Ik was niet nerveus, maar ik word het wel door julliequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Ben nog niet nerveus, maar zal zeker komen in de loop van de dag...
Alles kanquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:33 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik was niet nerveus, maar ik word het wel door jullie![]()
Als VfB Stuttgart met 4-1 kan winnen, dan moet Ajax minimaal gelijk kunnen spelen. Daarna in de Arena die ploeg over de knie leggen en op naar de volgende ronde.
Ik vind het altijd gevaarlijk om zulke vergelijkingen te maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:33 schreef Everett het volgende:
[..]
Als VfB Stuttgart met 4-1 kan winnen, dan moet Ajax minimaal gelijk kunnen spelen. Daarna in de Arena die ploeg over de knie leggen en op naar de volgende ronde.
Is het ook. En iedere wedstrijd staat op zichzelf, zeker op Europees niveau. Ik probeer alleen aan te geven dat Werder een goede ploeg heeft, maar dat ze wel te pakken zijn. Het zal niet makkelijk worden, maar ik ben wel positief gestemd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik vind het altijd gevaarlijk om zulke vergelijkingen te maken.
quote:KNVB start vooronderzoek naar Tininho
De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een vooronderzoek begonnen naar Tininho. Dit meldt het ANP zojuist. De middenvelder van ADO Den Haag ging in het duel met Ajax op de knie van Wesley Sneijder staan en de aanklager gaat nu onderzoeken of dit bewust geweest is. De 29-jarige speler moet voor maandagmiddag zijn verweer inleveren.
Vorige week zag de Haagse eredivisieclub al hoe Aleksandar Rankovic vanwege dreigende uitspraken aan het adres van leidsman Kevin Blom vijf wedstrijden geschorst werd.
quote:Sneijder over keerzijde van profbestaan
Het leven van een voetbalprof wordt de vele jongeren als ideaal beschouwd. In een openhartig interview met het Algemeen Dagblad laat Ajax-middenvelder Wesley Sneijder echter de negatieve kant van zijn leven horen.
“Mijn vrouw ging van de week lekker winkelen in Rotterdam. Ik zou best meewillen, maar daar hoef ik niet eens over na te denken. Geen optie. Misschien hoort het wel bij het vak tegenwoordig. Nou ja, in elk geval in Nederland dan. Ik vind het jammer dat het zo moet,” aldus Sneijder.
Zo wordt bijvoorbeeld de moeder van de Oranje-international al jaren in de Galgenwaard of Kuip uitgescholden. “Daar heb ik maling aan, wat moet ik anders. Het duurt maar negentig minuten, denk ik dan. Ik wil die wedstrijd winnen en dan weer die bus in. Het maakt me juist sterk. Het geeft mij kracht om juist in de Kuip of Galgenwaard te spelen, dat maakt die wedstrijd juist ook speciaal. Ik ben er vaak op mijn best.”
Wat het hem doet dat zijn familieleden door duizenden supporters worden uitgescholden? “Natuurlijk doet het wat met je. Natuurlijk voel ik mij er niet prettig bij. Mijn moeder is de laatste jaren mee geweest naar Utrecht. Dan zit er dus iemand drie stoelen verderop over haar te zingen. Zij is er meestal vrij rustig onder, net als ik. Maak er maar twee, Wes, zegt ze dan. Dan krijg je ze wel stil.”
Toch zit het wat dieper bij Sneijder dan hij nu probeert te schetsen. “Wie in Nederland weet hoe dat voelt? Wie kan zich voorstellen hoe het is als twintig duizend mensen je moeder uitschelden. Als een voetballer zich één keer laat gaan, staat iedereen met zijn mening klaar. Een schande vinden ze het allemaal. Ik ga daar niet meer over zeuren, wij hebben een voorbeeldfunctie. Geen probleem. Maar kijken die mensen ook naar de andere kant?”
Het spandoek.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:43 schreef Everett het volgende:
Wie moet eigenlijk Diego af gaan stoppen? Ik hoop met alles wat ik in me heb dat die rol niet voor Maduro is weggelegd.
Perez begrijp ik wel, alleen Huntelaar. Is het zo dat Henk Leonardo en Babel eigenlijk als 2 buitenspitsen opstelt en dan opkomende man Sneijder op de 10 positie snap ik, anders is Huntelaar wel een balvaste en aanspeeldebare spits, die handig is om even de bal op te houden en dan met een paar man aan te vallen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:46 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Dat KJH en Perez er niet in staan valt wel te begrijpen. Zeker tegen werder is de belang van snelle bewegelijke aanvallers groot.
Ajax gaat op de counter spelen en daar kan je volgens mij (en Henkie) Leonardo en Babel beter bij gebruiken dan KJH. Schalke en Stuttgart hebben Werder ook op die manier gepakt en vanavond doet Ajax dat nog eens dunnetjes over. Altans, er wordt een poging gewaagd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Duidelijk is dat Ajax verdedigend ingesteld is
Voor de rol die je Huntelaar dan zou willen geven zou ik eerder Perez gebruiken. Zo verdedigend ingesteld vind ik het niet hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Perez begrijp ik wel, alleen Huntelaar. Is het zo dat Henk Leonardo en Babel eigenlijk als 2 buitenspitsen opstelt en dan opkomende man Sneijder op de 10 positie snap ik, anders is Huntelaar wel een balvaste en aanspeeldebare spits, die handig is om even de bal op te houden en dan met een paar man aan te vallen.
Duidelijk is dat Ajax verdedigend ingesteld is
Helemaal niet logisch, uiteindelijk moet de bal toch in het netje en dat zie ik die lapzwans van een leonardo en de overschatte Babel nog niet zo snel doen. In Europa moet elke kans erin en wie is daar het beste in bij Ajax???quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:51 schreef zjroentje het volgende:
Niet meer dan logisch dat Huntelaar op de bank zit. Aangezien we voornamelijk op onze eigen helft zullen spelen vanavond, is snelheid nodig voorin.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:57 schreef navigator het volgende:
[..]
die lapzwans van een leonardo en de overschatte Babel
Huntelaar is het gevaarlijkst dicht bij de goal van de tegenstander, en daar gaan we vanavond echt niet vaak komen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:57 schreef navigator het volgende:
[..]
Helemaal niet logisch, uiteindelijk moet de bal toch in het netje en dat zie ik die lapzwans van een leonardo en de overschatte Babel nog niet zo snel doen. In Europa moet elke kans erin en wie is daar het beste in bij Ajax???
TC speelt gewoon smerige spelletjes met Hunter en Perez, iets anders kan ik er niet van maken.
Het is wel duidelijk dat TC Perez weg wilt hebben, treurig hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:04 schreef PyTh het volgende:
Leuk voor Perez.
Op de bank gezet worden ten faveure van Lindenbergh en (wtf?) Donald Duck?
De afzwaaiers van Babel enn de rollertjes van huilebalk leo gaanhet zeker wel doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Huntelaar is het gevaarlijkst dicht bij de goal van de tegenstander, en daar gaan we vanavond echt niet vaak komen.![]()
Idd, en dan kopen we later weer een of andere prutser uit verweggistan ofzo, terwijl Perez de winnende tegen Ajax maakt bij zijn club dan..quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:00 schreef navigator het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat TC Perez weg wilt hebben, treurig hoor.![]()
Buiten Huntelaar, kan jij één ding opnoemen wat je niet pessimistisch ziet aan Ajax?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:02 schreef Freak187 het volgende:
Damn.. ik wordt met de minuut zenuwachtiger. Heb er geen goed gevoel over. Bremen is gebrand op een goed resultaat na de teleurstellende resultaten in de Bundesliga. Die geven 200% voor hun eigen publiek.
Sneijder hing aan zijn shirt en bracht die speler uit balans, verder keek die speler ook niet naar waar hij stapte maar wilde hij wegkomen, het leek mij niet expresquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:12 schreef Chadi het volgende:
Wat ik me afvraag.. Sneijder werd 2 keer gepakt 1 keer door bodde en de tweede keer door die braziliaan en dat is te zien op video beelden maar er is geen vervolging.. hoe kan dat nou?????? Als een Ajacied bij iemand op zijn knie gaat staan staat het gelijk overal ..
