote verscheidenheid.
Dat is als zeggen dat "politici elke dag op het Journaal te zien zijn en gewone burgers ook dus het is zo dat iedereen samen het journaal maakt".quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:04 schreef Napalm het volgende:
Sterker nog met de dumpding eraan vast is iedereen in staat om te posten. Dit itt de PO.
Balkenende 4, Rambo 4, allemaal een pot nat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verschrikkelijke foto van De Telegraaf.
Immer, immers.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:14 schreef Floripas het volgende:
Oh, het is hier nog steeds hetzelfde.
Rambo 4 schijnt dan nog tenminste humor te zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Balkenende 4, Rambo 4, allemaal een pot nat.
Ik vind Balkie ook wel grappig hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Rambo 4 schijnt dan nog tenminste humor te zijn.
Waren alle overheidsfunctionarissen maar zo eerlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:14 schreef Floripas het volgende:
Oh, het is hier nog steeds hetzelfde.
Ik werk inmiddels in het bedrijfsleven en ik ben rechts geworden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Waren alle overheidsfunctionarissen maar zo eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |