Tja, koemanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:50 schreef kevin6188 het volgende:
Spijtig wel dat hij is vertrokken. En over Utrecht![]()
quote:Baptista leidt Werder - Ajax [wijzig]
De UEFA heeft de bekende Portugese scheidsrechter Lucílio Baptista aangesteld als leidsman voor het UEFA Cup duel tussen Werder Bremen en Ajax. Het duel staat voor 14 februari op het programma. Hij leidde Ajax een keer, in de uitwedstrijd in de Champions League bij Arsenal. Het werd toen 1-1.
quote:Van der Vaart geeft Ajax veel kans
Dinsdag 13 Februari om 20:44 Gepost door : Jeffrey Brummelhuis | (18 views)
Bron: AS
Volgens Ex-Ajacied Rafael van der Vaart maakt Ajax een goede kans om Werder Bremen te verslaan. De middenvelder speelde zelf meerdere malen tegen de Duitse ploeg. 'Ik ben niet kapot van ze', aldus van der Vaart.
'Tegen de makkelijke ploegen wint Bremen vrij simpel, omdat het een goed voetballende ploeg is. Maar tegen betere teams zoals Schalke 04 en VfB Stuttgart hebben ze het moeilijk. Daarom denk ik dat Ajax een hele goede kans maakt. Bremen heeft toch wel wat zwakke schakels, waarvan Ajax kan profiteren.'
'Of Ajax countervoetbal moet spelen tegen Bremen? Nee, Ajax is geen counterploeg. Ajax moet gewoon aanvallen en Werder Bremen uit de UEFA Cup gooien', zegt van der Vaart lachend.
Het was meeeeeeeeeeeeeeeeters buitenspelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pasanen, wat een held
utrecht, Wamberto, buitenspel
http://youtube.com/watch?v=ZHdVvHcpkAkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:09 schreef Black-Death het volgende:
Iemand ergens een filmpje van die goal van Wamberto?
Koemanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=ZHdVvHcpkAk
Denk dat dit hem is.
Daar moest ik ook wel even gniffelen jaquote:
Dat had ik ook alquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef Black-Death het volgende:
Hoe moet ik me die opstelling in godsnaam visualiseren?
Dat klinkt vrij logisch idd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:32 schreef jna het volgende:
ik gok dan zo:
[opstelling]
Stam en Heitinga als mandekkers. Sneijder kan natuurlijk ook gewoon naast Maduro en Gabri maar in de praktijk zal het wel zo zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |