Idem. En we kunnen dan ook nog samen met de treinquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:49 schreef borisz het volgende:
misschien, eindexamen periode dus ik zie wel
Heb je daar toestemming voor nodig?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Idem. En we kunnen dan ook nog samen met de trein
Maar ik zal wel weer niet mogen van mn pappie en mn mammie![]()
als weer de verkeerde club wint, zoals vorig jaar, dan wel jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien.
Als nu blijkt dat die datum voor velen niet uitkomt, die FA-cup final is natuurlijk bijzaak he.
kan jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Idem. En we kunnen dan ook nog samen met de trein
Maar ik zal wel weer niet mogen van mn pappie en mn mammie![]()
Dan moet er wel iemand komen waarvan jij het nummer hebtquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet er wel iemand komen waarvan jij het nummer hebt
Je zit op de grensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:44 schreef golfer het volgende:
Helaas, dan zitten wij in België en Frankrijk.
Dus wij slaan een keertje over.
Nee, we rijden die dag van een huisje in de Belgische Ardennen naar een Kasteel in de buurt van Reims in Frankrijk.quote:
Belde laatst een vriend van me.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
das een goeie
zie hem zo golfer bellen terwijl die in Belgie zit![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef appelsientje het volgende:
Idd kan het niet op een andere datum??
Ik wil bluezzie vast houden
juist dan heb je tijd voor jezelf nodig!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:20 schreef Eilanden het volgende:
Zet mij maar bij de 'misschieners'. Het is vlak voordat ik naar Puerto Rico vertrek om 'ja' te zeggen tegen mijn vriendindus weet ik niet hoe druk ik tegen die tijd ben
Van Lucifer naar Moet & Chandon nu het nog kan zonder 60 Euro tolquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, we rijden die dag van een huisje in de Belgische Ardennen naar een Kasteel in de buurt van Reims in Frankrijk.
Weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt, maar he tklopt wel jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist dan heb je tijd voor jezelf nodig!
Zit ik ook in Italie de hele dag te eten en te zingenquote:maargoed als ik het zo hoor opper ik vast vorozichtig een week ervoor als reserve datum..........
Nou we are talkingquote:Op woensdag 14 februari 2007 02:03 schreef rubbereend het volgende:
maargoed als ik het zo hoor opper ik vast vorozichtig een week ervoor als reserve datum..........
1 april.. en dat dan niemand komt opdagen omdat iedereen dacht dat het een grap was.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Nou idd, anders mss een april meet. Kan vast ook leuk zijn.
kans?quote:
net of je op een zaterdagavond gaat blokkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:29 schreef Messenga het volgende:
Volgens mij zit ik dan in mn examentijd
Daar zit wat in natuurlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of je op een zaterdagavond gaat blokken![]()
verstandige opmerkingquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of je op een zaterdagavond gaat blokken![]()
We zien je nog steeds hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef Bos81 het volgende:
Het lijkt me verstandig om de misschieners en zeker lijst aan te passen .Dadelijk zien jullie door de bomen bos niet meer
Ik hoor ook bij misschien hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef rubbereend het volgende:
ik maak wel ff een update
wil je zo graag dat ik kom dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kans?je had beloofd deze keer wel te komen
Kijk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:28 schreef appelsientje het volgende:
Oja zet mij ook maar bij misschien
Fix meteen ff de datumquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef rubbereend het volgende:
ik maak wel ff een update
quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:11 schreef Noca het volgende:
Misschien!
Trein ik wel met gollem ofzo. Mits bier natuurlijk.
Bier in de trein?quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:11 schreef Noca het volgende:
Misschien!
Trein ik wel met gollem ofzo. Mits bier natuurlijk.
quote:
Dan weet ik wat ik mee moet nemen, als we alletwee gaanquote:
ik stel voor vandaag een poll te maken om te pijlen of een week eerder ook kanquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:15 schreef golfer het volgende:
Blijf het jammer vinden dat ik voor het eerst een VBL-meet moet missen vanwege die datum.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik stel voor vandaag een poll te maken om te pijlen of een week eerder ook kan
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]en weer een paar van die leuke dames erbij
Een dartmeet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Dartspijlen?
2 kratten ipv 1?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan weet ik wat ik mee moet nemen, als we alletwee gaan![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan 12 mei weg en komen 20 mei terug
dus moet ik de pol weer aanpassen, komen we op 5 mei uitquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan 12 mei weg en komen 20 mei terug
Op bevrijdingsdag dusquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus moet ik de pol weer aanpassen, komen we op 5 mei uit
Of een week opschuiven naar de 26stequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus moet ik de pol weer aanpassen, komen we op 5 mei uit
Dat weet ik niet, maar weerhoudt dat ons om elkaar te meetenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:25 schreef rubbereend het volgende:
is er dan nog voetbal?
Jij ging toch echt met je rug naar het scherm zitten de laatste keerquote:
volgens mij was jij er de laatste keer nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij ging toch echt met je rug naar het scherm zitten de laatste keer
VOlgens mij wel en dat terwijl ik er zelf niet wasquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij was jij er de laatste keer niet
als er deze keer eens een paar kwamen welquote:
Volgens mij heb ik de hele meet zo ongeveer naast je gezetenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij was jij er de laatste keer niet
ik zit maar niet op te letten dacht dat ik op Bos reageerdequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de hele meet zo ongeveer naast je gezeten![]()
Denk t wel. Geen idee eigenlijk, de vorige keer dat ik naar een meeting wou iig welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Heb je daar toestemming voor nodig?
ja en jij was spoorloosquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij ging toch echt met je rug naar het scherm zitten de laatste keer
Is op dat moment in de eindfase. Althans de cup-finale is altijd als de amateurs nog spelen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe zit het met het amateurvoetbal rond die tijd?
mwah, 41 oké maar 40 jaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:36 schreef Bjoro het volgende:
12 mei kan ik niet..paps en mams 40 jaar getrouwd
wel een redelijk excuus toch ?
Goed punt. Als ik moet voetballen op de uiteindelijke datum dan gaat dat voor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe zit het met het amateurvoetbal rond die tijd?
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Al wil ik best een keer afzeggen, maar dat hangt er natuurlijk wel vanaf of TR komt.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Goed punt. Als ik moet voetballen op de uiteindelijke datum dan gaat dat voor.
hier ookquote:Op zondag 18 februari 2007 18:04 schreef Noca het volgende:
Goed punt. Als ik moet voetballen op de uiteindelijke datum dan gaat dat voor.
Kan hij nu vast weg gaanquote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die belt.
Als je tong van bommel naar utreg wil krijgen, dan komt ie via china
als hij voor mij een foe-yung-hai meeneemt, lijkt het mij geen probleemquote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Die belt.
Als je tong van bommel naar utreg wil krijgen, dan komt ie via china
Volgens mij zijn het loempia's en babi-pangang dat hij altijd eet.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:59 schreef Bjoro het volgende:
als hij voor mij een foe-yung-hai meeneemt, lijkt het mij geen probleem
Denk je dat hij bier drinkt dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me wel cool, bieren met de enige echte Robbie.
Als sararaatsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:08 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik denk niet dat hij durft te zeggen dat ie TR is, maar dat hij als een kloon gaat.
Misschien wel, maar dan hoef je iemand nog niet sympathiek te vinden.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Teringrobbie is typisch zo'n usertje met een grote beck, maar een klein hardtje.
Sterker nog, die zit achter een beker yokidrink met een rietje en rode koontjes in o'connels en durft geen woord uit te brengen
Nee hoor. VoreG is onze loopjongen. Teminste dat was hij bij de FA-Cupfinale meet, vorig jaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:50 schreef RayMania het volgende:
Is het trouwens een regel dat de mod steeds voor de rondjes moet zorgen![]()
.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. VoreG is onze loopjongen. Teminste dat was hij bij de FA-Cupfinale meet, vorig jaar
Sientje had deze taak op zich genomen afgelopen meet, je moet gewoon strategisch gaan zittenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:50 schreef RayMania het volgende:
Is het trouwens een regel dat de mod steeds voor de rondjes moet zorgen![]()
.
Ik heb jou dan ook niet ontmoet bij die 2 meets, dus heb ik jou automatisch buiten beschouwing gelaten. Dat jij een klootzak bent, had ik al meteen door.quote:
26e lijkt me helemaal oké, ook al gezien het feit dat er de 19e nog een vrij grote andere meet op stapel staat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:33 schreef rubbereend het volgende:
vandaar de vraag wanneer het amateur voetbal stilligt, kunnen we keer een grote meet houden. Dus 26 mei ofzo!
Dat lijkt mij het leukste!
EenSCHquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:33 schreef rubbereend het volgende:
vandaar de vraag wanneer het amateur voetbal stilligt, kunnen we keer een grote meet houden. Dus 26 mei ofzo!
Dat lijkt mij het leukste!
Het was Voreg's tweede meet hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 02:13 schreef rubbereend het volgende:
wat VoreG en Sientje gemeen hadden was dat het hun eerste meet was, dus Ray je bent gewoon keihard de lul aankomende keer.
Maar even praktisch....... gezien het amateurvoetbal....... wanneer stoppen die ongeveer?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:13 schreef rubbereend het volgende:
wat VoreG en Sientje gemeen hadden was dat het hun eerste meet was, dus Ray je bent gewoon keihard de lul aankomende keer.
Maar even praktisch....... gezien het amateurvoetbal....... wanneer stoppen die ongeveer?
Dan kan ik ook niet.. opwekkingquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:48 schreef Bluezz het volgende:
26 mei
Dan kom ik, en kunnen we meteen mijn verjaardag vieren
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:14 schreef pascalheister het volgende:
ja hallo de 26e is pinkpop hoor![]()
Dan kom ik zeker. Als ik niet op voetbal zit danquote:
HEY! 26 mei is nog altijd MIJN verjaardag!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:48 schreef Bluezz het volgende:
26 mei
Dan kom ik, en kunnen we meteen mijn verjaardag vieren
Ik ben ook helemaal niet op 26 mei jarig hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef FrankyMcG het volgende:
HEY! 26 mei is nog altijd MIJN verjaardag!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook helemaal niet op 26 mei jarig hoor![]()
Dan gaan we de meet gewoon bij diegene houdenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:50 schreef Bos81 het volgende:
met andere woorden doe het gewoon in Maart/april/ Mei. Er zal altijd wel iemand die je er graag bij hebt niet kunnen.
[quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan gaan we de meet gewoon bij diegene houden
Maar de kans is groot dat het de 19e niet wordtquote:
Dan kijken we het nog even aan aangezien mn stage pas de 23e april begintquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar de kans is groot dat het de 19e niet wordt
zou mooi suf zijn omdat het een VBL/Sport-traditie is om op de dag van FA-cup finale een meeting te hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar de kans is groot dat het de 19e niet wordt
Daarom is er bijna nooit een meetingquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Precies. Als ongeveer 25% van de mensen, die willen komen op een meet, een bepaalde dag niet kunnen, vind ik dat we een andere datum moeten prikken.
Er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen. Dan kan je beter een goed voetbal moment kiezen dan kijken of iedereen kan (dat is toch nooit het geval).quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Precies. Als ongeveer 25% van de mensen, die willen komen op een meet, een bepaalde dag niet kunnen, vind ik dat we een andere datum moeten prikken.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:00 schreef rubbereend het volgende:
ik stel voor een poll over de volgende data: 19 mei, 26 mei en 2 juni.
is dat iets?
is dat iets?
Prima. Je moet wel opschieten, 26 mei is tenslotte al over 3 maandenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:00 schreef rubbereend het volgende:
is dat iets?
en de 19e zelfs nog eerder!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:41 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Prima. Je moet wel opschieten, 26 mei is tenslotte al over 3 maanden![]()
is dat iets?
ow dan kan ik rustig aan doenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:01 schreef Bos81 het volgende:
Je hebt nog 2 uur de tijd, aangezien je gisteren zei dat hij vandaag zou komen.
dan wordt het gewoon de 19equote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef sjimz het volgende:
Wordt het dalijk een gelijke stand tussen alle data's![]()
komt niet voor! Tenminste die kans is redelijk kleinquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:14 schreef sjimz het volgende:
Wordt het dalijk een gelijke stand tussen alle data's![]()
Laat je bluezz stemmen vanuit haar werkquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:35 schreef golfer het volgende:
Ik kan niet meer stemmen omdat Bluezz al gestemd heeft vanaf ons gezamenlijke IP-adres.
Maar ik zou dus hebben willen stemmen voor de 26e mei.
laat mij je lichtje zijn dat je zal leiden ?quote:
tegen die tijd ben je al afgehaaktquote:Op zondag 4 maart 2007 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb op de late data gestemd, als het voetbal maar afgelopen is vind ik het prima. We strijden om de titel, dus daar laat ik geen wedstrijd meer van lopen.
daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:28 schreef golfer het volgende:
Het ziet er dus echt naar uit dat jullie het zonder ons moeten zien te doen, de 19e mei.
Helaas, maar we zien elkaar vast wel weer de volgende VBL-meet.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:28 schreef golfer het volgende:
Het ziet er dus echt naar uit dat jullie het zonder ons moeten zien te doen, de 19e mei.
Helaas, maar we zien elkaar vast wel weer de volgende VBL-meet.
een verkapt ik wil niet op de 19e komen link?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[datum onbekend 2007] VBL-meet in Utrecht
stemmen kan nog ff
ik heb op 19 mei & 2 juni gestenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een verkapt ik wil niet op de 19e komen link?
Ik heb niet gegest, wel gekozen voor de latere data.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb op 19 mei & 2 juni gesten![]()
Gewoon de bruiloft afblazen, of heb je dat niet voor ons overquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:28 schreef Eilanden het volgende:
26 mei, 2 juni en 9 juni is voor mij onmogelijk
Dat heb ik inderdaad niet voor jullie overquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon de bruiloft afblazen, of heb je dat niet voor ons over![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:32 schreef Eilanden het volgende:
Dat heb ik inderdaad niet voor jullie over
Ik heb ook nog een camera achter de hand.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:23 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik ga er niet in mijn eentje zitten hoor
Oja Golfer en BLuezz komen dus niet, maar om toch voor foto's te zorgen, zal ik wel een camera meenemen (waarschijnlijk)
we kunnen je wel overhoren!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
19de sla ik over heb de 21ste en 22ste 4 examens, dus ik heb wat anders te doen.
Ik kom ook zeker!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:50 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik nog steeds de enige die zeker weet dat hij komt![]()
OKeequote:
Moet een meet niet gezellig zijn?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal waarschijnlijk geheel in het zwart zijn.
UIteraard en dat zal het zeker ook wel zijn, tenzij wij de enige twee aanwezigen zijn.quote:
Zet dan even Sjimz over naar zeker. Of is topics doorlezen er niet meer bij tegenwoordigquote:
5 seconden binnen staan en daarna buiten gaan staan, omdat het penalties is gewordne?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:22 schreef Doc het volgende:
Het is de traditionel FAC dag geworden? De kans bestaat dan dat ik idd ook kom .
Vorige keer moest ik echt een wedstrijd kijken - en dat kijkt kut met mensen die een beetje over koetjes en kalfjes lopen te lulllen. Als ik een wedstrijd kijk heb ik daar echt een enorme hekel aan -vandaar dat ik toen de wedstrijd niet tussen meeten de FOK-ers zonder een echte blinde voorliefde voor LFC of WestHam keek. Ik heb twee uur in de kroeg gekeken. De pingels idd samen met een fanatiek WHU fan (en oudgediende van de Bunnikzijde) gevlucht en het verder in een ander cafe op een zuipen gezetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
5 seconden binnen staan en daarna buiten gaan staan, omdat het penalties is gewordne?
Yep.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Zijn er nog leuke wedstrijden te volgen op 19 mei? Zo ja, dan ben ik er waarschijnlijk ook wel bij. Meets zijn lachen.
-edit- FA Cup finale?
Een hools/vbl meet is niet echt geschikt om voetbal te kijken nee, als ik zo vrij mag zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:32 schreef Doc het volgende:
Vorige keer moest ik echt een wedstrijd kijken - en dat kijkt kut met mensen die een beetje over koetjes en kalfjes lopen te lulllen. Als ik een wedstrijd kijk heb ik daar echt een enorme hekel aan -vandaar dat ik toen de wedstrijd niet tussen meeten de FOK-ers zonder een echte blinde voorliefde voor LFC of WestHam keek. Ik heb twee uur in de kroeg gekeken. De pingels idd samen met een fanatiek WHU fan (en oudgediende van de Bunnikzijde) gevlucht en het verder in een ander cafe op een zuipen gezet
Maar goed - deze keer doet de wedstrijd er iets minder toe.
Van de twee meets waar ik bij was, heb ik op de eerste niet veel van het voetbal gezien (wat ook mede komt doordat ik in het trouwkado van Bluezz en Golfer zat te lezen).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een hools/vbl meet is niet echt geschikt om voetbal te kijken nee, als ik zo vrij mag zijn
Wel het uitgangspunt, maar er wordt maar sporadisch gekeken is mijn ervaring
Tip: Als je glas bijna leeg is, moet je het gewoon in je hand houden. Voor je het weet wordt het van de tafel gepakt door de barkeepster.quote:
Bah..die heineken troep drink je toch niet hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Hebben ze Murphy's Red?
ja, geef ons maar weer de schuldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:04 schreef Bos81 het volgende:
Van de twee meets waar ik bij was, heb ik op de eerste niet veel van het voetbal gezien (wat ook mede komt doordat ik in het trouwkado van Bluezz en Golfer zat te lezen).
Eigenlijk geef ik SCH de schuld, van hem kwam het idee van dat trouwboekquote:
Murphy's Red of Killkenny. Het is mij om het even.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bah..die heineken troep drink je toch niet he![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Eerste was zelfs pre-VBL, met oa. Digger, EW en Armagedon; AFC - LFC (1-2)
Aha dat was zeker dat abc boek waar ik toen niks van begreep....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk geef ik SCH de schuld, van hem kwam het idee van dat trouwboek![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:31 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat was zeker dat abc boek waar ik toen niks van begreep....![]()
Dus als je komt, neem je die mee ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Haivandaag eindelijk eens een digitale camera gekcocht
Kom maar op met die foto's van je.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Haivandaag eindelijk eens een digitale camera gekcocht
als ik kom neem ik die uiteraard wel mee als ik weet wanneer het isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus als je komt, neem je die mee ?
Wat niet wil zeggen dat je nu een excuus hebt om niet op de foto's te staan
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik kom neem ik die uiteraard wel mee als ik weet wanneer het is
edit: leer lezen Astrideuhm tja kijken of ik kan enzo, 20mei is personeelsuitje en misschien moet ik de 19e wel werken
Jij post dan ook alleen maar iin Hools en niet in de echte topicsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een hools/vbl meet is niet echt geschikt om voetbal te kijken nee, als ik zo vrij mag zijn
Wel het uitgangspunt, maar er wordt maar sporadisch gekeken is mijn ervaring
Owen, wat een held !quote:
Zal ik jou er dan maar bij zettenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk lijstje bij komen zeker trouwens.
Woow, inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:24 schreef rubbereend het volgende:
zo de zeker lijst is wat gegroeid!
quote:
Jij bent de publiekstrekker, nu gaat het stormlopen.quote:
hohooooooooo even voor de goede orde, ik meld me aan en meteen volgt Da_Sandman..... dus wie is hier nou de publiekstrekker.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij bent de publiekstrekker, nu gaat het stormlopen.
kon jij alleen maar de 2e?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:58 schreef pascalheister het volgende:
ik mag niet eens bij misschien staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |