quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Goddomme, kost die schijtargentijn Ajax nog langer geld.......
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Goddomme, kost die schijtargentijn Ajax nog langer geld.......
Ga weg man, niet _EU speler, verdient bakken met geld en je hebt er niets aan, die gast komt nog geen fucking lantaarnpaal voorbij...quote:
quote:Borowski onzeker voor duel met Ajax
Uitgegeven: 13 februari 2007 17:45
Laatst gewijzigd: 13 februari 2007 17:53
BREMEN - Trainer Thomas Schaaf van Werder Bremen weet nog niet of hij woensdagavond tijdens de thuiswedstrijd in de UEFA-beker tegen Ajax over Tim Borowski kan beschikken. De middenvelder ontbrak ook dinsdag op de training wegens een teenblessure. Hij ondergaat woensdag een laatste test.
Voor de geblesseerde spelers Frank Baumann, Mladen Klasnic en Owomoyela komt de wedstrijd tegen Ajax te vroeg. Markus Rosenberg en Peter Niemeyer zijn niet speelgerechtigd. Daniel Jensen is wel weer fit. De oud-speler van Heerenveen start waarschijnlijk als rechtshalf.
Trainer Schaaf benadrukte dinsdag na afloop van de training het belang van de UEFA-beker. "We hebben het idee dat we dit toernooi kunnen winnen. We zullen echter wel beter moeten spelen dan de twee laatst verloren duels met Schalke 04 en VfB Stuttgart. Dat lijkt me duidelijk."
Vermoedelijke opstelling Werder Bremen: Wiese; Fritz, Mertesacker, Naldo en Wome; Jensen, Frings, Diego en Borowski; Hunt en Klose.
Ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:17 schreef hello_moto1992 het volgende:
Goal en assist tegen Inter![]()
Toch?
Dankje!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iedereen die naar Bremen gaat, veel plezier daar!
Dat is een goede instelling!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet bang voor Bremen. Ik denk zelfs dat wij morgen gaan winnen!
Wat ik weet:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef Riro het volgende:
[..]
Dankje!
Wie gaan er nou eigenlijk allemaal?
Je moet met de auto gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen om 6.40 uur al met de trein. Snap overigens niet waarom iedereen met de bus gaat?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:36 schreef Riro het volgende:
[..]
Dankje!
Wie gaan er nou eigenlijk allemaal?
Hij gaf daarna nog een goed argument om met de trein te gaan, maar dat werd niet door iedereen gewaardeert hierquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet met de auto gaan.
Bremen is best makkelijk te bereiken.
Met de trein in Duitsland is wel een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij gaf daarna nog een goed argument om met de trein te gaan, maar dat werd niet door iedereen gewaardeert hier
het is te hopen, hoeven we ons geen zorgen te makenquote:
Gezellig, gezelligquote:
Zij kent mij (bijna) niet, maar denk dat we dan wel een aantal dezelfde mensen kennen jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef PLAE@ het volgende:
dan ken ik nog wel een rijtje namen noemen waar je dan vast wel bij zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |