quote:'Rosales blijft tenminste tot de zomer bij Ajax'
Betrouwbare bronnen van Ajax Netwerk hebben gemeld dat Mauro Rosales tenminste tot de zomer Ajacied zal blijven. De transfer naar River Plate is volgens hen afgeketst. River Plate kon waarschijnlijk niet voldoen aan de financiële voorwaarden van Ajax.
Niet echt.quote:
Ik word echt zo moe van die wekelijkse "Op weg naar een topclub (lees: AZ propaganda)"-artikelen in de VIquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
-
Het lijkt hier af en toe ONZ wel!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen om 6.40 uur al met de trein. Snap overigens niet waarom iedereen met de bus gaat?![]()
-
quote:
Inderdaad zeg. En deze week ook weer als je de snor moet geloven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik word echt zo moe van die wekelijkse "Op weg naar een topclub (lees: AZ propaganda)"-artikelen in de VI
Idd, iets minder had voor mij ook wel gemogen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:16 schreef methan het volgende:
Montana, die opmerking is echt niet leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij gaat waarschijnlijk pas in de zomerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:45 schreef Nega het volgende:
Ik volg het niet meer zo rond Rosales. Gaat hij nou nog naar River?? Want ik zie hem op ajax.nl wel handtekeningen uitdelen in Bremen.
Die blijft lekker op de bank zitten voor dat geld.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:45 schreef Nega het volgende:
Ik volg het niet meer zo rond Rosales. Gaat hij nou nog naar River?? Want ik zie hem op ajax.nl wel handtekeningen uitdelen in Bremen.
bron: ajaxshowtimequote:'Rosales toch op huurbasis naar River'
Dinsdag 13 februari, door SV, Amsterdam, 11.12u GMT+01.00, Clarin
De Argentijnse krant Clarin meldt dinsdag dat Mauro Rosales toch naar River Plate zal gaan. Hij zal alleen niet verkocht worden, maar voor een jaar gehuurd worden met optie tot koop.
Dat verklaart de financiele man Héctor Grinberg in het medium. 'Vandaag kan de deal rond gemaakt worden en vliegt Rosales later deze week naar Argentinie', aldus de CFO.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zou morgen met Leo spelen, aangezien wij toch moeten counteren en je dan de snelheid van Leo goed kan gebruiken.
Anders praat je als een nichtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:16 schreef Ordinair het volgende:
Damn, ik wilde ook zo graag heen.. Maarja, paste even niet in mijn financiële toestand.
quote:
Het is een Ajacied geweest dus hij mag ertussen staan. Enne, we gaan hem nu niet verafschuwen heh!quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Goddomme, kost die schijtargentijn Ajax nog langer geld.......
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Goddomme, kost die schijtargentijn Ajax nog langer geld.......
Ga weg man, niet _EU speler, verdient bakken met geld en je hebt er niets aan, die gast komt nog geen fucking lantaarnpaal voorbij...quote:
quote:Borowski onzeker voor duel met Ajax
Uitgegeven: 13 februari 2007 17:45
Laatst gewijzigd: 13 februari 2007 17:53
BREMEN - Trainer Thomas Schaaf van Werder Bremen weet nog niet of hij woensdagavond tijdens de thuiswedstrijd in de UEFA-beker tegen Ajax over Tim Borowski kan beschikken. De middenvelder ontbrak ook dinsdag op de training wegens een teenblessure. Hij ondergaat woensdag een laatste test.
Voor de geblesseerde spelers Frank Baumann, Mladen Klasnic en Owomoyela komt de wedstrijd tegen Ajax te vroeg. Markus Rosenberg en Peter Niemeyer zijn niet speelgerechtigd. Daniel Jensen is wel weer fit. De oud-speler van Heerenveen start waarschijnlijk als rechtshalf.
Trainer Schaaf benadrukte dinsdag na afloop van de training het belang van de UEFA-beker. "We hebben het idee dat we dit toernooi kunnen winnen. We zullen echter wel beter moeten spelen dan de twee laatst verloren duels met Schalke 04 en VfB Stuttgart. Dat lijkt me duidelijk."
Vermoedelijke opstelling Werder Bremen: Wiese; Fritz, Mertesacker, Naldo en Wome; Jensen, Frings, Diego en Borowski; Hunt en Klose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |