abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46276233
Met Perez ipv Roger wordt het wel erg offensief denk ik, zeker als je achterin met 3 man speelt.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46276481
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gewoon overal 1 op 1 .
pi_46276908
Wordt Donald even in de het diepe gegooit zeg. Je debuut maken uit bij Werder Bremen, in de basis nog wel.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46277005
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:02 schreef koningdavid het volgende:
Wordt Donald even in de het diepe gegooit zeg. Je debuut maken uit bij Werder Bremen, in de basis nog wel.
Ik had net een droomscenario

Donald maakt 0-1 in de 96e minuut
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:04:33 #130
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46277018
Zou mooi zijn als Davids morgen opeens naast Henk op de bank zit
Jawel, je keek.
pi_46277194
quote:
Ten Cate: ‘Rosenberg moet in spiegel kijken’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 13 februari om 21:25

De uitlatingen van Markus Rosenberg deden in het Ajax-kamp veel stof opwaaien in de voorbereiding op het UEFA Cup-duel met Werder Bremen. De Zweed, die vorige maand Ajax voor Werder verruilde, verklaarde op de website van de Duitsers dat hij nooit een goed gevoel bij Henk ten Cate heeft gehad.

"Hij heeft veel veranderd: het elftal, het systeem. Zelfs een spits als Klaas-Jan Huntelaar zit steeds weer op de bank. Ik denk dat de trainer hem ook niet mag”, aldus de Zweedse international.

Tegenover het ANP liet Ten Cate blijken dat hij de uitlatingen van Rosenberg niet op prijs stelde. “Die moet maar eens in de spiegel kijken. Ach, wat zal ik zeggen? Rosenberg vertrok toen we achtste stonden. Nu staat Ajax geloof ik op de tweede plaats. Ik denk dat hij beter naar zichzelf kan kijken.”
Uhm... kan iemand mij vertellen wanneer we achtste stonden?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_46277357
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Uhm... kan iemand mij vertellen wanneer we achtste stonden?
Gelul van Henk. Hij moet eens wat minder praten en wat betere opstellingen maken.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:10:13 #133
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_46277361
Henk
Rosenberg smerige zweed
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_46277439
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Gelul van Henk. Hij moet eens wat minder praten en wat betere opstellingen maken.
Op zijn opstellingen is over het algemeen weinig aan te merken, ik snap alleen niet hoe hij bij deze opmerking komt. Rosenberg vertrok een paar weken geleden toen we ook gewoon tweede stonden. Onder Henk hebben we naar mijn weten nooit achtste gestaan.
pi_46277630
Toen we achtste stonden Dat kan hij niet gezegd hebben, Ten Cate is niet dom.
pi_46277739
quote:
Nu staat Ajax geloof ik op de tweede plaats
Sure, Ten Cate weet zelf niet eens exact hoeveelste we staan.

Wat is de bron van dat verhaal? Hoeven we die site NOOIT meer te bezoeken
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:18:54 #137
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46277843
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef Black-Death het volgende:

[..]

ANP

Ik geloof er ook niks van
Jawel, je keek.
pi_46277858

Dit slaat echt nergens op
pi_46277923
quote:

[..]

Was gewoon bij de persconferentie hoor.

Henk.
pi_46277958
Bij de persconferentie? omg
pi_46278011
Mafkees...
Houd van een lijntje.
pi_46278516
Godverdomme, weer geen Perez en Huntelaar.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:31:25 #143
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_46278575
quote:

[..]

http://www.telesport.nl/v(...)l_kijken_ldquo_.html
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_46278649
Volgens mij is daar een miscommunicatie en ging het over het aantal punten achterstand op PSV.
pi_46278731
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef Black-Death het volgende:
Volgens mij is daar een miscommunicatie en ging het over het aantal punten achterstand op PSV.
Klopt, hij is 8 punten ingelopen sinds het vertrek van Rosenberg. Maar wat dat met elkaar te maken heeft, is mij een raadsel.
pi_46278755
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:32 schreef Black-Death het volgende:
Dat moet wel. Puntenaantal klopt namelijk.
pi_46278842
Hij zou het waarschijnlijk als grap.

Pers
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_46279187
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Klopt, hij is 8 punten ingelopen sinds het vertrek van Rosenberg. Maar wat dat met elkaar te maken heeft, is mij een raadsel.
Gewoon een flauwe opmerking. Een echte man laat dit soort kritiek over zich heen gaan.
Houd van een lijntje.
pi_46279207
quote:
Die foto daarbij ook.
pi_46279226
Henk, wat heb je tegen Kenneth ?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')