Die vermoedelijke opstellingen kloppen vrijwel nooit. Zowieso klopt er bijzonder weinig van wat de media schrijft over Ajax dit seizoen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:12 schreef Lennox het volgende:
Het is gewoon een valsstrik. Trainer van Werder laat Rosenberg de vermoedelijke opstelling zien, speelt daar op in. Als de wedstrijd daadwerkelijk begint staat er een heel ander Ajax
Het vooronderzoek is al gestart, dus er gaat echt wel iets gebeuren. Verder denk ik dat je er weinig over hoort omdat Ajax zich momenteel met belangrijkere zaken bezighoudt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:12 schreef Chadi het volgende:
Wat ik me afvraag.. Sneijder werd 2 keer gepakt 1 keer door bodde en de tweede keer door die braziliaan en dat is te zien op video beelden maar er is geen vervolging.. hoe kan dat nou?????? Als een Ajacied bij iemand op zijn knie gaat staan staat het gelijk overal ..
Naar TIninho is een onderzoek ingesteld, naar Sneijder die dat deed niet. Dus er klopt vrij weinig van wat je zegt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:12 schreef Chadi het volgende:
pfff, en geen vooronderzoek naar Sneijder starten die hetzelfde geintje bij Nevland uithaalde...quote:
Hoezo hetzelfde? Sneijder komt hier aanlopen en raakt hem (al dan niet per ongeluk) Die Tininho stond gewoon en mikte op de knie...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
pfff, en geen vooronderzoek naar Sneijder starten die hetzelfde geintje bij Nevland uithaalde...![]()
![]()
[afbeelding]
Ach kom, Sneijder stampt hier ook ff expres op de poten van Nevland..quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo hetzelfde? Sneijder komt hier aanlopen en raakt hem (al dan niet per ongeluk) Die Tininho stond gewoon en mikte op de knie...
Komop man, waarom gaat die gast liggen? Daar kan je toch geen rekening mee houden?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach kom, Sneijder stampt hier ook ff expres op de poten van Nevland..
Je lijkt die snor wel. die zei gister dat het Sneijder zijn eigen schuld was...quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop man, waarom gaat die gast liggen? Daar kan je toch geen rekening mee houden?
Hij schiet en glijdt uit, en Sneijder komt aanrennen voor de bal en raakt het been van die gast juist omdat hij valt, blijft hij staan komt ie niet in de buurt van het been hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je lijkt die snor wel. die zei gister dat het Sneijder zijn eigen schuld was...![]()
Daar is dit gifje toch te kort voor of heb je deze info niet van het gifje?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:36 schreef Everett het volgende:
Als ik die beelden objectief bekijk, dan moet ik wel toegeven dat het niet fris is wat Sneijder daar uithaalt. En laten we nu ook vooral niet doen alsof Sneijder nou een jongen is die zoiets nooit zou doen.
Als je per ongeluk op de knie van iemand gaat staan, dan schrik je en kijk je om. Sneijder besteedt totaal geen aandacht aan Nevland en dat is om z'n minst verdacht. Of denken jullie dat hij niets merkte?!
Ja en de trap op de knie van Sneijder was wel expresquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Kijken en lezen jullie wel?.
Dat been ligt daar omdat hij op zijn bek gaat..
Maar toen Sneijder zag dat hij viel ging ie maar wat graag op zijn been staan, dat is wat ik zie als ik naar die beelden kijk..quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij schiet en glijdt uit, en Sneijder komt aanrennen voor de bal en raakt het been van die gast juist omdat hij valt, blijft hij staan komt ie niet in de buurt van het been hoor.
Misschien, misschien niet. Ik heb daar nog geen gifje van gezien. Staat toch los van elkaar ook?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja en de trap op de knie van Sneijder was wel expres
Derksen zei dat het Sneijder z'n fout was dat Tininho op zn been ging staan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je lijkt die snor wel. die zei gister dat het Sneijder zijn eigen schuld was...![]()
Redelijk identieke situaties en het als jij in beide gevallen voor Sneijder kiest.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, misschien niet. Ik heb daar nog geen gifje van gezien. Staat toch los van elkaar ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |