Als ze een weg over willen zijn ze uit het bos. Dat wil zeggen dat ik er geen verantwoording meer voor hoef af te leggenquote:
Levenloosquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:17 schreef Bauhaus het volgende:
Bij Heerde in de buurt wordt er in deze tijd een zeil gespannen en emmers ingegraven,
's avonds worden de emmers aan de andere kant van de dag geleegd.
VInd het een mooi iniatief
Ga de Partij voor de Dieren stemmen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:17 schreef Bauhaus het volgende:
Bij Heerde in de buurt wordt er in deze tijd een zeil gespannen en emmers ingegraven,
's avonds worden de emmers aan de andere kant van de dag geleegd.
VInd het een mooi iniatief
Bouwbedrijvenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:27 schreef jordeeeh het volgende:
Whehe eens met TS, afremmen voor een pad
Toen ik bij mn baas in de auto zat en we reden door een stuk bos gingen we juist uitwijken om de padden te raken
Gaat ook wel weer wat ver opzichquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:27 schreef jordeeeh het volgende:
Whehe eens met TS, afremmen voor een pad
Toen ik bij mn baas in de auto zat en we reden door een stuk bos gingen we juist uitwijken om de padden te raken
Helemaal niet! Die kut padden moeten gewoon de verkeersregels een keertje leren, fucking paupers!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:57 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Gaat ook wel weer wat ver opzich
Beesten vergelijken met mensenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Helemaal niet! Die kut padden moeten gewoon de verkeersregels een keertje leren, fucking paupers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |