Ik had net een droomscenarioquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef koningdavid het volgende:
Wordt Donald even in de het diepe gegooit zeg. Je debuut maken uit bij Werder Bremen, in de basis nog wel.
Uhm... kan iemand mij vertellen wanneer we achtste stonden?quote:Ten Cate: ‘Rosenberg moet in spiegel kijken’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 13 februari om 21:25
De uitlatingen van Markus Rosenberg deden in het Ajax-kamp veel stof opwaaien in de voorbereiding op het UEFA Cup-duel met Werder Bremen. De Zweed, die vorige maand Ajax voor Werder verruilde, verklaarde op de website van de Duitsers dat hij nooit een goed gevoel bij Henk ten Cate heeft gehad.
"Hij heeft veel veranderd: het elftal, het systeem. Zelfs een spits als Klaas-Jan Huntelaar zit steeds weer op de bank. Ik denk dat de trainer hem ook niet mag”, aldus de Zweedse international.
Tegenover het ANP liet Ten Cate blijken dat hij de uitlatingen van Rosenberg niet op prijs stelde. “Die moet maar eens in de spiegel kijken. Ach, wat zal ik zeggen? Rosenberg vertrok toen we achtste stonden. Nu staat Ajax geloof ik op de tweede plaats. Ik denk dat hij beter naar zichzelf kan kijken.”
Gelul van Henk. Hij moet eens wat minder praten en wat betere opstellingen maken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uhm... kan iemand mij vertellen wanneer we achtste stonden?
Op zijn opstellingen is over het algemeen weinig aan te merken, ik snap alleen niet hoe hij bij deze opmerking komt. Rosenberg vertrok een paar weken geleden toen we ook gewoon tweede stonden. Onder Henk hebben we naar mijn weten nooit achtste gestaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Gelul van Henk. Hij moet eens wat minder praten en wat betere opstellingen maken.
Sure, Ten Cate weet zelf niet eens exact hoeveelste we staan.quote:Nu staat Ajax geloof ik op de tweede plaats
ANPquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sure, Ten Cate weet zelf niet eens exact hoeveelste we staan.
Wat is de bron van dat verhaal? Hoeven we die site NOOIT meer te bezoeken
Was gewoon bij de persconferentie hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
http://www.telesport.nl/v(...)l_kijken_ldquo_.htmlquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt, hij is 8 punten ingelopen sinds het vertrek van Rosenberg. Maar wat dat met elkaar te maken heeft, is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef Black-Death het volgende:
Volgens mij is daar een miscommunicatie en ging het over het aantal punten achterstand op PSV.
Dat moet wel. Puntenaantal klopt namelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef Black-Death het volgende:
Volgens mij is daar een miscommunicatie en ging het over het aantal punten achterstand op PSV.
Gewoon een flauwe opmerking. Een echte man laat dit soort kritiek over zich heen gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, hij is 8 punten ingelopen sinds het vertrek van Rosenberg. Maar wat dat met elkaar te maken heeft, is mij een raadsel.
Die foto daarbij ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.telesport.nl/v(...)l_kijken_ldquo_.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |