quote:'Rosales blijft tenminste tot de zomer bij Ajax'
Betrouwbare bronnen van Ajax Netwerk hebben gemeld dat Mauro Rosales tenminste tot de zomer Ajacied zal blijven. De transfer naar River Plate is volgens hen afgeketst. River Plate kon waarschijnlijk niet voldoen aan de financiële voorwaarden van Ajax.
Niet echt.quote:
Ik word echt zo moe van die wekelijkse "Op weg naar een topclub (lees: AZ propaganda)"-artikelen in de VIquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
-
Het lijkt hier af en toe ONZ wel!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen om 6.40 uur al met de trein. Snap overigens niet waarom iedereen met de bus gaat?![]()
-
quote:
Inderdaad zeg. En deze week ook weer als je de snor moet geloven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik word echt zo moe van die wekelijkse "Op weg naar een topclub (lees: AZ propaganda)"-artikelen in de VI
Idd, iets minder had voor mij ook wel gemogen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:16 schreef methan het volgende:
Montana, die opmerking is echt niet leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij gaat waarschijnlijk pas in de zomerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:45 schreef Nega het volgende:
Ik volg het niet meer zo rond Rosales. Gaat hij nou nog naar River?? Want ik zie hem op ajax.nl wel handtekeningen uitdelen in Bremen.
Die blijft lekker op de bank zitten voor dat geld.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:45 schreef Nega het volgende:
Ik volg het niet meer zo rond Rosales. Gaat hij nou nog naar River?? Want ik zie hem op ajax.nl wel handtekeningen uitdelen in Bremen.
bron: ajaxshowtimequote:'Rosales toch op huurbasis naar River'
Dinsdag 13 februari, door SV, Amsterdam, 11.12u GMT+01.00, Clarin
De Argentijnse krant Clarin meldt dinsdag dat Mauro Rosales toch naar River Plate zal gaan. Hij zal alleen niet verkocht worden, maar voor een jaar gehuurd worden met optie tot koop.
Dat verklaart de financiele man Héctor Grinberg in het medium. 'Vandaag kan de deal rond gemaakt worden en vliegt Rosales later deze week naar Argentinie', aldus de CFO.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zou morgen met Leo spelen, aangezien wij toch moeten counteren en je dan de snelheid van Leo goed kan gebruiken.
Anders praat je als een nichtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:16 schreef Ordinair het volgende:
Damn, ik wilde ook zo graag heen.. Maarja, paste even niet in mijn financiële toestand.
quote:
Het is een Ajacied geweest dus hij mag ertussen staan. Enne, we gaan hem nu niet verafschuwen heh!quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Goddomme, kost die schijtargentijn Ajax nog langer geld.......
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Goddomme, kost die schijtargentijn Ajax nog langer geld.......
Ga weg man, niet _EU speler, verdient bakken met geld en je hebt er niets aan, die gast komt nog geen fucking lantaarnpaal voorbij...quote:
quote:Borowski onzeker voor duel met Ajax
Uitgegeven: 13 februari 2007 17:45
Laatst gewijzigd: 13 februari 2007 17:53
BREMEN - Trainer Thomas Schaaf van Werder Bremen weet nog niet of hij woensdagavond tijdens de thuiswedstrijd in de UEFA-beker tegen Ajax over Tim Borowski kan beschikken. De middenvelder ontbrak ook dinsdag op de training wegens een teenblessure. Hij ondergaat woensdag een laatste test.
Voor de geblesseerde spelers Frank Baumann, Mladen Klasnic en Owomoyela komt de wedstrijd tegen Ajax te vroeg. Markus Rosenberg en Peter Niemeyer zijn niet speelgerechtigd. Daniel Jensen is wel weer fit. De oud-speler van Heerenveen start waarschijnlijk als rechtshalf.
Trainer Schaaf benadrukte dinsdag na afloop van de training het belang van de UEFA-beker. "We hebben het idee dat we dit toernooi kunnen winnen. We zullen echter wel beter moeten spelen dan de twee laatst verloren duels met Schalke 04 en VfB Stuttgart. Dat lijkt me duidelijk."
Vermoedelijke opstelling Werder Bremen: Wiese; Fritz, Mertesacker, Naldo en Wome; Jensen, Frings, Diego en Borowski; Hunt en Klose.
Ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
Goal en assist tegen Inter![]()
Toch?
Dankje!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iedereen die naar Bremen gaat, veel plezier daar!
Dat is een goede instelling!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet bang voor Bremen. Ik denk zelfs dat wij morgen gaan winnen!
Wat ik weet:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef Riro het volgende:
[..]
Dankje!
Wie gaan er nou eigenlijk allemaal?
Je moet met de auto gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen om 6.40 uur al met de trein. Snap overigens niet waarom iedereen met de bus gaat?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef Riro het volgende:
[..]
Dankje!
Wie gaan er nou eigenlijk allemaal?
Hij gaf daarna nog een goed argument om met de trein te gaan, maar dat werd niet door iedereen gewaardeert hierquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet met de auto gaan.
Bremen is best makkelijk te bereiken.
Met de trein in Duitsland is wel een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij gaf daarna nog een goed argument om met de trein te gaan, maar dat werd niet door iedereen gewaardeert hier
het is te hopen, hoeven we ons geen zorgen te makenquote:
Gezellig, gezelligquote:
Zij kent mij (bijna) niet, maar denk dat we dan wel een aantal dezelfde mensen kennen jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef PLAE@ het volgende:
dan ken ik nog wel een rijtje namen noemen waar je dan vast wel bij zit![]()
quote:
Nou neequote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aan ja.
quote:Een goed gevoel bij Ajax
Van onze sportredactie
BREMEN - Petri Pasanen komt woensdagavond oude bekenden tegen: John Heitinga, Wesley Sneijder en Maarten Stekelenburg.
Met alle drie speelde hij samen bij Ajax, de club die hij tussen augustus 2000 en januari 2004 diende.
De Fin bewaart goede herinneringen aan Amsterdam, hoewel zijn eerste jaar moeilijk en eenzaam was. Zijn finest hour beleefde hij in het Champions League-duel met Valencia, maart 2003, een wedstrijd waarin hij met een sierlijke kopbal scoorde (1-1). Ajax haalde de kwartfinales, waarin het in de slotseconden werd uitgeschakeld door AC Milan. ''We hadden een goede selectie, met Zlatan, Chivu, Maxwell, Van der Vaart, Trabelsi.''
Pasanen heeft bij Werder Bremen niet vaak een vrije dag, maar als het programma het toelaat zoekt hij nog wel eens wat vrienden op in Amsterdam. ''Het contact met de spelers is verwaterd, maar je komt elkaar toch altijd weer tegen. Laatst nog stond ik samen met Daniel de Ridder op Schiphol. Ik was op weg naar Bremen, hij ging terug naar Vigo. Als wij winnen van Ajax en Celta de Vigo wint van Spartak Moskou staan we in de volgende ronde van het Uefa-Cuptoernooi tegenover elkaar.''
Behalve een bergje shirts en trainingskledij uit zijn Ajax-periode heeft Pasanen ook nog een rode badjas in zijn kast hangen. ''Een overblijfsel van de bekerfinale in 2002, hoewel ik in dat toernooi door blessures geen wedstrijd heb gespeeld. Maar het is een mooie herinnering aan een gewonnen finale. Ik zeg drie woorden: Utrecht, Wamberto, buitenspel.''
Tja, koemanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef kevin6188 het volgende:
Spijtig wel dat hij is vertrokken. En over Utrecht![]()
quote:Baptista leidt Werder - Ajax [wijzig]
De UEFA heeft de bekende Portugese scheidsrechter Lucílio Baptista aangesteld als leidsman voor het UEFA Cup duel tussen Werder Bremen en Ajax. Het duel staat voor 14 februari op het programma. Hij leidde Ajax een keer, in de uitwedstrijd in de Champions League bij Arsenal. Het werd toen 1-1.
quote:Van der Vaart geeft Ajax veel kans
Dinsdag 13 Februari om 20:44 Gepost door : Jeffrey Brummelhuis | (18 views)
Bron: AS
Volgens Ex-Ajacied Rafael van der Vaart maakt Ajax een goede kans om Werder Bremen te verslaan. De middenvelder speelde zelf meerdere malen tegen de Duitse ploeg. 'Ik ben niet kapot van ze', aldus van der Vaart.
'Tegen de makkelijke ploegen wint Bremen vrij simpel, omdat het een goed voetballende ploeg is. Maar tegen betere teams zoals Schalke 04 en VfB Stuttgart hebben ze het moeilijk. Daarom denk ik dat Ajax een hele goede kans maakt. Bremen heeft toch wel wat zwakke schakels, waarvan Ajax kan profiteren.'
'Of Ajax countervoetbal moet spelen tegen Bremen? Nee, Ajax is geen counterploeg. Ajax moet gewoon aanvallen en Werder Bremen uit de UEFA Cup gooien', zegt van der Vaart lachend.
Het was meeeeeeeeeeeeeeeeters buitenspelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pasanen, wat een held
utrecht, Wamberto, buitenspel
http://youtube.com/watch?v=ZHdVvHcpkAkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:09 schreef Black-Death het volgende:
Iemand ergens een filmpje van die goal van Wamberto?
Koemanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=ZHdVvHcpkAk
Denk dat dit hem is.
Daar moest ik ook wel even gniffelen jaquote:
Dat had ik ook alquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef Black-Death het volgende:
Hoe moet ik me die opstelling in godsnaam visualiseren?
Dat klinkt vrij logisch idd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:32 schreef jna het volgende:
ik gok dan zo:
[opstelling]
Stam en Heitinga als mandekkers. Sneijder kan natuurlijk ook gewoon naast Maduro en Gabri maar in de praktijk zal het wel zo zijn
Ik had Gabri verkeerd neergezet en fout ge c/p'edquote:
Roger de voorkeur boven Perez.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef F1Bas het volgende:
Volgens Ajax netwerk 3-5-2:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg;
Stam, Maduro, Heitinga;
Donald, Roger, Gabri, Sneijder en Lindenbergh;
Babel en Leonardo.
Ik had net een droomscenarioquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef koningdavid het volgende:
Wordt Donald even in de het diepe gegooit zeg. Je debuut maken uit bij Werder Bremen, in de basis nog wel.
Uhm... kan iemand mij vertellen wanneer we achtste stonden?quote:Ten Cate: ‘Rosenberg moet in spiegel kijken’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 13 februari om 21:25
De uitlatingen van Markus Rosenberg deden in het Ajax-kamp veel stof opwaaien in de voorbereiding op het UEFA Cup-duel met Werder Bremen. De Zweed, die vorige maand Ajax voor Werder verruilde, verklaarde op de website van de Duitsers dat hij nooit een goed gevoel bij Henk ten Cate heeft gehad.
"Hij heeft veel veranderd: het elftal, het systeem. Zelfs een spits als Klaas-Jan Huntelaar zit steeds weer op de bank. Ik denk dat de trainer hem ook niet mag”, aldus de Zweedse international.
Tegenover het ANP liet Ten Cate blijken dat hij de uitlatingen van Rosenberg niet op prijs stelde. “Die moet maar eens in de spiegel kijken. Ach, wat zal ik zeggen? Rosenberg vertrok toen we achtste stonden. Nu staat Ajax geloof ik op de tweede plaats. Ik denk dat hij beter naar zichzelf kan kijken.”
Gelul van Henk. Hij moet eens wat minder praten en wat betere opstellingen maken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uhm... kan iemand mij vertellen wanneer we achtste stonden?
Op zijn opstellingen is over het algemeen weinig aan te merken, ik snap alleen niet hoe hij bij deze opmerking komt. Rosenberg vertrok een paar weken geleden toen we ook gewoon tweede stonden. Onder Henk hebben we naar mijn weten nooit achtste gestaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Gelul van Henk. Hij moet eens wat minder praten en wat betere opstellingen maken.
Sure, Ten Cate weet zelf niet eens exact hoeveelste we staan.quote:Nu staat Ajax geloof ik op de tweede plaats
ANPquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sure, Ten Cate weet zelf niet eens exact hoeveelste we staan.
Wat is de bron van dat verhaal? Hoeven we die site NOOIT meer te bezoeken
Was gewoon bij de persconferentie hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
http://www.telesport.nl/v(...)l_kijken_ldquo_.htmlquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt, hij is 8 punten ingelopen sinds het vertrek van Rosenberg. Maar wat dat met elkaar te maken heeft, is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef Black-Death het volgende:
Volgens mij is daar een miscommunicatie en ging het over het aantal punten achterstand op PSV.
Dat moet wel. Puntenaantal klopt namelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef Black-Death het volgende:
Volgens mij is daar een miscommunicatie en ging het over het aantal punten achterstand op PSV.
Gewoon een flauwe opmerking. Een echte man laat dit soort kritiek over zich heen gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, hij is 8 punten ingelopen sinds het vertrek van Rosenberg. Maar wat dat met elkaar te maken heeft, is mij een raadsel.
Die foto daarbij ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.telesport.nl/v(...)l_kijken_ldquo_.html
Wat heb jij tegen Sneijder?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:41 schreef SoA-Holic het volgende:
Henk, wat heb je tegen Kenneth ?
Alsof die twee niet samen kunnen spelen. Perez kan op linksbuiten of rechtshalf met Gabri als verdedigende middenvelder.quote:
t lijkt wel of we t verhaal Sneijder vs vd Vaart weer hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alsof die twee niet samen kunnen spelen. Perez kan op linksbuiten of rechtshalf met Gabri als verdedigende middenvelder.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k70kP8CWshI
Ik zie ten Cate al zeggen:quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Auquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Club Quotering
1. Sevilla (Spa) 6,5
2. Werder Bremen (Dui) 7,0
3. Tottenham Hotspur (Eng) 9,0
4. AZ (Ned) 18,0
CSKA Moskou (Rus) 18,0
Benfica (Por) 18,0
7. Newcastle (Eng) 20,0
8. Espanyol (Spa) 22,0
9. Ajax (Ned) 27,0
10. Blackburn Rovers (Eng) 28,0
Totaal ongeloof. Zelden dat ik zo chagrijnig ben gaan pitten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]![]()
Wat heb ik staan schelden toen
Ook dat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Totaal ongeloof. Zelden dat ik zo chagrijnig ben gaan pitten.
Zegt weinig zo'n lijstje. De laatste Europese wedstrijden waren vorig jaar.quote:
Ajax speelt tegen de topfavoriet, daarmee krijg je gelijk een lage quotering.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zegt weinig zo'n lijstje. De laatste Europese wedstrijden waren vorig jaar.
Tottenham staat veel te hoog, en Ajax te laag.
Hoe hangt jouw koppie erbij na degradatie?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:27 schreef Tigger1968 het volgende:
Heerlijk die hangende koppies boven die rode baan op dat shirt naar beneden gericht.....kan er niet op wachten.
Fier omhoog,want ik ben geen succes supporter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe hangt jouw koppie erbij na degradatie?
Met jouw weer steevast voor de buis.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Zondag hingen ze ook lekker.
prachtig seizoen. De potentie was er om de CL te winnen, dat zou prachtig zijn geweest met Litmanen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het was een mooi europees seizoen toenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ja gek he zonder uitpubliekquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:35 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Met jouw weer steevast voor de buis.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij een van de 1000 ado supporters bent die in het zuiderpark zit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:35 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Met jouw weer steevast voor de buis.
1 van de beste seizoenen van de afgelopen 10 jaar. Op een haar na de halve finale van de CL missen, net geen kampioen, 96 doelpunten gescoord in de competitie. Ondanks dat het onder Koeman was werd er dat jaar toch vaak leuk voetbal gespeeld.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:37 schreef toma het volgende:
[..]
prachtig seizoen. De potentie was er om de CL te winnen, dat zou prachtig zijn geweest met Litmanen.
jammer van dat drama op t eind![]()
Welk succesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Fier omhoog,want ik ben geen succes supporter.
Ga maar niet klikken dan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef RayMania het volgende:
Als dat doelpunt van Inzaghi/Tomasson erin zit, ga ik niet klikken.
Zo, nog 21 uur. Ik heb er zin in.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Stekelenburg,
Stam,Roger,Heitinga,Donald,Maduro,Gabri
Sneijder,Lindenbergh,Babel,Leonardo.
slapen is voor mietjes.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef Sethje het volgende:
pff nog ff probere te slapen en morge vanaf 6.15 bieren....
Dano/Montana en die andere Bolle! TOt morgen!
Same here..quote:
quote:
quote:
Hoe laat ga je?quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik bedenk me ineens dat dat gedoe met dat tripje kopenhagen best wel eens slecht zou kunnen uitpakken vandaag. Als ze iedereen op die lijst van toen niet binnen willen hebben
ben ineens dubbel zo blij dat ik de grens over ga met de auto.
Ja, dat was ook wel de bedoeling, maar heb wat problemen. Dus kan niet gaan. Baal er vreselijk van, zeker omdat er nu zo'n 3000 man gaan. Maar goed, volgende keer maar weerquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:53 schreef PLAE@ het volgende:
m'n vervoer is al onderweg vanuit a'dam. Ik zit in t noorden ergens hemaar 2 uur rijden vanaf hier. neem aan dat ik over een uurtje weg ben ofzo. Dacht dat jij ook wel ging man
![]()
Hoeft verder niet openbaar, maar dat snap je welquote:
HeatWave is weer optimistisch (of realistisch)quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet het nog maar zien vanavond, verdedigend is het allemaal niet best volgens mij.
VI.nlquote:River Plate ziet definitief af van Rosales
14/2/2007 8 :23
Mauro Rosales blijft bij Ajax. Een terugkeer naar Argentinië is definitief van de baan voor de aanvaller na het afhaken van River Plate.
'Ze hebben dat dinsdagmiddag laten weten', zegt technisch directeur Martin van Geel in het AD over de afzegging van River Plate. 'Naarmate het langer duurde, hielden we daar al rekening mee. Mauro blijft dus gewoon bij ons.'
Rosales werd afgelopen transferperiode nadrukkelijk in verband gebracht met een overgang naar River Plate. Over de voorwaarden waren de clubs het eens. Maar de Argentijnse club bleek niet te kunnen voldoen aan de eis van Ajax, dat een bankgarantie vroeg voor de afkoopsom.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:42 schreef SiemeN het volgende:
Goed nieuws voor je op VI.nl, Heetwijf.
Da's niet de eerste keer hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:28 schreef Roeni3 het volgende:Die opstelling. Roger in de verdediging?
Tja, Ajax moet toch wat op het moment?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar hij is toch eigenlijk een aanvallende linkermiddenvelder?![]()
Bron:VIquote:Ten Cate lijkt debutant Donald op te stellen
Henk ten Cate lijkt een debutant op te gaan stellen in het eerste treffen met Werder Bremen in het toernooi om de UEFA Cup. Jeugdspeler Mitchell Donald zal waarschijnlijk op het middenveld van Ajax beginnen.
'Ik ben niet bang met een jeugdspeler te beginnen', verklaarde Ten Cate in het Weserstadion tegenover het ANP. De trainer mist een handvol verdedigers, alleen John Heitinga en Jaap Stam zijn nog fit. Hierdoor keert Roger terug in de basis, waar hij centraal in de defensie lijkt te worden opgesteld tussen Jaap Stam en John Heitinga in.
Ten Cate deed er luchtig over. 'Of ik het moeilijk vind om te puzzelen? Nee, eigenlijk niet. Ik heb namelijk niet zoveel stukjes meer over. Wat dat betreft wordt het me vrij makkelijk gemaakt. Al had ik het natuurlijk liever anders gezien.' De opsteling en tactiek hield hij nog voor zich: 'Dat kan iedereen woensdagavond zien.'
In Bremen zal Ajax met twee aanvallers spelen (Ryan Babel en Leonardo) in de hoop Werder in bedwang te houden. 'We gaan ervoor', klonk Ten Cate opgewekt. 'Maar makkelijk is anders.'
'Werder is de gedoodverfde favoriet voor de UEFA Cup. Ze hebben het net niet gered in de Champions League, in de poule des doods met Chelsea en Barcelona. Maar, ik vind het niet erg een keer de underdog te zijn.'
Doel: Stekelenburg
Achterhoede: Heitinga, Roger, Stam
Middenveld: Donald, Gabri, Maduro, Sneijder, Lindenbergh
Aanval: Babel, Leonardo
Ik denk omdat Henkie Babel en Leonardo hoger heeft zitten qua passeerbewegingen en snelheid, al vind ik Huntelaar een perfecte spits die goed aan te spelen is, balvast en een actie kan maken en ook nog eens een hoog scorend vermogen bezit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Damn, een debutant meteen.
KJH op de bank, waarom dan? Babel was drama zondag. Nou ja, als hij nu maar wel op tijd wisselt dan...
Donald Duck, leuk grapjequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:04 schreef PyTh het volgende:
Leuk voor Perez.
Op de bank gezet worden ten faveure van Lindenbergh en (wtf?) Donald Duck?
Dat zal wel gedaan zijn vanwege de verdedigende kwaliteitenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:04 schreef PyTh het volgende:
Leuk voor Perez.
Net als poep-on.quote:
Poep-on-the-shoequote:
En toch ga ik kijkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:12 schreef thewishmaster het volgende:
Volgens mij krijgt Ajax gewoon een pak slaag vanavond. Een debutant in de basis, twee spitsen die weinig scoren. Verder een aantal middenvelders die te licht zijn voor Ajax in de basis (Maduro en Lindenbergh). En tot slot een driemansverdediging, waarvan een speler eigenlijk op het middenveld hoort te spelen.
Het is gewoon een grove belediging aan het adres van Perez.quote:
Natuurlijk gaan we allemaal kijken. Er staan ook een aantal spelers in bij Ajax die zomaar voor een stunt kunnen zorgenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toch ga ik kijken![]()
Dan maar afgaan, zolang we dat maar met trots doen!
Vind ik ook hoor. Die gast is al vaak beslissend geweest, maar people-manager HtC moet zowel hem en KJH weer eens schofferen..quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is gewoon een grove belediging aan het adres van Perez.
Voetbal Insite grapje:quote:
quote:...
SMS dan POEP ON naar 4343
Dat is dan wel weer zo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is gewoon een grove belediging aan het adres van Perez.
Maar in deze wedstrijd heb je goede spelers vanaf het begin al nodig!quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:20 schreef Everett het volgende:
Aparte opstelling. Ik denk dat Ten Cate gewoon goede wisselspelers achter de hand wil houden. Je kan ook beginnen met KJH en Perez, maar dan heb je geen troef meer achter de hand. Ik moet zeggen dat het wisselbeleid van Ten Cate de afgelopen tijd zeer goed heeft uitgepakt.
Ik hoop dat het tot halverwege de tweede helft gelijk opgaat en dat dan Huntelaar en Perez nog kunnen worden gebracht.
Ik was niet nerveus, maar ik word het wel door julliequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Ben nog niet nerveus, maar zal zeker komen in de loop van de dag...
Alles kanquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:33 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik was niet nerveus, maar ik word het wel door jullie![]()
Als VfB Stuttgart met 4-1 kan winnen, dan moet Ajax minimaal gelijk kunnen spelen. Daarna in de Arena die ploeg over de knie leggen en op naar de volgende ronde.
Ik vind het altijd gevaarlijk om zulke vergelijkingen te maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:33 schreef Everett het volgende:
[..]
Als VfB Stuttgart met 4-1 kan winnen, dan moet Ajax minimaal gelijk kunnen spelen. Daarna in de Arena die ploeg over de knie leggen en op naar de volgende ronde.
Is het ook. En iedere wedstrijd staat op zichzelf, zeker op Europees niveau. Ik probeer alleen aan te geven dat Werder een goede ploeg heeft, maar dat ze wel te pakken zijn. Het zal niet makkelijk worden, maar ik ben wel positief gestemd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vind het altijd gevaarlijk om zulke vergelijkingen te maken.
quote:KNVB start vooronderzoek naar Tininho
De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een vooronderzoek begonnen naar Tininho. Dit meldt het ANP zojuist. De middenvelder van ADO Den Haag ging in het duel met Ajax op de knie van Wesley Sneijder staan en de aanklager gaat nu onderzoeken of dit bewust geweest is. De 29-jarige speler moet voor maandagmiddag zijn verweer inleveren.
Vorige week zag de Haagse eredivisieclub al hoe Aleksandar Rankovic vanwege dreigende uitspraken aan het adres van leidsman Kevin Blom vijf wedstrijden geschorst werd.
quote:Sneijder over keerzijde van profbestaan
Het leven van een voetbalprof wordt de vele jongeren als ideaal beschouwd. In een openhartig interview met het Algemeen Dagblad laat Ajax-middenvelder Wesley Sneijder echter de negatieve kant van zijn leven horen.
“Mijn vrouw ging van de week lekker winkelen in Rotterdam. Ik zou best meewillen, maar daar hoef ik niet eens over na te denken. Geen optie. Misschien hoort het wel bij het vak tegenwoordig. Nou ja, in elk geval in Nederland dan. Ik vind het jammer dat het zo moet,” aldus Sneijder.
Zo wordt bijvoorbeeld de moeder van de Oranje-international al jaren in de Galgenwaard of Kuip uitgescholden. “Daar heb ik maling aan, wat moet ik anders. Het duurt maar negentig minuten, denk ik dan. Ik wil die wedstrijd winnen en dan weer die bus in. Het maakt me juist sterk. Het geeft mij kracht om juist in de Kuip of Galgenwaard te spelen, dat maakt die wedstrijd juist ook speciaal. Ik ben er vaak op mijn best.”
Wat het hem doet dat zijn familieleden door duizenden supporters worden uitgescholden? “Natuurlijk doet het wat met je. Natuurlijk voel ik mij er niet prettig bij. Mijn moeder is de laatste jaren mee geweest naar Utrecht. Dan zit er dus iemand drie stoelen verderop over haar te zingen. Zij is er meestal vrij rustig onder, net als ik. Maak er maar twee, Wes, zegt ze dan. Dan krijg je ze wel stil.”
Toch zit het wat dieper bij Sneijder dan hij nu probeert te schetsen. “Wie in Nederland weet hoe dat voelt? Wie kan zich voorstellen hoe het is als twintig duizend mensen je moeder uitschelden. Als een voetballer zich één keer laat gaan, staat iedereen met zijn mening klaar. Een schande vinden ze het allemaal. Ik ga daar niet meer over zeuren, wij hebben een voorbeeldfunctie. Geen probleem. Maar kijken die mensen ook naar de andere kant?”
Het spandoek.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:43 schreef Everett het volgende:
Wie moet eigenlijk Diego af gaan stoppen? Ik hoop met alles wat ik in me heb dat die rol niet voor Maduro is weggelegd.
Perez begrijp ik wel, alleen Huntelaar. Is het zo dat Henk Leonardo en Babel eigenlijk als 2 buitenspitsen opstelt en dan opkomende man Sneijder op de 10 positie snap ik, anders is Huntelaar wel een balvaste en aanspeeldebare spits, die handig is om even de bal op te houden en dan met een paar man aan te vallen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:46 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Dat KJH en Perez er niet in staan valt wel te begrijpen. Zeker tegen werder is de belang van snelle bewegelijke aanvallers groot.
Ajax gaat op de counter spelen en daar kan je volgens mij (en Henkie) Leonardo en Babel beter bij gebruiken dan KJH. Schalke en Stuttgart hebben Werder ook op die manier gepakt en vanavond doet Ajax dat nog eens dunnetjes over. Altans, er wordt een poging gewaagd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Duidelijk is dat Ajax verdedigend ingesteld is
Voor de rol die je Huntelaar dan zou willen geven zou ik eerder Perez gebruiken. Zo verdedigend ingesteld vind ik het niet hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Perez begrijp ik wel, alleen Huntelaar. Is het zo dat Henk Leonardo en Babel eigenlijk als 2 buitenspitsen opstelt en dan opkomende man Sneijder op de 10 positie snap ik, anders is Huntelaar wel een balvaste en aanspeeldebare spits, die handig is om even de bal op te houden en dan met een paar man aan te vallen.
Duidelijk is dat Ajax verdedigend ingesteld is
Helemaal niet logisch, uiteindelijk moet de bal toch in het netje en dat zie ik die lapzwans van een leonardo en de overschatte Babel nog niet zo snel doen. In Europa moet elke kans erin en wie is daar het beste in bij Ajax???quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:51 schreef zjroentje het volgende:
Niet meer dan logisch dat Huntelaar op de bank zit. Aangezien we voornamelijk op onze eigen helft zullen spelen vanavond, is snelheid nodig voorin.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:57 schreef navigator het volgende:
[..]
die lapzwans van een leonardo en de overschatte Babel
Huntelaar is het gevaarlijkst dicht bij de goal van de tegenstander, en daar gaan we vanavond echt niet vaak komen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:57 schreef navigator het volgende:
[..]
Helemaal niet logisch, uiteindelijk moet de bal toch in het netje en dat zie ik die lapzwans van een leonardo en de overschatte Babel nog niet zo snel doen. In Europa moet elke kans erin en wie is daar het beste in bij Ajax???
TC speelt gewoon smerige spelletjes met Hunter en Perez, iets anders kan ik er niet van maken.
Het is wel duidelijk dat TC Perez weg wilt hebben, treurig hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:04 schreef PyTh het volgende:
Leuk voor Perez.
De afzwaaiers van Babel enn de rollertjes van huilebalk leo gaanhet zeker wel doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Huntelaar is het gevaarlijkst dicht bij de goal van de tegenstander, en daar gaan we vanavond echt niet vaak komen.![]()
Idd, en dan kopen we later weer een of andere prutser uit verweggistan ofzo, terwijl Perez de winnende tegen Ajax maakt bij zijn club dan..quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef navigator het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat TC Perez weg wilt hebben, treurig hoor.![]()
Buiten Huntelaar, kan jij één ding opnoemen wat je niet pessimistisch ziet aan Ajax?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:02 schreef Freak187 het volgende:
Damn.. ik wordt met de minuut zenuwachtiger. Heb er geen goed gevoel over. Bremen is gebrand op een goed resultaat na de teleurstellende resultaten in de Bundesliga. Die geven 200% voor hun eigen publiek.
Sneijder hing aan zijn shirt en bracht die speler uit balans, verder keek die speler ook niet naar waar hij stapte maar wilde hij wegkomen, het leek mij niet expresquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:12 schreef Chadi het volgende:
Wat ik me afvraag.. Sneijder werd 2 keer gepakt 1 keer door bodde en de tweede keer door die braziliaan en dat is te zien op video beelden maar er is geen vervolging.. hoe kan dat nou?????? Als een Ajacied bij iemand op zijn knie gaat staan staat het gelijk overal ..
Die vermoedelijke opstellingen kloppen vrijwel nooit. Zowieso klopt er bijzonder weinig van wat de media schrijft over Ajax dit seizoen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:12 schreef Lennox het volgende:
Het is gewoon een valsstrik. Trainer van Werder laat Rosenberg de vermoedelijke opstelling zien, speelt daar op in. Als de wedstrijd daadwerkelijk begint staat er een heel ander Ajax
Het vooronderzoek is al gestart, dus er gaat echt wel iets gebeuren. Verder denk ik dat je er weinig over hoort omdat Ajax zich momenteel met belangrijkere zaken bezighoudt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:12 schreef Chadi het volgende:
Wat ik me afvraag.. Sneijder werd 2 keer gepakt 1 keer door bodde en de tweede keer door die braziliaan en dat is te zien op video beelden maar er is geen vervolging.. hoe kan dat nou?????? Als een Ajacied bij iemand op zijn knie gaat staan staat het gelijk overal ..
Naar TIninho is een onderzoek ingesteld, naar Sneijder die dat deed niet. Dus er klopt vrij weinig van wat je zegt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:12 schreef Chadi het volgende:
pfff, en geen vooronderzoek naar Sneijder starten die hetzelfde geintje bij Nevland uithaalde...quote:
Hoezo hetzelfde? Sneijder komt hier aanlopen en raakt hem (al dan niet per ongeluk) Die Tininho stond gewoon en mikte op de knie...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
pfff, en geen vooronderzoek naar Sneijder starten die hetzelfde geintje bij Nevland uithaalde...![]()
![]()
[afbeelding]
Ach kom, Sneijder stampt hier ook ff expres op de poten van Nevland..quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo hetzelfde? Sneijder komt hier aanlopen en raakt hem (al dan niet per ongeluk) Die Tininho stond gewoon en mikte op de knie...
Komop man, waarom gaat die gast liggen? Daar kan je toch geen rekening mee houden?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach kom, Sneijder stampt hier ook ff expres op de poten van Nevland..
Je lijkt die snor wel. die zei gister dat het Sneijder zijn eigen schuld was...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop man, waarom gaat die gast liggen? Daar kan je toch geen rekening mee houden?
Hij schiet en glijdt uit, en Sneijder komt aanrennen voor de bal en raakt het been van die gast juist omdat hij valt, blijft hij staan komt ie niet in de buurt van het been hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je lijkt die snor wel. die zei gister dat het Sneijder zijn eigen schuld was...![]()
Daar is dit gifje toch te kort voor of heb je deze info niet van het gifje?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:36 schreef Everett het volgende:
Als ik die beelden objectief bekijk, dan moet ik wel toegeven dat het niet fris is wat Sneijder daar uithaalt. En laten we nu ook vooral niet doen alsof Sneijder nou een jongen is die zoiets nooit zou doen.
Als je per ongeluk op de knie van iemand gaat staan, dan schrik je en kijk je om. Sneijder besteedt totaal geen aandacht aan Nevland en dat is om z'n minst verdacht. Of denken jullie dat hij niets merkte?!
Ja en de trap op de knie van Sneijder was wel expresquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Kijken en lezen jullie wel?.
Dat been ligt daar omdat hij op zijn bek gaat..
Maar toen Sneijder zag dat hij viel ging ie maar wat graag op zijn been staan, dat is wat ik zie als ik naar die beelden kijk..quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij schiet en glijdt uit, en Sneijder komt aanrennen voor de bal en raakt het been van die gast juist omdat hij valt, blijft hij staan komt ie niet in de buurt van het been hoor.
Misschien, misschien niet. Ik heb daar nog geen gifje van gezien. Staat toch los van elkaar ook?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja en de trap op de knie van Sneijder was wel expres
Derksen zei dat het Sneijder z'n fout was dat Tininho op zn been ging staan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je lijkt die snor wel. die zei gister dat het Sneijder zijn eigen schuld was...![]()
Redelijk identieke situaties en het als jij in beide gevallen voor Sneijder kiest.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, misschien niet. Ik heb daar nog geen gifje van gezien. Staat toch los van elkaar ook?
De enige overeenkomst is dat de knie geraakt wordt vind ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Redelijk identieke situaties en het als jij in beide gevallen voor Sneijder kiest.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |